Перейти до вмісту

Якість обслуговування (рінгтони)


Повідомлень в темі: 10

#1 Ластiвочка

    перчинка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5828 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Україна вул Любая8

Відправлено 27.10.2009 – 11:47

  • 10
Ось така ситуація: поставила рінгтон на телефон, зняли плату як належиться, але...але послуга виявилась неякісною. В деяких телефонах, що до мене дзонькали взагалі тої мелодії не чути - тиша, а в деяких дуже тихо і з такими шумовими перебоями шо капець...Звернулась до контори Київстар з обуренням(оператор). Сказали, що виправлять і наступні користувачі будуть мати якісну мелодію, гроші мені повернути не можуть і дякують за дзвінок..я в шоці...гроші то за послугу зняли, нехай там не така велика сума, але ж принципове питання: скільки ще таких лохів як я вони взули? і чому мені не можу безкоштовно поставити ту виправлену мелодію?
ану кажіть що думаєте з цього приводу? а мелодія в мене як шуміла так і шумить

#2 SiGrey

    Смотрящий модер

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 540 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна, Київ, UMC

Відправлено 27.10.2009 – 12:28

Не користуюся такою послугою.
Але, колись на лайфі хотіли втюхати її, і автоматично назначили мелодію на 1 міс - типу безкоштовно, а наступного місяця здерли 7 грн здається за рандомну мелодію яку я не замовлял та й взагалі не підтверджував послугу... 2 дні скандалів з різними операторами кайфу і - гроші були повернуті, послуга знята, а мелодія відключена.
Головне - наїхати на операторів за неякісну або непотрібну послугу...

Також мені на лайф більше не приходить спам по тій же причині (маленький скандалик і все вирішено. іБо абонент - то є ВСЕ) :rolleyes:))
  • 0

#3 Ярий

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1734 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 27.10.2009 – 15:36

Перегляд дописуSiGrey (27.10.2009 12:28) писав:

Головне - наїхати на операторів за неякісну або непотрібну послугу...

Шо значить на оператора наїхати, ну ви люди смішні ви думаєте подзвоните поматюкаєтесь і оператор встане з робочого місця візьме інструменти і поїде на базову станції ремонтувати щось, чи щось вам активовувати та дез активовувати. Оператор максимум може прийняти заявку, відправити у відповідний відділ все, більше він там нічого не вирішує.
Ви б ше наїхали на офіціанта за те що повар погано приготував......
  • 0

#4 КаваНеПийПивоЇжБорщ...

    Т Чарівне Гімно 2009

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3018 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:мами

Відправлено 27.10.2009 – 15:42

ненавиджу слухати усілякі там мелодії, коли телефоную.
  • 0

#5 Ластiвочка

    перчинка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5828 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Україна вул Любая8

Відправлено 27.10.2009 – 16:06

народ, які акції і тарифи? моя тема називалась інакше і я користуюсь цією послугою не тільки в київстарі....капець...якщо мтс то тепер маю нову тему творити?

ще питання : чому нема допису про корегування теми?

Nolex: повернув назву теми, з модератором поговоримо ще.

Повідомлення відредагував Nolex: 27.10.2009 – 16:23

  • 0

#6 Ластiвочка

    перчинка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5828 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Україна вул Любая8

Відправлено 27.10.2009 – 17:10

Мудро Ярий сказав..шо оператор? але...але є послуга, є оплата і якщо якість послуги не відповідає дійсності то за логікою мало б бути або заміна або повернення коштів. Оператор заявку прийгяв і на тому кінець...тобто гроші взяли а послуги нема...все як завжди
Замовляла таку ж послугу і в МТС, але там трішки невигідні умови...Оплата 7 грн на місяць, в київстарі - два місяці, а ще якісь там акції іноді бувають...Повторюся, проблеми нема з тими грішми(хоча іноді і тих сім гривень бракує щоб десь подзвонити), а проблема в тому: чому я повинна фінансувати когось нічого не отримуючу взамін. Якщо мені треба буде подати комусь то я знаю як і де це робиться. От і питаюсь чи є якісь механізми впливу чи як з цим боротись? цікаво ж просто.

Кава з козявками...в мене спокійна музичка...така під настрій в любу пору року
  • 0

#7 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 27.10.2009 – 17:15

Я б спробував перечитати договірні умови... думаю ти будеш вражена тим, що насправді повністю отримала те за що заплатила ;)
  • 0

#8 Ярий

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1734 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 27.10.2009 – 17:59

Перегляд дописуЛастiвочка (27.10.2009 17:10) писав:

От і питаюсь чи є якісь механізми впливу чи як з цим боротись? цікаво ж просто.

Є, назвонювати в кол центр і вічливо просити оператора оформити скаргу, після 20 чи 30 скарги вас почують )))
  • 0

#9 Ластiвочка

    перчинка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5828 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Україна вул Любая8

Відправлено 27.10.2009 – 18:53

Надзвонювала. Причому вчора була дівчина то ніц путнього не сказала(вище писала), а нині дзвонила також, оператор - хлопець, мудро і ввічливо пояснив, що потрібно піти в кантору(в даному випадку - Київстар) написати заяву і на підставі письмової заяви вони гроші не повернуть, але поміняють на якісну мелодію
  • 0

#10 Ярий

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1734 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 27.10.2009 – 19:00

Перегляд дописуЛастiвочка (27.10.2009 18:53) писав:

Надзвонювала. Причому вчора була дівчина то ніц путнього не сказала(вище писала), а нині дзвонила також, оператор - хлопець, мудро і ввічливо пояснив, що потрібно піти в кантору(в даному випадку - Київстар) написати заяву і на підставі письмової заяви вони гроші не повернуть, але поміняють на якісну мелодію

Ну то вже не знаю в кожній канторі по своєму, там де є працював були трошки інакші правила )
  • 0

#11 Ластiвочка

    перчинка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5828 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Україна вул Любая8

Відправлено 27.10.2009 – 19:02

в мене складається враження, що правила зараз одне: намахай ближнього, бо якщо ні то ближній тебе і не раз
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних