Перейти до вмісту

Справжні фотографи і фотошоп

Повідомлень в темі: 32

#21 Globetrotter

волоцюга

• Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1465 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Лева

Відправлено 24.01.2010 – 20:26

Я мав на увазі, що плівку сканують, тоді обробляють в фотошопі, а в кінці вже друкують відбитки.
  • 0

#22 Ластiвочка

перчинка

• Користувачі
  • 5828 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Україна вул Любая8

Відправлено 24.01.2010 – 20:44

я не фотограф і завєжи по-доброму заздрю справжнім фотографам, але...фотки люблю без "макіяжу", які є
  • 0

#23 літо

Постійний житель

• Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 122 повідомлень
  • Місто:рай

Відправлено 24.01.2010 – 21:04

про це й в зародку мав мій допис про плівкове фото.. приємно що є ще "натурали")))
  • 0

#24 KinoManiak

Генеральний писар

• Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 887 повідомлень
  • Місто:Львів

Відправлено 24.01.2010 – 21:14

Перегляд дописуЛастiвочка (24.01.2010 20:44) писав:

я не фотограф і завєжи по-доброму заздрю справжнім фотографам, але...фотки люблю без "макіяжу", які є

Але дуже часто (мабуть переважно) без макіяжу (фотошопу), фотки якраз і залишаються такими, якими є, а не такими, якими повинні бути.

В плівковій фотографії також можна здати плівку в студію і вони надрукують "як є", але професіонал може покращити фотографію в ході проявки.

Зображення

Ось це фото перед друком було непогано змінене, його не залишили "як є". Як ви його прокоментуєте ?

Повідомлення відредагував KinoManiak: 24.01.2010 – 21:13

• 0

#25 Ластiвочка

перчинка

• Користувачі
  • 5828 повідомлень

Відправлено 24.01.2010 – 21:16

KinoManiak а можна це ж фото в оригіналі? без змін?
  • 0

#26 KinoManiak

Генеральний писар

• Користувачі
  • 887 повідомлень

Відправлено 24.01.2010 – 21:21

Не можна, наскільки я памятаю воно було надруковане саме таким. Це фото зроблене на плівку, але не в тому вигляді "як є".