Перейти до вмісту

Дитячі візочки


Повідомлень в темі: 18

#1 reyneke

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень

Відправлено 17.08.2010 – 16:25

  • 18
«До чего техника дошла» (с)
Нещодавно дізналася, що є дитячі візочки для пробіжок. Мають в назві слово "jogger" виглядають приблизно так:
Зображення

А для мам, що жити не можуть без велосипеду, винайшли візочок-велосипед:
Зображення
Зображення
Можна катати навіть двійнят:
Зображення

Але й на цьому інженерна думка не зупинилася, а гайнула іще далі - візок-самокат! :ggggg:
Зображення
Зображення

#2 WTF?

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 939 повідомлень

Відправлено 17.08.2010 – 16:41

На останній фотці видно, як женщіна шалено жене на самокаті, добре, хоч лялька у візочку, а не жива істота.
  • 0

#3 reyneke

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень

Відправлено 18.08.2010 – 09:16

WTF?, думаєш, не знайдуться такі, що покладуть туди справжню дитину?

Зображення
  • 0

#4 Духовна необмеженість

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 449 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Ukraine(I'm back)

Відправлено 18.08.2010 – 09:27

ізумітєльні візочки.
не по нашим дорогам хоча...
  • 0

#5 reyneke

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень

Відправлено 18.08.2010 – 09:34

Перегляд дописуДуховна необмеженість (18.08.2010 10:27) писав:

ізумітєльні візочки.
не по нашим дорогам хоча...
Ну чому? З великими колесами і по бездоріжжю пройдуть.

Німецький візочок. Ціна в районі 1000 євро.
Зображення
Колеса знімаються і виходять санчата.
Зображення
  • 0

#6 milochka

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 706 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кузнецовськ

Відправлено 18.08.2010 – 10:17

ахахаха, жесть просто.........нема слів.............оце прогггггггрес
  • 0

#7 reyneke

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень

Відправлено 18.08.2010 – 11:51

Надлегкі візочки, що важать до 4 кіло.

GEOBY D888 та D889, вага ~3.5 кг.
Зображення

Зображення

Bebe Confort Canne Vit , вага 4 кг.
Зображення

Повідомлення відредагував reyneke: 18.08.2010 – 11:52

  • 0

#8 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 18.08.2010 – 13:37

І йа щось знайшов)

Зображення
  • 0

#9 reyneke

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень

Відправлено 18.08.2010 – 14:23

Випередив мене.))) Ось вона ж, тільки без велосипеду:
Зображення
В ній, наче, можливо змінювати ширину колісної бази на 12 см.

А це візок для прогулянок по піску.
Зображення
  • 0

#10 reyneke

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень

Відправлено 18.08.2010 – 15:59

Візки, що компактно складаються:

Quick Smart Easy Fold, вага 6 кг, розміри в складеному вигляді 56 х 51 х 23 см
Зображення Зображення

ABC Design Takeoff, вага 10 кг, розміри в складеному вигляді 50 x 44 x 30 cм
Зображення
Зображення

Повідомлення відредагував reyneke: 18.08.2010 – 16:08

  • 0

#11 reyneke

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень

Відправлено 18.08.2010 – 21:34

Пристрої для перевезення двох дітей іх невеликою різницею в віці.

Різноманітні підніжки, що чіпляються до візка:
Зображення Зображення
Зображення Зображення

Підніжки із сидінням, щоб старша дитина могла сісти:
Зображення Зображення

Ще варіант, коли сидіння кріпиться на ручку візка:
Зображення Зображення

Додатковий візок Buggypod для старшої дитини, що кріпиться до основної коляски:
Зображення Зображення
Зображення Зображення

Повідомлення відредагував reyneke: 18.08.2010 – 21:35

  • 0

#12 reyneke

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень

Відправлено 20.08.2010 – 17:38

Цитата

История детской коляски

Самая первая детская коляска была создана в 1733 году Уильямом Кентом, английским ландшафтным архитектором. Он сконструировал ее по просьбе Уильяма Кавендиша, третьего Девонширского герцога, отца шестерых детей. Собственно, это была не коляска в нашем понимании, а небольшая детская повозка, в которую запрягалась коза или пони. Первые пользователи вполне оправдали затраченные на них усилия: если заказчик-отец не вырос по службе выше наместника Ирландии, то из катавшихся в коляске детишек старший, лорд Фредерик, дослужился со временем до звания фельдмаршала, а младший, лорд Джон, до министра финансов. Модель Кента пришлась по вкусу, и вскоре коляски распространились среди высших слоев Европейского общества. В то время они представляли собой воистину произведение искусства. Средние и низшие сословия не могли позволить себе приобрести такую дорогую игрушку, и на протяжении еще более ста лет коляска оставалась невероятной диковинкой.

По-настоящему мода на коляски возникла в 1840 году с легкой руки королевы Виктории, любящей матери девятерых детей, которая пожелала самолично прогуливаться со своими детьми по королевскому парку. Как и все коляски того времени, коляску королевы нельзя назвать действительно удобной: она была чересчур высокая и неустойчивая, у нее не было ручек, в связи с чем, ее нужно было тянуть за собой. Вслед за королевской семьей колясками стали обзаводиться все состоятельные люди, сначала в Англии, а потом и по всему миру.

К 1840-м годам пони сменились нянями, однако и они продолжали таскать эту тележку за собой. Отсутствие необходимости заботиться о ребенке стало признаком состоятельной и благополучной семьи, количество прислуги которой позволяет растить ребенка. Так коляска вошла в нашу жизнь и стала признаком огромного расстояния, разделявшего ребенка и мать высших сословий. И даже названия моделей колясок того времени отражали их привилегированность: самыми популярными были модели «Герцогиня» и «Принцесса».

Революционный скачок произошел в 1853 году, когда Чарльз Бэртон запатентовал коляску с ручкой сзади. Это резко увеличило как управляемость детского экипажа, так и степень обзора для маленького пассажира. Однако внешний вид, повторяющий очертания взрослых экипажей, полностью сохранился, а вместе с ним осталась и сама идея, что ребенок должен в коляске сидеть. Это очень сужало сферу её применения: она подходила лишь для подросших детей. Что же касается малышей, то случаи их выпадения из «экипажа» были не редкостью. Лишь в последней трети XIX века коляска окончательно утратила черты сходства со взрослым экипажем и превратилась в люльку на колесах. Однако даже эта метаморфоза не изменила отношения к коляске как к виду транспорта, а в связи с тем, что она получила массовое распространение, полиция Лондона в 1873 году запретила возить её по тротуарам. Кроме того, в 1880 году было выдвинуто требование ко всем колясковладельцам — оборудовать детские экипажи красными и белыми фонарями. Когда пошла мода на первые автомобили, возникли и автоколяски, и родители стали требовать от нянь вместе с рекомендациями ещё и водительские права. Однако быстрое распространение автотранспорта и загазованность улиц быстро сделали всё это ненужным — коляска была вытеснена в парки и скверы, туда, где она пребывает и сейчас.
Зображення Зображення
Сани детские
Голландия. Первая половина 18 в.
Дерево, металл (железо); резьба, золочение, роспись.
Зображення
Зображення

В конце 19 века в Великобритании появилась самая первая компания по производству колясок – Silver Cross. Она была основана в 1877 году и тогда же выпустила свои первые модели. С тех пор Silver Cross считается самой старейшей и престижной компанией в Англии, производящей коляски.

18 июня 1889 года в балтиморское патентное бюро пришел Уильям Ричардсон с идеей, свершившей очередную революцию в истории колясок. Он придумал реверсивную модель коляски, т.е ребенок мог в ней сидеть как лицом к возившему коляску, так и спиной к нему. Кроме того, Уильям включил в свою модель оси, что добавило коляске маневренности. Вплоть до того времени оси и колеса были цельнолитые, что не позволяло им поворачиваться по отдельности. Колеса в коляске Ричардсона могли вращаться на 360 градусов совершенно независимо друг от друга.
Зображення Зображення
Зображення Зображення
Зображення Зображення

С окончанием первой мировой войны в преддверии беби-бума рынок колясок значительно расширился, и стал доступен практически всем, кроме бедных слоев населения. Коляски претерпели некоторые изменения. У них появились подножки, колясочная «корзина» стала несколько глубже, а сами коляски ниже, так, что особо изобретательные малыши нередко сами выбирались из колясок и совершали путешествие до ближайшей земли.
Зображення

Вот к примеру, образец коляски Travel-E-zee 1920хгг, США. Одна из самых ранних моделей, достаточно легкая и компактная, стенки коляски были как правило, брезентовые, колеса полностью металические, «одетые» в резиновые покрышки. Еще одна отличительная черта колясок того времени – постепенная замена деревянных и плетеных частей коляски на резиновые и пластмассовые, дорогие медные шарниры сменяются на более дешевые хромовые.
Зображення

  • 0

#13 Miguel

    ХРАНИТЕЛЬ

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3807 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна

Відправлено 30.08.2010 – 10:28

Перегляд дописуreyneke (18.08.2010 10:34) писав:

Ну чому? З великими колесами і по бездоріжжю пройдуть.

Німецький візочок. Ціна в районі 1000 євро.
Зображення
Колеса знімаються і виходять санчата.
Зображення
Можна і зекономити, підсказую:
Мій кум (Вареник) + пляшка пива + прокатна півторадюймова труба = візочок-санчата)))
  • 0

#14 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 30.08.2010 – 12:29

там, де я зараз живу, просто ідеальні дороги+бордюри(порєбрікі,пля :wub: ) + тротуари. причому оті самі бордюри біля дорожних переходів скошені,шоб зручно було з коляскою пере"ходити".
а в транспорті є спец. відведені місця для жінок з колясками.
по всьому півдні України я такого не бачила, тому мені трохи "в діковінку".
  • 0

#15 reyneke

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень

Відправлено 30.08.2010 – 16:19

Sensssorika, де ж ти живеш? :wub:

А ми в суботу гуляли містом, то, переходячи дорогу, бачили таку картину: навпроти заїзду для колясок на брівку (оте скошене), як раз вліплено каналізаційний стік. Причому з продовгуватими дірками, які уздовж руху коляски. Якби не помітили, то передніми колесами, що значно менші і вужчі за задні, як раз в ті дірки і провалилися б.
  • 0

#16 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 30.08.2010 – 16:33

Перегляд дописуreyneke (30.08.2010 16:19) писав:

Sensssorika, де ж ти живеш? :wub:

А ми в суботу гуляли містом, то, переходячи дорогу, бачили таку картину: навпроти заїзду для колясок на брівку (оте скошене), як раз вліплено каналізаційний стік. Причому з продовгуватими дірками, які уздовж руху коляски. Якби не помітили, то передніми колесами, що значно менші і вужчі за задні, як раз в ті дірки і провалилися б.
м. Пушкін, СПб. недалеко від Єкатериніньского палацу.

тут каналізацііні стіки кожні метрів 50,правд, не на переходах. але теж біля бордюрів. коляскою туди ну ніяк не попадеш, це хіба треба бути якоюсь чокнутою мамашею і в невідведеному місці дорогу переходити. хоча, водії тут такі, шо завжди зупиняться, навіть в невідведених місцях.
  • 0

#17 Крихітка

    Мрійниця

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4030 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ, Castelló, Ibiza, Hildesheim

Відправлено 30.08.2010 – 17:57

Перегляд дописуSensssorika (30.08.2010 16:33) писав:

водії тут такі, шо завжди зупиняться, навіть в невідведених місцях.
Не вже тіки в Україні такі **** водяться? Що не спиняються ні при яких обставинах)
А по темі - як майбутня (в далекому майбутньому, надіюсь) мама задумувалась вже і про цю тему, думаю, головне щоб дитячий візочок був компактним, міг захистити дитину і бути зручним у перевезеннях. Хоча це любий кеп скаже) Інше діло - знайти такий. Краще купувати не в Україні, а десь за кордоном, хоча деякі совкові візочки не одне покоління дітей возить) Але на такі ще попасти треба, здебільшого в нас продають втридорога якусь китайську фігню (і не питайте звідки знаю)
  • 0

#18 reyneke

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 повідомлень

Відправлено 17.09.2010 – 16:55

Продовжуючи тему колясок-вєліків:
Зображення
Таким чином можна перевозити 4х дітей, бо в 1 візочок вміщується двійко.
Зображення
Зображення

Перегляд дописуКрихітка (30.08.2010 18:57) писав:

Краще купувати не в Україні, а десь за кордоном, хоча деякі совкові візочки не одне покоління дітей возить) Але на такі ще попасти треба, здебільшого в нас продають втридорога якусь китайську фігню (і не питайте звідки знаю)
Ну чому? Із власного досвіду можу сказати, що в нас багато польських візочків, і навіть німецькі трапляються.
  • 0

#19 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 17.09.2010 – 17:10

Дітей розмаже нах перший автомобіль, що трапиться. Не кажучи уже про те, що на львівських дорогах на такому неможливо їздити (принаймні по центру). Доки у нас не буде велодоріжок - і звичайні коляски небезпечні, гуляти лише по парках. А ідучи до нього - параноїдально оглядатись при переході через довільну дорогу. Проблематичним бачу перевозити на схожому хоч одну дитину.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних