Перейти до вмісту

Креслення у школі


Повідомлень в темі: 191

#61 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 19.01.2010 – 21:15

Перегляд дописуБуря (19.01.2010 18:42) писав:

Так, креслення потрібно... На ньому так добре спиться... :)
З другого семестру першого курсу я сплю на компі з автокадом. Не дуже зручно.
І взагалі навіщо дітям промивати голови ЭСКД? (Шрифти, рамки, товщини ліній і т.п.) Воно їм потрібно?
  • 0

#62 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 19.01.2010 – 21:27

Перегляд дописуБуря (19.01.2010 21:22) писав:

Учителі з креслення також люди, у них є діти, їм треба щось їсти... :)
А ви впевнені, що є професія "учитель з креслення"?
  • 0

#63 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 19.01.2010 – 21:59

Перегляд дописуБуря (19.01.2010 21:44) писав:

Мабуть, що так! А хіба ні? :)
Ні згідно з державним класифікатором професій ДК003-95 є тільки професія: "Учитель середнього навчально-освітнього закладу".
  • 0

#64 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.01.2010 – 23:55

Перегляд дописуЗимова Дівчина (19.01.2010 19:59) писав:

нє ну а сенс?
які підручники. це школа, а не ВНЗ. тут все по мінімуму, база. ви ж не вчите вищу математику в звичайній школі.
Правильно!
Тому малювання у программу й нєфіґ скиглити про креслення.
Між іншим, поділ математики на нижчу й вищу доволі умовний: мені в університеті на другому курсі таке розповідали, що вивчене на першому складніше школи ніяк не виглядало /запитайте у пана Гетьмана - він вам чудові приклади саме ВИЩОЇ математики наведе досить барвисто/.

Перегляд дописуyushchenko (19.01.2010 21:04) писав:

Точно, пане зав. А фізкультура прикладна річ спортсмена, іноземна мова - лінгвіста, малювання - художника і т.д. Пропоную скасувати усі предмети, лишити тільки перерви в школах - вони всім підходять. Ги-ги.
Бугога!
Фізкультура - це запорука здоров'я, мова - це засіб спілкування, а малювання - це талант. Де тут вкуда прикладна річ?

Перегляд дописуFT232BM (19.01.2010 21:15) писав:

І взагалі навіщо дітям промивати голови ЭСКД? (Шрифти, рамки, товщини ліній і т.п.) Воно їм потрібно?
О, ЄСКД - так, це круть! Головне його з першого клясу запровадити - писати вчити по ньому й таке інше, ґґґ.
  • 0

#65 ВакуОлька

    Найпостожерливіша

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1558 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 20.01.2010 – 17:55

Флуд видалено. Про секс, політику і інші теми ніж креслення спілкуємось у відповідних темах. Юсте, ви в флудери подались?
  • 0

#66 ivansstef

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 666 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 20.01.2010 – 18:14

ВЛом читати всі сторінки.
тому 5 моїх копійок насліпо кину..
Креслення - ненавидів.... ненавиджу... оці Стандарти товщини ліній і так далі... хоча перша освіта технічна.. життя заставило креслити стільки шо ну його нафіг :)

але кресленя яя вважаю дає певні навики які потім в тій чи іншій мірі людина використовує в житті ( вище писалось)..

Стосовно того чи тре чи не тре в школі.. я вважаю тре... може не профілюючим предметом але тре.. Адже школа це ще не є цілковитий та кінцевий поділ на спеціальності..
Школа ПОВИННА ( я не кажу що дає) певний Базовий набір знань звичок, досвіду який можливо і не знадобиться ( як креслення Ластівці), але дасть можливість бути соціально розвинутим..

ось десь так...
  • 0

#67 Ластiвочка

    перчинка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5828 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Україна вул Любая8

Відправлено 20.01.2010 – 18:50

ivansstef а я про що? факультативно! якщо мій син йде у політехніку то так, якщо вибирає культуру і гру на роялі то нада воно йому? Для загального розвитку - так, але не як обов"язкову дисципліну
  • 0

#68 Олеська

    вовчиця-чарівниця

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8134 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:скіфські вали

Відправлено 20.01.2010 – 20:21

Перегляд дописуЛастiвочка (20.01.2010 18:50) писав:

ivansstef а я про що? факультативно! якщо мій син йде у політехніку то так, якщо вибирає культуру і гру на роялі то нада воно йому? Для загального розвитку - так, але не як обов"язкову дисципліну
Ніби Іванстеф не казав "факультативно", а "може не профілюючим предметом але тре.." - це трохи різні речі. Та й не був цей предмет і раніше основним.
  • 0

#69 yushchenko

    yushchenko

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3760 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Backside of the Moon

Відправлено 20.01.2010 – 21:03

Перегляд дописуЛастiвочка (20.01.2010 18:50) писав:

ivansstef а я про що? факультативно! якщо мій син йде у політехніку то так, якщо вибирає культуру і гру на роялі то нада воно йому?
Ну, лишити тільки музику та буквар (як гурток) і все. Нащо воно то все - математика, хімія біологія?


Перегляд дописуzav (19.01.2010 23:55) писав:

Бугога!
Фізкультура - це запорука здоров'я, мова - це засіб спілкування, а малювання - це талант. Де тут вкуда прикладна річ?
А креслення = розвиток просторової уяви, і не треба тут тикати геометрією. На уроках креслення розвивають практичні навики оформлення графічних проектів, і фігури там на щабель складніші, ніж кулі, конуси та кубики. Під кожною роботою має бути строго стандартизований напис визначеним шрифтом, з детальним дотриманням окреслення кожної букви, що в свою чергу розвиває каліграфію, малювання є менш прискіпливим, довільним.

Усі плюси для розвитку дитини важко врахувати.

Чи потрібно воно в житті? Якщо йти за таким принципом, то взагалі на хрен нічого не потрібно, наприклад для будівельника.

Так, ці навики мені допомагають: в війську, наприклад, я займався кресленням карт і плакатів військових операцій в штабі бригади, дещо більш інтелектуальна праця, ніж завантаження щебню в вагони.
  • 0

#70 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 20.01.2010 – 21:51

Перегляд дописуyushchenko (20.01.2010 21:03) писав:

Ну, лишити тільки музику та буквар (як гурток) і все. Нащо воно то все - математика, хімія біологія?


А креслення = розвиток просторової уяви, і не треба тут тикати геометрією. На уроках креслення розвивають практичні навики оформлення графічних проектів, і фігури там на щабель складніші, ніж кулі, конуси та кубики. Під кожною роботою має бути строго стандартизований напис визначеним шрифтом, з детальним дотриманням окреслення кожної букви, що в свою чергу розвиває каліграфію, малювання є менш прискіпливим, довільним.

Усі плюси для розвитку дитини важко врахувати.

Чи потрібно воно в житті? Якщо йти за таким принципом, то взагалі на хрен нічого не потрібно, наприклад для будівельника.

Так, ці навики мені допомагають: в війську, наприклад, я займався кресленням карт і плакатів військових операцій в штабі бригади, дещо більш інтелектуальна праця, ніж завантаження щебню в вагони.
Та, дисципліна буде на рівні, завдяки стандартам) Зрештою все залежить від того, кого влада хоче бачити в якості нового покоління. Якби я був при владі, то в мене б діти вивчали креслення з першого класу, також були б жорсткі дисцмплінарні стягнення, починаючи з догани та суворої догани, закінчуючи ізоляцією дитини на гауптвахті. Дітей, що відрізняються самодисципліною, поставив би наглядати за іншими, а потім відправляв в університети, інших— на завод. Якщо ж дивитись на прогресивні західні школи (Швеція скажімо, там найрозумніші діти, в якомусь випуску Кореспондента писали), то креслення там нема, вірніше є, але у випадку, якщо вибереш відповідний план навчання.
  • 0

#71 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 20.01.2010 – 22:09

Перегляд дописуyushchenko (20.01.2010 21:03) писав:

Ну, лишити тільки музику та буквар (як гурток) і все. Нащо воно то все - математика, хімія біологія?
Хімія та біологія - фундментальні науки, а креслення - прикладна дисципліна, і виключно неінженер може цього не розуміти.

Перегляд дописуyushchenko (20.01.2010 21:03) писав:

А креслення = розвиток просторової уяви, і не треба тут тикати геометрією.
А ніфіґа! Треба-треба, ібо просторова в'ява - це геометрія, у тому числі нарисна, і креслення тут ніяким боком.

Перегляд дописуyushchenko (20.01.2010 21:03) писав:

На уроках креслення розвивають практичні навики оформлення графічних проектів,
Правильно - навички оформлення й не більше.

Перегляд дописуyushchenko (20.01.2010 21:03) писав:

і фігури там на щабель складніші, ніж кулі, конуси та кубики.
Ви або креслення не вчили, або хизуєтеся, ібо нічого надскладного там нема. Навпки - все досить просто.

Перегляд дописуyushchenko (20.01.2010 21:03) писав:

Під кожною роботою має бути строго стандартизований напис визначеним шрифтом, з детальним дотриманням окреслення кожної букви, що в свою чергу розвиває каліграфію, малювання є менш прискіпливим, довільним.
БУГОГА!
Не тема, а добірка жартів.
Каліграфію розвивають на письмі у першому класі, а в сьомому класі на кресленні розвивають дулю.

Перегляд дописуyushchenko (20.01.2010 21:03) писав:

Усі плюси для розвитку дитини важко врахувати.
Зате мінуси легко: непотрібні витрати часу, якого обмаль.

Перегляд дописуyushchenko (20.01.2010 21:03) писав:

Чи потрібно воно в житті? Якщо йти за таким принципом, то взагалі на хрен нічого не потрібно, наприклад для будівельника.
Ну, давайте тоді у школі програмування вчити! /Нє, я знаю, що його там учать, але сенс у тому такий самий, як і у вивченні креслення - відсутній./

Перегляд дописуyushchenko (20.01.2010 21:03) писав:

Так, ці навики мені допомагають: в війську, наприклад, я займався кресленням карт і плакатів військових операцій в штабі бригади, дещо більш інтелектуальна праця, ніж завантаження щебню в вагони.
Себто працювали дизайнером-оформлювачем, ґґґ.
  • 0

#72 пастух

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1975 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 23.01.2010 – 08:48

Креслення це своєрідне есперанто.
Це не тільки світова - це Вселенська мова.
І якщо ви її їгноруєте не ображайтесь ні на кого за свою обмеженість...
  • 2

#73 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 23.01.2010 – 09:44

Перегляд дописуПастух (23.01.2010 07:48) писав:

Креслення це своєрідне есперанто.
Це не тільки світова - це Вселенська мова.
І якщо ви її їгноруєте не ображайтесь ні на кого за свою обмеженість...
А дехто каже те саме про математику... :)
  • 1

#74 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 23.01.2010 – 11:12

Перегляд дописуПастух (23.01.2010 08:48) писав:

Креслення це своєрідне есперанто.
Це не тільки світова - це Вселенська мова.
І якщо ви її їгноруєте не ображайтесь ні на кого за свою обмеженість...
Та ну ви багато людей знайдете, що можуть правильно читати допуски, розрізняти два різні види шерховатості і т.п. Цим користуються тільки інженери. Це есеперанто, але для інженерів, і то не зовсім, з огляду на існування ISO.
  • 0

#75 псих о_О

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 146 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:західна УКРАЇНА =)

Відправлено 23.01.2010 – 17:08

в нас в школі небуло креслення... :)
  • 0

#76 yushchenko

    yushchenko

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3760 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Backside of the Moon

Відправлено 23.01.2010 – 17:45

Перегляд дописуFT232BM (23.01.2010 12:12) писав:

Та ну ви багато людей знайдете, що можуть правильно читати допуски, розрізняти два різні види шерховатості і т.п. Цим користуються тільки інженери. Це есеперанто, але для інженерів, і то не зовсім, з огляду на існування ISO.
Знову ж вертаємся до того самого: креслення - для інженерів, фізкультура - для спортсменів, біологія - для скотоводів, хімія - для фармацевтів...

Тобто, дитина, як йде в перший клас, вирішує ким буде в майбутньому і вчить тільки інформатику, для програміста. Більше їй ніц не потрібно.

Залізна логіка, нічого не скажеш.

Перегляд дописуzav (20.01.2010 23:09) писав:

Хімія та біологія - фундментальні науки, а креслення - прикладна дисципліна, і виключно неінженер може цього не розуміти.
Опа! Вже біологія стала фундаментальною.


Перегляд дописуzav (20.01.2010 23:09) писав:

Зате мінуси легко: непотрібні витрати часу, якого обмаль.
Во, правильно. Розпустити школи, вигнати вчителів вагони розвантажувати. Дітям дати багато часу на щасливе дитинство, без парт та всяких там хімій і фізик, "най сі бавлят"

Перегляд дописуzav (20.01.2010 23:09) писав:

Ну, давайте тоді у школі програмування вчити! /Нє, я знаю, що його там учать, але сенс у тому такий самий, як і у вивченні креслення - відсутній./
А який сенс з української мови? Правопису? Все рівно ж мона й так писати:" чепуху ви мелите
то всьо ясно шо кресленя нада
ото лиш би клаву пастирать
блін йомайо"

Перегляд дописуzav (20.01.2010 23:09) писав:

Себто працювали дизайнером-оформлювачем, ґґґ.
Ті дизайни міністр оборони дивився, фігасє.

Повідомлення відредагував yushchenko: 23.01.2010 – 17:43

  • 0

#77 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 23.01.2010 – 19:08

Перегляд дописуyushchenko (23.01.2010 17:45) писав:

Знову ж вертаємся до того самого: креслення - для інженерів, фізкультура - для спортсменів, біологія - для скотоводів, хімія - для фармацевтів...
Який буде цікавий інженер зі кресленням, але без хімії, фізкультури, а без біології мені лячно в'явити, чим він харчуватиметься, ґґґ.

Перегляд дописуyushchenko (23.01.2010 17:45) писав:

Тобто, дитина, як йде в перший клас, вирішує ким буде в майбутньому і вчить тільки інформатику, для програміста. Більше їй ніц не потрібно.

Залізна логіка, нічого не скажеш.
Гиги. Спроба смілива, проте невдала:

Перегляд дописуzav (20.01.2010 22:09) писав:

Ну, давайте тоді у школі програмування вчити! /Нє, я знаю, що його там учать, але сенс у тому такий самий, як і у вивченні креслення - відсутній./
Програмування по суті таке саме непотрібне, як і креслення, хоча вчать його так само наполегливо. Ото краще би вчили загальні інформатику та оформлення паперів /не лише технічних, по-перше, й викладене в ДСТУ 3008-95, по-друге - набагато корисніше в житті/.

Перегляд дописуyushchenko (23.01.2010 17:45) писав:

Опа! Вже біологія стала фундаментальною.
Тю... а яка ж наука вивчає живі створіння? Чи ви бажаєте жити осторонь природи й без жодного її розуміння?

Перегляд дописуyushchenko (23.01.2010 17:45) писав:

Во, правильно. Розпустити школи, вигнати вчителів вагони розвантажувати. Дітям дати багато часу на щасливе дитинство, без парт та всяких там хімій і фізик, "най сі бавлят"
У вас говорить безпорадність, ґґґ.

Перегляд дописуyushchenko (23.01.2010 17:45) писав:

А який сенс з української мови? Правопису? Все рівно ж мона й так писати:" чепуху ви мелите
то всьо ясно шо кресленя нада
Нінада.
Ібо без української мови та правопису ви не зможете не лише писати, але й говорити, а без креслення ви цілком змежете намалювати, скориставшись навичками малювання та геометрії, адже в житті рідко вимагають саме креслення - з дотриманняв ЄСКД, ДСТУ та решти нормативів.
Дарма, що Олеська зістрибнула з теми малюночка, ібо малюночок - він і є малюночок, а креслення - це додаткова на малюночку інформація: починаючи від розмірів і закінчуючі якістю обробки поверхонь та застосованими матеріялами. Якщо людина виступає за викладання креслення в школі, то вона не лише не знає креселння, але й до інженерії чи конструкторської діяльності відношення не має жодного. Простіше кажучи, людина не тямить, що говорить.
  • 0

#78 yushchenko

    yushchenko

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3760 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Backside of the Moon

Відправлено 23.01.2010 – 20:01

Перегляд дописуzav (23.01.2010 20:08) писав:

Який буде цікавий інженер зі кресленням, але без хімії, фізкультури, а без біології мені лячно в'явити, чим він харчуватиметься, ґґґ.
Точно, я ж забув: в "Сільпо" не пускають без атестату.


Перегляд дописуzav (23.01.2010 20:08) писав:

У вас говорить безпорадність, ґґґ.
ги-ги. Забули додати - Ваша безпорадність.


Перегляд дописуzav (23.01.2010 20:08) писав:

Нінада.
Ібо без української мови та правопису ви не зможете не лише писати, але й говорити
Во дивина, виявляється двійочники є німими.


Перегляд дописуzav (23.01.2010 20:08) писав:

Якщо людина виступає за викладання креслення в школі, то вона не лише не знає креселння, але й до інженерії чи конструкторської діяльності відношення не має жодного. Простіше кажучи, людина не тямить, що говорить.
Угу. Якщо людина виступає за математику в школі, то вона не математик, ...а якщо за фізкультуру - то не спортсмен, якщо за безкоштовне молоко, то корова. Логічно йомайо.

Перегляд дописуyushchenko (23.01.2010 20:58) писав:

Точно, я ж забув: в "Сільпо" не пускають без атестату.


ги-ги. Забули додати - Ваша безпорадність.


Во дивина, виявляється двійочники є німими.


Угу. Якщо людина виступає за математику в школі, то вона не математик, ...а якщо за фізкультуру - то не спортсмен, якщо за безкоштовне молоко, то не корова. Логічно йомайо.


Перегляд дописуzav (23.01.2010 20:08) писав:

Тю... а яка ж наука вивчає живі створіння? Чи ви бажаєте жити осторонь природи й без жодного її розуміння?
Так! Накреслю ж собі дерево, зайчика, вірус герпесу.

Повідомлення відредагував yushchenko: 23.01.2010 – 19:59

  • 0

#79 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 23.01.2010 – 21:53

Перегляд дописуyushchenko (23.01.2010 20:01) писав:

Так! Накреслю ж собі дерево, зайчика, вірус герпесу.
Ага, і дитину власну навчіть креслення згідно з ЄСКД та ДСТУ ще в садочку! Обов'зяково! Дуже в житті потрібно, так і знайте! А як не навчите, то вона й у школі гірше матеріял засвоюватиме, й по життю її Птаха недоучкою вважатиме, напевно.
  • 0

#80 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6665 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 24.01.2010 – 06:55

ех совок. непамятаю коли хто сказав, що в 1917 році, внучка декабриста дивилася в вікно на ревоюціонерів і спитала своєї старенької мудрої служниці - "чого хочуть ці люди?" Та відповіла - "Щоб не було багатих" - на що внучкка декабристка сказала - "а мій дідусь хотів, щоб не було бідних".
Отак дивно, як з самого дитинства, неначе в кров вживлена чорна заздрість - дурне не хоче вчитися, та ще й не хоче щоб інші вчилися. Не дати шансу дітям. Щоб ніхто не зміг стати кращим. Адже державна школа - це шанс, що його дають вам, діти, на халяву. Та від радості стрибати треба до неба, що на халяву вчать аж 12 років, А вам хочеться як раніше - церковна недільна школа 4 роки і і на роботу? Та будь-ласка.
Біда в тому, що такі дурні чорні заздрісники і так всілякими способами намагаються зірвати навчальний процес, щоб не дати шансу іншим стати кращими.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних