Перейти до вмісту

Особливі прикмети гарного сервісу.


Повідомлень в темі: 62

#61 Николь

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 8 повідомлень

Відправлено 16.10.2016 – 23:23

Я також більше люблю замовляти в інтернеті. Та за продуктами ходжу до магазинів. Але я вже не реагую на консультантів. Кажу: Дякую, я сама. Коли щось буде потрібно, то покличу

Повідомлення відредагував Николь: 16.10.2016 – 23:24

  • 0

#62 Tan4o

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 6 повідомлень

Відправлено 30.10.2016 – 00:02

Якшо про сервіс магазинів - то головне, щоб те що я збираюсь купувати меніподобалось. Всфері обслуговування все важче.Тут треба, щою ніхто з персоналу не додумався споганити настрій.
  • 0

#63 Kara

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 59 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 11.11.2016 – 16:09

Перегляд дописуНиколь (16.10.2016 – 23:23) писав:

Я також більше люблю замовляти в інтернеті. Та за продуктами ходжу до магазинів. Але я вже не реагую на консультантів. Кажу: Дякую, я сама. Коли щось буде потрібно, то покличу

Я так також роблю. Дууууже рідко, але все ж буває, коли мені потрібна їх допомога.
Ще не люблю, коли офіціанти через долі секунди питають, що будемо замовляти. Ще не все побачив в меню, а він вже стоїть над душею. А коли щось треба в нього запитати, так як вітром сдуло. Дратує таке
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних