Перейти до вмісту

"Зайва інформація"


Повідомлень в темі: 39

#21 Крихітка

    Мрійниця

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4030 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ, Castelló, Ibiza, Hildesheim

Відправлено 14.01.2011 – 11:00

Жалію лише що не маю можливості вчити інформатику в школі (вона в технарів), бо вона обов"язкова на перекладі. А так то все інше - колись вчила, не любила, терпіла і мучилась з тими рівняннями і формулами. З хімії мала найкращу оцінку у класі, але терпіти її не могла. Як і все інше технічне,бе. З майбутньою інформатикою розраховую на допомогу знайомих прогерів)

Перегляд дописуKatod (14.01.2011 09:56) писав:

ще Макаренко описував в педагогічній поемі про те, як одного неслуха виправив відстороненням від соціуму
Гм, у моєму закладі за порушення (бійки, кражі, тощо) відсторонюють на тиждень, місяць або цілий семестр в залежності від випадку. І практика показує що цей тиждень/місяць/семестр учень просто напросто сидить дома і займається ніфіганеробленням замість перевиховання
  • 0

#22 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 14.01.2011 – 11:05

Перегляд дописуKatod (14.01.2011 11:49) писав:

а Гельмгольц казав, що нема нічого такого що людина не моглаб, всі закиди щодо того що ось це вчити лишнє це все від лєні
хоча, з іншого боку є дуже великий прошарок людей який зацікавлений в неосвіченості більшості людей, це владні структури, бидлом легше керувати, а чим складніша людина, тим складніше її переконати в самій необхідності влади, такі дентеднції йдуть до розвитку кастової структури, люди відповідних професій будуть тягнути дітей в напрямку своєї сперціальнсті, а може і не будуть, але от владні структури будуть просовувати родичів, і от приїхали

світ котиться до дідька :happy1:
Катод красавчік і умнічка.

раніше вивчали діалектичний та історичний матеріалізм. окремим предметом. зараз же взагалі ні філософію,ні соціологію не вивчають і лише деякі націоналісти-патріоти трошки історію. люди все менше і менше мислять. людина не хоче знати елементарного,жаліється, шо воно їй непотрібне і шо для неї шось там заважке,вона втомлюється і теде. виходить, шо моя мама розумніша за сучасну молодь. нє, звісно, це і так ясно. але. таких розумних людей більше і не буде, я так розумію. а насправді люди ж просто ліниві падлюки.

я ніколи не казала собі "не можу". я завжди знала, шо це звичайне "я не хочу". більшість же зараз просто "халявщікі", які хочуть нічого не робити, але добре жити.

зав не проти, якшо ідіотів побільшає,мовляв, розумнішим буде легше пробитись. в нас зараз президентом колишнік зек, гопнік неграмотний. всім негайно брати з нього приклад! бо це єдиний варіант, коли серед дебілів можна непогано влаштуватися.
  • 0

#23 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 11:33

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 09:43) писав:

тобто ти за те, щоб бидла і рагулів країны було якомога більше?
це дебілізація країни.
Е... а ви вірите, що насильно можна навчити?
Я ні. Я вірю в анеґдод:

Цитата

Телефонують зі школи батьку Вовчика в робочу годину й жаліються, що сина його курить, п’є, трахається й чинить інші неподобства... Ну, батько просить сина зайти до нього на розмову.
- Привіт сину. Ходять чутки наче ти куриш, га?
- Ну, трохи є...
- О, а що куриш, який смак маєш?
- Та який смак, тату, ну, ти ж грошей скільки даєш - на тістечко з молочком в обід, не до смаку туто. На що вистачило, те й курю...
Батько дістає сигару нівроку файну, пропонує сину курнути. Потім питає:
- Ну, як?
Син відповіда:
- Ооо!
Батько далі розпитує:
- А що, сину, кажуть, ти п’єш?
- Та іноді так є, трохи там чогось...
- О, то й що обираєш?
- Ой, ну, тату, ну, що трапиться, ну, пальонка якась, ну, я навіть не знаю, ну порвєйн на крайняк, ну, а шо ж тут обереш?
Батько дістає з бару віскі, сину наливає, каже:
- А ну, сину, спробуй, скажи, як тобі.
Сину спробував віскі, відповідає:
- Ооо...
Батько далі йде:
- А що у тебе в особистому житті як?
- Та таке... ну, таке... може випадково якась дівка трапиться, то її й того... от.
Батько кличе секретарку - гарну таку жінку, вродливу, Вовчик із нею всамітнюється в окремій кімнаті.
- За певний час повертається син, батько питає:
- Ну, як?
Син відповідає:
- О-о-о!
Тоді батько й каже:
- Так от, сину, щоби це все мати, треба вчитись, учитись й іще раз учитись!
А кого батьки не виховали - мені не шкода.

Повідомлення відредагував zav: 14.01.2011 – 11:54

  • 0

#24 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 11:42

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 11:05) писав:

Катод красавчік і умнічка.

ми такі хароші, чисті і світлі :happy1:
  • 0

#25 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 14.01.2011 – 11:42

Йа за те, щоб нічого не забирати, натомість легалізувати прогули, о!
  • 0

#26 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 14.01.2011 – 11:44

Перегляд дописуzav (14.01.2011 12:33) писав:

Е... а ви вірите, що насильно можна навчити?
елементарному? ну да. ті, хто не здатен засвоїти елементарне, вчаться в спецшколах. для тупеньких. але таких небагато. більшість просто ліниві задниці.

ну не вірю я, шо так важко прочитати книжку, чи вивчити напам"ять віршика. вважаю, що тригонометричні рівняння складніші. але не непосильні.

Перегляд дописуzav (14.01.2011 12:33) писав:

Я ні. Я вірю в анеґдод:
А кого батьки не виховали - мені не шкода.
анегдот не подужала. бо ліньки читати. я за таким самим принципом не читаю постів Безбожника, бо лінь..ну і 99% все одно вода. але я підозрюю, шо в тому анекдоті шось повчальне. правда,не для мене.
  • 0

#27 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 11:47

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 11:05) писав:

раніше вивчали діалектичний та історичний матеріалізм. окремим предметом. зараз же взагалі ні філософію,ні соціологію не вивчають і лише деякі націоналісти-патріоти трошки історію.
Зараз - це коли?
10 років тому вчили нівроку й філософію, й соційольогію, й інші такі фіґні... ну, я-то не вчив - мені треба! Але чомусь й іспити автоматом мав, і заліки без ускладнень отримував.

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 11:05) писав:

зав не проти, якшо ідіотів побільшає,мовляв, розумнішим буде легше пробитись. в нас зараз президентом колишнік зек, гопнік неграмотний. всім негайно брати з нього приклад! бо це єдиний варіант, коли серед дебілів можна непогано влаштуватися.
Можливо й важко повірити, але дебіли швидше вимруть, ніж розумні.

Перегляд дописуOlexandr (14.01.2011 10:04) писав:

Пам’ятаю, як в школі було нудно на цих уроках, особливо коли з літератури треба було вчити біографію письменників. Навіщо?
Ну, це для культурної освіченості, що якби ваше обличчя в суспільстві, ги.

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 10:33) писав:

я а чьом. не можна знати і бути впевненим, що те, шо ти собі обрав - єдиновірне для тебе. тобто,можливо, відмовившись від чогось, ти зариваєш в собі ще навіть не відкритий талант.
Дик, це проблема не дітей, а батьків. Ну, потім-то дітей проблема, звісно, але як я сказав раніше, мені їх не шкода.
  • 0

#28 Olexandr

    противсіх

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1510 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:місто Київ

Відправлено 14.01.2011 – 11:47

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 11:44) писав:

елементарному? ну да. ті, хто не здатен засвоїти елементарне, вчаться в спецшколах. для тупеньких. але таких небагато. більшість просто ліниві задниці.
Так про елементарне ніби ніхто і не казав, навчити читати, писати і рахувати до десяти. А далі вже сам.

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 11:44) писав:

ну не вірю я, шо так важко прочитати книжку, чи вивчити напам"ять віршика.
Легко, але непотрібно.
  • 0

#29 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 11:48

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 11:44) писав:

елементарному? ну да. ті, хто не здатен засвоїти елементарне, вчаться в спецшколах. для тупеньких. але таких небагато. більшість просто ліниві задниці.
А, то ви за перетворення шкіл на виправні заклади, а! Так я це підтримую! Гигиги.

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 11:44) писав:

анегдот не подужала. бо ліньки читати. я за таким самим принципом не читаю постів Безбожника, бо лінь..ну і 99% все одно вода. але я підозрюю, шо в тому анекдоті шось повчальне. правда,не для мене.
І ця людина нам щось доводить про потребу якихось там знань!

Повідомлення відредагував zav: 14.01.2011 – 11:51

  • 0

#30 Olexandr

    противсіх

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1510 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:місто Київ

Відправлено 14.01.2011 – 11:49

Перегляд дописуzav (14.01.2011 11:47) писав:

Ну, це для культурної освіченості, що якби ваше обличчя в суспільстві, ги.
Ага, дурний, зате начитаний.
  • 0

#31 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 11:52

Перегляд дописуOlexandr (14.01.2011 11:47) писав:

Легко, але непотрібно.
Як же пам’ять тренувати, коли не запам’ятовуванням "Війна і міръ"?

Перегляд дописуOlexandr (14.01.2011 11:49) писав:

Ага, дурний, зате начитаний.
Ну, є й таке, є... треба з розумом до знань підходити, хто ж заперечує, ги.
Із цього приводу була в інституті в мене суперечка кумедної викладачки економіки з групою студиків-колєґ моїх. Я там файно повеселився, бо жіночка замість економіки годину вчила технарів, що людина крім освіти повинна бути й особистістю, що досягається й за рахунок всіляких мистецтв теж, а технарі їй завзято заперечувати, що робота для них усе! Коротко, жіночка зналася на провокаціях нівроку, й чимало встигла вкласти в юні голови за семестр під час зустрічей разнадватижні.

Повідомлення відредагував zav: 14.01.2011 – 11:58

  • 0

#32 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 11:54

Перегляд дописуzav (14.01.2011 09:38) писав:

Бидлу й рагулям туди шлях широкий, а вумним менша конкуренція.
думаю це не так, ізза того, що якщо будеш змагатися з людьми низького інтелектуального рівня, щоб їх переконати треба володіти термінами цього низького інтелектуального рівня, а може і просто вміти дати в морду, а деякі інтелігенти принципово не хочуть бити в морду, і використовувати термінологію низького інтелектуального рівня, тобто вижити в таких умовах важко
в умовах з соціумом низького інтелектуального рівня легко вижити психопату, бо для нього немає моральних перепон, а інтелігент, це суцільна моральна перепона
  • 0

#33 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 14.01.2011 – 12:03

Перегляд дописуzav (14.01.2011 12:47) писав:

Зараз - це коли?
10 років тому вчили нівроку й філософію, й соційольогію, й інші такі фіґні... ну, я-то не вчив - мені треба! Але чомусь й іспити автоматом мав, і заліки без ускладнень отримував.

Можливо й важко повірити, але дебіли швидше вимруть, ніж розумні.

Дик, це проблема не дітей, а батьків. Ну, потім-то дітей проблема, звісно, але як я сказав раніше, мені їх не шкода.
бугага. зараз вчать.угу. півроку. багато ж ти вивчиш за півроку по спрошенній програмі)))

дебіли розумного задавлять скоріше.

батьки не завжди все знають про своїх дітей, як би гарно вони їх не виховували

Перегляд дописуOlexandr (14.01.2011 12:47) писав:

Так про елементарне ніби ніхто і не казав, навчити читати, писати і рахувати до десяти. А далі вже сам.
я це все вміла у 4 роки. і будь яка дитина зможе. ну майже будь-яка. нашо тоді взагалі ті школи.віддаваймо одразу в університет! чи пту. чи куди там ще


Перегляд дописуzav (14.01.2011 12:48) писав:

А, то ви за перетворення шкіл на виправні заклади, а! Так я це підтримую! Гигиги.

І ця людина нам щось доводить про потребу якихось там знань!
навпаки. школа не має займатися отим "виправлянням".

той анегдот до категорії знань не відноситься ну ніяк(
  • 0

#34 Olexandr

    противсіх

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1510 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:місто Київ

Відправлено 14.01.2011 – 13:12

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 12:03) писав:

бугага. зараз вчать.угу. півроку. багато ж ти вивчиш за півроку по спрошенній програмі)))
А от я достатньо з філософією познайомився за пів року, чудово вистачає.

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 12:03) писав:

я це все вміла у 4 роки. і будь яка дитина зможе. ну майже будь-яка. нашо тоді взагалі ті школи.віддаваймо одразу в університет! чи пту. чи куди там ще
Так це достатні знання для функціонування, ггг. А те що вони просидять ще з десяток років і нічого не робитимуть, то небагато зміниться. На те в школі й має бути розподіл за "інтересами", щоб не відбивати бажання непотребом і забирати час у чогось дійсно корисного.
  • 0

#35 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 14:47

Перегляд дописуKatod (14.01.2011 11:54) писав:

думаю це не так, ізза того, що якщо будеш змагатися з людьми низького інтелектуального рівня, щоб їх переконати треба володіти термінами цього низького інтелектуального рівня, а може і просто вміти дати в морду, а деякі інтелігенти принципово не хочуть бити в морду, і використовувати термінологію низького інтелектуального рівня, тобто вижити в таких умовах важко
в умовах з соціумом низького інтелектуального рівня легко вижити психопату, бо для нього немає моральних перепон, а інтелігент, це суцільна моральна перепона
Це ви дуже правильно сказали, але деякі інтєлєґєнти нам хіба наказ? Ми й самі вумні нівроку, та й фіґ вам обов’язкова середня освіта з розширеним курсом літератури та хємії зробить із рагулів людей.

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 12:03) писав:

бугага. зараз вчать.угу. півроку. багато ж ти вивчиш за півроку по спрошенній програмі)))
Е... ну, я теж пів року вчив. Бажаєте мені закинути незнання чогось?

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 12:03) писав:

дебіли розумного задавлять скоріше.
У вас говорить комплекс меншовартості.

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 12:03) писав:

батьки не завжди все знають про своїх дітей, як би гарно вони їх не виховували
Про дітей достатньо знати що вони діти - решта похідне.

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 12:03) писав:

навпаки. школа не має займатися отим "виправлянням".
Тля! А хто ж тоді має тим займатися? Батьки не займаються, школа не повинна - на чому ж ґрунтується ваша віра у насильницьке навчання літературі та фізиці?

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 12:03) писав:

той анегдот до категорії знань не відноситься ну ніяк(
Ну, я Пастернака теж не читав, і з вами погоджуюся.

Повідомлення відредагував zav: 14.01.2011 – 14:48

  • 0

#36 Крихітка

    Мрійниця

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4030 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ, Castelló, Ibiza, Hildesheim

Відправлено 14.01.2011 – 20:07

Один цікий пост з одного кулінарного форуму. Говорила з мамою про оце все - вона мені його і кинула.
Текст російською і великий тому кому цікаво - глядіть під спойлер
» Натисніть, щоб показати спойлер - натисніть ще раз, щоб приховати... «

-------------------------------------

Уж если мы начали учить - то весь ПОСИЛЬНЫЙ спектр знаний надо давать и
первоклашкам и 15-17 летним. Даже при некоторой специализации - ибо иначе
никак - некоторые знания при кажущейся бесполезности дают такую тренировку
мозгу. Как отменили в школах латынь и греческий после революции - упало
качество преподавания математики - ибо на фоне латыни - усвоение алгебры
шло эффективнее. Это такой забавный парадокс :-) Бесполезные предметы очень
полезны - они помогают пропихивать в ребенка БОЛЬШЕ знаний.

Это есть такое эмпирическое наблюдение - лучший школьник может усвоить 80%
от преподанного ему материала - при этом до определенных пределов цифра
не зависит от ОБЪЕМА материала - даем много - он усвоит 80% от МНОГОГО,
даем мало он усвоит 80% от малого. Значит если давать полезные и бесполезные
предметы вместе - больше войдет, чем если бы только полезные :-)
Очень хорошо видно на курсе биологии для школ Сонина/Захарова
(это не самый плохой курс и программа) - жалея детей сократили объем материала
по миниуму (на зологию и ботанику ВМЕСТЕ теперь уходит 1 год ,
анатомию и физиологию даем в 8м). - Так не стали лучше учиться - стали меньше знать .
-----------
Основная задача которая стоит перед школьным образованием и всегда стояла:
сформировать у учащихся правильное мышление.
Формируется мышление посредством подачи знаний и их систематизации.

Без системных знаний об окружающем мире и умения ими пользоваться у человека
не сформируется мышление и интеллект. А без этого он вообще никогда личностью
не станет.

Школьное образование в своей норме накладывается наестественное развитие
мозговых структур растущего человека. И если вовремя не дать нужные знания,
то он уже никогда им не научится.
Простейший пример - дети маугли, которые не умеют и не могут научиться
говорить, потому что возраст формирования мозговых структур отвественных
за речь от 1,5 до 6 лет.

Поэтому если школьнику не сформировать системные знания об окружающем мире
и умение мыслить, анализировать и познавать, то он будет потерян для общества
и как человек, и как личность.

  • 0

#37 Olexandr

    противсіх

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1510 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:місто Київ

Відправлено 14.01.2011 – 23:44

О, гарна ілюстрація того, що потрібно максимум часу вивчати саме потрібні для людини речі. Якщо вірити цим відсоткам, тоді ми отримаємо 1*0.8=0.8 корисних знань. А за сприятливих обставин в разі вивчання "проштовхуючої інформації" ми отримуємо в кращому разі (0.5 — корисна, 0.5 — зайва) 0.5 корисних знань і 0.3 некорисних.
  • 0

#38 Pavlo_Taiko

    міністр по боротьбі з етикою та мораллю

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2145 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 29.01.2011 – 09:20

Перегляд дописуБогатир (9.07.2010 17:00) писав:

от нафіга лоботрясів у школі завалювати горою непотрібної їм інформації?
Тому що так вигідно країні. Успішні люди обирають один напрямок у молодому віці і прямують по ньому, однак країні не потрібні успішні люди, країні потрібні працівники. Он мій товариш в девятому класі зайнявся 3д візуалізацією, зараз отримує чималі гроші, хоча навіть не закінчував ВУЗ. Недарма героїня "Останнього Самураю" (я не про фільм з Томом Крузом, ага) виховувала своє дитя удома.
  • 0

#39 Доктор САВ

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 28 повідомлень

Відправлено 03.02.2011 – 16:26

Перегляд дописуD@r@ (23.08.2010 14:57) писав:

у школах дають массу зайвої і непотрібної інформації... Інколи вчителі й самі вважають, що тій чи іншій темі у програмі не місце
Навпаки, кожен учитель вважає саме свій предмет найпотрібнішим та аж ніяк не зайвим.
  • 0

#40 сіренька ховрашка

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 64 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 09.02.2011 – 17:19

Насправді зайвої інформації не буває. Багато чого зі школи може здатися завим чи непотрібним. та це мабуть від того, що ви не хочете зрозуміти ці речі, тоді вони здаються нудними
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних