Перейти до вмісту

Перші справжні электрокари от Renault.


Повідомлень в темі: 76

#21 yushchenko

    yushchenko

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3760 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Backside of the Moon

Відправлено 07.01.2010 – 23:52

Перегляд допису-=VJ=- (7.01.2010 23:07) писав:

Одна атомна станція викидає його набагато менше, ніж десяток мільйонів машин.
А тепер уявіть наскільки потрібно буде збільшити потужність існуючих АЕС і будувати інші для заміни автопарку на електромашини.


Перегляд дописуNo_name (7.01.2010 23:47) писав:

З самого початку то коли? у 1885 році? Звісно ні! А Ви вживу бачили заводський електрокар? Тільки не треба згадувати про тролейбуси, електронавантажувачі і іншу спец техніку.
Ну чому ж? Ось наприклад електронавантажувач і є аналогом електрокара, що вдало функціонує на мільйонах підприємств. Величезної проблеми з його перезарядкою не спостерігається чомусь.
  • 0

#22 deepfish

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 432 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Рівненщина

Відправлено 08.01.2010 – 00:24

Він не розганяється до 90 км\год, він не їздить далі 2 кілометрів від місця зарядки....
  • 0

#23 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 08.01.2010 – 01:43

Перегляд дописуNo_name (7.01.2010 23:12) писав:

Для повноціного використання електроавтомобілів нема ніякої інфраструктури, від тих же "пунктів зарядки\заміни" акумуляторів до станцій техобслуговування, і через те втрачається їх мобільність.

Надзвичайно велика проблема без жодного вирішення. :)

Перегляд дописуNo_name (7.01.2010 23:12) писав:

Чесно кажучи маючи гроші на таку автівку не став би собі її купувати.

А я от вже зараз придивляюся - тим паче, що вони стрімко дешевшають, а показники - ростуть. Перша Тесла була більше 100 тисяч, друге покоління - вже 60, третє-четверте має бути в межах 15-20 тисяч, а це вже ціна звичайної автівки середнього класу.
Як тільки впадуть до цієї ціни - одразу куплю.

Перегляд дописуNo_name (7.01.2010 23:12) писав:

І якщо хтось думаю що купивши собі електрокар то можна забути про витрати на пальне, то тут трішки не так, акамуляторні батареї теж мають свій ресурс і коштують вони ой геть як недешево.

Ага, я пам"ятаю варіант навіть на кількох тисячах звичайних пальчикових акумуляторів.
Не переймайтесь - кілька років тому ноутбуки працювали не більше двох годин, зараз я працюю на ноутбуці, який спокійно витягує 8 годин і коштує удвічі дешевше за тих попередників. Прогрес на місці не стоїть, знаєте...

Перегляд дописуNo_name (7.01.2010 23:47) писав:

Тільки не треба згадувати про тролейбуси, електронавантажувачі і іншу спец техніку.

До речі, чому не згадати? Це ж найпростіша можливість побудувати "заправки" для електрокарів - в кожному стовпі-опорі для електромережі тролейбуса робимо розетку і лічильник. Під"їхав - вкинув десять гривень - "заправився" і поїхав далі. Швидко, зручно, без усіляких "кидань" типу бензину з "+", і прибуток для бюджету.

Перегляд дописуyushchenko (7.01.2010 23:52) писав:

А тепер уявіть наскільки потрібно буде збільшити потужність існуючих АЕС і будувати інші для заміни автопарку на електромашини.

Нінаскільки. Україна щороку експортує електроенергії стільки, що її вистачить на щоденну зарядку протягом року приблизно 700 000 електромобілів. Щоб уявити собі цю кількість, досить сказати, що в Україні наразі є 7 мільйонів легкових автівок, з яких лише кожна п"ята - до п"яти років "життя", а 70% складає продукція "ВАЗ", "ЗАЗ" та "Москвич".
Тому поява електрокарів жодним чином не обвалить електромережу України в одну мить.

Перегляд дописуNo_name (8.01.2010 00:24) писав:

Він не розганяється до 90 км\год, він не їздить далі 2 кілометрів від місця зарядки....

Автівка теж чомусь не підіймає по 4 тони.
  • 0

#24 Mr.Ripley

    (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4665 повідомлень
  • Стать:Не скажу

Відправлено 08.01.2010 – 02:30

Перегляд дописуNo_name (8.01.2010 00:24) писав:

Він не розганяється до 90 км\год, він не їздить далі 2 кілометрів від місця зарядки....
Ну так акумулятори можна ж буде вдосконалити.
А максимальну швидкість 220-300 км можливо і ніколи не можна буде розвити.
Але і 90 км в більшості випадків вистачить (якшо по місту)
  • 0

#25 -=Хаос=-

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 239 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 08.01.2010 – 06:31

Перегляд дописуNo_name (7.01.2010 23:12) писав:

І якщо хтось думаю що купивши собі електрокар то можна забути про витрати на пальне, то тут трішки не так, акамуляторні батареї теж мають свій ресурс і коштують вони ой геть як недешево.
Ти тик смішно розсуждаіш.... Ти мабуть переконаний що електрокари будуть використовувати такіж акуми як наприклад зараз в машинах)))) вже зараз є серйозні акумулятори такі як Літій-поліполь, що швидко заряджаються і мають валикий обєм) А до якого там??? 2011 року я думаю будуть вже і СТО і станції зарядки акумів! Я сам такий зроблю якщо треба буде. От і бізнес новий)

Перегляд дописуАвантюрист (8.01.2010 02:30) писав:

Ну так акумулятори можна ж буде вдосконалити.
А максимальну швидкість 220-300 км можливо і ніколи не можна буде розвити.
Але і 90 км в більшості випадків вистачить (якшо по місту)
та незнаю.... 90 км малувато буде дай треба щоб падрив мала машина, ато якшо вона тих 90 км буде брати за 10 сек таке нікому не треба то все життя будеш в пробках стояти хочаб шоб машина 200 йшла і мала підрив до 100 за якихось 6-7 сек то нормально.
  • 0

#26 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 08.01.2010 – 10:37

Перегляд допису-=Хаос=- (8.01.2010 06:31) писав:

Я сам такий зроблю якщо треба буде. От і бізнес новий)

Я теж про це подумав - як швидко на авторинках з"являться різні там "пристрої", щоб підзарядитись від звичайних дротів над дорогою, якщо потрібно. :)

Перегляд допису-=Хаос=- (8.01.2010 06:31) писав:

та незнаю.... 90 км малувато буде дай треба щоб падрив мала машина, ато якшо вона тих 90 км буде брати за 10 сек таке нікому не треба то все життя будеш в пробках

Пробки якраз і виходять за рахунок таких "підірваних".
На щастя електромобіль має набагато кращі можливості для зовнішнього контролю - тому можна очікувати, що знаки стануть виключно інформативними, а за допомогою бездротової системи керування на дорозі не можна буде розвинути більшу швидкість за заявлену на знаках.
Отоді корки якраз і зникнуть.

Перегляд допису-=Хаос=- (8.01.2010 06:31) писав:

хочаб шоб машина 200 йшла і мала підрив до 100 за якихось 6-7 сек то нормально.

Видно, що людина за кермом ніколи не сиділа.
  • 0

#27 кусти

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 291 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ - Хмельницький

Відправлено 08.01.2010 – 12:18

Цікаве кіно по темі... http://happylife.org...03.comments.htm


Зображення
  • 0

#28 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6652 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 08.01.2010 – 12:58

А чи є сайт, чи де в неті можна знайти, про ту конторку в Києві, що переробляє авто на електричні?
ато по ТВ в новинах показували, а більш нічого не відомо. Я би таврію на електро замовив.
  • 0

#29 Lactarius

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 976 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 08.01.2010 – 18:17

Цитата

Цитата(-=Хаос=- @ 8.01.2010 06:31)
хочаб шоб машина 200 йшла і мала підрив до 100 за якихось 6-7 сек то нормально.
розжени жигульку якусь там пятірку до 100 км за 15сек... фіг там. не знаю чи за 25 справишся.

Цитата

Цитата(-=Хаос=- @ 8.01.2010 06:31)
та незнаю.... 90 км малувато буде
дійсно за кермом не сидів... по місту 70 хватить спокійно.
Тим більше що максимальна швидкість яку дозволено розвивати за межами міста на автомагістралях - 130км/год (по суті є максимально дозволеною швидкістю для транспорту)

Учі матчасть, а потім какай.

А про викид СО2 то є і екологічно чисті методи видобування електрики.
  • 0

#30 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 08.01.2010 – 19:15

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (8.01.2010 12:58) писав:

А чи є сайт, чи де в неті можна знайти, про ту конторку в Києві, що переробляє авто на електричні?
ато по ТВ в новинах показували, а більш нічого не відомо. Я би таврію на електро замовив.

пам"ятаю, що колись давно читав про дядька, який цим займався. Може це він вже контору зробив?
  • 0

#31 Mr.Ripley

    (͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)(͡° ͜ʖ ͡°)

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4665 повідомлень
  • Стать:Не скажу

Відправлено 08.01.2010 – 20:25

Перегляд допису-=Хаос=- (8.01.2010 06:31) писав:

та незнаю.... 90 км малувато буде дай треба щоб падрив мала машина, ато якшо вона тих 90 км буде брати за 10 сек таке нікому не треба то все життя будеш в пробках стояти хочаб шоб машина 200 йшла і мала підрив до 100 за якихось 6-7 сек то нормально.
Не знаю. По місту по 60 км в годину всім вистачає. Принаймні у нас в Житомирі. Не знаю як в Києві.

Повідомлення відредагував Авантюрист: 08.01.2010 – 20:25

  • 0

#32 Lactarius

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 976 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 08.01.2010 – 20:50

З правил дорожнього руху
12.4. У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 60 км/год.

  • 0

#33 deepfish

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 432 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Рівненщина

Відправлено 10.01.2010 – 11:14

Перегляд допису-=VJ=- (8.01.2010 01:43) писав:

Надзвичайно велика проблема без жодного вирішення. :)
А Ви бачили хоча б один сервіс електроавтомобілів?
То не є надзвичайно велика проблема, то є проблема яка вимагає немало часу для її рішення.

Перегляд допису-=VJ=- (8.01.2010 01:43) писав:

А я от вже зараз придивляюся - тим паче, що вони стрімко дешевшають, а показники - ростуть. Перша Тесла була більше 100 тисяч, друге покоління - вже 60, третє-четверте має бути в межах 15-20 тисяч, а це вже ціна звичайної автівки середнього класу.
Як тільки впадуть до цієї ціни - одразу куплю.
А звідки такі цифри? Німецькі автодилери продають Тесла 2009 модельного року за ціною не нижче 120 тисяч і то не в доларах.
Хоча є альтернатива, E-City Pro воно від 18 тисяч все тих же євро.

Перегляд допису-=VJ=- (8.01.2010 01:43) писав:

Ага, я пам"ятаю варіант навіть на кількох тисячах звичайних пальчикових акумуляторів.
Не переймайтесь - кілька років тому ноутбуки працювали не більше двох годин, зараз я працюю на ноутбуці, який спокійно витягує 8 годин і коштує удвічі дешевше за тих попередників. Прогрес на місці не стоїть, знаєте...
Згоден.
Знаєте для прогресу потрібен час і світлі уми, і ніхто неможе сказати що от взавтра ми винайдемо новий супер пупер акумулятор на якому автівка буде здатна проїхати 1500 кілометрів, бо йому так захотілося.
Рукодєльниці є скрізь, во бачив фото на якомусь із форумів електро мопєда, якийсь дядя собі сконструював, а в мене сусід є то він запорожець обладнав газовою установкою, і мотоцикл ИЖ почав садити на газ.

Перегляд допису-=VJ=- (8.01.2010 01:43) писав:

До речі, чому не згадати? Це ж найпростіша можливість побудувати "заправки" для електрокарів - в кожному стовпі-опорі для електромережі тролейбуса робимо розетку і лічильник. Під"їхав - вкинув десять гривень - "заправився" і поїхав далі. Швидко, зручно, без усіляких "кидань" типу бензину з "+", і прибуток для бюджету.
...
Автівка теж чомусь не підіймає по 4 тони.
так підїхав, підключився, вкинув 10 грн і спати на три години
...
От і я про те що не варто рівняти електронавантажувачі до електроатомобілів для повсякденого користування.

Перегляд допису-=Хаос=- (8.01.2010 06:31) писав:

Ти тик смішно розсуждаіш.... Ти мабуть переконаний що електрокари будуть використовувати такіж акуми як наприклад зараз в машинах)))) вже зараз є серйозні акумулятори такі як Літій-поліполь, що швидко заряджаються і мають валикий обєм) А до якого там??? 2011 року я думаю будуть вже і СТО і станції зарядки акумів! Я сам такий зроблю якщо треба буде. От і бізнес новий)
Я ніслова не говорив які вони акуми використовують, ти собі навигадував.

Перегляд допису-=Хаос=- (8.01.2010 06:31) писав:

та незнаю.... 90 км малувато буде дай треба щоб падрив мала машина, ато якшо вона тих 90 км буде брати за 10 сек таке нікому не треба то все життя будеш в пробках стояти хочаб шоб машина 200 йшла і мала підрив до 100 за якихось 6-7 сек то нормально.
Бачив я вчора таких "падривістів", на хонді обвішаній купою пластмаси із бризговиками спарЦо, поміж двох дерев у лісі, з траси злетіли і маршрутку із собою в кювєт збили. Добре що ніхто не постраждав.
  • 0

#34 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 10.01.2010 – 12:00

Перегляд дописуNo_name (10.01.2010 11:14) писав:

А Ви бачили хоча б один сервіс електроавтомобілів?

А Ви п"ятнадцять років тому бачили в Україні сервіс Мерседесів і Фордів?
Тим паче, що різниці в будові майже нема.

Перегляд дописуNo_name (10.01.2010 11:14) писав:

А звідки такі цифри? Німецькі автодилери продають Тесла 2009 модельного року за ціною не нижче 120 тисяч і то не в доларах.

Tesla has shipped Roadsters to customers in the United States and Europe...The base price is US$109,000.
Наступна модель почне продаватись з наступного року - "It is expected to enter production by early to mid 2011 with a price of $57,400".
Прорахуйте самі динаміку, особливо з урахуванням того, що на 2012 електрокари планують випустити купа грандів автоіндустрії.

Перегляд дописуNo_name (10.01.2010 11:14) писав:

так підїхав, підключився, вкинув 10 грн і спати на три години

Пан хоч би трохи матчастину підучив - вже нинішня Тесла заряджається за 45 хвилин.
  • 0

#35 -=Хаос=-

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 239 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 10.01.2010 – 18:23

Перегляд допису-=VJ=- (8.01.2010 10:37) писав:

Видно, що людина за кермом ніколи не сиділа.
В мене BMW Е30 3 літра 6 циліндрів плита М3))) І в пропках я ніколи не стою) Я їх обїжджаю (часто по зустрічній) от і потрібен мені підрив шоб за короткий час пролетіти чим по більше пропки.
До речі в пропках і стоять ті хто їзде по правилах.
А на рахунок підривістів в пластмасах і всякому рагуль тюнінгу... це да хватає, треба знати просто де можна їхати, а взагалі від ДТП не застрахований ніхто. І тут не ма навіть чого судити шо якшо нормальна бритва то обовязково зупинешся в кюветі, просто треба дружити з головою от і все.

Повідомлення відредагував -=Хаос=-: 10.01.2010 – 18:31

  • 0

#36 СВІ†ЛОНОСНИЙ

    http://svobodaslova.ukrainianforum.net/

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2386 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:з Небес

Відправлено 10.01.2010 – 18:57

Електромобілі уже досить давно випускають, і вже напрацьовано досить багато моделей.
Почитайте на вікі, цим займалося багато компаній.
У США виробників авто зобов’язали, що кожний н-ний випущений автомобіль мусить бути електромобілем.

Активно розвиваються комбійовані автомобілі, які поліпшують самі власники. Бо так набагато дешевше.

В електромобілі нема передач, набагато менше деталей, не потрібні всякі фільтри і додаткові мастила. Мотор розміром приблизно з людське передпліччя.
Сервіс набагато дешевший. Якщо порівнювати ціну на паливо і на зарядку електромобіля, то вона просото фантастично мізерна.
Але таке порівняння не є справедливим, адже основною проблемою електромобілей залишається акумулятор. Його потрібно міняти, і він чимало коштує. Другою проблемою все ще залишаєтсья переїзд на далекі дистанції. Більшу частину ваги електромобіля складає акумулятор, але при цьому його заряду вистачає тільки на міські поїздки. 150 км без підзарядки. Деякі прототипи 300.

Перегляд дописуNo_name (7.01.2010 23:12) писав:

Для повноціного використання електроавтомобілів нема ніякої інфраструктури, від тих же "пунктів зарядки\заміни" акумуляторів до станцій техобслуговування, і через те втрачається їх мобільність.
Зараз це все одно машина тільки для міста.

Більшість людей і так користуються авто тільки щоб добратися до роботи і з роботи.

Перегляд допису-=VJ=- (8.01.2010 01:43) писав:

А я от вже зараз придивляюся - тим паче, що вони стрімко дешевшають, а показники - ростуть. Перша Тесла була більше 100 тисяч, друге покоління - вже 60, третє-четверте має бути в межах 15-20 тисяч, а це вже ціна звичайної автівки середнього класу.
Як тільки впадуть до цієї ціни - одразу куплю.
Е-е-е, передчуваю, що вам доведеться ще почекаєте поки б’юрократи і чиновники вам дозволять це зробити.

Перегляд допису-=Хаос=- (8.01.2010 06:31) писав:

та незнаю.... 90 км малувато буде дай треба щоб падрив мала машина, ато якшо вона тих 90 км буде брати за 10 сек таке нікому не треба то все життя будеш в пробках стояти хочаб шоб машина 200 йшла і мала підрив до 100 за якихось 6-7 сек то нормально.
Тесла Роадстер розгоняється до 100км/г за 4 сек.
Максимальна швилкість 210.

Перегляд дописуАвантюрист (8.01.2010 20:25) писав:

Не знаю. По місту по 60 км в годину всім вистачає. Принаймні у нас в Житомирі. Не знаю як в Києві.
60 спокійно вистачає. 90 по великим магістралям.
І як відомо електромобіль з цим прекрасно справляється. :)

Перегляд дописуLactarius (8.01.2010 20:50) писав:

З правил дорожнього руху
12.4. У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 60 км/год.
Так, але в певних місцях знаками встановлено обмеження 90.

Перегляд дописуNo_name (10.01.2010 11:14) писав:

так підїхав, підключився, вкинув 10 грн і спати на три години
Там щось приблизно 70% зарядки батареї за 15 хв.
А щоб 90% то дійсно треба на ніч ставити.

Повідомлення відредагував СВІ†ЛОНОСНИЙ: 10.01.2010 – 18:53

  • 0

#37 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1795 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 11.01.2010 – 16:11

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (8.01.2010 12:58) писав:

Я би таврію на електро замовив.
Запізнились на 15-19 років :)

Цитата

С 1991 по 1994 гг. «Таврия-Электро», получив официальную классификацию как ЗАЗ-1109, прошла стендовую лабораторно-дорожную апробацию с различными вариантами тягового оборудования. В начале 1995 г. этот образец получил Государственные номерные знаки в ГАИ МВД.
ЗображенняЗображення
http://www.autoconsu...e.php?sid=14715
http://tavria.org.ua/?p=7&m=49

Повідомлення відредагував Armando: 11.01.2010 – 16:26

  • 0

#38 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 11.01.2010 – 16:24

Перегляд допису-=Хаос=- (10.01.2010 18:23) писав:

В мене BMW Е30 3 літра 6 циліндрів плита М3))) І в пропках я ніколи не стою) Я їх обїжджаю (часто по зустрічній) от і потрібен мені підрив шоб за короткий час пролетіти чим по більше пропки.

Люди, у яких хоч крихта сорому лишилась, таким хоч не хизуються.
Нічого - кожен ідіот рано чи пізно долітається до свого стовпа - аби тільки нормальні люди при цьому не постраждали.

Перегляд дописуArmando (11.01.2010 16:11) писав:

Запізнились на 15-19 років :)

От тільки чим все закінчилось.
  • 0

#39 -=Хаос=-

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 239 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 11.01.2010 – 17:11

Перегляд допису-=VJ=- (11.01.2010 16:24) писав:

Люди, у яких хоч крихта сорому лишилась, таким хоч не хизуються.
Нічого - кожен ідіот рано чи пізно долітається до свого стовпа - аби тільки нормальні люди при цьому не постраждали.
Чуєш дядя, тут взагаліто про електрокари розмовляють і про їх потужність а не каркають про стовпи. І взагалі краще бути ідіотом і їздити, ніж бути таким розумним як ти і ходити пішки.

bendera.UA +10% за порушення 2.2.1 (флейм) Правил в темі
  • 0

#40 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6652 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 11.01.2010 – 22:24

Перегляд допису-=VJ=- (11.01.2010 16:24) писав:

Люди, у яких хоч крихта сорому лишилась, таким хоч не хизуються.
Нічого - кожен ідіот рано чи пізно долітається до свого стовпа - аби тільки нормальні люди при цьому не постраждали.
проблема якраз в тому, що для таких ідіотів роблять подушки безпеки всередині, але ніхто не робить подушки безпеки зовні, для випадкових жертв

Перегляд допису-=Хаос=- (11.01.2010 17:11) писав:

Чуєш дядя, тут взагаліто про електрокари розмовляють і про їх потужність а не каркають про стовпи. І взагалі краще бути ідіотом і їздити, ніж бути таким розумним як ти і ходити пішки.
теж варіант. краще б я був ідіотом. ех не пощастило.

А для електромобілів, таки дійсно, треба, щоб діяв метод тесла - енергія передається до цілі бездротово на велику відстань. Але ж! Чому метод Тесла був забракований? Бо це можливо лише при комунізмі, тобто неможливо взагалі! це смерть комерції - бо неможливо контролювати облік використаної енергії.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних