Перейти до вмісту

"Зайва інформація"


Повідомлень в темі: 39

#1 Богатир

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 184 повідомлень

Відправлено 09.07.2010 – 17:00

  • 39
Крутять-вертять, та в міносвіти та ВРУ не розуміють ніколи при будь-якій влоаді:
от нафіга лоботрясів у школі завалювати горою непотрібної їм інформації?
Потрібне виховання, а не завалювання дитини інформації, бо останнім тільки пригнітиш учня, виховаєш з нього лише споживача. Україна успадкувала радянську систему освіти, а вона виховувала раба.

#2 Зимова Дівчина

    Білочка-пустунка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2069 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 09.07.2010 – 17:12

Перегляд дописуПастух (8.07.2010 19:19) писав:

До тих пір, поки буде масове відмивання грошей, будуть існувати декоративні фірми з декоративними співробітниками...
і т.д. і т.п. Для таких і створюються сьогоднішні "спеціалісти".
на жаль „декоративні“ спеціалісти працюють далеко в „недекоративних“ установах і отримують абсолютно реальні гроші за те, що заважають працювати іншим. а деяким ще й створюють проблеми з причини власної некомпетентності.

Перегляд дописуБогатир (9.07.2010 18:00) писав:

Крутять-вертять, та в міносвіти та ВРУ не розуміють ніколи при будь-якій влоаді:
от нафіга лоботрясів у школі завалювати горою непотрібної їм інформації?
Потрібне виховання, а не завалювання дитини інформації, бо останнім тільки пригнітиш учня, виховаєш з нього лише споживача. Україна успадкувала радянську систему освіти, а вона виховувала раба.
от як раз радянська система і приплела школі виховну функцію. школа не дитсадочок, там вчать, а не виховують. під час навчання в школі вихованням дитини батьки мають займатись.
  • 0

#3 Зимова Дівчина

    Білочка-пустунка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2069 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 09.07.2010 – 21:45

Перегляд дописуSensssorika (9.07.2010 20:20) писав:

але іноді хочеться тим дітям по одному місцю надавати. терпіти не можу непослухів.

підтримую ідею з відстороненням від занять.
дітей не б’ю, це не ефективно.

Перегляд дописуБогатир (9.07.2010 20:31) писав:

А ви коли-небудь вивчали педагогіку? :P
Так-от, радянська система вчила майбутніх лікарів вищої математики, майбутніх математиків будову нефрону (структурної одиниці нирки), майбутніх філологів хімії і т д. На літературі дитина механічно прочитувала твори, тільки не понятно, коли вона повинна буде навчитись їх аналізовувати, розуміти, якщо дитина, коли тільки і не осягне цього, то їй вже підганяють другим, третім, п΄тдесятим твором, кажучи, що ми відстаєм. РАДЯНСЬКА рабська система. А виховання, до речі, здійснюється і у вишах. :P :P :ggggg: І ніфіга тут не виховувалось, тільки організувалося з метою контролю масової свідомості і створення раба піонерські організації, о таке було виховання. Був порядок, але він забезпечувався страхом перед покаранням - ну типовий радянський спосіб формування раба системи.
А школа у співпраці з батьками повинна виховати особистість. А в нас вчать всяку непотрібну фігню водній групі обдаровані діти і ті яким пофік всяке навчання. І нафіга сьогоднішнім євроремонтщикам було вчити інтеграли, логарифми, гравітацю, будову нефрона, генетику, читати кучу творів по літературі? :P
так. диплом показати?
а ще цікаво то в якому ВНЗ філологи вчать/вчили хімію?
виховувався страх. як раз виховувався. тому і була організація, як наслідок.
єдине, що вчитель/викладач має виховати це самостійність думки та здатність її сформулювати. вихованням в глибокому сенсі (ну там не срати собі в штани, не бити однокласника в пику, якщо той його дурнем обізвав, та не обзивати щоб не отримати в носа) мають займатись батьки/опікуни/няні.

Перегляд дописуБогатир (9.07.2010 20:53) писав:

:) Погано вивчала. Такого типу науки не можуть однозначно щось тлумачити, треба вивчати думки різних педагогів, але менше з тим.
Я міг би підписатися під цими словами, але я прекрасно розумію, що неможливо в нашій системі подати так матеріал, щоб усім дітям було цікаво, є діти з різною успішністю, тому всіх заохотити одним універсальним методом неможливо. В нашій школі загнуться провідні педагоги зі своїми принципами.
всім не буде цікаво не з причини успішності чи неуспішності, а з причини елементарної — не всім людям цікаво одне і те саме.
а ще є люди, яким вчитись в принципі нецікаво, бо ж краще „валятись на дивані і дивитись зомбоящик жуючи кілограмами цукерки, а мама з татом хай коряжаться, вони ж дорослі і за мене відповідають“. от для них і 9 класів забагато. читати писати рахувати навчили — і бігом арбайтен!
  • 0

#4 appleman

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 16 повідомлень

Відправлено 04.08.2010 – 15:29

На ссылке снизу выступает мой друг и учитель - психотерапевт Юра Кравченко. Его выступление, записанное в Киеве, в "Могилянке" адресовано новому формату мышления. Новому, практичному и, слава Богу- неизбежному:



П.С.
""Обери в університеті лише тих викладачів, які можуть стати твоїми Провідниками і ходи лише до них. На інші пари забий. Не зпалюй живцем години свого життя, яке немає ціни. Мало готуйся до іспитів. Це не справжні Іспити. Будь задоволений записом "Задовільно". Нехай"Добре" і "Відмінно" ставить тобі саме Життя, а не людина, у якої ти б не хотів вчитися Життю..."

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  _________.jpg   30.29К   1 Кількість завантажень:

  • 0

#5 Йа_ЯбЛуЧкО_XD

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 649 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:if.ua

Відправлено 05.08.2010 – 00:18

завалюють. причому нас в гуманітарній школі валять математикою так, як в якомусь матліцеї. я за те, щоб кожен учень обирав собі рівень, за яким він хоче вивчати предмет. всі точні науки у мене б опинились десь внизу, а от від додаткових і складніших уроків з мов та мистецтва я би не відмовилась, бо мені це потрібно і цікаво.
  • 0

#6 Ласочка:)

    Сова всія Теревень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1002 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Славне місто Утопія

Відправлено 05.08.2010 – 00:30

шкода часу потраченого на менеджмент, економіку, ділову українську мову, на фізкультуру. не розумію для чого вона в університеті. Люди в такому віці вже свідомі. Хочуть бути здоровими - можуть самі займатися спортом.
  • 0

#7 D@r@

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 9 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 23.08.2010 – 14:57

О тааак... Забагато зайвої інформації... Щодо ВУЗів не знаю, але у школах дають массу зайвої і непотрібної інформації... Інколи вчителі й самі вважають, що тій чи іншій темі у програмі не місце, але давати учням її доводиться, тому що ЗНО здавати прийдеться... А пам*ять не резинова... Усе не вміщається... =((( На жаль...
  • 0

#8 miles0016

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 13 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 01.12.2010 – 00:34

а все що вміщається зазвичай займає місце справді потрібної інформації,але треба,бо хтось придумав,що так треба=((
  • 0

#9 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 14.01.2011 – 08:42

подуріли зовсім. в Росії планується освітня реформа, учні тепер взагалі нічо вчити не будуть:

Цитата

Обязательными согласно новым стандартам считаются три дисциплины: "Россия в мире" :happy1: , ОБЖ и физкультура. Никакого выбора здесь школьникам не предлагается. Зато со всеми остальными, включая русский язык, математику, физику, химию, историю, биологию, иностранный язык и прочие, теперь полная свобода. Ученик сможет выбирать себе предметы по собственному желанию. Все они объединены в шесть групп. Из них каждому школьнику надо выбрать три дисциплины для изучения на профильном уровне, то есть по пять часов в неделю. А еще три он будет учить на базовом или интегрированном уровне. То есть получит "облегченный" вариант знаний. Скажем, чистому гуманитарию вряд ли придется мучиться с числом Авогадро и арктангенсами или запоминать закон Гей-Люссака, а технарю запоминать даты средневековых битв и искать на карте реку Брахмапутра. Или если при изучении иностранного языка на базовом уровне достаточно умения на нем объясняться с теми, для кого он, как и для вас, неродной, то профильный уровень предполагает использование языка в профессиональных целях. Надо не только знать разговорную речь, но и перевести текст из какой-то предметной сферы, а также поддержать беседу со специалистами в какой-либо области. Ну а тому, кто в точных науках безнадежен, в старших классах предлагается предмет "естествознание".

В итоге в старших классах останется девять предметов: три обязательных и шесть - по выбору. Учитывая, что ЕГЭ по русскому языку и математике пока никто не отменял, есть надежда, что большинство старшеклассников не откажутся от этих важных предметов. Хотя бы потому, что их придется сдавать при выпуске из школы.

звідси

в Україні такого не планують?
  • 0

#10 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 09:05

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 08:42) писав:

в Україні такого не планують?
А було би добре, якби запланували.
  • 0

#11 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 14.01.2011 – 09:08

Перегляд дописуzav (14.01.2011 10:05) писав:

А було би добре, якби запланували.
о так. відмінимо українську мову ще й у школах! нашо її вивчати? а література так взагалі зайва. нє ну правда!
  • 0

#12 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 09:38

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 09:08) писав:

о так. відмінимо українську мову ще й у школах! нашо її вивчати? а література так взагалі зайва. нє ну правда!
Бидлу й рагулям туди шлях широкий, а вумним менша конкуренція.
  • 0

#13 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 14.01.2011 – 09:43

Перегляд дописуzav (14.01.2011 10:38) писав:

Бидлу й рагулям туди шлях широкий, а вумним менша конкуренція.
тобто ти за те, щоб бидла і рагулів країны було якомога більше?
це дебілізація країни.
  • 0

#14 Фабрегас

    Т Фабрегас 2013

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5092 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:найкраще на планеті

Відправлено 14.01.2011 – 09:53

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 08:42) писав:

в Україні такого не планують?
як добре що я встиг закінчити нормальну школу)))
  • 0

#15 Olexandr

    противсіх

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1510 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:місто Київ

Відправлено 14.01.2011 – 10:04

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 09:43) писав:

тобто ти за те, щоб бидла і рагулів країны було якомога більше?
це дебілізація країни.
Їх же не стане менше, якщо їх змушувати в школі вивчати деякі предмети. З мовою ще якось можна погодитись, щоб вивчали, а от література геть необов’язкова.
Пам’ятаю, як в школі було нудно на цих уроках, особливо коли з літератури треба було вчити біографію письменників. Навіщо?
  • 0

#16 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 14.01.2011 – 10:33

в школі і ненавиділа математику. коли свого часу вирішила отримувати іншу освіту(не гуманітарну), то хоч якісь елементарні шкільні знання мені дуже допомогли, бо на технічні спеціальності треба було здавати або фізику,або математику. підтянула свої знання так, що вступила на бюджет.

думаю, людині, яка взагалі ніяких знань не має, дуже важко отак швидко опанувати щось невідоме. наприклад, в мене у школі зовсім не було інформатики. важко довелося в ВУЗі.

зовсім нецікаво.. жах. це ж обмежує людину. хоча,звісно,не всі перфекціоністи.

шось не памятаю я, щоб в тих школах аж так навантажували. хіба що школа не звичайна,а якась спеціалізована. але там вже самі знали куди йшли(чи батьки знали куди віддавали).

да йопт. древні греки в своїх школах вивчали більше,ніж тут пропонують.

ну і я. в мене з дитинства любов до літератури. але якби не школа, то я б не дізналася, шо маю здібності у хімії. бо,собсна, я ту хімію і почала вивчати лише в кінці 9го класу,якось вона мені спочатку такою нудною здавалася, трійки отримувала. а потім відкрила вузівський довідник по хімії(він взагалі моєї мами) і зацікавилася.

я а чьом. не можна знати і бути впевненим, що те, шо ти собі обрав - єдиновірне для тебе. тобто,можливо, відмовившись від чогось, ти зариваєш в собі ще навіть не відкритий талант.

от я точно знаю, що художник з мене ніякий. малювала малою в себе в кімнаті на стіні віники. мама не оцінила. я після прочуханки теж. але як мистецтвознавець я набагато краща. ще в школі дружила з дівчиною,яка вчилась в художній школі. знала майже все,що і вона. але малювати не вміла - руки не з того місця.

варто спробувати шось, перш,ніж відмовитися від цього.

у ВУЗІ в мене теж дофігіща зайвих предметів було,як мені здавалося. а зараз розумію,що на те вона і ВИЩА освіта, щоб людина була всебічно розвиненою. особисто мені нецікаві люди, які далі свого "діла" нічого більше не розуміють.
  • 0

#17 Елегантний

    Писар

  • Заблоковані
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 402 повідомлень
  • Стать:Не скажу

Відправлено 14.01.2011 – 10:48

Перегляд дописуSensssorika (14.01.2011 08:42) писав:

подуріли зовсім. в Росії планується освітня реформа, учні тепер взагалі нічо вчити не будуть:

Цитата

Обязательными согласно новым стандартам считаются три дисциплины: "Россия в мире" , ОБЖ и физкультура

Так зрозуміло. Россия в мире - тут промиватимуть мозги учням про велич Рассєі-матушкі.
ОБЖ - тут викладатимуть основи виводу власних батьків із запою.
А фізкультура порібна для того, щоб на змаганнях інколи показувати світові, що росіяни чемпіони не лише по літроболу. :happy1:
  • 0

#18 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 10:52

а Гельмгольц казав, що нема нічого такого що людина не моглаб, всі закиди щодо того що ось це вчити лишнє це все від лєні
хоча, з іншого боку є дуже великий прошарок людей який зацікавлений в неосвіченості більшості людей, це владні структури, бидлом легше керувати, а чим складніша людина, тим складніше її переконати в самій необхідності влади, такі дентеднції йдуть до розвитку кастової структури, люди відповідних професій будуть тягнути дітей в напрямку своєї сперціальнсті, а може і не будуть, але от владні структури будуть просовувати родичів, і от приїхали

світ котиться до дідька :happy1:

Перегляд дописуБогатир (9.07.2010 17:00) писав:

Крутять-вертять, та в міносвіти та ВРУ не розуміють ніколи при будь-якій влоаді:
от нафіга лоботрясів у школі завалювати горою непотрібної їм інформації?
Потрібне виховання, а не завалювання дитини інформації, бо останнім тільки пригнітиш учня, виховаєш з нього лише споживача. Україна успадкувала радянську систему освіти, а вона виховувала раба.
безпідставна заява, апсолютно, в радянській системі була тільки історія кпсс, і політзаангажованість, а так, учили, і вивчались і були людяними людьми
  • 0

#19 Крихітка

    Мрійниця

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4030 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ, Castelló, Ibiza, Hildesheim

Відправлено 14.01.2011 – 10:55

Навчаюся тут по схожій системі, тільки підозрюю що в москалів теж все робитиметься через....ну як завжди. Тут вчу 5 обов"язкових та 4 "на вибір", також є 2 напрямки - гуманітарний і технічний. Не вчу фізику, математику, хімію, інформатику, біологію...Вчу географію, літературу, латинь, історію мистецтва. Згодом на отому "єге" чи по-нашому "зно" їх і буду здавати і ці предмети підвищать мені бал при вступі. все просто
  • 0

#20 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 14.01.2011 – 10:56

Перегляд дописуSensssorika (9.07.2010 19:20) писав:

але іноді хочеться тим дітям по одному місцю надавати. терпіти не можу непослухів.

підтримую ідею з відстороненням від занять.
ще Макаренко описував в педагогічній поемі про те, як одного неслуха виправив відстороненням від соціуму
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних