Перейти до вмісту

що значить "спланувати словникові вправи"?


В темі одне повідомлення

#1 Гість_Argus_*

  • Гості

Відправлено 20.06.2010 – 11:44

  • 1
;) Моє питання не зовсім мовленеве, а скоріше педагогічно-мовленеве. Справа не в тому, що я не можу зробити цього завдання, а в тому, що я не розумію його змісту, себто що від мене вимагається.
По-перше: що таке "словникові вправи"? Трактуються вони двояко: 1) це всі мовленеві усні та письмові вправи (граматичні, стилистичні, лексичні тощо), пов'язані зі словом взагалі (можна сказати, що це всі вправи на уроці мови); 2) це вправи зі словником.
По-друге: що значить "спланувати"? Не можна скласти на "словникові вправи" тематично-календарного та поурочного плану. Тобто словникові вправи - це обов'язкова частина уроку. А якими саме вони будуть - це залежить від теми уроку. Тим більше чудернацькою мені здається подальша формуліровка завдання, яке повністю звучить так: "Спланувати словникові вправи в 5-9, 10-11 класах". Як це можна спланувати одразу на декілька класів (до того ж я впевнена, що словникові вправи самі по собі взагалі планувати неможливо) без урахування конкретного віку учнів та певної теми уроку? Дива дивні... <_< Я так думаю: для цих двох груп (5 - 9 та 10 - 11 класи) треба просто перелічити вправи, які можна пропонувати дітям на уроках мови, тобто зробити список (два окремо), а потім вже, спираючись на календарно-тематичний план та складаючи план поурочний, планувати в цьому плані і час на словникові вправи і самі вправи. Чи я маю рацію чи ні? Що ви думаєте? Як би ви зробили?
Дякую всім за допомогу! :lol:

#2 :-)

    Пам'яті Помаранчевої Каски

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1199 повідомлень
  • Місто:витверезника

Відправлено 20.06.2010 – 11:59

Перегляд дописуArgus (20.06.2010 12:44) писав:

Тим більше чудернацькою мені здається подальша формуліровка завдання, яке повністю звучить так: "Спланувати словникові вправи в 5-9, 10-11 класах".
Я вже хвилююся на тему якості викладання української мови. ГГ

Можливо передбачається певна циклічність тематики для кожного року 5-9 і 10-11 класів?
Пригадую, ми коли цим всім займалися, то загалом повторювалося, цикл десь 2 роки тривав, але наступний раз був значно глибшим і ширшим, і всеохоплюючим ;) .
І час до часу нам казали взяти з дому, пізніше роздавали орфографічні і ще якісь там словники ,і ми в них вишукували різні слова, робили якийсь аналіз і т.д., хз вже, у мене з Укр.мови мало. З ДУМ було значно більше. <_<
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних