Перейти до вмісту

Успіх, досягнення, здібності


Повідомлень в темі: 22

#1 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 11:52

  • 22
Я вважаю, що задатки ж і здібності неможливо оцінити ніякими методами.

Перегляд дописуzav (19.09.2009 12:30) писав:

Є метод - досягнення. Якщо нема досягнень, то всі задатки й здібності - фікшн.
Це не метод). Це лише один із способів реалізації здібностей і задатків. Але успішність реалізації залежить від дуже багатьох факторів, і не проявляє повною мірою ВСЕ на що здатна людина.

Реалізація певної справи може бути і не успішною, а задатки до цієї справи все одно присутніми. Щоб їх успішно реалізувати, потрібні також додаткові умови.

#2 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 12:02

Перегляд дописуБлискавиця (19.09.2009 12:52) писав:

Це не метод). Це лише один із способів реалізації здібностей і задатків. Але успішність реалізації залежить від дуже багатьох факторів, і не проявляє повною мірою ВСЕ на що здатна людина.
Вас увели в оману. Саме досягнення - особливо його нікчемність - повною мірою виявляє всі здібності людини, її здатність досягти щось.

Перегляд дописуБлискавиця (19.09.2009 12:52) писав:

Реалізація певної справи може бути і не успішною, а задатки до цієї справи все одно присутніми. Щоб їх успішно реалізувати, потрібні також додаткові умови.
Це пошук крайніх - не ведіться.
  • 0

#3 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 14:38

Перегляд дописуzav (19.09.2009 13:02) писав:

Вас увели в оману. Саме досягнення - особливо його нікчемність - повною мірою виявляє всі здібності людини, її здатність досягти щось.

Це пошук крайніх - не ведіться.
Я не згодна. Досягнення - це ніщо, бо "досягнення" - це по суті результат якоїсь діяльності, оцінений кимось (або самим собою) позитивно. А наскільки справедливими є будь-які оцінки, думаю, вам не треба пояснювати? :happy1:
Тому я вважаю мірою виявлення здібностей людини саму діяльність, а не просто результат, якось оцінений. Наприклад, ви стали на ковзани вперше, і за деякий короткий час почали самостійно кататися (займаєтеся діяльністю із якимись результатами). Це означає, що у вас - здібності до координації рухів на ковзанах. Але ваш результат буде оцінений негативно фахівцями з ковзанярства.
Це не означає, що у вас немає здібностей до ковзанярства.
Ви можете піти у професійний спорт і досягати там "успіхів". Але, скажімо, друзі можуть сказати, що коли ви каталися для себе, то були більш творчі.
Мірило "успішності" якоїсь діяльності дуже суб*єктивне. І "успішність" дає дуже розвпливчасте поняття про здібності.
  • 0

#4 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 15:17

Перегляд допису-=VJ=- (19.09.2009 16:14) писав:

А хто пані сказав, що "досягнення" - це золота медаль на олімпіаді?
Досягнення - це коли людина чогось досягнула. І стати вперше на ковзани попри свій страх поламати ноги - це теж досягнення.

Також вважаю цікаво почитати тему ніщо так не дратує, як успіх інших :happy1:

Перегляд дописуГетьман (19.09.2009 15:59) писав:

Зав, на жаль, правий.
Успішність виконання певної діяльності - це показник того, як людина навчилася щось робити, а не здібності до самого навчання це робити.
  • 0

#5 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 19.09.2009 – 20:02

Перегляд дописуБлискавиця (19.09.2009 16:17) писав:

Успішність виконання певної діяльності - це показник того, як людина навчилася щось робити, а не здібності до самого навчання це робити.
Як можна визначити здібності, якщо вони не мають проявів?
  • 0

#6 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 20:05

Перегляд дописуБлискавиця (19.09.2009 15:38) писав:

Я не згодна. Досягнення - це ніщо, бо "досягнення" - це по суті результат якоїсь діяльності, оцінений кимось (або самим собою) позитивно. А наскільки справедливими є будь-які оцінки, думаю, вам не треба пояснювати? :happy1:
Правильно. Тілько досягнення - це об'єктивна річ, на відміну від суб'єктивного оцінювання, яке ви незна звідки всюди приплели.
Наприклад, мульйон грошей. Або мульйон ворогів. Ги.

Перегляд дописуБлискавиця (19.09.2009 15:38) писав:

Тому я вважаю мірою виявлення здібностей людини саму діяльність, а не просто результат, якось оцінений. Наприклад, ви стали на ковзани вперше, і за деякий короткий час почали самостійно кататися (займаєтеся діяльністю із якимись результатами). Це означає, що у вас - здібності до координації рухів на ковзанах. Але ваш результат буде оцінений негативно фахівцями з ковзанярства.
Це не означає, що у вас немає здібностей до ковзанярства.
"Я робила... але не збила."© - це ніякі не здібності, це марнування часу!
Якщо не доти ніколи не стояв на ковзанах, а тепер стою - це і я моє досягнення. Далі досягнення їду, гарно їду, феєрично їду... і ніякий фахівець не заперечить цих досягнень, він хіба що скаже, що це мало й треба більше займати, щоби досягнення були значущими. Але ж ми не про знячущість, а про досягення - про досягення мети, про здатність людини втілити в життя річ, а не про потенційні можливості особи.

Перегляд дописуБлискавиця (19.09.2009 15:38) писав:

Ви можете піти у професійний спорт і досягати там "успіхів". Але, скажімо, друзі можуть сказати, що коли ви каталися для себе, то були більш творчі.
Мірило "успішності" якоїсь діяльності дуже суб*єктивне. І "успішність" дає дуже розвпливчасте поняття про здібності.
У такому разі друзі висловлять оцінку, але не досягененням аж ніяк, вони висловлять оцінку обраному мною шляху з власної позиції.
До речі, досягення не мають прямого зв'язку з "успішністю", як вам помилково здається.
p.s. Скільки можна дорослим людям пояснювати дитячі речі! Сором!

Перегляд дописуБлискавиця (19.09.2009 16:17) писав:

Успішність виконання певної діяльності - це показник того, як людина навчилася щось робити, а не здібності до самого навчання це робити.
Та пофіґ на навчилася! Що ви вчепилися за навчилася? Ви що - вчителька?! Якщо людина має здібності, але не може зробити /використати їх/ - вона дурна. Просто дурна й годі, і здібності їй пофіґ, ібо вона не вміє їх використовувати, і не факт, що навчиться. Цілком може виявитися, що поміркованіше навчити метикливу людину без здібностей до чогось робити щось, ніж учити користуватися здібностями людину, в якої вони є.
  • 0

#7 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 22:05

Перегляд дописуГетьман (19.09.2009 21:02) писав:

Як можна визначити здібності, якщо вони не мають проявів?
В тому й штука, що ніяк))

Перегляд дописуzav (19.09.2009 21:05) писав:

Та пофіґ на навчилася! Що ви вчепилися за навчилася? Ви що - вчителька?! Якщо людина має здібності, але не може зробити /використати їх/ - вона дурна. Просто дурна й годі, і здібності їй пофіґ, ібо вона не вміє їх використовувати, і не факт, що навчиться. Цілком може виявитися, що поміркованіше навчити метикливу людину без здібностей до чогось робити щось, ніж учити користуватися здібностями людину, в якої вони є.
ґґ вчителька я, чи не вчителька, але у психології розумні вуйки пишуть, що оцінюють лише навички - тобто результати праці, а самі здібності ніяк оцінити неможливо :happy1:

Перегляд дописуzav (19.09.2009 21:05) писав:

Правильно. Тілько досягнення - це об'єктивна річ, на відміну від суб'єктивного оцінювання, яке ви незна звідки всюди приплели.
Наприклад, мульйон грошей. Або мульйон ворогів. Ги.
Щоб просто так не сперечатися про якісь ефемерні речі, дайте ваше визначення досягнення.
  • 0

#8 КаваНеПийПивоЇжБорщ...

    Т Чарівне Гімно 2009

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3018 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:мами

Відправлено 19.09.2009 – 22:56

Цитата

Як можна визначити здібності, якщо вони не мають проявів?
У твоєму запитанні відповідь.
Якщо немає проявів - немає здібностей.


Хоча можна робити будь що, і не мати здібностей.

Повідомлення відредагував Кава з козявками...: 19.09.2009 – 22:55

  • 0

#9 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 20.09.2009 – 11:22

Перегляд дописуКава з козявками... (19.09.2009 23:56) писав:

У твоєму запитанні відповідь.
Якщо немає проявів - немає здібностей.
Не зовсім так. Якщо немає проявів, то неможливо визначити - чи здібності є. Але це не означає, що їх зовсім немає. Вченими було доведено, що кожна людина народжується із приблизно однаковим набором задатків, які згодом проявляються у вигляді різних здібностей, залежно від фізіологічних особливостей людини та її навчання.
  • 0

#10 bulbashka_aero

    Вівця-перевертень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1575 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кременчук

Відправлено 21.09.2009 – 08:03

Перегляд дописуКава з козявками... (19.09.2009 22:56) писав:

У твоєму запитанні відповідь.
Якщо немає проявів - немає здібностей.
Або ще не трапилося нагоди ті здібності виявити.

Головне, щоб єдиною здібністю не виявилася здібність до цитування)
  • 0

#11 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 21.09.2009 – 09:06

Перегляд дописуБлискавиця (19.09.2009 23:05) писав:

В тому й штука, що ніяк))
Це ви навмисно вводите читачів в оману.

Перегляд дописуБлискавиця (19.09.2009 23:05) писав:

ґґ вчителька я, чи не вчителька, але у психології розумні вуйки пишуть, що оцінюють лише навички - тобто результати праці, а самі здібності ніяк оцінити неможливо :happy1:
Психологи бо дурні.
Теж мені відкриття.
Ви краще поясніть, нафіґа ті здібності, якщо з них нема об'єктиного здобутку?
Ви зараз кажете, як ті хвінансинси до кризису, що реклямували якийсь там потенціял: перед 2000 роком та обвалом доткомів, рік тому щодо нерухомості тощо.

Перегляд дописуБлискавиця (19.09.2009 23:05) писав:

Щоб просто так не сперечатися про якісь ефемерні речі, дайте ваше визначення досягнення.
Це легко.
Досягнення - доконаний факт, здобуток роботи людини, результат прикладання її зусиль, що має об'єктивну величину.

Перегляд дописуБлискавиця (20.09.2009 12:22) писав:

Не зовсім так. Якщо немає проявів, то неможливо визначити - чи здібності є. Але це не означає, що їх зовсім немає.
Це саме й означає, що їх нема, ібо дурне діло чекати, коли ж вони нарешті виявлять себе, коли ж складуться обставини, які сприятимуть втіленню здібностей в об'єтивні здобутки.
Що досягла людина, що зробили явно, чим може об'єктивно похвалитися - наочно всім показати - оце і є її здібності. Ібо як нема, то це називається просто - нахваляння /"а я можу те, а я може се, а я все можу! - а зроби?! - а лінь!"©/.

Перегляд дописуБлискавиця (20.09.2009 12:22) писав:

Вченими було доведено, що кожна людина народжується із приблизно однаковим набором задатків, які згодом проявляються у вигляді різних здібностей, залежно від фізіологічних особливостей людини та її навчання.
Із цього логічно випливає, що людина реялізовує всі наявні в неї здібності, адже якби нічого з ними не робила, то звідки би ті вчені щось дізналися?
  • 0

#12 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 21.09.2009 – 09:28

Цитата

Можливостi людини - психологiчнi передумови успiшностi її дiяльностi (задатки, здiбностi, схильностi):

Задатки - це природженi, неспецифiчнi анатомо-фiзiологiчнi особливостi нервової системи i мозку, якi складають природну основу розвитку здiбностей.

Здібність - це iндивiдуально-психологiчнi особливостi людини, якi забезпечують успiх у її дiяльностi, легкiсть i швидкiсть оволодiння нею. Формуються на основi задаткiв.
Розрiзняють загальнi здiбностi (добре розвиненi пам’ять, мислення, уява), окремi (добре розвинений музичний слух, окомiр) i спецiальнi (до будь-якого одного виду дiяльностi), а також елементарнi (окомiр, уява, аналiтичне мислення) та складнi (здатнiсть до загальнолюдських видiв працi: до iгр, працi, догляду, естетичної дiяльностi, до ремесла i професiйної дiяльностi).

Розвитку здiбностей сприяють знання. Чим вони бiльш широкi i глибшi, тим бiльше можливостей для творчого пiдходу до працi.

Рівні розвитку здібностей: дар, талант, генiальнiсть.

Дар - сукупнiсть загальних, спецiальних та окремих здiбностей, якi забезпечують успiшну дiяльнiсть людини у деякiй сферi.

Талант - високий ступiнь дару, успiшно реалiзований людиною у якійсь сфері.

Генiальнiсть - вищий ступiнь дару, який дозволяє зробити дещо принципово нове у тiй або iншiй сферi дiяльностi.

Схильність - це вибiркова направленiсть людини на окремий вид дiяльностi, якою вона займається. Базується на стiйких потребах у тiй чи iншiй дiяльностi.

Задатки проявляються в діяльності і тільки в діяльності. По результатах діяльності визначають - чи були якісь задатки, чи є здібності. Так їх і досліджують. Але точного визначення досі не існує, бо - читай першу фразу : задатки проявляються тільки в діяльності.
  • 0

#13 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 21.09.2009 – 10:07

Перегляд дописуbulbashka_aero (21.09.2009 09:03) писав:

Або ще не трапилося нагоди ті здібності виявити.
Або ніколи не трапиться... рожеві мрії меншовартісних про їхні здібності, бґґ.

Перегляд дописуБлискавиця (21.09.2009 10:28) писав:

Задатки проявляються в діяльності і тільки в діяльності. По результатах діяльності визначають - чи були якісь задатки, чи є здібності. Так їх і досліджують. Але точного визначення досі не існує, бо - читай першу фразу : задатки проявляються тільки в діяльності.
А в мене існує, ги.
"ЗДІБНІСТЬ, -ності, ж. 1. перев. мн. Природний нахил до чого-небудь; обдарування, талант. 2. з інфін. Властивість, особливість, що виявляється в умінні робити, здійснювати що-небудь."
© http://slovnyk.net/?swrd=%C7%C4%B2%C1%CD%B...amp;x=0&y=0
Як нічого не робити, то ніц здібностей нема.
  • 0

#14 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 21.09.2009 – 10:13

я мала на увазі під "визначенням" не теоретичне формулювання, а практичне. Те, яке пана цікавило.
  • 0

#15 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 21.09.2009 – 10:54

Перегляд дописуБлискавиця (21.09.2009 11:13) писав:

я мала на увазі під "визначенням" не теоретичне формулювання, а практичне. Те, яке пана цікавило.
Твоє визначення як раз і є теоретичним, проти мого практичного, ґґґ.
Тіко ото полялякати, а здобутків - нема.
  • 0

#16 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 21.09.2009 – 11:22

ти не розумієш)) Слово "визначення" - то не "означення", а спосіб практичним дослідженням виявити задатки або здібності.
  • 0

#17 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 21.09.2009 – 14:01

Перегляд дописуБлискавиця (21.09.2009 12:22) писав:

ти не розумієш)) Слово "визначення" - то не "означення", а спосіб практичним дослідженням виявити задатки або здібності.
Ні, це ти не розумієш!
Практичні дослідження щомиті ставить життя: в кого є наочний об'єктивний здобуток - у того є здібності, в кого нема здобутку - нема й здібностей.
Нагадую: "Властивість, особливість, що виявляється в умінні робити, здійснювати що-небудь."©.
"Робити", значить здобуток, а відсутність здобутку значить "неробити", ги.
  • 0

#18 bulbashka_aero

    Вівця-перевертень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1575 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кременчук

Відправлено 21.09.2009 – 14:25

Перегляд дописуzav (21.09.2009 11:07) писав:

Або ніколи не трапиться... рожеві мрії меншовартісних про їхні здібності, бґґ.
Але достеменно відомо це стане не раніше, ніж закінчиться термін дії "ніколи"...
І до чого тут рожеві мрії? Можна не знати і не мріяти про якісь там здібності, а потім раптом їх в собі виявити/помітити. Я думаю, таке з людьми трапляється...

Знову таки до баранів... Що здобув за свого життя Ван Гог?

Перегляд дописуzav (21.09.2009 15:01) писав:

Практичні дослідження щомиті ставить життя: в кого є наочний об'єктивний здобуток - у того є здібності, в кого нема здобутку - нема й здібностей.
Понеділок. Двірник замітає. Є наочний об'єктивний здобуток -> двірник має здібності до прибирання.
Неділя. Двірник не замітає, бо у нього вихідний. Наочного об'єктивного здобутку немає -> двірник не має здібностей до прибирання.
  • 0

#19 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 21.09.2009 – 15:24

Перегляд дописуbulbashka_aero (21.09.2009 15:25) писав:

І до чого тут рожеві мрії? Можна не знати і не мріяти про якісь там здібності, а потім раптом їх в собі виявити/помітити. Я думаю, таке з людьми трапляється...
Ну, да, ну, да... "життя - як казка".

Перегляд дописуbulbashka_aero (21.09.2009 15:25) писав:

Знову таки до баранів... Що здобув за свого життя Ван Гог?
Так і я ж про що!
НІ-ФІ-ҐА!!1

Перегляд дописуbulbashka_aero (21.09.2009 15:25) писав:

Понеділок. Двірник замітає. Є наочний об'єктивний здобуток -> двірник має здібності до прибирання.
Неділя. Двірник не замітає, бо у нього вихідний. Наочного об'єктивного здобутку немає -> двірник не має здібностей до прибирання.
Двірник наочно й об'єктивно довів, що прибирати вміє і може, тому він може вже ніколи й не прибирати, адже здібність до прибиання від цього не ніяк втратиться.
Наступний день не скасовує досягнь попереднього в жодному разі - перекручення не пройдуть! Ги.
  • 0

#20 БоБриК

    Я повернувся !

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3010 повідомлень
  • Місто:Scorpio const.

Відправлено 21.09.2009 – 15:48

Все має бути навпаки: спочатку людина набуває здібності та навики, потім за допомогою них чогось досягає і в кінцевому результаті приходить успіх. НА рах. оцінки, оцінюються як здібності та навики так і кінцева ефективність. Бо якщо людина не навчилася добре виконувати певну функцію то відповідно і кінцевий результат може бути незадовільним, хоча в міру багатьох факторів якісні навики не є 100відсотковою гарантією кінцевого успіху.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних