

Жорстока інформація
Автор Гетьман, 06.08.2010 – 20:06
#21
Відправлено 19.08.2010 – 00:52
Дітям - мультики (нормальні)
А жорстоку інформацію в топку, разом з її аффтарами!
А жорстоку інформацію в топку, разом з її аффтарами!
#25
Відправлено 19.08.2010 – 14:21
Жорстока інформація - це коли твоя дівчина говорить що від тебе вагітна .
А якщо без жартів ранять тількі ті кого : поважаєж,любиш,довіряеш ,від них може йти жорстока інформація ,так як інформацію від цих людей ти на психологічному рівні, сприймаеш переважно як істину,а істина як відомо ранить прямо в серце.
А від якоїсь наволочі коли щось погане чуеш то з часом можна звикнути,особливо якщо ти правий та маєш деяку демонічну природу.
А якщо без жартів ранять тількі ті кого : поважаєж,любиш,довіряеш ,від них може йти жорстока інформація ,так як інформацію від цих людей ти на психологічному рівні, сприймаеш переважно як істину,а істина як відомо ранить прямо в серце.
А від якоїсь наволочі коли щось погане чуеш то з часом можна звикнути,особливо якщо ти правий та маєш деяку демонічну природу.
#26
Відправлено 19.08.2010 – 14:30
в дитинстві була у мене книжичка. з казками. на книжичці було написано - дітям від 3 років. в тих казках голови летіли на ліво і на право. голови і позитивних героїв і негативних. жорстокі легенди чомусь записали в дитячі казки. Це і про Кожумяку і про Котигорошка, і в східних казках так взагалі жах.
медіажорстокість мене не приваблює. не подобались ті казки, не подобалися і не подобаються такі фільми. Гра "Постал 2" мені подобається не за жорстокість, а за абсурдність і гумор. А в Менхант я недовго грав. не сподобалося воно мені і покинув я цю гру. хоч гру ГТА я люблю. Але я не рахую фраги за трупи, і вбиті персонажі - то не жорстокість, то лише очки гри.
Чи розвивають ігри жорстокість? Якраз навпаки, адже геймери чудово розуміють, що в них немає сейва, щоб переграти заново, і немає точних відомостей чи можливий рестарт гри (реінкарнація). Надивившись жорстокості в моніторі, задроти сцикують вийти на вулицю, не те що там бити всіх... хіба що під кайфом.
медіажорстокість мене не приваблює. не подобались ті казки, не подобалися і не подобаються такі фільми. Гра "Постал 2" мені подобається не за жорстокість, а за абсурдність і гумор. А в Менхант я недовго грав. не сподобалося воно мені і покинув я цю гру. хоч гру ГТА я люблю. Але я не рахую фраги за трупи, і вбиті персонажі - то не жорстокість, то лише очки гри.
Чи розвивають ігри жорстокість? Якраз навпаки, адже геймери чудово розуміють, що в них немає сейва, щоб переграти заново, і немає точних відомостей чи можливий рестарт гри (реінкарнація). Надивившись жорстокості в моніторі, задроти сцикують вийти на вулицю, не те що там бити всіх... хіба що під кайфом.
#27
Відправлено 19.08.2010 – 14:47
Ну жорстокість межує с таким словом як необхідність . Тобто інсують умови в яких людина повинна біти жорстокою ,щоб сберегти себе або речі які їй до душі.
Жорсткокість -це один з інкстинтів людини ,такщо відмовлятись від неї щоб бути слабкішим за інших - не мій варіант .
Коли тобе вдарять в щоку то краще в слідующий раз пригинатись чим отримати ще раз (після того як пиргнувся ще багато варіантів дій на вибір).
В основному в смертельних єдиноборствах вчать е наносити смертельних ударів,а витримувати нагрузку від них(як при нанесенні так і при отримані) та робити їх так щоб ніхто не побачив і навіть не здогадався.Ну звісно ще доводять рівень майтерності до автоматизму коли людина на підсвідомому рівні виконує ті чи інші дії тобто швидче ніж на свідомому, де ті чи інші дії піддаються аналізу свідомості.
Жорсткокість -це один з інкстинтів людини ,такщо відмовлятись від неї щоб бути слабкішим за інших - не мій варіант .
Коли тобе вдарять в щоку то краще в слідующий раз пригинатись чим отримати ще раз (після того як пиргнувся ще багато варіантів дій на вибір).
В основному в смертельних єдиноборствах вчать е наносити смертельних ударів,а витримувати нагрузку від них(як при нанесенні так і при отримані) та робити їх так щоб ніхто не побачив і навіть не здогадався.Ну звісно ще доводять рівень майтерності до автоматизму коли людина на підсвідомому рівні виконує ті чи інші дії тобто швидче ніж на свідомому, де ті чи інші дії піддаються аналізу свідомості.
#28
Відправлено 19.08.2010 – 18:24
Фільтрувати інформацію для дітей треба з розумом. От мені в дитинстві з метою чи то залякати чи то попередити бабуся підсовувала статті про те, що собака згризла немовля чи покалічила, з такими яскравими і цікавими фото в додаток, що я потім на вулиці получила шок коли на мене пудель сусідський загавкав.
#29
Відправлено 19.08.2010 – 21:51
веснянка (19.08.2010 13:25) писав:
Вимагаю детального опису "нормального мультика"
Загалом, нормальність власне у співвідношенні добра і зла

Загалом, нормальність власне у співвідношенні добра і зла
Фабрегас (19.08.2010 14:30) писав:
вінні-пух
Та віслюку хвоста той-во-во...
Інша справа мрячний йожэґ.
Інша справа мрячний йожэґ.
А ще "Зарядка для хвоста"
Крихітка (19.08.2010 19:24) писав:
Фільтрувати інформацію для дітей треба з розумом. От мені в дитинстві з метою чи то залякати чи то попередити бабуся підсовувала статті про те, що собака згризла немовля чи покалічила, з такими яскравими і цікавими фото в додаток, що я потім на вулиці получила шок коли на мене пудель сусідський загавкав.
#30
Відправлено 02.09.2010 – 05:03
Цитата
Якщо із порнографією/сексом до відповідного періоду все зрозуміло (принаймні мені): раннє знайомство із порнографією дітей, що не досягли статевого дозрівання дає поганий вплив на подальший статевий розвиток
#31
Відправлено 04.09.2010 – 06:33
Розуміння красоти закладається змалку.

#33
Відправлено 05.09.2010 – 02:18
Штучне запліднення?
Кількість користувачів, що читають цю тему: 1
0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних