Перейти до вмісту

Недоліки на які начхати.

Повідомлень в темі: 40

#21 FT232BM

私は人々嫌い

• Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 23.06.2010 – 18:31

Перегляд дописуNameless One (23.06.2010 17:30) писав:

Безпліддя це недолік? Та це блін перевага. Скільки ж можна зекономити на нацюцюрниках...
Різко зникає сенс створення сім'ї. Нафіга тобі дружина, якщо можна шалаву якусь трахнути? Тим більше в шалави набагато менше шансів викачати гроші ніж у дружини.
  • 0

#22 Nameless One

ЧВ

• СуперМодератори
  • 2259 повідомлень

Відправлено 23.06.2010 – 19:57

Перегляд дописуTeo (23.06.2010 18:02) писав:

тобто, як я зрозумів, ти хочеш економити на гондонах, щоб пити пиво - тому безпліддя це добре, да?
саме так. хоча це лише один з аргументів в користь безпліддя.

Цитата

Вимагаю чіткого економічного обгрунтування.

я не бухгалтер. скоріш навпаки.
хоча мені от цікаво чи економічно доцільним є робити вазектомію. особливо якщо врахувати що економлячи на дітях можна досить багато випити пива.

Цитата

Різко зникає сенс створення сім'ї. Нафіга тобі дружина, якщо можна шалаву якусь трахнути? Тим більше в шалави набагато менше шансів викачати гроші ніж у дружини.

це суперечливе питання. шалави зараз дорогі. а дружина зобов'язана давати згідно законодавства.
  • 0

#23 змій

Писар

• Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 406 повідомлень
  • Місто:Африка

Відправлено 23.06.2010 – 22:12

Безпліддя це недолік? Та це блін перевага. Скільки ж можна зекономити на нацюцюрниках...
З цієї точки зору так, але не всі згодні з тим щоб дитину всиновлювати, хочуть мати свою. Я теж так раніше думав, потім змінив свою думку.

Перегляд дописуСамотня (23.06.2010 17:19) писав:

А це просто приклад, чи реальна історія?
Це просто приклад. Просто намагаюсь роздумувати на які недоліки я б закрив очі а наякі ні.