Перейти до вмісту

Креслення у школі


Повідомлень в темі: 191

#141 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 15.07.2010 – 11:36

Перегляд дописуDynkan 113 (15.07.2010 09:03) писав:

забув що тема про креслення в школі)))
думаю 3D дітям точноне потрібно.)
Отже й креслення не потрібне.
  • 0

#142 Dynkan 113

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1721 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 15.07.2010 – 11:41

Перегляд дописуzav (15.07.2010 12:36) писав:

Отже й креслення не потрібне.
та ні, креслення це основа, 3D спеціалізація, знання основ це +.
  • 0

#143 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 15.07.2010 – 11:50

в мене в школі креслення було за рахунок уроків праці. дуже "корисно" викроїли час.
  • 0

#144 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 15.07.2010 – 11:50

Перегляд дописуDynkan 113 (15.07.2010 12:41) писав:

та ні, креслення це основа, 3D спеціалізація, знання основ це +.
Ви щось плутаєте. Якщо є можливість малювати одразу в тривимірному середовищі, то сенсу щось "креслити" на папері? Там програма все вам порахує краще за будь-кого.
Я ж не про 3DMAX, а про твердотільне проектування.
  • 0

#145 Dynkan 113

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1721 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 15.07.2010 – 12:14

Перегляд дописуzav (15.07.2010 12:50) писав:

Ви щось плутаєте. Якщо є можливість малювати одразу в тривимірному середовищі, то сенсу щось "креслити" на папері? Там програма все вам порахує краще за будь-кого.
Я ж не про 3DMAX, а про твердотільне проектування.
так отож, програма порахує, графічний редактор допоможе накреслити, як на мене дітям не завадить самим спробувати порахувати і накреслити, тай креслення непогано розвиває моторику.
  • 0

#146 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 15.07.2010 – 13:07

Перегляд дописуDynkan 113 (15.07.2010 13:14) писав:

так отож, програма порахує, графічний редактор допоможе накреслити, як на мене дітям не завадить самим спробувати порахувати і накреслити, тай креслення непогано розвиває моторику.
Йойже, та нащо їм таке?
  • 0

#147 пастух

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1975 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 12.08.2010 – 20:03

Перегляд дописуDynkan 113 (15.07.2010 13:14) писав:

так отож, програма порахує, графічний редактор допоможе накреслити, як на мене дітям не завадить самим спробувати порахувати і накреслити, тай креслення непогано розвиває моторику.
Maketyvannja i modeljyvannja roboa z realnumu materialamu kompleksnuj pidhid do vuvchennja svity navchannja
povunno statu pruvabluvum jak serial v cjomy vsja syt.
  • 2

#148 Вуйко Дмитро

    Where is my ban?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 12.08.2010 – 21:38

Перегляд дописуzav (15.07.2010 14:07) писав:

Йойже, та нащо їм таке?
Хлопці з вправними руцями значно популярніші серед дівчат гг
  • 0

#149 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 13.08.2010 – 00:36

Коли закінчив школу(початок 2000-х) креслення було, у нас був дуже розумний вчитель, який багато чого мене навчив, всі ази я пізнав у школі, все від правильного написання, видів та товщин ліній, типів олівців, готовальні, лекал, як правильно заточувати олівець, що таке ізоментрія та планіметрія. Коли вивчав на 1 та 2 курсі університету нарисну геометрію та інженерну графіку мені дуже допомогло, те що перекреслював по 10 разів через не ту товщину лінії чи не той нахил шрифта креслення у школі. Пізніше, на 3-му курсі почали вивчати AutoCAD, спочатку здавали собі питанн - "нафіґ ми креслили все вручну?" Але з часом розумів, що ручна робота привчила до економії часу та кращогоуявлення потрібного тобі креслення, можливо сучасні студенти мене не зрозуміють, але навчітся спочатку працювати руками, відчути олівець, циркуль, рейсшину. Ручне креслення привчає до акуратності та лаконічності-що важливо для інженера та й взагалі для людини.
  • 0

#150 Mypk@

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 316 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Чернігів-city:)

Відправлено 13.08.2010 – 01:34

на щастя, воно мені не знадобилося в житті... Слава Богу!
хоча комусь воно і потрібне. Хай буде. На технічних спеціальностях в універі хоч трохи легше комусь буде
  • 0

#151 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 17.08.2010 – 09:40

Перегляд дописуDynkan 113 (15.07.2010 08:27) писав:

3D не по нормам, тобто такий проект не пройде державну експертизу, хоча дивиться гарно.)
Про це там, до речі, теж є.

Цитата

Во-вторых, очень странное неприятие системы международных стандартов (ISO) и истовое исповедание ГОСТ вносят множество нюансов при попытках интеграции то ли нашего производства в их производственные системы, то ли их программного обеспечения в наше производство, то ли и то и другое, и какое-то вовсе неожиданное еще одно.
© http://ko.com.ua/node/51002
Крім того, сенс креслення зараз, ну, де сенс?

Цитата

Техника 3D-моделирования, исходя из мнений экспертов и динамики развития ПО, достигла стадии насыщения – давно отработаны и реализованы и конструктивная твердотельная геометрия (CSG, позволяющая оперировать трехмерными моделями тел как математическими объектами – объединять несколько тел в одно, образовывать новые тела областями пересечения нескольких etc), и параметрическое моделирование с историей построения (при котором модель тела становится одновременно и «исполняемой программой», и классом, позволяющим при исполнении «генерировать» множество объектов методом изменения выбранных параметров, причем параметризация доступна чуть ли не для каждого действия конструктора), и проектирование с применением моделей конструктивных элементов (feature-based modeling, когда модель изделия собирается из разных параметризованных «отверстий», «фланцев», «наплывов» etc), и свободное моделирование (direct modeling, обеспечивающее, используя грубую аналогию, «лепку» 3D-модели как бы из идеального пластилина, без истории цепочки создания).
© звідтиж
  • 0

#152 пастух

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1975 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 17.08.2010 – 10:47

Перегляд дописуzav (17.08.2010 10:40) писав:

Крім того, сенс креслення зараз, ну, де сенс?
Для прогресивного, підростаючого покоління, яке чуть не з колиски починає спілкуватись з компютером, зразу
подавай віртуальне моделювання...беззаперечно. Мені приходиться спілкуватись з багатьма людьми і переважно не в
столиці чи за кордоном. В людей поголовно не розвинуте просторове мислення. Наявність в школі кількох компютерів, не говорить про гідне їх використання. Думаю, що на сьогоднішньому етапі навчання, креслення просто необхідно. Звичайно при умові, коли мова іде про розвиток а не деградацію суспільства в цілому.
  • 2

#153 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 17.08.2010 – 12:02

Перегляд дописуПастух (17.08.2010 11:47) писав:

Для прогресивного, підростаючого покоління, яке чуть не з колиски починає спілкуватись з компютером, зразу
подавай віртуальне моделювання...беззаперечно. Мені приходиться спілкуватись з багатьма людьми і переважно не в
столиці чи за кордоном. В людей поголовно не розвинуте просторове мислення. Наявність в школі кількох компютерів, не говорить про гідне їх використання. Думаю, що на сьогоднішньому етапі навчання, креслення просто необхідно. Звичайно при умові, коли мова іде про розвиток а не деградацію суспільства в цілому.
У даному разі я вважаю доречнішим поглиблене вивчення математики - там просторовості за край.
  • 0

#154 пастух

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1975 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 17.08.2010 – 12:12

Перегляд дописуzav (17.08.2010 13:02) писав:

У даному разі я вважаю доречнішим поглиблене вивчення математики - там просторовості за край.
Ось тут я з Вами абсолютно погоджуюсь. Біда лише в тому, що традиційно, математика також багатьма сприймається неадекватно. Погодьтеся, математику можна викладати набагато привабливіше і зрозуміліше.
  • 2

#155 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 17.08.2010 – 12:47

Перегляд дописуzav (17.08.2010 13:02) писав:

У даному разі я вважаю доречнішим поглиблене вивчення математики - там просторовості за край.

Перегляд дописуПастух (17.08.2010 13:12) писав:

Ось тут я з Вами абсолютно погоджуюсь. Біда лише в тому, що традиційно, математика також багатьма сприймається неадекватно. Погодьтеся, математику можна викладати набагато привабливіше і зрозуміліше.
Перекласти і привести до сучасних умов книжки із популяризації математики: Гарднера, Перельмана і інших - і завезти у школи. Скажу відверто: не потрапили б мені ці книжки перед школою на очі - підручники убили б увесь інтерес до математики та геометрії згодом як і у решти учнів.

Підозрюю, що нелюбов до креслення у більшості спровокована тим самим: голими підручниками і пророблювання тих речей, які не доведеться робити за жодних умов людям, які у майбутньому стикатимуться із кресленням.
  • 0

#156 Vitter

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 30 повідомлень

Відправлено 17.08.2010 – 23:12

Що дає креслення? Це не тільки розвиток просторового мислення, але й розвиток уяви взагалі. Тому на базовому рівні його можна викладати в школах (я не говорю, що потрібно в школі вводити такі предмети на рівні університетських - Нарисної геометрії чи Інженерної графіки). Адже школа на те й існує, щоб розвивати дитину і дати їй ЗАГАЛЬНУ освіту. І до того ж усім на притаманна образна уява, а без неї стати хорошим спеціалістом в будь-якій галузі просто неможливо, адже уява забезпечує новаторство і створення нових цікавих, креативних ідей.
  • 0

#157 milochka

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 706 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кузнецовськ

Відправлено 18.08.2010 – 10:04

А у мене креслення не було взагалі, і в університеті нема і не буде......
  • 0

#158 Mr.Ripley

    (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4665 повідомлень
  • Стать:Не скажу

Відправлено 28.08.2010 – 23:10

Перегляд дописуmilochka (18.08.2010 11:04) писав:

А у мене креслення не було взагалі, і в університеті нема і не буде......
А у мене було і в школі, і в університеті (4 роки з перервами) І на компютері не дозволяли робити.
Ніколи не вдавалось всі роботи акуратно виконувати :wub:
А зараз комп"ютер - постійно витісняє ручне креслення
  • 0

#159 Natalie)

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 352 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 01.09.2010 – 14:55

В моєму житті був лише один урок креслення, це було в школі у 8 класі. Креслити я не вмію..
  • 0

#160 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 01.09.2010 – 14:59

Креслення в школі це спроба підготувати звичайного радянського болтогриза!
загалом в рамках загальної середньої освіти абсолютно зайва річ. розвиток просторової уяви можуть дати інші речі.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних