Перейти до вмісту

Загинув президент Польщі


Повідомлень в темі: 206

#141 yushchenko

    yushchenko

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3760 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Backside of the Moon

Відправлено 03.06.2010 – 19:40

Перегляд дописуzav (3.06.2010 16:26) писав:

Здивуйте мене: намалюйте картину з наочною виною москальських диспетчерів.
Будь ласка. Що це за глісада така? Якщо дивитись зверху. Літак диспетчери вели на посадку в лісі. Угу, а Ви хитро показали тільки вигляд збоку.

Зображення
  • 0

#142 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 03.06.2010 – 21:14

Перегляд допису---- (3.06.2010 20:40) писав:

Будь ласка. Що це за глісада така? Якщо дивитись зверху. Літак диспетчери вели на посадку в лісі. Угу, а Ви хитро показали тільки вигляд збоку.

Зображення
Може хтів сісти на рульожну дорожку ^_^ Дивно насправді. Чи просто заходити на другий збирався.
  • 0

#143 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.06.2010 – 21:18

Перегляд допису---- (3.06.2010 20:40) писав:

Будь ласка. Що це за глісада така? Якщо дивитись зверху. Літак диспетчери вели на посадку в лісі. Угу, а Ви хитро показали тільки вигляд збоку.
Ви такий вумний, мені аж ніяково. Тому мірятимемось зображеннями!
http://img-kiev.fotki.yandex.ru/get/4200/d...f_d4ba22f1_orig
p.s. Мені особливо подобається закидати цю тему фактами, викладеними за посиланнями, що я їх оприлюднив вище - прямо з тих самих сторінок і беру, ги.
  • 0

#144 yushchenko

    yushchenko

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3760 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Backside of the Moon

Відправлено 03.06.2010 – 21:30

Перегляд дописуzav (3.06.2010 21:18) писав:

Ви такий вумний, мені аж ніяково. Тому мірятимемось зображеннями!
http://img-kiev.fotki.yandex.ru/get/4200/d...f_d4ba22f1_orig
p.s. Сені особливо подобається закидати цю тему фактами, викладеними за посиланнями, що я їх оприлюднив вище - прямо з тих самих сторінок і беру, ги.
Бгг. Літак півкилометра різав дерева і вкінці розпався, і навіть спокійно, цілий, перелетів автобан, мабуть в завдання пілота-лісоруба не входило забезпечити Смоленськ кабріолетами.
  • 0

#145 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 06.06.2010 – 08:37

Є ще й інші різновиди розвитку подій:
» Натисніть, щоб показати спойлер - натисніть ще раз, щоб приховати... «

Ерошин"Раздумья ездового пса" сказав:

Но директорные команды нельзя выполнять бездумно, тупо выдерживая стрелки в центре. Если при этом вмешаются внешние помехи и внесут свои коррективы в поведение машины, можно, в увлечении, потерять контроль над ситуацией. Заходим на посадку по курсо-глиссадной системе при отличной видимости полосы. Пилотирует по директорным стрелкам второй пилот. Он четко держит их в центре прибора, периодически командуя бортинженеру установить тот или другой режим. Стабильный, спокойный заход. Но вот команда: "Режим 80! Режим 78! Режим 75!" Вариометр показывает вертикальную 6 м/сек. при норме три с половиной. В чем дело? Самолет явно уходит ниже глиссады -- а директорные стрелки в центре. Это ж хорошо, что мы заходили не в облаках. Хорошо, что старый штурман комплексно контролировал заход по дублирующим системам. И он закричал: "Двести метров -- дальней нет!" Это значит, что мы снизились гораздо раньше и идем на высоте пролета дальнего привода -- и норовим снижаться...а домик дальней приводной радиостанции -- вот он, в километре впереди. Добавили режим, вышли в горизонтальный полет, прошли в горизонте дальний привод... Глиссадная стрелка зашкалилась внизу, требуя энергично снижаться. Нет уж, после привода снижаться пришлось визуально. Такой случай -- медленного, вялого затягивания самолета под глиссаду по команде прибора -- был не первым. Проведенный анализ показал, что вероятной причиной явились радиопомехи на частоте работы курсо-глиссадной системы, а причина помех -- переговоры "крутых" пассажиров по мобильному телефону. Недаром пассажиров предупреждают: на посадке не пользоваться радиоаппаратурой. Это действительно опасно.
А если бы экипаж тупо выполнял команды директора и разогнал вертикальную скорость до 10 -- 12 м/сек, то вполне возможно, опомнившись, дав взлетный режим и взяв штурвал на себя, пилот уже бы не успел вывести самолет из снижения. Какая сила потребуется, чтобы остановить товарный вагон, падающий со скоростью 40 км/час сверху вниз? И сколько секунд?
...
Параллельно моему расчету штурман ведет свой, геометрический. Мы же идем по гипотенузе вытянутого прямоугольного треугольника. Каждому удалению от торца (большому катету) соответствует своя высота (малый катет). Удаление 8 км -- высота 400; удаление 6 -- высота 300. Идем по глиссаде. Удаление 4 -- высота200. Сейчас будет пролет дальнего привода. Точно: звенит маркер. Все правильно. Идем по глиссаде. Если чуть выше или ниже глиссады, штурман предупреждает, и я изменяю вертикальную.
...
Пример уже из моей инструкторской практики. В Полярном я отдал заход на посадку Коле Евдокимову, уже матерому второму пилоту, "невесте на выданье". Облачность была низкая, а заход -- по приводам, контроль по локатору. Коля шел как по ниточке, и вот, вблизи ВПР в разрывах стала просвечивать темная земля. Вот-вот нижний край... хотелось пригнуться и заглянуть под кромку: где же полоса?
И Коля "пригнулся". Вертикальная скорость увеличилась до пяти, шести, семи метров в секунду -- так ему хотелось заглянуть... Я такого от опытнейшего Коли никак не ожидал. Ждать тут было некогда; я выхватил машину одновременно с командой диспетчера "прекратите снижение" -- тут и Коля опомнился. Дальше все было в норме: увидели полосу и сели. Но ошибка такая... хрестоматийная.
Подныривание под глиссаду на ВПР в надежде увидеть землю, особенно при заходе по приводам, да и по курсо-глиссадной тоже, обычно приводит к грубому приземлению до полосы, с большой вертикальной скоростью и с перегрузкой. "Нет земли... нет земли... вот земля!... полон рот земли"...
...
Самолет вошел в глиссаду и снижался на заданной скорости; капитанпилотировал в штурвальном режиме, а автомат тяги двигал туда-сюда секторы
газа, выдерживая заданную скорость.
Между дальним и ближним самолет чуть "поддуло", и он получил небольшой импульс к уходу выше глиссады. Пилот отклонил штурвал, догоняя глиссаду, скорость чуть возросла, и автомат тяги немедленно отреагировал, уменьшив обороты двигателей. Правда, отреагировал он гораздо энергичнее, чем надо: что-то свихнулось в электронных мозгах, и секторы управления двигателями ушли назад чуть не до малого газа.
Экипаж доверял агрегату и, продолжая пилотировать по глиссаде, ожидал, что автомат сейчас добавит режим. Но железо отказало.
Секунд оказалось достаточно, чтобы громадная тормозящая сила от выпущенных на 45 градусов закрылков энергично уменьшила скорость полета.
Самолет стал опускать нос и ушел под глиссаду.
Капитан дал команду добавить режим и стал тянуть штурвал на себя. Но здесь злую шутку сыграла передняя центровка: самолет был загружен так, что
нос оказался ощутимо тяжелым.
Если бы это происходило на старом добром Ил-18, то все вертикальные маневры и посадка требовали бы только более энергичного взятия штурвала на
себя. На Ил-18 так бывало сотни раз -- и не было проблем.
Но здесь самолет не послушался руля. Штурвал был выбран на себя до упора, руль высоты был отклонен вверх на максимальный угол, и его сила
должна была опустить хвост и поднять нос самолета. Однако самолет уходил все ниже под глиссаду.
Оставалось одно: дать взлетный режим и ожидать, когда же руль станет эффективным. Он стал эффективным, когда наросла скорость и увеличилась
обдувка. Машина стала поднимать нос, траектория снижения искривилась вверх...и тут подошла земля.
Самолет приземлился в снег, до полосы, с минимальной перегрузкой -- чуть коснулся... Если бы это был бетон...
Но в Норильске с этой стороны перед полосой насыпана гряда земли, на самом торце которой установлен курсовой маяк. В торец этой насыпи и ударился
самолет. Он рассыпался на мелкие куски, однако, не загорелся; люди на скорости 260 вылетели в снег. Погибло 100 человек и с ними экипаж, но часть
пассажиров и бортинженер чудом остались в живых.
Расследование катастрофы показало, что причиной явился отказ автомата тяги, а невозможность ухода на второй круг обусловлена конструктивным
недостатком: неэффективностью руля высоты при отклонении его вверх более чем на 20 градусов. Действия экипажа признаны правильными.
p.s. Теж "розбір польотів" - у головній ролі диспетчер: http://forum.smolens...976988#p6976988
» Натисніть, щоб показати спойлер - натисніть ще раз, щоб приховати... «

killerbob1970 сказав:

Вновь слышу- в том числе и от Сергея Веревкина- обвинения в адрес диспетчера. Предлагаю обсудить юридические моменты и сравнить их с записью. Когда в записи остаётся только диалог КВС-Д, она становится потрясающим учебником под названием "КАК ПРИКРЫТЬ ЗАД ДИСПЕТЧЕРУ ОТ ВОЗМОЖНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ". Скажу сразу- ЮРИДИЧЕСКИ ДИСПЕТЧЕР НЕВИНОВЕН.

Итак:
Исходные данные-самолёт польских ВВС-борт 101-ТУ154М (ВС), выполняющий спецрейс на аэропорт смешанного базирования "Северный"по заказу Канцелярии Президента Польши.
Их встречает в небе и эфире наш бравый Д.-диспетчер. Надеюсь, всем ясно, что ВС- не государственное и не гражданское, поскольку летит по спецрейсу на особый аэродром (кому интересно, я подробно распишу порядок подготовки таких полётов-он не прост) из-за границы.

Следовательно, ВС летит по "общим правилам" -Правилам, утвержденным Приказом Министра обороны РФ N 136, Минтранса РФ N 42, Росавиакосмоса N 51 от 31.03.2002 "Об утверждении Федеральных авиационных правил полетов в воздушном пространстве Российской Федерации" и согласно п.3 этих правил-они обязательны и для поляков (ПРОШУ ЗАМЕТИТЬ!)

Открываем -и скорее- галопом - к п. 221.

"221. В случае, когда к моменту прибытия воздушного судна погода в районе аэродрома оказалась ниже установленного минимума для выполнения посадки и нет возможности по запасу топлива и состоянию авиационной техники произвести посадку на запасном аэродроме или использовать спасательные средства, руководитель полетов (диспетчер) данного аэродрома обязан принять все возможные меры для обеспечения посадки воздушного судна. Решение на выполнение посадки принимает командир воздушного судна."

Для неюристов поясню: смысл заключается в том, что диспетчер несёт прямую ответственность за посадку ВС на своём "поле" только в том случае, если с топливом-каюк или ВС неисправно в такой мере, что до запаски-не долетит и развалится.

А вот-и запись:
(опять и опять поражаюсь "прозорливости" диспетчера- он словно спиной чуял катастрофу- и прикрывал зад ОЧЕНЬ профессионально):

10:23:32,4 КВС Корсаж старт польский, 101, добрый день.
10:23:37,4 Д Польский 1-0-1, Корсаж ответил.
10:23:43,2 КВС На дальний привод, снижаемся 3600 метров.
10:23:53,4 Д Polish Foxtrot 1-0-1, остаток топлива, топлива сколько у вас?

Обратите внимание, Д (диспетчера) сразу, сходу интересует топливо. И больше-пока ничего. Значит, Д абсолютно уверен, что "запаски" не избежать.

10:23:56,9 КВС Осталось 11 тонн.
10:24:02,6 Д А запасной аэродром у вас какой?
10:24:04,9 КВС Витебск, Минск.
10:24:10,0 Д Витебск, Минск, правильно?
10:24:11,2 КВС Правильно понял.

Итак, диспетчер прикрыл свой зад ПОЛНОСТЬю- топливо есть, запасные аэродромы-озвучены. Самолёт исправен. П.221 Правил полётов-уже не висит над ним. Чтобы не случилось. А вот теперь можно обрадовать поляков со спокойным сердцем:

10:24:30,1 Д PLF 1-2-0-1, на Корсаже туман, видимость 400 метров.

Диспетчер явно ожидает, что КВС примет решение об уходе на запаску и больше ничего не сообщает: чего зря болтать, и так ясно: погодный минимум садиться не позволяет, везут больших шишек, чья жизнь-явный приоритет, везут люди опытные, потому что если шишек начнут возить кто попало, шишкопад будет запредельный. .

10:24:36,4 КВС Я понял, дайте, пожалуйста, метеоусловия.
10:24:47,0 Д На Корсаже туман, видимость 400 метров, 4-0-0 meters.

Д. встряхивается от сладкой дремоты, начиная понимать, что у КВС не все дома. Тогда он снова делает блестящий ход по прикрытию зада- уже по-английски ПО ЦИФРАМ повторяет горизонтальную видимость- чтобы потом не сваливали на языковые проблемы (как в воду глядел- пытались свалить-то!).

10:24:50,8 КВС Температура и давление, пожалуйста.
10:24:58,9 Д Температура плюс 2, давление 7-45, 7-4-5, условий для приема нет.

Д. начинает говорить с КВС как с сумасшедшим-не перечит ему, но теперь уже открытым текстом, для тех, кто в шлеме, говорит: НЕТ УСЛОВИЙ, УЛЕТАЙ, НАФИГ ТЕБЕ ПОЛНАЯ СВОДКА ПОГОДЫ?

10:25:10,0 КВС Спасибо, ну если возможно попробуем подход, но если не будет погоды, тогда отойдем на второй круг.
10:25:17,5 Д 1-01, после контрольного захода у вас топлива хватит на запасной?

Д. уже всё ясно: поляки, видимо, собираются выкинуть какой-то опасный фортель- и крайним быть решительно не желает. А крайним он будет-если ВС снизится до ВПР и заявит, что керосина-нихт вобла...П.220 правил-висит над ним мечом. Вот тогда Д отвечает за посадку этих опасных сумасшедших головой. Потому мягко и настойчиво Д. прикрывает зад, в сотый раз спрашивая про топливо.

10:25:19,1 КВС Хватит.
10:25:20,8 Д Я вас понял.

Д. 10:25:24,5 КВС Разрешите дальше снижение, пожалуйста.
10:25:31,0 Д 1-0-1, с курсом 40 градусов, снижение 1500.

Итак: Д. согласно п.220 Правил убедился, что топливо есть, машина исправна, запаски есть, а КВС -принял решение о снижении, принятие которого-и так за ним- и ТОЛЬКО ПОСЛЕ ЭТОГО Д. РАЗРЕШИЛ СНИЖЕНИЕ. И тут же- потерял всякий интерес к ВС аж на 7 минут...

Спрашивают: а почему это Д. на ВПР не отдал ПРИКАЗ об уходе на запасной аэродром?

Отвечает п. 220 Правил: "220. Если при снижении на посадочной прямой экипажем не был установлен необходимый визуальный контакт с ориентирами для продолжения захода на посадку или если положение воздушного судна в пространстве относительно заданной траектории полета не обеспечивает безопасной посадки, командир воздушного судна по достижении ВПР обязан прекратить дальнейшее снижение и перевести воздушное судно в набор высоты."

ГДЕ ЗДЕСЬ ХОТЬ СЛОВО О ДИСПЕТЧЕРЕ?

То есть: если КВС-дурак и нарушил п. 220, то диспетчер обязан рвать пупок только если нехватка топлива (а он, родимый, экипаж про топливо не забыл спросить-строго по Правилам!), или неисправность-но никто из экипажа о таковой не сообщил, запрашивая посадку.

Но и здесь Д. не подкачал- когда он окончательно убедился, что обещание КВС "попробовать подход" - чистый блеф, он честно плюнул на всё и вёл КС -как мог,сорвавшись только один -единственный раз- крикнув за секунду до гибели "Уход на второй круг!"-так как увидел, что гибель -вот она, С КОСОЙ.

Так что -есть юридическая ответственность- и согласно букве закона диспетчер абсолютно прав, не подкопаешься.

А есть-человеческое измерение проблемы- потому как ВС ё....ось, и мы имеем налицо братскую могилу на сотню душ.

И я отлично понимаю, что хочет сказать Сергей Веревкин. Я бы это сформулировал лично так:

По достижении ВС ВПР диспетчер должен был тупо (по правилам) спросить КВС: ВПП видна, псякрев, или нет?

Если бы экипаж сказал-НЕТ, тогда диспетчер интересуется горючим, исправностью самолёта- и получив положительный ответ, тупо зачитывает п.п. 220 и 221 правил, предупреждая, что он ответственности за гибель ВС не несёт и сажать ВС в таких СМУ по правилам не обязан, пока они не подали сигнал бедствия.

У поляков-в их полётном задании запаски указаны (это обязательно!)- развернулись чух-чух-и полетели (живые, заметим!) в Витебск или Минск-там ИЛС, к счастью У НИХ есть....

Но дело в том, что диспетчер мог и не поспевать за ВС-оно летело с 3-х кратным превышением норматива вертикальной скорости...

  • 0

#146 -=Українець=-

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 369 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Хмельницького

Відправлено 06.06.2010 – 22:13

Знайшов цікаву статтю:http://www.rtkorr.com/news/2010/05/05/132330.new

Цитата

Тепер, коли тіла Президента Польщі Леха Качинського та його сподвижників спочивають у землі, саме час згадати тих, хто організував крах лайнера. Добивав на місці падіння літака уцілілих поляків і продовжують дезінформувати світову громадськість результатами так званого "розслідування".

Відомо, що "розслідування" катастрофи проходить під керівництвом тих же осіб, які організували аварію літака і послали спецпідрозділ "зачистити" тих, які вижили. Зрозуміло, якими будуть "результати розслідування", проведеного особами, основним завданням яких є замітання слідів злочину. Коли самі вбивають і самі розслідують, винних зазвичай не знаходять. Однак, є світова громадськість.

Отрок одного з наших товаришів знаходився на такому посту, через який проходить велика кількість первинної інформації, що надходить з місця катастрофи. Багато деталей відомі нам з перших рук. Порівняння текстів російської пропаганди з матеріалами першоджерел дають можливість внести поправки до загальновідомої інформації. Нехай це буде нашим внеском у розслідування одного з найнахабніших злочинів початку 21 століття.

Поправка перша. Загальновідомо, що з перших хвилин після катастрофи замість інформації з аеропорту "Північний" в ефір пішла, складена поспіхом неякісна дезуха.

Буквально про все, що там насправді відбувалося. Про густоту туману, звуки, які чули зустрічаючі. Про чотири заходи на посадку. Про наказ, нібито, самого Качинського, садити літак в Смоленську. Про те, що він таким же чином ледь не угробив літак у Грузії. Про поведінку різних служб і, нібито, що існував "мовний бар'єр". Про те, про що насправді свідчили місцеві жителі, в першу чергу льотний склад і працівники аеропорту. Про будь-яку дрібницю.

У нас була можливість відстежити процес складання чекістської брехні в режимі on line. Чітко виявились дві тенденції. Одну можна характеризувати як – на вході одні відомості, на виході – зовсім інші. Часто прямо протилежні до тієї інформації, яка нібито служила підставою для переданих в ефір офіційних повідомлень.

Зіставлення входу і виходу інформаційних повідомлень в режимі on line, дозволяє стверджувати, що всі без винятку матеріали підробляли під одну конкретну, "спущену згори" установку. Підроблялися не тільки журналістами окремих видань (хоча, не без цього), а, в першу чергу, офіційними російськими інформаційними агентствами.

Всі російські інформаційні агентства та ЗМІ – "трансформери" повинні були переконати своїх читачів, глядачів та слухачів, що "літак розбився з вини екіпажу, який не впорався зі своїм завданням у складних погодних умовах".

Другу тенденцію складання чекістського брехні в режимі on line можна визначити як – на вході взагалі жодної інформації з місця події. На виході – невідомо звідки взяті "надійні відомості". У тому числі, нібито, тільки що отримані з місця катастрофи. Не було такої інформації з місця падіння літака. Напевно, зайве уточнювати, що чистої води вигадки на виході давалися під ту ж установку – "літак розбився з вини екіпажу, який не впорався зі своїм завданням у складних погодних умовах".

З першої поправки ми робимо висновок – установка, під яку готувалися брехати після катастрофи, була готова ще до падіння літака Леха Качинського. А різноголосицю і смуту внесли, в першу чергу, надмірні старання кремлівських пропагандистів. Вони з усіх сил старалися, якомога яскравіше і переконливіше збрехати.

Чіткі та однакові вказівки в перші хвилини події нізвідки не виникають. Для порівняння згадаємо хоча б один приклад поведінки кремлівських інформаційних агентств та ЗМІ, коли не було ніякої завчасно заготовленої установки.

Коли помер перший президент Росії Борис Єльцин, протягом декількох годин російські ЗМІ мовчали, засунувши язика в одне місце. Всі великі агентства Заходу вже повідомили цю новину, коли в Кремлі тільки схаменулися і дали вказівку, як і що повідомляти.

Після катастрофи літака Леха Качинського установка, "як і що повідомляти" з'явилася відразу. Значить, були посадові особи, які заздалегідь знали, що літак впаде.

Поправка друга. Наші експерти переглянули весь доступний відео матеріал і зробили наступний висновок. Навіть у тому випадку, якщо пожежники не приїхали би взагалі і вщент би згоріли всі ті фрагменти літака, які палали в перші хвилини зйомок (відео матеріал Андрія Мендерея), ні про які "двадцять розпізнаних трупів" мова йти не могла. Навіть при тому крутому кутовому градусі, на якому завалили літак президента Польщі.

Не кажучи вже про те, що пожежу швидко загасили (це видно на більш пізніх офіційних зйомках тих же фрагментів літака) і, що більшість "нерозпізнаних", як на підбір виявилися військовими і охороною президента. З російського кулею в голові, як у 1940 році, тіло "загиблого в авіакатастрофі" рідним не повернеш.

Такі фрази, як: "Заспокойся!", "Не вбивайте нас!", "Дивися йому в очі!", "Дай пістолет!" відразу після катастрофи польською мовою могли вимовляти лише пасажири лайнера. А, ось команду російською мовою: "Всі назад, йдемо звідси!", міг віддати тільки командир того спецпідрозділу, який розстрілював поранених поляків.

Про інші моменти на плівці і говорити нічого. Хто ще ранньою весною – 10 квітня вранці в холодних смоленський лісах міг стояти поруч з лайнером, який тільки що впав, у одній лише білій сорочці, як не член екіпажу? Інші відомі і прямі докази Катині-2 будь-яка здорова людина може подивитися сама.

До речі, наш товариш – в минулому старший офіцер спецпідрозділу МО, стверджує, що після провалу операції (відео, яке встиг зняти Андрій Мендерей) виконавців уже немає в живих. Як і другої черги стрільців – тих, хто брав участь у знищенні невезучого спецпідрозділу.

Ті поляки, що вижили в катастрофі, зрозуміли, що бійці "в чорному" (на відео) прийшли їх убивати і відстрілювалися. Це чути на плівці. Виконавці вказівок Путіна "трудилися" з глушниками. Але відеозапис зі звуком і зображенням як нападників, так уцілілих, переграв усі їхні хитрощі.

Тому одні "російські офіційні особи" два тижні не можуть підробити вміст "чорних ящиків". Інші, зрозумівши, що справа горить, закинули в ЗМІ пробну кулю про "кавказький слід" у катастрофі літака президента Польщі. Буде ще, "офіційні особи" Росії та Польщі тільки розгортаються. Однак, замести сліди їм уже не вдасться.

З другої поправки робимо висновок, що "офіційні відомості" про "генетичний матеріал", замість тіл 21 поляка не відповідають стану уламків літака. Значить, вони загинули з іншої причини. Причину прояснює відео зйомка Андрія Мендерея.

Поправка третя. Всі експерти в один голос провели паралель з недавнім падінням літака при посадці в Домодєдово. Але там були зовсім інші умови. Екіпаж літака Ту-204 з Єгипту знаходився на ногах з раннього ранку, тобто – майже добу. Після вильоту з Москви до Хургади замкнули проводи й з'явилося задимлення. Відлетівши на пристойну відстань, довелося розвертатися. Ясна річ, що всі були на нервах.

Після заміни проводки на тому ж літаку з тими ж пасажирами вилетіли до Хургади. Пасажирів довелося заспокоювати і вмовляти, що ніякої небезпеки більше немає. Прямий рейс до Хургади, в залежності від типу літака – близько 5 годин. Прилетіли до Єгипту. Для екіпажу Ту-204 з урахуванням повернення і ремонту минуло вже 9 годин. Санітарну норму відлітали. По хорошому, треба було йти відпочивати.

Що робити – замовляти готель і платити за стоянку літака? Тим більше збитково, тому що запланованих пасажирів на зворотний рейс вже вивезли. Авіакомпанія спасибі не скаже. Погодилися летіти назад.

На підльоті до Москви відмовило навігаційне устаткування. На відміну від польського літака була глибока ніч, і 21-22 березня над всією Москвою дійсно стояв густий туман. Посадка за приладами не вдалася, екіпаж втомлений і засмиканий, а тут ще радіо висотомір заревів. Бачите, земля близько – Та пішов ти! У результаті – типова помилка впевненого в собі досвідченого пілота, який сотні разів садив літак у схожих умовах. Майже що в рідному аеропорту.

У Смоленському аеропорту "Північний" нічого подібного не було. Ні ночі, ні такого туману, ні гранично втомленого екіпажу, який весь день провів у напруженій і нервовій обстановці. Штатна ситуація, відпочилий і уважний екіпаж. До втручання в керування літаком збоку на малій висоті, чудово працює навігаційне устаткування.

З третьої поправки робимо висновок, що погодні умови і стан екіпажу в даному конкретному випадку не могли слугувати основною причиною катастрофи.

Поправка четверта. Обидва літаки, чиї аварії порівнювали експерти, схожого типу. У Смоленську ТУ-154, в Домодєдово ТУ-204, що летів з Хургади так само впав у лісі, так само були відірвані крила. Підсумок – двоє в реанімації, решта отримали травми різного ступеня тяжкості. При падінні у лісі, на схожому типі літака в момент виявлення решток ТУ-204 з Хургади всі люди виявилися живими!

Звичайно, є різниця між падінням літака з кількома членами екіпажу (Ту-204 в Домодєдово) і лайнера з 96 людьми на борту. Але літак польського президента був завантажений менш, ніж на дві третини. ТУ-154 бере на борт 163 особи. При завантаженні менш, ніж на 2 / 3, літак управляється без зусиль.

Наступна обставина – польський літак, зачепивши крилом дерева, перекинувся. Проте під час посадки пасажири і члени екіпажу повинні бути пристебнуті. Немає підстав думати, що це правило не дотримувалося при посадці в не дуже густому, але все ж тумані.

Остання обставина, здатна вплинути на кількість загиблих – кут атаки літака в момент зіткнення із землею. Є інформація досвідчених військових льотчиків, що ТУ-154 Леха Качинського "йшов на посадку, як винищувач". Тобто, під більш крутим кутом, ніж зазвичай. Це дійсно може збільшити кількість загиблих. Про це говорять також фрагменти літака, і їх розташування.

Офіційна версія – "під час катастрофи загинули всі". Висновок експертів: вірогідність поголовної загибелі всіх людей в літаку польського президента така ж, якби вода з відкритого крана потекла би не вниз, а вгору – прямо до стелі. Тобто, ймовірність, що в даній катастрофі загинули всі 96 людини на борту літака ТУ-154 – нульова.

З четвертої поправки робимо висновок, що, в будь-якому випадку, на польському лайнері повинні були бути ті, що вижили, і навіть уцілілі пасажири. Їх могло не виявитися виключно в одному випадку – якщо спецпідрозділ добив їх уже після посадки.

Ми можемо навіть назвати число постріляних – їх кількість коливається від 10 до 21 людини. За оцінкою найдосвідченіших експертів, у цій катастрофі неопізнаними могли залишитися (перетворитися в непридатне до розпізнання місиво або дуже сильно обгоріти) максимум 10 – 12 осіб. Не всі під час катастрофи знаходилися в носовій частині лайнера. Полум'я швидко погасили. Швидше за все, справді нерозпізнаних решток на місці падіння було вкрай мало або їх не було взагалі.

Так що рештки "тільки генетичного матеріалу від 21 людини" за версією ФСБ, і є та кількість, насправді, людей, що вижили після катастрофи на борту президентського літака Леха Качинського. Їх добили бійці російського спецпідрозділу, а потім вивезли і перетворили на шматки обгорілого м'яса, щоб приховати сліди злочину.

Поправка п'ята. Як влаштували крах лайнера польського президента? Експерти нам пояснили, що елементарно. Літак збили російські спецслужби, на малій висоті, змінивши параметри посадки. Для цього є кілька способів. Наприклад, секундна маніпуляція з курсо – гліссадною системою на невеликій висоті перед самою посадкою.

Або електромагнітний імпульс на поздовжні чи бокові канали управління літаком (рулями, елеронами) перед приземленням. Льотчики все бачили і розуміли, але зробити вже нічого не могли. Не вистачило часу. Саме тому, щоб приховати сліди злочину, членів екіпажу, які вижили, і тих, хто міг чути їхні переговори, потрібно було добити на землі.

У чому прорахувалися виконавці наказу Путіна, то це в тому, що серед уцілілих виявилися озброєні і хоробрі люди, які навіть у цьому положенні вчинили дієвий опір. Спецгрупа не змогла безперешкодно перестріляти поранених поляків за встановлений ліміт часу. Довелося затриматися на місці страти і там їх застукали люди, що підбігли, в першу чергу, Андрій Мендерей, який зняв те, що відбувалося, на камеру.

Все, що було потім, між іншим, пішло точно за наміченим у Кремлі планом. Місце катастрофи оточили, нікого не допустили, вивезли загиблих в авіакатастрофі і застрелених на землі. Прибрали сліди нападу та розправи.

Ця поправка – ключ до розуміння того, що відбулося, і пояснює все, тут коментарі не потрібні.

Поправка шоста. Чому Путін вирішив скоїти злочин на своїй території? Експерти стверджують, що таким способом збити літак і забезпечити надійне прикриття теракту, можна тільки на повністю підконтрольній російським спецслужбам території.

По-перше, необхідний електромагнітний імпульс на тисячі кілометрів не пошлеш. І курсо – гліссадну систему може задіяти тільки той, хто сидить за диспетчерським пультом або її зі сторони. Але це "зі сторони" має бути зовсім поруч, на не великій відстані.

По-друге, на своїй території найкращі можливості замести сліди. Що й відбувалося з першої секунди після падіння, відбувається зараз і тільки почне відбуватися, коли розпочнуть оголошувати результати офіційного "спільного" розслідування.

Експерти назвали багато позицій. Необхідність двічі змінити фізичні джерела перешкод – "лампи" перед прильотом літака Качинського та відразу після катастрофи.

Достріляти уцілілих, розірвати на частини і спалити шматки тіл застрелених пасажирів лайнера і членів екіпажу. Забезпечити "загадкове зникнення" доказів, наприклад, тієї зброї, з якої відстрілювалися охоронці Леха Качинського та військові, які вижили в катастрофі.

Пошукати кулі спецпідрозділу та польських військових в останках літака і деревах на місці розправи. Підробити показники "чорних ящиків". Надати такі зведення погоди і інші параметри катастрофи, які необхідні для підтвердження брехливої версії про, нібито, "вину екіпажу, який не зумів здійснити посадку в складних погодних умовах". І багато чого іншого.

З шостої поправки робимо висновок, що, технічне вирішення замаху і, в першу чергу, "заходи прикриття" вимагали, щоб літак був збитий на території підконтрольній спецслужбам Путіна.

Переходимо до сьомої поправки – "політичної доцільності" (з точки зору Кремля) цього теракту.

Лех Качинський перебував у відносній безпеці до тих пір, поки Путін не догледів нового "польського Януковича" – туго мислячого "друга Росії", польського прем'єра Дональда Туска. Це був той рубіж, після якого чекістська верхівка Росії зайнялася тільки одним питанням – як розчистити дорогу своїй маріонетці або його однодумцю з тієї ж компанії "друзів Росії". Знаючи звички і попередні справи Путіна, не важко здогадатися, якими способами вони планували це зробити. Що і як зробили, весь світ дізнався 10 квітня вранці.

З сьомої поправки робимо висновок, що ставка Кремля на "польського Януковича" – Дональда Туска, його сподвижників і електорат запустила механізм фізичного усунення Леха Качинського. Бажано, разом з його найбільш яскравими однодумцями. Методи – звичайнісінькі з арсеналу Путіна і його товаришів по КДБ.

Поправка восьма. На що розраховували організатори замаху в такій ризикованій справі? Адже наслідки дійсно можуть бути – і неодмінно будуть – найбільш небажаними для Кремля. Нічого нового, як і всі останні десять років, ставка робилася на звичайних дурнів.

У Кремлі завжди вважали лідерів Західних держав дещо придуркуватим. Такими, які прислухаються до думки свого населення і носяться з якимись правами людини, як курва з казанком. Цю тезу я можу обґрунтувати і засвідчити особисто.

У Кремлі до сих пір вважають, що ніхто не повірить, що лідер Російської Федерації міг зважитися на таке.

Зобов'язати своїх підлеглих організувати вбивство президента іншої держави на своїй території! Не повірить, в тому числі, своїм очам і вухам. Якщо політикам і бюргерам благополучних країн пред'явити незаперечні докази – все одно не повірять.

На Заході в головах обивателів свої уявлення про межі кремлівського віроломства. Такий ризик! Така жорстокість! Навіщо? Так це ж, любі мої, Росія! Тут ніколи не було інакше. Хто не ризикує, той не п'є шампанського!

І ніхто із самовпевнених бюргерів не згадає справжнє обличчя Путіна, коли той, в пориві неприборканого гніву, обіцяв "повісити за яйця" президента Грузії Михайла Саакашвілі. Говорив це у присутності лідерів Західних країн.

Ніхто не згадає, щирого жалю Путіна, що йому не вдалося до кінця отруїти Віктора Ющенка. Президента України – держави, якої, згідно з публічним висловлюванням Путіна "насправді не існує".

Ніхто не згадає присвоєні Путіним генеральські звання російських силових міністерств і спецслужб тим, хто отруїв Президента України Віктора Ющенка і втік із Києва до Москви.

Адже Лех Качинський був третім президентом сусідньої держави після Саакашвілі і Ющенка, якого Путін ненавидів більше від інших. Ніхто не очікував такої зустрічі? На те й школа російських спецслужб. У стінах КДБ Путіна довго вчили діяти раптово і несподівано для супротивника.

З восьмої поправки робимо висновок, що Путін завжди вбивав людей, яких вважав своїми ворогами. І завжди при цьому ризикував, проводячи найгучніші спецоперації, в тому числі, за кордоном. Лех Качинський був у першій трійці ворогів Путіна і єдиний, до кого він міг дотягнутися. Тут ще й "польський Янукович" підвернувся.

Що стосується розрахунку Кремля на безпросвітніх дурнів, які не повірять навіть незаперечним доказам скоєння злочину, то на сьогоднішній день цей розрахунок виправдовується навіть у Польщі.

Поправка дев'ята. У кожної людини є своя "фірмова" характерна риса, яка визначає її поведінку. Є вона і у Путіна. Захід так і не зміг правильно відповісти на питання: "Who is Mister Putin?" Справедливо була відзначена схильність до силових рішень, але це крихти.

Характерна риса Путіна відразу впадає в очі. Це його гранична жорстокість на межі божевілля.

Школярі Беслана у вересні 2004 року. Наказ Путіна перервати переговори і "добро" на спалювання дітей з танкових гармат. Підсумок – більше 350 загиблих, далеко за 500 поранених. У тому числі, кинуті на кинджальний вогонь обстрілу повстанців найкращі бійці російських спецпідрозділів. Величезна кількість інвалідів.

Заручники мюзиклу в "Норд – Ості" на Дубровці в жовтні 2002 року. Повстанці вбили трьох осіб, за командою Путіна отруїли не менше 174 глядачів вистави. Це тільки ті із загиблих, чиї прізвища вдалося довести їх родичам. Брехливу офіційну цифру не варто навіть згадувати.

Не відстають від свого патрона довірені особи Путіна, наприклад "крихітка Кадиров". Сьогодні вони творять звірства, які одного разу вже отримали правову оцінку в Нюрнбергзі. Все ближнє коло Путіна – як на підбір кандидати на лаву підсудних Міжнародного військового трибуналу.

Що ще потрібно знати, щоб передбачити поведінку Путіна і його підлеглих на зустрічі люто зненавиддженого в Кремлі президента сусідньої держави?

З дев'ятої поправки робимо висновок, що вбивство Леха Качинського і 95 його товаришів укладається в основну характеристику Путіна з такою ж точністю, як патрон у патроннику.

Поправка десята. Ключові віхи біографії Путіна. Вони одноманітні, але дуже показові в світлі вбивства президента Леха Качинського та значної частини польської еліти.

Що незрозумілого залишилося, коли підірвали будинки в Москві і Волгодонську в восени 1999 року? При цьому, на державному рівні назвали місце вибуху ще до того, як він відбувся! Навіть Адольф Гітлер не дозволив собі підривати мирно сплячих німців. Обмежився підпалом Рейхстагу.

А безперервна низка "загадкових" вбивств серйозних політичних супротивників Путіна, правозахисників, журналістів, представників молодіжних і просто громадських організацій? З того моменту, коли Путін отримав владу, політичні вбивства в Росії і за її межами Кремлем поставлені на безперервний потік.

Беззахисним жінкам стріляють у спину в підворітті або вбивають прямо в путінській міліції. Здорових чоловіків викидають з вікон, труять отрутою і стріляють з за рогу. Щоб зломити непокірливих, силові структури Росії спалюють їхні будинки, викрадають їхніх дітей і вбивають їх батьків. Що ще потрібно знати, щоб, після чергового злодіяння російської влади не канючити: "Цього не може бути! На це ніхто не піде!" І інші дурниці.

З десятої поправки робимо висновок, що вся попередня біографія Путіна насичена такими ж одноманітними злочинами, який було здійснено 10 квітня в аеропорту "Північний". Було б навіть трохи дивно, якщо Путін не спробував би хоча б отруїти своїх ворогів.

Тепер ми підходимо до суті питання.

Одинадцята позиція – почерк Путіна. У поведінці будь-якого злочинця є такі характерні риси і нюанси, які ніхто інший не в силах підробити. Навіть, якщо би дуже захотів цього.

Дивимося приклади.

Теракт в лютому 2004 року в столиці Катару Досі. Підірвали ненависного Кремлю Зелімхана Яндарбієва і його 13 річного сина. Погано підготовлені диверсанти з Москви тоді попалися, як маленькі. Залишили обрізки проводів і шматки ізоляційної стрічки в орендованій машині. Насправді їх взяли, як курчат на світанку. Путін домігся їх видачі Москві.

А тепер уважно! Ми підходимо до головного. Переданих з Катару бандитів середньої руки в аеропорту зустріли на рівні глав іноземних держав. Тепер вони герої в очах товаришів по службі і приклад для кремлівської молоді.

Ось саме тут криється характерна закарлючка його почерку. Це, якщо хочете, підпис Путіна під тими злочинами, ідейним натхненником яких він був, є зараз, і буде аж до лави Міжнародного трибуналу. Такий почерк Володимира Володимировича Путіна.

Розшифровується ця особливість почерку так – офіційно ми ні при чому, але всі повинні знати і розуміти, що таке могли зробити лише ми! І таке може статися з усіма, хто посміє виступити проти нас!

Прикладів тисячі. Відомі переважно ті злочини, які розслідувалися в інших країнах. Наприклад, отруєння Саші Литвиненка. Його отруйник на прізвище Луговий показово отримав призначення до Державної Думи. Отак вам всім європейцям та іншим англійцям! Щоб всі знали, хто насправді вбив свого ворога і навіщо. І що буде з іншими, посміють тільки вони перечити відставному майору КДБ.

Не відстають його улюблені призначенці. Хіба міг би "крихітка Кадиров" без відома Путіна організувати серію замахів за кордоном? Смішно подумати.

У Росії все набагато простіше. Самі вбивають і самі "шукають". Усі без винятку "замовлення" Путіна – не розкриті. Прошуміло викрадення на очах у всіх в аеропорту Магаса й демонстративний розстріл прямо у міліцейській машині власника інгушського сайту Магомета Євлоєва.

Тремтіть блогери! Навіть, якщо послужливий полковник путінських спецслужб вас показово пристрелив на очах у великого скупчення народу, відповідати буде рядовий мент – стрілочник. І більше, ніж рік умовно, йому не дадуть.

Особливий випадок – вбивство Ганни Політковської. Тут Путін дозволив собі навіть публічно познущатися, що "її вбивство завдало нам набагато більших збитків, ніж те, що вона написала". Хвалькувата форма того ж месіджу – тремтіть, ми можемо не тільки вбити, але вбити, плюнути і не помітити!

Цю матрицю не можна підробити. Вона вилізла відразу після вбивства Леха Качинського. Від заголовків "Всі недруги Росії знайдуть свій кінець під Смоленськом" до більш закамуфльованих форм – "чи візьмуть тепер гору друзі Росії?"

Почерк той самий – офіційно це була катастрофа, але всі повинні знати і розуміти, хто і навіщо прикінчив президента Польщі і його однодумців. І що станеться з рештою, якщо що. А так – "шкодуємо і тужимо разом з дружнім народом Польщі за загиблими в жахливій авіакатастрофі".

З одинадцятої поправки робимо висновок, що Путін завжди ставив свій автограф під організованим і проведеним терактом. Поставив він його і зараз.

Останнє – дванадцяте зауваження. Як будуть реагувати офіційні особи інших держав?

Неважко передбачити. Дуже багато хто намагатиметься замовчувати очевидні і незаперечні факти. Закривати очі, затикати вуха, не бачити, не знати і не чути.

Чому? Дуже просто. Як у світлі сьогоднішніх подій повинні виглядати всі ті політичні козли і, перепрошую за нововведення – козлиці, які роками цілувалися і приятелювали з відставним майором КДБ?

ТІ, що запрошували цього простого чекістського хлопця до свого обіднього столу, штовхали похвальні промови, говорили йому компліменти і кликали відпочивати на особистому острові серед теплого моря?

Ті, хто до цього дня продовжують ратувати за "хороші відносини" з такою путінською Росією і такою її владою, всілякі прокладчики труб та інші "прагматики"? Адже у них лацкани піджаків і парадні відвороти спідниць тепер у крові Леха Качинського та польської еліти.

Я не здивуюся, якщо ми найближчим часом знову побачимо разом двох головних партнерів у справі вбивства президента Польщі. Путіна і "польського Януковича" – Дональда Туска. І обидва будуть в два горла розповідати один і той же кремлівський сюжет про "досягнуті результати спільного розслідування" і "нерозривну дружбу між російським і польським народами".

А на задньому плані послужливі коментатори ні, ні, та обережно натякнуть, що якийсь час тому два "братні народи" намагався посварити якийсь Лех Качиньський і його сподвижники. Проте, не склалося.

Тому вбивство президента Польщі і значної частини її політичної еліти зараз ставане серйозним випробуванням для багатьох країн Західної демократії.

Все ж таки є на білому світі такі політики і керівники держав, які Путіну нічим не зобов'язані. Більше того – хто раніше бачив сутність Путіна і його режиму. Знав справжні погляди і справи відставного майора, тому анітрохи не здивовані тим, що сталося. Є зрячі парламентарі, неурядові організації та преса. Є опозиція в тих країнах Європи, чию політичну еліту підгодовували російський "Газпром" та інші Дерипаски?

Є Західні спецслужби, НАТО і світова громадськість.

Врешті-решт, є зняте відео Андрія Мендерея, професійні експерти, величезна кількість чесних, порядних і сміливих людей. Тому кирдик вам, кремлівські мавпочки.

  • 0

#147 GreenScape

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Дрогобич/Київ

Відправлено 06.06.2010 – 22:57

попередня стаття - мабудь найправдивіший опис події. тільки я впевнений що вони відмазаються, європейські смоктуни ніколи не ризикнуть щось перечити цьому мутанту, ризикуючи втратити трубу з якої смокчуть... газ.


ще по темі: http://www.rtkorr.co...6/05/142268.new

Цитата

В Польше обнародовали записи «черных ящиков» самолета Ту-154, который разбился с президентом Качинским и высшими руководителями страны. Из записей видно, что российский диспечер посадки умышленно сделал все возможное для того, чтобы самолет Качинского розбился.

Наконец-то стали доступны переговоры экипажа с-та ТУ-154, разбившегося под Смоленском. МАК передал расшифровку переговоров полякам, те опубликовали их в СМИ. Судя по записи на листах, переговоры были окончательно расшифрованы еще 2 мая — ровно месяц назад! Причем что любопытно — на листах везде штамп — «ВЕРСИЯ 1».

Это означает:

Первое. Окончательная версия переговоров была известна еще месяц назад! А все разговоры, что, мол, мы еще не все расшифровали, да еще не все идентифицировали, нам еще нужно время — все это туфта!

Второе. Если есть «ВЕРСИЯ 1» переговоров, то это означает, что есть еще и «ВЕРСИЯ 2», «ВЕРСИЯ 3», «ВЕРСИЯ 4» и т.д.?
Внимательно прочитав представленные публике записи переговоров, пришел к выводу — мое первоначальное предположение, сделанное еще в самом первом моем посте, относительно того, что летчики строго слушались диспетчера посадки, и во всем следовали его командам (а не каким-то аморфным рекомендациям!)

– подтвердилось полностью!

Одновременно не подтвердились чуть ли не ритуальные заклинания участников расследования и комментаторов о том, что диспетчер, чуть ли не мамой клянясь, умолял экипаж не садиться в Смоленске. А экипаж неизменно посылал его, несчастного, на … и продолжал сажать борт, несмотря ни на что. Ничего этого в переговорах нет и в помине!

Более того, выясняются пикантные подробности:
Первая. 10-24,40,0 — 10-24,47 диспетчер выдал КВС «погоду»: «туман, видимость 400 метров», при этом давление, температуру и высоту нижней кромки облаков на аэродроме не дал. Что вынудило КВС самому (!) запросить диспетчера в 10-24,49.2 — 10-24,50: «Температуру и давление, пожалуйста». На что диспетчер ответил в 10-24,51,2 — 10-24, 58,9: «Температура плюс 2, давление 7-45, 7-4-5, условий для приема нет». На что КВС предложил такой вариант в 10-25,01,1 — 10-25,10: «Спасибо, ну если возможно попробуем подход, но если не будет погоды, тогда отойдем на второй круг». На что диспетчер только поинтересовался, хватит ли у них после захода на посаду топлива на уход на запасной аэродром.

Вторая. Затем КВС попросил разрешения на посадку в 10-25,22,9 — 10-25,24,5: «Разрешите дальше снижение, пожалуйста». И диспетчер такое разрешение дал в 10-25,25,3 — 10-25,31,0: «1-0-1, с курсом 40 градусов, снижение 1500». Эти две фразы – ключевые! Борт тем самым изложил предполагаемый маневр и запросил разрешения на его выполнение. И диспетчер посадки такое разрешение дал! Причем следующий раз он вышел на связь с боротом 101 только через 5 минут – в 10-30,14,2 — 10-30,21, дав команду на снижение по давлению: «А… польский 1-0-1, по давлению 7-4-5, снижение 500». В 10-30,29,9 – 10-30,32,7 он уточнил курс, которым надо следовать польскому борту: «Польский 1-0-1, курс 79».

И затем он «вел» борт 101 к земле, выдавая данные по высоте и положения относительно глиссады. Причем данных по нижней кромке облаков он экипажу так и не дал. Тот получал эти данные по другой рации на другой волне через 2-го пилота от уже севшего другого польского борта — ЯК-44.

В 10-35,22,6 — 10-35,28,5, диспетчер, командуя посадкой борта 101, дал установку: «Польский 101, и от 100 метров быть готовым к уходу на второй круг». Быть готовым к уходу, и уходить на второй круг – это разные понятии. Диспетчер и здесь не дал команды уходить на второй круг. Более того. Он в 10-37,26,2 – 10-37,27,4 дал команду борту 101: «101, выполняйте четвертый». Это те самые ключевые:

Первое – команда. «Выполняйте четвертый» означает команду выполнять четвертый разворот перед посадкой — когда самолет выходит на финишный отрезок полета. КВС сделал 4-й разворот под наблюдением по команде диспетчера!

Второе — те самые четыре минуты до падения, после которых, якобы, связи КВС борта 101 с диспетчером уже не было. Так нам говорили все это время – это ложь – связь была и дальше! Сейчас станет ясно, почему лгали про эти четыре минуты. Потому что во время этих четырех минут, самых важных и самых главных – борт шел строго по командам диспетчера!

При этом в 10-37,01,3 – 10-37,02,8 на борт 101 поступило очень важное сообщение от борта № 044 Як-40, находившегося в Смоленске: «Арэк, теперь видно 200». То есть – видимость в районе аэродрома Северный понизилась до 200 метров! Но самое важное – диспетчер об этом ничего не сказал до самой последней секунды полета!!! Почему??? А КВС при выполнении посадки (а он уже выполнил три разворота и пошел на последний – четвертый разворот!!!) обязан слушаться и принимать во внимание и к исполнению только данные, исходящие от диспетчера посадки!!!

Вопрос: Если резкое ухудшение видимости заметил и сообщил об этом на борт 101 пилот находившегося на аэродроме польского ЯК-40, не имевший в своем распоряжении никаких приборов типа РДВ (регистратора дальности видимости), почему это же самое не заметил диспетчер посадки? Значит – резкого ухудшения видимости не было, и пилот ЯК-40 лгал? Зачем он тогда лгал? А если все же резкое ухудшение видимости было – почему диспетчер не заметил его? Кто лгал командиру садящегося борта 101 – диспетчер или пилот польского Як-40? Как вообще объяснить такое?

10-39,08,7 – 10-39,10,6 диспетчер: «101-й удаление 10, вход в глиссаду».

10-39,30,1 – 10-39,31,4 диспетчер: «8 на курсе, глиссаде». Причем на польском языке это звучит как «8 на курсе и глиссаде». Буква и здесь очень важна. Потому что слова «8 на курсе и в глиссаде» означает, что борт на удалении 8 км от кромки ВПП находится строго по курсу – без каких-либо отклонений оси полета вправо-влево, и в глиссаде – без каких-либо отклонений от оси посадки вправо-влево-вниз-вверх.

При этом диспетчер в 10-39,37,3 — 10-39,38,5 объявляет экипажу: «Полоса свободна», то есть – ВПП к приему борта готова – на ней никого и ничего нет. При этом, правда, он почему-то не сообщил данных про состояние ВПП. Обычно диспетчера говорят, к примеру (в данном случае): «ВПП сухая, коэффициент сцепления 0,7». Но тут, возможно, сработало то, что аэродром – военный и диспетчер – также из военных. А военные наши садятся только на сухую ВПП – что зимой, что летом. Как известно, в гражданской авиации пределы для посадки по состоянию ВПП более широки, и они садятся и на влажную ВПП (К.сц – 0,6), и на мокрую (К.сц. – 0,5), и на покрытую пленкой воды менее 1мм (К.сц. – 0,4 – 0,3).

Через 5 секунд, в 10-39,39,2 — 10-39,40,8 диспетчер дает экипажу поправки по курсу и глиссаде, заявляя при этом, что команда на посадку будет отдана дополнительно, после выполнения его предписаний: «Посадка дополнительно 120 — 3 метра». КВС тут же выправляет самолет и диспетчер в 10-39,49,9 — 10-39,52,3 свидетельствует о том, что борт опять вошел в глиссаду и выправил курс: «Подходите к дальнему, на курсе, глиссаде, удаление 6». Здесь опять на польском языке присутствует союз и, отсутствующий в русском тексте. У поляков это звучит как «на курсе и глиссаде».

В 10-40,06,7 — 10-40,07,8 прозвучал первый сигнал «опасное сближение с землей» — TAWS. ”Terrain ahead”

Теперь следите дальше:

10-40,13,5 — 10-40,14,6 диспетчер: «4 на курсе, глиссаде» (на польском – «на курсе и глиссаде»). КВС повторил, подтверждая, что понял и принял, эти данные;

10-40,26,6 — 10-40.27,8 диспетчер: «3 на курсе, глиссаде» (на польском – «на курсе и глиссаде»);

10-40,31,2 — 10-40,32,4 диспетчер: «Фары включите». Через 2 секунды КВС ответил, что включены;

10-40,32,4 — 10-40,33,5 сигнал TAWS. ”Terrain ahead”

10-40,38,7 — 10-40,39,9 диспетчер: «2 на курсе, глиссаде» (на польском – «на курсе и глиссаде»);

10-40,39,4 — 10-40,42,0 сигнал теперь уже звучит дважды, сигнализируя о том. что с-т приближается к земле на опасную близость – борт идет на посадку: TAWS. ”Terrain ahead”, ”Terrain ahead”

10-40,42,6 — 10-40,44,1 сигнал изменился – теперь он звучит как немедленно взлет – это говорит о том, что земля уже очень близко, и надо TAWS. ”PULL UP”, ”PULL UP”

10-40,44,5 — 10-40,46,1 TAWS. ”PULL UP”, ”PULL UP”

10-40,46,6 — 10-40,49,2 TAWS. ”Terrain ahead”, ”Terrain ahead”

Но КВС продолжает выполнять посадку, потому что от диспетчера он не получает ни одно предостережения. Наоборот, диспетчер сообщает ему все это время, что борт снижается точно по курсу и глиссаде, то есть – на достаточном и необходимом удалении от земли и точно вдоль оси ВПП.

10-40,49,8 — 10-40,51,3 TAWS. ”PULL UP”, ”PULL UP”

На борту, видимо, поняли, что снижение все же не штатное. 2-й пилот в 10-40,50,5 – 10-40,51,2 произносит: «Уходим», что, скорее всего, означает предложение командиру воздушного судна «уходим на второй круг».

10-40,51,7 – 10-40,53,4 TAWS. ”PULL UP”, ”PULL UP”

Но самолет все еще продолжает снижение, о чем свидетельствуют слова штурмана:

10-40,51,8 – 10-40,52,4 «60» (подразумевается – высота 60 метров над землей).

10-40,52,3 – 10-40,53,1 «50».

Тут диспетчер оживает после 12,5 секунд молчания (это очень много на этом этапе посадки!) 10-40,52,4 – 10-40,53,4: «Горизонт 101», сообщая тем самым борту 101, что на приборах у диспетчера борт достиг горизонта.

Но самолет продолжает снижение, о чем свидетельствуют слова щтурмана:

10-40,53,0 – 10-40,53,6 «40».

10-40,53,7 – 10-40,55,5 TAWS. ”PULL UP”, ”PULL UP”

10-40,54,5 – 10-40,55,2 «30». Самолет продолжает снижение – тут очень важно знать, что в эти пять секунд от 10-40 50,2 до 10-40 55,2 показывает черный ящик с записью работы оборудования самолета – принял ли меры к уходу на 2-й круг КВС, или нет?

В 10-40,54,7 – 10-40,56,4, через две секунды после первого предупреждения о достижения боротом критической высоты, диспетчер опять призывает проверить фактическую высоту борта: «Контроль высоты, горизонт».

В это же время штурман докладывает о новой высоте, свидетельствуя о продолжающемся снижении самолета:

10-40,55,2 – 10-40.56 «20».

За эти две секунды по докладу штурмана самолет снизился на 30 метров – с 50 метров в 10-40 52,3 до 30 метров в 10-40,54,5.

Далее десять с половиной секунд сплошных звуковых сигналов. Все это время диспетчер молчит! Затем в 10-40,59,3 — 10-41,04,6 в течение пяти секунд сплошной звук от столкновения самолета с деревьями.

Команда от диспетчера на уход на второй круг поступила командиру экипажа уже после того, как самолет столкнулся с деревьями и в течение трех секунд пахал их крыльями и фюзеляжем!! 10-41,02,0 – 10-41,03,4 «Уход на второй круг!».

Ровно через две секунды после его команды – в 10-41,05,4 – запись прервалась.

Что это все означает? Ведь получается, что до самого столкновения самолета с деревьями процесс посадки происходил под контролем и по указаниям диспетчера посадки. Только за семь секунд до столкновения с деревьями диспетчер вдруг увидел, что посадка – не штатная и самолет уже достиг линии горизонта, т.е. высоты ВПП над уровнем моря. И даже в этот момент он не понял, что это означает, потому что не скомандовал в ту же секунду «Уход на второй круг!», а всего лишь предупредил, что борт находится на линии горизонта! Еще через полторы секунды он опять потребовал от КВС проверить, на какой фактической высоте тот находится, потому что на мониторе диспетчера все время продолжал значиться горизонт. Но и сейчас он не отдал команды срочно уходить на второй круг!

И команду уйти на второй круг КВС получил от диспетчера посадки только тогда, когда все было уже кончено – самолет уже ударился о деревья, в течение трех секунд рубил их крыльями и мял фюзеляжем, ломая себе и то, и другое.
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Стенограмму можно полностью скачать тут

Несколько вопросов по расшифровке

1. Странная фраза штурмана в 10-30-01 «ИЛС у нас к сожалению нет ...» Это он кому говорит? Тому, кто будет читать эту стенограмму?
Это вообще удивительная фраза! Кому он это говорит? Это что, неожиданность, ведь должны были знать куда летят? Про 310 и 640 диспетчер ничего не говорил, откуда взяты цифры? Что он имеет ввиду под ILS (у нее есть советский аналог — РСБН)?
10-35-14 Д «1-0-1, выполняйте третий, радиальное 19.»
Откуда диспетчер знает удаление, если у него кроме посадочного локатора ничего нет?

2. С диспетчером не оговаривается схема захода на посадку. Почему?

3. Диспетчер не уведомляет экипаж об ухудшении видимости до 200м. (Чтобы не спугнуть? )

4. Третий разворот. 0,7 миль от оси. ????

5. Дальний привод. Проходят на 400м. Превышение 100м. Диспетчер: «На курсе глиссаде.» ???????????

6. На удалении чуть более 2-х км за 4 сек опускаются на 50м. Вертикальная скорость >10м/сек ???

7. На высоте 100м 2 сек горизонтального полета ???

8. Далее снижение с вертикальной скоростью 10м/сек

9. 10-40-50 Второй пилот — «Уходим». Это что решение, команда? Где исполнение, реакция? Продолжают снижаться с верт. скоростью 10м/сек. ???

10. Никакой команды диспетчера «101-й, горизонт!» на высоте 100м не было, как нам втирали СМИ. Первая его команда «Горизонт!» дана на высоте 50м.

11. Звуковой сигнал прохождения ближнего привода. Могло ли такое быть?
Сигнала прохождения БПРМ в кабине не могло быть слышно в момент первого соприкосновения с деревьями. В этот момент самолет находился в 40м в стороне от антенны БПРМ и на высоте всего 11м. Угол излучения маркерного маяка составляет 80 градусов (40 градусов от вертикали) от вершины, обращенной к земле. Самолет в этой точке не мог быть в зоне излучения маркерного маяка.

12. Начиная с высоты 100м ни одной реплики КВС. ???

13. Если нам втирают, что КГС не было, то как можно было вывести самолет на курс-глиссаду без единой корректирующей команды (подсказки) диспетчера??? Диспетчер только подтверждает «На курсе, глиссаде». При таких примитивных аэродромных средствах и никакой видимости сразу с четвертого разворота вписаться в курс-глиссаду и потом все время оставаться в курс-глиссаде даже без подсказок диспетчера? Не верю.

14. Продолжать снижение ниже 70м не пройдя ближний привод? Как такое может быть?

15. Прохождение дальнего — 10-39-53. Первое касание — 10-40-57. Между ними 5км. Отсюда горизонтальная скорость — 280км/ч. Превышение на 10-20км/ч.

16. Автомат включен перед третьим разворотом!

17. 10-35-14 Диспетчер: «1-0-1, выполняйте третий, радиальное 19» Откуда он знает удаление, если у него кроме посадочного локатора ничего нет?

18. Ил-76?
Кто такой абонент «Борт» в распечатке?
10-27-58 Борт «(нрзб) ЗАКОНЧИЛ ВЫБРОСКУ, снижение на восток.»
МАК:"Примерно за 11 минут до катастрофы экипаж Як-40 проинформировал, что экипаж российского Ил-76 выполнил два захода и ушел на запасной аэродром"
Внимание вопрос: КАКУЮ ВЫБРОСКУ ЗАКОНЧИЛ НЕИДЕНТИФИЦИРОВАННЫЙ БОРТ???
Согласно информации, переданной с Як-40 СУЩЕСТВЕННОЕ (с 400 до 200м) УХУДШЕНИЕ видимости в районе аэродрома произошло всего за 12 минут (!!!) и сразу после ухода Ил-76.

19. Если пилоты знали и контролировали высоту и продолжали снижаться — значит они знали и контролировали и удаление от ВПП. Если знали и контролировали удаление и при этом разбились недолетев до полосы 1100м — значит знали НЕВЕРНОЕ УДАЛЕНИЕ.
Откуда пилоты вообще знают удаление?
1). От дальномерного радиомаяка (DME), который должен быть в составе аэродромного наземного радиотехнического оборудования как самостоятельная единица или входить в состав наземных радиотехнических средств ближней навигации и курсо-глиссадных систем посадки (ILS), например РСБН. В этом случае удаление от ВПП индицируется на приборах в кабине.
2). При отсутствии дальномерного маяка на аэродроме — от диспетчера зоны посадки, который контролирует заход на посадку по аэродромному посадочному локатору.

20. Слова диспетчера:
10:40:38,7 2 на курсе, глиссаде
10:40:26,6 3 на курсе, глиссаде
10:40:13,5 4 на курсе, глиссаде
2,3,4 – расстояние до торца полосы в километрах.
Скорость – примерно километр за 12-13 секунд.
То есть самолёт должен был находиться над торцом полосы в (10:40:38,7 плюс 24...26) секунд. Это примерно между 10:41:02,7 и 10:41:04,7.
Как раз в это время: 10:41:02 Диспетчер дает команду: уход на второй круг!
10:40:59,3 – Шум от столкновения с лесным массивом
10:41:05,4 – Конец записи
Расстояние от упавшего самолёта до начала полосы – 300 метров – примерно 4 секунды полёта.
Т.е. самолёт должен был оказаться над началом полосы примерно в 10:41:09,4, а по отметкам расстояния, произносимым диспетчером, — на 5-7 секунд раньше.
То есть диспетчер давал расстояние до начала полосы на 500 метров меньше, чем это было на самом деле?

21. Вы же утверждаете, что команда «Горизонт» означает все лишь подтверждение того факта, «что на приборах у диспетчера борт достиг горизонта». Что означает это «достиг горизонта»? Равнозначно ли это тому, что самолет сел (находит на высоте ноль)?
Любопытно спросить специалистов, в каких случаях подается команда «Горизонт», является ли она информативной, предупреждающей или строго запрещающей дальнейшее снижение?

И еще:

22. Все-таки: на аэродроме работала КГС? Или нет?

23. Что означают слова диспетчера:
10:39:40,8 – Посадка дополнительно 120 – 3 метра?

24. На каком расстоянии самолета от земли (по курсу, по высоте) система TAWS начинает подавать сигнал TERRAIN AHEAD?

25. На каком расстоянии самолета от земли (по курсу, по высоте) система TAWS начинает подавать сигнал PULL UP?

26. О чем говорят такие значения вертикальной скорости при нахождении на глиссаде по крайней мере во время снижения самолета с 400 до 150 м и его приближения к ВПП с 10 до 2 км:
от 400 до 300 м – 4,4 м/сек,
от 300 до 200 м – 7,5 м/сек,
от 200 до 100 м – 11,1 м/сек,
от 100 до 20 м – 12,3 м/сек,
от 20 до 10 м – 13,9 м/сек?

27. Почему во время официального визита Туска и его встречи с Путиным 7 апреля никакого «подготовительного» рейса "самолета ФСО Ил-76 в «Северный» не было, а во время неофициального, частного визита в «Северный» президента Польши и польской элиты — был? Хотя, по логике вещей, должно было бы быть наоборот?

28. Почему «самолет ФСО Ил-76», выполнявший некий «подготовительный рейс» в «Северный» и не смогший выполнить там посадку по видимости, ничего не предпринял по немедленному закрытию аэродрома? Ведь он же «готовил» именно посадку самолета Ту-154, борта 101, не так ли?

29. Если он не «готовил посадку борта 101», тогда что он там делал вообще?

И еще:

10 апреля первый заместитель начальника главного штаба ВВС генерал-лейтенант Александр Алешин сообщил: «7 апреля туда прилетали самолеты – польские, российские с председателем правительства. В этот день на аэродроме произвел посадку самолет Як-40, он обеспечивал заходы на посадку при соответствующих метеоминимумах»:

30. При каких значениях метеоминимумов необходимо обеспечение заходов специальным самолетом?

31. Какие операции проводятся экипажем (пассажирами) самолета, «обеспечивающего заходы на посадку при соответствующих метеоминимумах»?

32. Почему 7 апреля (около 15 часов дня, это время приземления В.Путина) — при горизонтальной видимости на аэродроме «Северный» от 10 до 20 км и высоте основания самых низких облаков 2000—2500 м: на нем произвел посадку самолет Як-40, обеспечивавший «заходы на посадку при соответствующих метеоминимумах», а в 10 часов утра 10 апреля (ожидавшееся время прибытия Л.Качиньского) — при горизонтальной видимости 500 м и высоте основания самых низких облаков, равной нулю, — такого самолета не было?

Теперь известно, что информацию о том, что самолет находится «на курсе, глиссаде» пилот услышал от диспетчера 6 раз. Это происходило при приближении самолета к ВПП с 10 км до 2 км и его снижении по высоте с 400 м до 130 м.Впервые команду «Горизонт, 101» пилот услышал от диспетчера лишь в 10:40:52,4-10:40:53,4.

Таким образом, в условиях отсутствия зрительного контакта с землей вплоть до получения команды «Горизонт, 101» пилот полагал, что находится на глиссаде, о чем его неоднократно в течение 1 мин. 30 сек. информировал диспетчер.

При продолжении полета по глиссаде, по которой диспетчер вел самолет в течение 90 секунд с 10:39:08,7 до 10:40:38,7, самолет врезался бы в землю примерно в 900 метрах от торца ВПП.

Вы можете посмотреть видео, которое по мнению американских и польских экспертов, является прямым доказательством спланированного убийства Москвой президента Качиньского и польской элиты во Второй катынской резне. На видео возможно зафиксировано убийство чекистами уцелевшего польского пилота. Видео снабжено пояснительным текстом на польском языке с английским переводом.

Відео

Президент Лех Качиньский был бельмом в глазу Владимира Путина, его каждый день обливали дерьмом российские телеканалы наряду с президентами Ющенко и Саакашвили. Качинський расплатился своей жизнью: за поддержку Грузии, за тот героический рейс в Тбилиси; за стипендии и места в университетах, выделенные для белорусских студентов; за убежище для чеченских сайтов и чеченских беженцев; за попытки осудить Ярузельского; за антисоветизм и антикоммунизм; за западную ориентацию; за фильм «Катынь» и за вопросы насчет Катыни; за активную роль в НАТО и поддержку украинской государственности.

Повідомлення відредагував GreenScape: 06.06.2010 – 23:16

  • 0

#148 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 06.06.2010 – 23:35

Перегляд допису-=Українець=- (6.06.2010 23:13) писав:

Знайшов цікаву статтю:http://www.rtkorr.com/news/2010/05/05/132330.new
Маячня.
Можна не вірити офіційній версії, проте вірити у вищенаведене - це хвороба.

Перегляд дописуGreenScape (6.06.2010 23:57) писав:

Іще більша маячня - вичерпна відповідь на неї у моєму попередньому дописі.
  • 0

#149 GreenScape

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Дрогобич/Київ

Відправлено 06.06.2010 – 23:47

Перегляд дописуzav (7.06.2010 00:35) писав:

Маячня.
Можна не вірити офіційній версії, проте вірити у вищенаведене - це хвороба.


Іще більша маячня - вичерпна відповідь на неї у моєму попередньому дописі.

прокоминтуйте відео, геніальний пане, суддя того що маячня а що - ні. Мені соромно що є такі люди як ви, ще й називають себе українцями, і попри це до останнього б'ються за те щоб всі вважали безжального вбивцю - безневинним ягням.

Повідомлення відредагував GreenScape: 06.06.2010 – 23:55

  • 0

#150 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 07.06.2010 – 00:06

Перегляд дописуGreenScape (7.06.2010 00:47) писав:

прокоминтуйте відео, геніальний пане, суддя того що маячня а що - ні.
Спробуйте читати тему від початку.
  • 0

#151 GreenScape

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Дрогобич/Київ

Відправлено 07.06.2010 – 09:43

Перегляд дописуzav (7.06.2010 01:06) писав:

Спробуйте читати тему від початку.

Це відео з уповільненням і зумом. Як ви поясните те що на відео? смерть того хто зняв і виклав в інтернеті?
  • 0

#152 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 07.06.2010 – 10:51

Перегляд дописуGreenScape (7.06.2010 10:43) писав:

Це відео з уповільненням і зумом. Як ви поясните те що на відео? смерть того хто зняв і виклав в інтернеті?
Не маю бажання пояснювати чутки та решту монтажів.
Якщо щось таке мало місце, то вина в цьому не клятих москалів, а ляхів, котрі не бажають розслідувати істинні причини трагедії; то як вони не бажають, чому я маю допомагати?
Ви краще поясніть, якого дідька пілоти полізли сідати на військове закрите літовище у поганому видимість із Президентом країни на борту? І не треба мені про стрілянину "потім", ви мені поясніть сенс рішення "напередодні". /Особливо зважте, що рішення про посадку приймається живими на борту, котрі при невдалій посадці усі опинилися мертвими. Серед них терорист-смертник був, чи як?/
  • 0

#153 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 07.06.2010 – 21:11

Вибори нового президента мають бути невдовзі. Так які там розклади, брат Качинського висунувся? Спікер сейму Комаровський ніби був основним фаворитом, що там зараз?
  • 0

#154 GreenScape

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Дрогобич/Київ

Відправлено 07.06.2010 – 23:18

Перегляд дописуzav (7.06.2010 11:51) писав:

Не маю бажання пояснювати чутки та решту монтажів.
Якщо щось таке мало місце, то вина в цьому не клятих москалів, а ляхів, котрі не бажають розслідувати істинні причини трагедії; то як вони не бажають, чому я маю допомагати?
Ви краще поясніть, якого дідька пілоти полізли сідати на військове закрите літовище у поганому видимість із Президентом країни на борту? І не треба мені про стрілянину "потім", ви мені поясніть сенс рішення "напередодні". /Особливо зважте, що рішення про посадку приймається живими на борту, котрі при невдалій посадці усі опинилися мертвими. Серед них терорист-смертник був, чи як?/


судячи з того що визараз пишете, у всіх авіакатастрофах винні тільки, і тільки екіпаж та пасажири літака.
  • 0

#155 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 08.06.2010 – 12:19

Ось ще один матеріальчик http://svyatogorsk.pp.ua/publ/poznavatelno...ereja/12-1-0-21
  • 0

#156 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 08.06.2010 – 12:29

Перегляд дописуGreenScape (8.06.2010 00:18) писав:

судячи з того що визараз пишете, у всіх авіакатастрофах винні тільки, і тільки екіпаж та пасажири літака.
Не у всіх, але, як я зрозумів звідси, у переважній більшості.
Іноді винні диспетчери та обслуга літовищ, іноді підводить техніка... але загалом саме в екіпажу найбільше способі вникнути аварії.
  • 0

#157 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 10.06.2010 – 23:07

Щиро признаюсь, що на тому відео з "добиттям" ніц не зрозуміло та не видно.
  • 0

#158 СВІ†ЛОНОСНИЙ

    http://svobodaslova.ukrainianforum.net/

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2386 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:з Небес

Відправлено 16.06.2010 – 20:23

Є закономірності. Поки, що нема ніяких підстав ці закономірості відкидати вважаємо їх дійсними.
Замовні вбивства і теракти ФСБ - це закономірність.
Раптові аварії літаків через необережність пілотів, ще й з такими високими посадовцями - нема такої закономірности.
  • 0

#159 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 16.06.2010 – 21:25

Перегляд дописуСВІ†ЛОНОСНИЙ (16.06.2010 21:23) писав:

Раптові аварії літаків через необережність пілотів, ще й з такими високими посадовцями - нема такої закономірности.
Це, напевно, тому, що високопосадовці вникають сідати на закриті військові літовища за поганих природних умов.
p.s. Ще тут згадалося, як колекги з ЯК попереджали борт 101, наче на літовищі увімкнули ОВИ - огни высокой интенсивности, що мають пробити мряку й збільшити видимість смуги. Так вони удень ніц не допомагають - лише вночі. /Це я теж в Єршова В. В. підгледів. Він, напевно, книгу 4 роки тому спеціяльно під цю аварію писав./
  • 0

#160 yushchenko

    yushchenko

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3760 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Backside of the Moon

Відправлено 16.06.2010 – 21:30

Перегляд дописуzav (16.06.2010 21:25) писав:

Це, напевно, тому, що високопосадовці вникають сідати на закриті військові літовища за поганих природних умов.
Ги, і вони зазвичай за штурвалом сидять: пілот- президент, прем'єр - штурман і стюардеса - міністр харчової промисловості, риганину в кульках збирає.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 2

0 користувачів, 2 гостей, 0 анонімних