Перейти до вмісту

Загинув президент Польщі


Повідомлень в темі: 206

#121 :-)

    Пам'яті Помаранчевої Каски

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1199 повідомлень
  • Місто:витверезника

Відправлено 03.06.2010 – 10:26

Перегляд дописуЛянка (3.06.2010 10:39) писав:

Але для росіян це не алібі.Все-таки кров на їх руках.
Вперше?
  • 0

#122 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.06.2010 – 11:01

Їм ніяке алібі й не потрібне, адже нічого не доведено й близько. Якісь відево невідомо звідки, якісь чутки... бо якщо це не чутки, а польській нарід змовчав, то юлі ви розхвилювалися?
p.s. Ви стенограму бортових записувачів читали?
  • 0

#123 GreenScape

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Дрогобич/Київ

Відправлено 03.06.2010 – 11:41

Перегляд дописуzav (3.06.2010 10:35) писав:

Видається сумнівним.
Бо виходить, що поляки дали згоду на це добиття.
і тоді росіяни вже не такі страшні.

З чого це виходить?

знайшов на трубі:


Перегляд дописуzav (3.06.2010 12:01) писав:

Їм ніяке алібі й не потрібне, адже нічого не доведено й близько. Якісь відево невідомо звідки, якісь чутки... бо якщо це не чутки, а польській нарід змовчав, то юлі ви розхвилювалися?
p.s. Ви стенограму бортових записувачів читали?


Кацапи чогось казали що літак заходив 4 рази на посадку, але зі стенограми ясно що раз. І як це відбувалось: туману був 50м над землею, але їм сказали сідайте-сідайте, якщо що нетак - полетите на наступний захід... і вони сіли... і, о диво! полоса сама зникла але координати посадки були 'вірні'. і наші 'любимі' москалики ніпричому. а тут це й випадково, по збігу обставин заколюють репортера який виклав у інтернет відео, зняте ним відразу після катастрофи, наприкінці якого чутно постріл...

Повідомлення відредагував GreenScape: 03.06.2010 – 11:42

  • 0

#124 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 03.06.2010 – 11:56

Щось не шарю чого коли мертвого президента везуть, натовп аплодує?(на відео 5:05).
  • 0

#125 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.06.2010 – 12:03

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 12:41) писав:

З чого це виходить?

знайшов на трубі:
А з чого виходить те, що ви знайшли "трубі"?

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 12:41) писав:

Кацапи чогось казали що літак заходив 4 рази на посадку, але зі стенограми ясно що раз. І як це відбувалось: туману був 50м над землею, але їм сказали сідайте-сідайте, якщо що нетак - полетите на наступний захід... і вони сіли... і, о диво! полоса сама зникла але координати посадки були 'вірні'. і наші 'любимі' москалики ніпричому. а тут це й випадково, по збігу обставин заколюють репортера який виклав у інтернет відео, зняте ним відразу після катастрофи, наприкінці якого чутно постріл...
Не було ніяких "координат посадки", не треба перекручувати: у стенограмі чітко вказано на відсутність ILS на літаку. Та й про туман кажуть "видимість 400 м", а ніяких не 50, ібо 50 - це нижній край. І колеги прилетіли на годину раніше - теж дають дані про погану видимість. Більше того, диспетчер прямо каже, що не має умов для прийому - про що потім думали поляки я не знаю.
  • 0

#126 GreenScape

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Дрогобич/Київ

Відправлено 03.06.2010 – 12:12

Перегляд дописуzav (3.06.2010 13:03) писав:

А з чого виходить те, що ви знайшли "трубі"?

Та й про туман кажуть "видимість 400 м", а ніяких не 50, ібо 50 - це нижній край.

Де ви бачили слово видимість? я говорив про нижню межу туману. Для літака така межа - це сміх. Вони в букавальному розумінні сідали всліпу, надія тільки на диспетчера.

Перегляд дописуzav (3.06.2010 13:03) писав:

Більше того, диспетчер прямо каже, що не має умов для прийому - про що потім думали поляки я не знаю.

месседжі диспетчера:

10:39:10,6 101-й, віддалення 10, вхід в глісаду
10:39:31,4 8 на курсі глісади
10:39:38,5 полоса вільна

немає умов, huh?

Повідомлення відредагував GreenScape: 03.06.2010 – 12:14

  • 0

#127 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.06.2010 – 12:27

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 13:12) писав:

Де ви бачили слово видимість? я говорив про нижню межу туману. Для літака така межа - це сміх. Вони в букавальному розумінні сідали всліпу, надія тільки на диспетчера.
І чим їм мав допомогти диспетчер? Чи він у мряці бачить?

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 13:12) писав:

месседжі диспетчера:

10:39:10,6 101-й, віддалення 10, вхід в глісаду
10:39:31,4 8 на курсі глісади
10:39:38,5 полоса вільна

немає умов, huh?
Спробуйте почати з 10:24:49.7.
Там ще цікаво і про Іл, котрий двічі заходив, та полетів геть, про готовність зі стаметрів піти нах щонайближче на друге коло, і про співпадіння в часу сповіщення диспетчера "підходите до дальнього" і сигналу ДПРМ.
  • 0

#128 GreenScape

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Дрогобич/Київ

Відправлено 03.06.2010 – 12:38

Перегляд дописуzav (3.06.2010 13:27) писав:

І чим їм мав допомогти диспетчер? Чи він у мряці бачить?

Спробуйте почати з 10:24:49.7.
Там ще цікаво і про Іл, котрий двічі заходив, та полетів геть, про готовність зі стаметрів піти нах щонайближче на друге коло, і про співпадіння в часу сповіщення диспетчера "підходите до дальнього" і сигналу ДПРМ.

У диспетчера є радар!

Ніяк не розумію, як у стеногрмамі цього літака може міститись інформація про інший Іл? Так вони були готові піти на 2ге коло. а ви не помітили дивину, що останнє повідомлення з борту було 100м дальше сигналять прилади(TAWS) але на борту ніхто нічого не говорить. Тільки якісь дивні звукові сигнали на високих частотах. і вкінці матюк... Це наштовхує на думку а чи не був літак навмисне виведений з ладу, а розмова вирізана у промідку між '100m' та матюком вкінці????

Повідомлення відредагував GreenScape: 03.06.2010 – 12:46

  • 0

#129 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.06.2010 – 12:58

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 13:38) писав:

Ніяк не розумію, як у стеногрмамі цього літака може міститись інформація про інший Іл? Так вони були готові піти на 2ге коло. а ви не помітили дивину, що останнє повідомлення з борту було 100м дальше сигналять прилади(TAWS) але на борту ніхто нічого не говорить. Тільки якісь дивні звукові сигнали на високих частотах. і вкінці матюк... Це наштовхує на думку а чи не був літак навмисне виведений з ладу, а розмова вирізана у промідку між '100m' та матюком вкінці????
О, то ви, виявляється, не читали стенограми! Усе зрозуміло.
Відкриваю таємницю: у стенограмі містяться переговори не лише поляків із диспетчером, а й переговори диспетчера з іншими літаками, переговори самих поляків з колегами з борту 044, котрі сіли перед ними. От колеги їм докладно розповіли і про видимість, і про Іл, і ще багато чого. І було це о 10:24.
Ці дивні сиграли - це відпрацювання автоматики щодо малої висоти. І перед цим у стенограмі є купа як повідомлень диспетчера "101, горизон" про негайний взліт, так і вигуки другого пілоту "уходим".
Ще можете Кліха почитати - теж цікаво: http://www.gzt.ru/topnews/accidents/-obnar...od-/307525.html

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 13:38) писав:

У диспетчера є радар!
Йолопом більше... важка доля.
І юлі з радару? Ви самі-то радар хоч раз бачили? Ви в курсі, що вони різні бувають? Ви про можливості радару, встановленого на літовищі Смоленська, багато знаєте? Бо я точно знаю, що він не відповідає вимогам посадки літака в умовах поганої видимості: "На аэродроме «Северный» нет курсо-глисадной системы для контроля за посадкой самолетов (Instrument Landing System)"©.
p.s. Окремо варто звернути увагу на швидкість вертикального зниження літака: 10 м/с. Чи не забагато? /http://www.kharkovforum.com/showthread.php?p=12983835/
  • 0

#130 Koda

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 200 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 03.06.2010 – 13:00

Перегляд дописуzav (3.06.2010 13:58) писав:

О, то ви, виявляється, не читали стенограми! Усе зрозуміло.
А де можна прочитати?
  • 0

#131 GreenScape

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Дрогобич/Київ

Відправлено 03.06.2010 – 13:20

Перегляд дописуzav (3.06.2010 13:58) писав:

Йолопом більше... важка доля.
І юлі з радару? Ви самі-то радар хоч раз бачили? Ви в курсі, що вони різні бувають? Ви про можливості радару, встановленого на літовищі Смоленська, багато знаєте? Бо я точно знаю, що він не відповідає вимогам посадки літака в умовах поганої видимості: "На аэродроме «Северный» нет курсо-глисадной системы для контроля за посадкой самолетов (Instrument Landing System)"©.
p.s. Окремо варто звернути увагу на швидкість вертикального зниження літака: 10 м/с. Чи не забагато? /http://www.kharkovforum.com/showthread.php?p=12983835/

О, то ви на образи переходете... Поперше це сміх казати що для високочастотного радару туман - перешкода. Покажіть мені взагалі існуючий у світі радар для якого туман - перешкода. Прочитайте що таке ILS! я говорив про примітив! координати літака, невже невидно було що літак починає знаження і близько не коло посадкової смуги!!??

з вашого джерела:

Цитата

Авторы письма высказывают опасение, что для польского правительства важнее сближение с нынешним российским руководством, нежели выяснение всей правды об авиакатастрофе.

ось, ось тут і ховається істина. а вона проста: боротьба за владу всіма можливими способами.

Повідомлення відредагував GreenScape: 03.06.2010 – 13:24

  • 0

#132 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.06.2010 – 13:42

Во:
Зображення

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 14:20) писав:

О, то ви на образи переходете... Поперше це сміх казати що для високочастотного радару туман - перешкода. Покажіть мені взагалі існуючий у світі радар для якого туман - перешкода. Прочитайте що таке ILS! я говорив про примітив! координати літака, невже невидно було що літак починає знаження і близько не коло посадкової смуги!!??
Цікаво, де ж я написав, що мряка перешкода для радару?
Не дуже зрозумів сенс вивчення ILS, якої не було...
Щодо координат літака - картинка вище. Тепер ви мені поясніть, як хоч якийсь радар визначить висоту, на якій знаходиться літак, якщо остання зник у долині перед гіркою?

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 14:20) писав:

ось, ось тут і ховається істина. а вона проста: боротьба за владу всіма можливими способами.
Значить поляки самі себе перебили, і росіяни тут не при справах.

p.s. Уласне, що я і казав: літак не мав там сідати від початку - чому після 10:24 пілоти почали посадку, я не розумію.

Перегляд дописуЛянка (3.06.2010 14:00) писав:

А де можна прочитати?
Та будь-де.
І вище пан FT232BM посиланя на сканований різновид навів, і тут люди щось понарозшифровували: http://ax5.livejournal.com/29886.html
  • 0

#133 GreenScape

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Дрогобич/Київ

Відправлено 03.06.2010 – 13:51

Перегляд дописуzav (3.06.2010 14:42) писав:

Цікаво, де ж я написав, що мряка перешкода для радару?
Не дуже зрозумів сенс вивчення ILS, якої не було...
Щодо координат літака - картинка вище. Тепер ви мені поясніть, як хоч якийсь радар визначить висоту, на якій знаходиться літак, якщо остання зник у долині перед гіркою?

Значить поляки самі себе перебили, і росіяни тут не при справах.

p.s. Уласне, що я і казав: літак не мав там сідати від початку - чому після 10:24 пілоти почали посадку, я не розумію.

ну скільки вам повторювати. на висоті 400м або навіть нижче ніяких перешкод для радару не було, чого ж тоді диспетчер якщо він сповна розуму дав добро на зниження, якщо там і близько нема полоси? щодо розміщення аеропортів, їх завжди так розташовують щоб у певному радіусі ніяких гірок не було!
  • 0

#134 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.06.2010 – 14:03

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 14:51) писав:

ну скільки вам повторювати. на висоті 400м або навіть нижче ніяких перешкод для радару не було, чого ж тоді диспетчер якщо він сповна розуму дав добро на зниження, якщо там і близько нема полоси? щодо розміщення аеропортів, їх завжди так розташовують щоб у певному радіусі ніяких гірок не було!
Малюнок вище ми принципово не помічаємо; ну, справді, юлі той малюнок?!
Це теж не вам: http://www.avanturist.org/forum/index.php?...p;topic=992.880
  • 0

#135 yushchenko

    yushchenko

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3760 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Backside of the Moon

Відправлено 03.06.2010 – 14:33

Перегляд дописуzav (3.06.2010 14:03) писав:

Малюнок вище ми принципово не помічаємо; ну, справді, юлі той малюнок?!
Це теж не вам: http://www.avanturist.org/forum/index.php?...p;topic=992.880
Я Вам що завгодно намалюю, лиш би відмазати російських диспетчерів.
  • 0

#136 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 03.06.2010 – 15:05

Перегляд дописуЛянка (3.06.2010 14:00) писав:

А де можна прочитати?
О, то виявляється вам западло попередню сторінку відкрити?
http://alpha.yaplakal.com/click/?http%3A%2...75407610585.pdf
UPD:Блін, я теж не читаю.
  • 0

#137 GreenScape

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 103 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Дрогобич/Київ

Відправлено 03.06.2010 – 15:15

Перегляд допису---- (3.06.2010 15:33) писав:

Я Вам що завгодно намалюю, лиш би відмазати російських диспетчерів.

підтримую на всі 100%,видуватись у тому що уе так просто смішно після цього як москалики відмазувались сунучи свої сідниці до Осетії. та й в який раз повторюю 400метрова висота, навіть на малюнку видно що на 4стахметрів ніяких горбиків не було!
  • 0

#138 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 03.06.2010 – 15:18

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 13:38) писав:

У диспетчера є радар!
Літак теж не без електроніки.

Тим більше була присутня стороння людина у кабіні. А КПС же міг його послати куди подалі.
  • 0

#139 :-)

    Пам'яті Помаранчевої Каски

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1199 повідомлень
  • Місто:витверезника

Відправлено 03.06.2010 – 16:25

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 14:51) писав:

щодо розміщення аеропортів, їх завжди так розташовують щоб у певному радіусі ніяких гірок не було!
Пан напевне провів певні дослідження?


P.S. У Львові наприклад ВПС в одному із напрямків завершується мостом.
  • 0

#140 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 03.06.2010 – 16:26

Перегляд допису---- (3.06.2010 15:33) писав:

Я Вам що завгодно намалюю, лиш би відмазати російських диспетчерів.
Здивуйте мене: намалюйте картину з наочною виною москальських диспетчерів.

Перегляд дописуGreenScape (3.06.2010 16:15) писав:

підтримую на всі 100%,видуватись у тому що уе так просто смішно після цього як москалики відмазувались сунучи свої сідниці до Осетії. та й в який раз повторюю 400метрова висота, навіть на малюнку видно що на 4стахметрів ніяких горбиків не було!
Незрозуміло, до чого тут горбики... і тим більше незрозуміле посилання на "трубу" вище, ібо там можна намалювати навіть цікавіше.
p.s. Летять майже в глісаді, висота 400; знижуються в глісаді, штурман дає висоту по барометру /здається так називається БВ/, проходять 100 метрів, штурман перемикається на радіовисотомір /здається це є РВ/ і над долиною дає зову показник "100 метрів" - командир не втямив "жарту" і знизився рішуче - просіли в долину і згодом уже не витягли. Не знаю, заради чого повертали - можливо не знали де є, і "допоміг" диспетчер тезою "уход на второй круг".
Але загальна моя теза незмінна: помилклою є рішення про посадку після слів диспетчера "условий для приема нет".
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних