Перейти до вмісту

Особливі прикмети гарного сервісу.


Повідомлень в темі: 62

#41 Twinkle

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1625 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 13.08.2010 – 22:43

Перегляд дописуСамотня (29.07.2010 10:26) писав:

Надокучливі продавці-консультанти... гм... Ви їх не любите? - Вони вас тим паче. Вони ж гроші свої відробляють, мусять кожному в одне місце без вазеліну лізти, кожному догоджати, цілий день на ногах - це ж ппц.

Так, але по-перше, то ще далеко не найгірша робота, а по-друге, вони йдуть на неї добровільно. А якось нормально з людьми спілкуватися має будь-яка людина, посада якої вимагає такого спілкування. Щоправда, я знаю, що в деяких компаніях вимагають ось такого нав’язування від працівників, бо за цим критерієм їм присвоюють категорію, наприклад, і, відповідно, зарплату платять. Але деякі просто з власної ініціативи мізки вивертають.
  • 0

#42 Mypk@

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 316 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Чернігів-city:)

Відправлено 13.08.2010 – 23:08

У мене є пунктик щодо кафе і ресторанів: ненавиджу, коли в рахунок додають плату за обслуговування, часто сплачую суму в рахунку, не залишаючи додатково на чай. В нормальних же місцях залишаю по 15-20% і ніколи не менше 10 гривень.
Дуже приємно, коли разом з кавою подають якісь солодощі (кілька цікавих цукерочок)
  • 0

#43 Фабрегас

    Т Фабрегас 2013

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5092 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:найкраще на планеті

Відправлено 13.08.2010 – 23:10

чому кожен раз як бачу цю тему читаю не "сервісу", а ... :)

Повідомлення відредагував Фабрегас: 13.08.2010 – 23:11

  • 0

#44 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 13.08.2010 – 23:17

Перегляд дописуПастух (13.08.2010 19:18) писав:

Мені особисто досить комфортно у Львівських супермаркетах
"Арсен"
ой, я у такому в Рівному була! десь неалеко від вулиці Євгена Коновальця. кажися. бо давно то було.купила там пива і щітку для волосся гг
  • 0

#45 Mypk@

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 316 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Чернігів-city:)

Відправлено 13.08.2010 – 23:19

Фабрегас, а що, серверу?)))

а ще не люблю отой шмон у BROCARD. Як там тільки люди працюють?
  • 0

#46 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 13.08.2010 – 23:19

Перегляд дописуTwinkle (13.08.2010 23:43) писав:

вимагають ось такого нав’язування від працівників
я так одного разу змусила дєвочку-косультанта шукати мені м"ясного чи хоча б апельсинового йогурту. бідна дєвочка
  • 0

#47 Mypk@

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 316 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Чернігів-city:)

Відправлено 13.08.2010 – 23:23

Перегляд дописуSensssorika (14.08.2010 00:19) писав:

я так одного разу змусила дєвочку-косультанта шукати мені м"ясного чи хоча б апельсинового йогурту. бідна дєвочка
а якби знайшла?))))
  • 0

#48 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 13.08.2010 – 23:30

Перегляд дописуMypk@ (14.08.2010 00:23) писав:

а якби знайшла?))))
пішла б до санепідему, бо таких йогуртів не існує
  • 0

#49 Mypk@

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 316 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Чернігів-city:)

Відправлено 13.08.2010 – 23:32

до речі, а чому це не існує апельсинових йогуртів?(
  • 0

#50 ВакуОлька

    Найпостожерливіша

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1558 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 13.08.2010 – 23:53

Перегляд дописуMypk@ (14.08.2010 00:08) писав:

У мене є пунктик щодо кафе і ресторанів: ненавиджу, коли в рахунок додають плату за обслуговування, часто сплачую суму в рахунку, не залишаючи додатково на чай. В нормальних же місцях залишаю по 15-20% і ніколи не менше 10 гривень.
Дуже приємно, коли разом з кавою подають якісь солодощі (кілька цікавих цукерочок)
А причина такого "ненавиджу"? Ви бражаєте і підставляєте офіціантів.. Бо це не їх причуда, а власників
  • 0

#51 Немі

    т-зло, т-дурепа, т-невдаха, т-піся, т-ононіміст. я звьозда.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2566 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Олімп

Відправлено 14.08.2010 – 00:16

Гм... я напевне не в темі, але багато чого купую в неті. Між іншим лінзи в одному і-нет магазині. Спочатку побачила баннер і тицьнула його (чого нормально не роблю, але казали, що дадуть лінзи + пендрайв, тому зацікавило), замовила, оскільки ціна була ідентична як ціни в інших магазинах (пендрайв, хоча малий, бо 2 гб, але майже 2 роки і ще не зіпсувся, що як на додаток на халяву вважаю непоганим). Вдруге замовила за таку ж саму ціну, але нічого не отримала крім лінз. Втретє замовила за нижчу ціну (мене те, що ціна була нижча здивувало, ще й як), а коли відкрила коробку, то виявилося, що крім лінз, я ще получила 2 розчини для очистки, за що я нормально заплатила б 60 злотих + дві упаковки на лінзи (не маю поняття скільки коштують, не перевіряла). Потім ще отримала мейла, що в мене знижка в ще якомусь і-нет магазині, ща те, що я постійний клієнт, але це мене вже не цікавило.
Отже те, що мене тішить в послугах, що дбають про постійних клієнтів та не вважають, що якщо вони вже є, то вони нікуди не підуть та не треба ними займатися.
А щодо послуг в реалі, то скажу чесно, що вистачить, що консультант буде хоча б раз нечемний щодо мене (зокрема при першій зустрічі) і я більше до цього магазину/банку/хз ще чого не повернусь.
  • 0

#52 Mypk@

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 316 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Чернігів-city:)

Відправлено 14.08.2010 – 14:40

Перегляд дописуВакуОлька (14.08.2010 00:53) писав:

А причина такого "ненавиджу"? Ви бражаєте і підставляєте офіціантів.. Бо це не їх причуда, а власників
бо це неприємно для мене, комусь може таке і подобається. Я розумію, всі люди різні, хтось може взагалі на чай не залишає, але цей пункт у рахунку мене вбиває
  • 0

#53 Йа_ЯбЛуЧкО_XD

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 649 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:if.ua

Відправлено 14.08.2010 – 20:39

мені сподобався сервіс одного із франківських кафе: поруч із рахунком кладуть жуйки:ggggg:
  • 0

#54 ВакуОлька

    Найпостожерливіша

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1558 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 14.08.2010 – 23:27

Перегляд дописуMypk@ (14.08.2010 15:40) писав:

бо це неприємно для мене, комусь може таке і подобається. Я розумію, всі люди різні, хтось може взагалі на чай не залишає, але цей пункт у рахунку мене вбиває
Якби ви були офіціантом, то ви б не протестували. Є певні витрати на обслуговування і в цю суму включено не тільки обслуговування офіціантом.

Перегляд дописуЙа_ЯбЛуЧкО_XD (14.08.2010 21:39) писав:

мені сподобався сервіс одного із франківських кафе: поруч із рахунком кладуть жуйки:ggggg:
О, це де в нас таке?
  • 0

#55 Mypk@

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 316 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Чернігів-city:)

Відправлено 15.08.2010 – 00:49

Перегляд дописуВакуОлька (15.08.2010 00:27) писав:

Якби ви були офіціантом, то ви б не протестували. Є певні витрати на обслуговування і в цю суму включено не тільки обслуговування офіціантом.
ці ціни мають бути включені у вартість страв... Більшість закладів без цього можуть впоратись. До того ж, зараз більшість людей залишає чайові
  • 0

#56 Twinkle

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1625 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 16.08.2010 – 13:06

Недавно зі мною трапився випадок, от цікаво, чи ще хтось десь таке бачив, бо я вперше. Коли була у Відні, зайшли з колежанками на піцу в італійську піцерію. Обслуговували нас, очевидно, італійці, які, зрозумівши, що ми іноземки, почали одразу розмовляти з нами англійською (що мене трошки засмутило, бо я б з задоволенням розмовляла німецькою, але вже як було). Отже, нас обслуговував дуже милий хлопчина, і ми хотіли залишити йому чайові, але коли ми попросили рахунок і зібралися його оплачувати, він сказав нам, що гроші забирає не він, а господар. І справді, до нас підійшов господар, який нас чемно розрахував, віддавши нам всю решту до цента. Ми були дещо засмучені, бо хотіли дати чайові саме офіціантові, який справді гарно з нами поводився, а господар для нас нічого особливого не зробив. Ось тепер питання: чи хтось коли-небудь бачив таку систему, що розраховуються з власником закладу особисто, а не з офіціантами чи іншими працівниками, які обслуговують? І як в такому випадку залишати чайові, якщо вони не включені в рахунок?
  • 0

#57 ВакуОлька

    Найпостожерливіша

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1558 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 16.08.2010 – 13:25

Перегляд дописуTwinkle (16.08.2010 14:06) писав:

Ось тепер питання: чи хтось коли-небудь бачив таку систему, що розраховуються з власником закладу особисто, а не з офіціантами чи іншими працівниками, які обслуговують? І як в такому випадку залишати чайові, якщо вони не включені в рахунок?
Не бачила в нас такого нiде. Ми до чайових наших працівників навіть не дивімся. Це тільки їх гроші. Я б підійшла до офіціанта і дала б йому гроші. Хоча,це може бути й заборонено власниками. А ще, я б запитала того власника чому такі правила ввели
  • 0

#58 Twinkle

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1625 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 16.08.2010 – 13:37

Перегляд дописуВакуОлька (16.08.2010 14:25) писав:

Не бачила в нас такого нiде. Ми до чайових наших працівників навіть не дивімся. Це тільки їх гроші. Я б підійшла до офіціанта і дала б йому гроші. Хоча,це може бути й заборонено власниками. А ще, я б запитала того власника чому такі правила ввели

Ми б, може, теж підійшли до нього, але він так рішуче сказав, що всі грошові справи вирішуються тільки з власником, що й ми собі подумали, що не будемо створювати йому зайвих проблем. Ми були збиті з пантелику і вже запізнювалися на зустріч з друзями, тому вже не допитували власника (який, до речі, англійською розмовляв набагато гірше за офіціантів), та все одно залишилося якесь неприємне відчуття.
  • 0

#59 Sergey.V

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 6 повідомлень

Відправлено 04.10.2016 – 15:58

Перегляд дописуВодій (13.08.2010 – 18:18) писав:

...боюсь що це буде відкритою рекламою...даруйте вже. Мені особисто досить комфортно у Львівських супермаркетах
"Арсен", та дуже не приємно в гіпермаркеті "Епіцентр". обговорювати в деталях на форумі не буду, звертався до
адміністрації, крім того що мене чемно вислухали, реакції жодної, хоч моє зауваження стосувалось комфорту всіх
відвідувачів закладу.

згоден з тобою що єпіцентри мають поганий сервіс тому що вони дуже великі, чхали вони на нас. Мені подобаєтся купувати в інтернет магазиних, менше платиш сервіс такий же.
  • 0

#60 Blany

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 23 повідомлень

Відправлено 16.10.2016 – 17:24

Дуже не люблю, коли офіціантка одразу ж підходить питати, що ми будемо замовляти. 5 хвилин як меню побачив, а вона вже щось хоче від мене.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних