Перейти до вмісту

Танки Другої Світової Війни


Повідомлень в темі: 46

#1 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 15.09.2009 – 11:07

  • 46
в цій темі можна обговорювати прориви технологій за другусвітову війну, і можна почати з танків, точніше, саме про них і щоб ішлася мова
танки під час дргої світової війни були основною ударною силою піхоти, вони радикально еволюціонували за період війни, вони легко перероблювались в техніку інженерної підтримки, самохідні артелерійські установки, і все інше
звичайно, можна ще поговорити, про те, хто круче, і розказати якісь історії типу: та я в танкє гарєл...:)

і щоб розважити обстановку, хочу нагадати, що в Аргентини теж був свій танк в другій світовій його гордо звали Нахуель, що означає, такий собі не дуже маленький аргентинський тигрік
як видно з фото, він дуже нагадуже американський Шерман, напевне це своєрідна переробка

ну от, така тема, якби не танки, то в другій світовій були б одні літаки, і ця тема малаю іншу назву:)

#2 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 15.09.2009 – 11:41

війна завжди давала поштовх розвитку технічного прогресу..... і не лише військового

як приклад - бронетрактори
Зображення

Харківський ХТЗ-16 і після війни піднімав аграрний сектор і трахтарну справу....
  • 0

#3 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6169 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 15.09.2009 – 13:48

цікавився я цією темою, багато читав. особливо цікаво читати Суворова.
навіть незнаю, що сказати по темі, бо багато знаю
  • 0

#4 carry

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 570 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Тернопіль

Відправлено 16.09.2009 – 19:03

T-34 — радянський середній танк. Серійний випуск розпочався у 1940 році, з 1942 року — основна бойова одиниця бронетанкових військ СССР. Став найбільш масовим танком Другої світової війни. Завдяки співвідношенню бойових якостей, надійності і затрат на виробництво визнаний найкращим танком війни.

Ага, про нього дуже багато Суворов писав, за його словами саме цей танк готувався для нападу на Німеччину, там шось з видами палива було пов"язано. Я не дуже спец в тому, ще в школі читала.
Зображення
  • 0

#5 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 16.09.2009 – 23:33

 Carrion (16.09.2009 20:03) писав:

T-34 — радянський середній танк. Серійний випуск розпочався у 1940 році, з 1942 року — основна бойова одиниця бронетанкових військ СССР. Став найбільш масовим танком Другої світової війни. Завдяки співвідношенню бойових якостей, надійності і затрат на виробництво визнаний найкращим танком війни.

Ага, про нього дуже багато Суворов писав, за його словами саме цей танк готувався для нападу на Німеччину, там шось з видами палива було пов"язано. Я не дуже спец в тому, ще в школі читала.
Не уважно Суворова читала. Довоєнна доктрина РККА(простіше Червоної армії) - війна малою кров'ю і на чужій території, з лавинним переміщенням військ за допомогою швидкісних колесно-гусеничних танків, такими були - БТ-2, БТ-5 та БТ-7, БТ - від рос. быстроходный танк, себто швидкісний танк.
Це легкі танки, з бензиновими двигунами, які можуть пересуватися на гусеницях так і без них - на обгумлених банджах на катках, макс швидкість на гусеницях - 6Х км, на катках - 8Х. За основу взятий танк амер. інженера Крісті. До війни на БТ-2 радянські танкісти змагалися навіть - хто вище перестрибне рів, хто швидше зідереться на гору...тощо. Сама теорія масового використання танків на полі бою виникла у тогочасній країні Совєтів, німці вчилися викристовувати панцерні машини саме у Росії.
До війни не даремно наштампували тисячі БТ та лишили біля кордону - бо, згідно книжок Суворова, готувався швидкий наступ у глиб Західної Європи, а там вже тоді була доволі розгалуджена мережа шляхопроводів з твердим покриттям.
Халкін-Гол, Громадянська війна в Іспанії тільки розігріли апетити Сталіна. Успішна тактика "Бліцкріґу" Гітлера на теренах Польщі, Франції, Бельгії та ін. країн тільки додала впевненості, хоча у Вермахті тоді переважали легкі Pz-І та Pz-ІІ(які поступалися радянським танкам) і зовсім мало середніх Pz-III та Pz-IV.
Протитип танків сімества БТ - американський за системою підвіски "Крісті"
Зображення
БТ-2
Зображення
БТ-5
Зображення
БТ-7
Зображення

А от за основу майбутнього Т-34 пан Кошкін(розробник танка) вже вляв вузли добре налагодженого у виробництві БТ-7. І то то була його власна ініціатива, за яку він міг "отримати по шапці", одні з перших дослідних зразків Т-34 вирушили взимку з Харкова до Москви і там конструктор поставив перед фактом керівництво країни - що от він який - міцний, потужний, швидкий, маневрений та добре оздроєнийваріант танку. Прямо на Червоній площі і відбувся невеличкий тест-драйв, і "вождю" сподобалося.
Сама ж концепція Т-34 випереджала свій час - бронеплити нахилені під різними кутами, що збільшувало вірогідність рикашету снарядів, дизельний двигун замість бензинового, причому двигун був доволі потужний(здається 800 з чимось кс), що дозволило у подальшому кілька разів модернізувати танк, так і з'явилися Т-34-76(із шестикутною баштою) Т-34-85, Т-34-100.
Від БТ до Т-34(останній зправа - Т-34)
Зображення
Т-34 перших випусків
Зображення
Т-34 після першої модернізації після 42-го року - нова гармата(калібр той самий, балістичні дані інші) та бронемаска гармати, модернізований тип башти.
Зображення
Т-34 з шестикутною баштою кінець 1942
ЗображенняЗображення
Ось Т-34-85, відразу кидається в очі нова 85 мм гармата(замість76) мм та нова башта під неї
Зображення
Т-34-100, 100 мм ствол гармати ще довший
Зображення

"Тридцятьчетвірка" задала тон панцерної моди тогочасним бойовим машинам, у переод війни та після, це прослідковується фактично на всіх танках після 42-го й понині.

 bendera.UA (15.09.2009 12:41) писав:

війна завжди давала поштовх розвитку технічного прогресу..... і не лише військового

як приклад - бронетрактори
Зображення

Харківський ХТЗ-16 і після війни піднімав аграрний сектор і трахтарну справу....
Німецькі танкісти тренувалися до війни на тракторах, бо діяла заборона

Повідомлення відредагував Olex: 16.09.2009 – 23:32

  • 0

#6 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6169 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 17.09.2009 – 03:42

 Olex (17.09.2009 00:33) писав:

До війни не даремно наштампували тисячі БТ та лишили біля кордону - бо, згідно книжок Суворова, готувався швидкий наступ у глиб Західної Європи, а там вже тоді була доволі розгалуджена мережа шляхопроводів з твердим покриттям.
та ж сама фігня з Т-80. танк був розроблений порівняно легким, швидким і всеядним, для швидкого штурму Європи по німецьким автобанам. Газотурбінний двигун працює на будь-якому сорті палива, але добре очищеному. Не має протирадіаційного захисту, так як вважалося, що американці не стануть стріляти по Європі. В Афганістані не застосовували. На експорт до Пакистану і Індії зробили модифікації аж до зміни моделі (Т-84)

 Olex (17.09.2009 00:33) писав:

хоча у Вермахті тоді переважали легкі Pz-І та Pz-ІІ(які поступалися радянським танкам) і зовсім мало середніх Pz-III та Pz-IV.
А от Pz-IV взагалі не мав протитанкового озброєння. Цей танк протипіхотний. Осадний. Його гармата - це гранатомет для влучного метання гранати в щілі укріплень, дотів.

 Olex (17.09.2009 00:33) писав:

причому двигун був доволі потужний(здається 800 з чимось кс)
Навіть для сучасних танків це дуже гарна потужність. У першої ж версії серійного Т-34, двигун мав потужність 340 к.с. У останньої версії - 500 к.с.

 Carrion (16.09.2009 20:03) писав:

T-34 — радянський середній танк.

Середнім цей танк вважається по дуже цікавій радянській класифікації, Що класифікували 60-ти тонний танк як середній в порівнянні з гігантами КВ та ИС. А от німецькі 30-ти тонні танки класифікували як важкі, бо більш важчих танків вони не мали.

Откий важкий 30-ти тонний з 43 мм гарматою, і середній 60-ти тонний з 85 мм гарматою.
  • 0

#7 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 17.09.2009 – 15:24

 Хмурий Князь Вітольд (17.09.2009 04:42) писав:

А от Pz-IV взагалі не мав протитанкового озброєння. Цей танк протипіхотний. Осадний. Його гармата - це гранатомет для влучного метання гранати в щілі укріплень, дотів.

Panzer - IV перших випусків був оснащений короткосвольною гарматою, його завдання - танк підтримки, танк командирів. Пізніше поставити протитанкову 75-ти міліметрову гармату.
Більш детально про модифікації, за матеріалами російського журналу "Бронколлекция":

Цитата

Pz.IV Ausf.A

Броневая защита корпуса Ausf.A колебалась от 15 (борта и корма) до 20 (лоб) мм. Лобовая броня башни достигала 30, бортов - 20, кормы - 10 мм. Боевая масса танка составила 17,3 т. Вооружение - 75-мм пушка KwK 37 с длиной ствола в 24 калибра (L/24); в ее боекомплект входило 120 выстрелов. Два пулемета MG 34 калибра 7,92 мм (один - спаренный с пушкой, другой - курсовой) имели боезапас в 3000 патронов. Танк оснащался 12-цилиндровым V-образным карбюраторным двигателем жидкостного охлаждения Maybach HL 108TR мощностью 250 л.с. при 3000 об/мин и пятискоростной механической коробкой передач типа Zahnradfabrik ZF SFG75. Двигатель был расположен несимметрично, ближе к правому борту
корпуса.
Зображення
Ходовая часть состояла из восьми сдвоенных опорных катков малого диаметра, сблокированных попарно в четыре тележки, подвешенные на четвертьэллиптических листовых рессорах, четырех поддерживающих катков, ведущего колеса переднего расположения и направляющего колеса с механизмом натяжения гусеницы. Впоследствии при многочисленных модернизациях Pz.IV его ходовая часть не претерпела сколько-нибудь серьезных конструктивных изменений.

Характерными чертами машин модификации А стали командирская башенка цилиндрической формы с шестью смотровыми щелями и курсовой пулемет в шаровой установке в ломаном лобовом листе корпуса. Башня танка была смещена влево от его продольной оси на 51,7 мм, что объяснялось внутренней компоновкой механизма поворота башни, включавшего в себя двухтактный бензиновый двигатель, генератор и электромотор.

До марта 1938 года заводские цеха покинули 35 танков модификации А. Практически это была установочная партия.

Pz.IV Ausf.B
Зображення
Машины модификации В несколько отличались от предыдущих. Ломаную лобовую плиту корпуса заменили на прямую, ликвидировали курсовой пулемет (на его месте появился смотровой прибор радиста, а справа от него - бойница для стрельбы из личного оружия), ввели новую командирскую башенку и перископический прибор наблюдения, изменили конструкцию бронировки почти всех смотровых приборов, вместо двухстворчатых крышек посадочных люков механика-водителя и радиста установили одностворчатые. Танки Ausf.B оснащались двигателем Maybach HL120TR мощностью 300 л.с. при 3000 об/мин и шестискоростной коробкой передач ZF SSG76. Боекомплект сократился до 80 выстрелов и 2700 патронов. Броневая защита практически осталась прежней, лишь толщину лобовой брони корпуса и башни довели до 30 мм.

С апреля по сентябрь 1938 года было изготовлено 45 Pz.IV Ausf.B.

Pz.IV Ausf.C

С сентября 1938 по август 1939 года производились танки серии С - 140 единиц (по другим данным, 134 танка и шесть шасси для инженерных войск). С 40-й машины серии (заводской номер - 80341) начали устанавливать двигатель Maybach HL120TRM - в дальнейшем он применялся на всех последующих модификациях. К другим усовершенствованиям можно отнести специальный отбойник под стволом орудия для отгибания антенны при повороте башни и броневой кожух спаренного пулемета. Две машины Ausf.C переоборудовали в мостовые танки.

Pz.IV Ausf.D
Зображення
С октября 1939-го по май 1940 года было изготовлено 229 машин модификации D, на которых вновь появились ломаная лобовая плита корпуса и курсовой пулемет с дополнительной прямоугольной бронировкой. Изменилась конструкция маски спаренной установки пушки и пулемета. Толщина бортовой брони корпуса и башни возросла до 20 мм. В 1940 - 1941 годах лобовую броню корпуса усилили 20-мм листами. Танки Ausf.D поздних выпусков имели дополнительные вентиляционные отверстия в моторном отделении (вариант Тр. - tropen - тропический). В апреле 1940 года 10 машин серии D переделали в мостоукладчики.

В 1941 году один танк Ausf.D в опытном порядке вооружили 50-мм пушкой KwK 39 с длиной ствола 60 калибров. Планировалось перевооружить таким образом все машины этой модификации, однако зимой 1942-го предпочтение было отдано варианту F2 с 75-мм длинноствольной пушкой. В 1942- 1943 годах некоторое количество танков Pz.IV Ausf.D в ходе капитального ремонта получили такие пушки. В феврале 1942 года два танка переоборудовали в самоходные установки, вооруженные 105-мм гаубицами К18.
Pz.IV Ausf.E

Главным отличием модификации Ausf.E от предшественников стало существенное увеличение толщины брони. Лобовую броню корпуса довели до 30 мм и вдобавок усилили 30-мм экраном.
Зображення
Лоб башни также был доведен до 30 мм, а маска-до 35...37 мм. Борта корпуса и башни имели 20-мм, а крыша и корма- 15-мм броню. Появились командирская башенка нового типа с усиленным до толщины 50...95 мм бронированием, башенный вентилятор, усовершенствованный смотровой прибор механика-водителя, шаровая установка курсового пулемета Kugelblende 30 (число 30 означает, что яблоко установки было приспособлено под крепление в 30-мм броню), упрощенные ведущее и направляющее колеса, ящик для снаряжения, крепившийся на корме башни, и другие более мелкие изменения. Подверглась изменениям и конструкция кормового листа башни. Боевая масса танка достигла 21 т. С сентября 1940 по апрель 1941 года заводские цеха покинули 223 машины версии Е.

Pz.IV Ausf.F

Pz.IV Ausf.F появился в результате анализа боевого применения машин предыдущих вариантов в Польше и Франции. Вновь возросла толщина брони: лоб корпуса и башни - до 50 мм, борта - до 30. Одностворчатые дверцы в бортах башни заменили на двустворчатые, лобовой лист корпуса опять стал прямым. Пулемет при этом сохранился, но теперь он размещался в шаровой установке Kugelblende 50. Поскольку масса корпуса танка возросла на 48%, по сравнению с Ausf.E, машина получила новую 400-мм гусеницу вместо применявшейся ранее 360-мм. Были выполнены дополнительные вентиляционные отверстия в крыше моторного отделения и в крышках трансмиссионных люков. Изменились размещение и конструкция глушителей двигателя и бензомотора поворота башни.
Зображення
Помимо фирмы Krupp-Gruson к производству танка, продолжавшемуся с апреля 1941 по март 1942 года, подключились Vomag и Nibelungenwerke.

Все вышеперечисленные модификации танка Pz.IV вооружались короткоствольной 75-мм пушкой с начальной скоростью бронебойного снаряда 385 м/с, которая была бессильна как против английской "Матильды", так и против советских Т-34 и КВ. После выпуска 462 машин варианта F производство их прекратили на один месяц. За это время в конструкцию танка внесли весьма существенные изменения: главное из них - установка 75-мм пушки KwK 40 с длиной ствола 43 калибра и начальной скоростью бронебойного снаряда 770 м/с, разработанной конструкторами фирм Krupp и Rheinmetall. Производство этих орудий началось в марте 1942 года. 4 апреля танк с новой пушкой был показан Гитлеру, и вслед за этим возобновился его выпуск. Машины с короткими пушками имели обозначение F1, а с новым орудием - F2. Боекомплект последних состоял из 87 выстрелов, 32 из которых размещались в башне. Машины получили новую маск-установку и новый прицел TZF 5f. Боевая масса достигла 23,6 т. До июля 1942 года было выпущено 175 Pz.lV Ausf.F2, еще 25 машин переоборудовали из F1.
Pz.IV Ausf.G
Зображення
Вариант Pz.IV Ausf.G (изготовлено 1687 единиц), выпуск которого начался в мае 1942 и продолжался до апреля 1943 года, принципиальных отличий от машин модификации F не имел. Единственной сразу бросающейся в глаза новинкой стал двухкамерный дульный тормоз пушки. Кроме того, на большей части выпущенных машин отсутствовали приборы наблюдения в лобовом листе башни справа от пушки и в правом борту башни. Впрочем, судя по фотографиям, этих приборов нет и на многих машинах варианта F2. Последние 412 танков Ausf.G получили 75-мм пушку KwK 40 с длиной ствола в 48 калибров. Машины поздних выпусков оснащались 1450-кг "восточными гусеницами" - Ostketten, дополнительной 30-мм лобовой броней (ее получили около 700 танков) и бортовыми экранами, что делало их почти не отличимыми от следующей модификации - Ausf.H. Один из серийных танков был переоборудован в прототип самоходного орудия Hummel.

Pz.IV Ausf.H
Зображення
Танки модификации Н получили 80-мм лобовую броню, антенна радиостанции была перенесена в корму корпуса, появились 5-мм бортовые экраны на корпусе и башне, предохранявшие от кумулятивных (или, как их тогда у нас называли, бронепрожигающих) снарядов, изменилась конструкция ведущих колес. Часть танков имела необрезиненные поддерживающие катки. На Ausf.H устанавливалась коробка передач Zahnradfabrik ZF SSG77, аналогичная применяемой в танке Pz.lll. На командирской башенке была смонтирована зенитная установка пулемета MG 34 - Fliegerbeschussgerat41 или 42. На машинах последних выпусков кормовой лист корпуса стал вертикальным (раньше он располагался под наклоном 30° к вертикали). До 18 мм возросла броневая защита крыши башни. Наконец, все наружные поверхности танка обмазывались циммеритом. Эта версия Pz.IV стала самой массовой: с апреля 1943 по май 1944 года заводские цеха трех фирм-производителей - Krupp-Gruson AG в Магдебурге, Vogtiandische Maschinenfabrik AG (VOMAG) в Плаузне и Nibelungenwerke в С.Валентине - покинули 3960 боевых машин. При этом 121 танк был переоборудован в самоходные и штурмовые орудия.

По другим данным, изготовили 3935 шасси, 3774 из которых были использованы для сборки танков. На базе 30 шасси выпустили 30 штурмовых орудий StuG IV и 130 САУ Brummbar.
Pz.IV Ausf.J
Зображення
Последним вариантом Pz.IV стала модификация Ausf.J. С июня 1944 по март 1945 года завод Nibelungenwerke выпустил 1758 машин этой модели. В целом подобные предыдущему варианту танки Ausf.J претерпели изменения, связанные с технологическими упрощениями. Так, например, был ликвидирован силовой агрегат электропривода поворота башни и сохранился только ручной привод! Упростилась конструкция башенных люков, был демонтирован бортовой прибор наблюдения механика-водителя (при наличии бортовых экранов он стал бесполезным), поддерживающие катки, число которых на машинах поздних выпусков сократилось до трех, лишились резиновых бандажей, изменилась конструкция направляющего колеса. На танке устанавливались топливные баки повышенной емкости, в результате чего запас хода по шоссе возрос до 320 км. Для бортовых экранов широко стала использоваться металлическая сетка. Часть танков имела вертикальные выхлопные патрубки, подобные применяемым на танке "Пантера".

На шасі цього танку зробили кілька самохідних артелерійських установок та штурмових машин:
Зображення
Jagdpanzer IV/48
Зображення

Зображення
Самохідна зенітна установка Wirbelwind
Зображення
SdKfz 164 Nashorn(Носоріг)
Зображення
Зображення
Sturmgeschьtz IV



А гранатомет стояв на Штурмтигрі, який стріляв фугасними ракетами. Будувався на шасі Pz-VI Tiger.
Зображення

Повідомлення відредагував Olex: 17.09.2009 – 15:31

  • 0

#8 sivil

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 54 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 21.09.2009 – 16:15

ХМУРОМУ КНЯЗЮ ВІТОЛЬДУ

Танк Т-34 - все-таки середній танк. Його маса не перевищувала 30 т. Гіганти ИС і КВ, про які ви пишете мали значно більшу масу - до 50 т, і тому їх відносили до важких танків. Ви щось наплутали в класифікації.
  • 0

#9 Безбожник

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Геєна огненна, вул Петра і Павла 666.

Відправлено 21.09.2009 – 16:39

Прикріплений файл  ba478f324ece.jpg   20.04К   27 Кількість завантажень:

По полю танки грохотали под сенью алых парусов
Комдив Сергей Петрович Котов их материл из-под усов.
А в этот миг в Берлине Гитлер к себе клевретов пригласил
И был там Геринг, был там Геббельс, и Геринг Геббельса спросил:

Геринг:

-- Зачем на танках паруса, они же замедляют ход
И вызывают неизбежный горючего перерасход
А если ветер встречный хлынет, природной силою ревмя,
Он может танки опрокинуть, или поставить их стоймя!
К тому же средь орлов Люфтваффе прирост потерь небоевых -
15 самых лучших асов уже не числятся в живых
Узревши караваны танков под парусами вдалеке
Парализованные смехом, они не вышли из пике.

Геббельс:

-- Затем, что это так готично, как будто викингов челны
На стрежень грозно выплывают, тевтонских рыцарей полны,
На них погоны золотые, у капитана -- брюки клёш,
Их на собаке не объедешь, рукою голой не возьмёшь.
Всё чисто истинно-арийски, всё многослойно и гламурно --
Большевики увидев это, сойдут с ума, им станет дурно
В борьбе идей важны не танки, не самолёты, а пиар
Пиар! Пиар и пропаганда -- вот сокрушительный удар!

Прикріплений файл  Bronebanda.jpg   69.23К   19 Кількість завантажень:
  • 0

#10 sivil

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 54 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 21.09.2009 – 18:18

Клас! Звідки це взяв? Сам склав? А що це за страхіття на верхньому малюнку?
  • 0

#11 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6169 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 21.09.2009 – 19:18

Зображення
німецький гіга танк. як ото Галигін казав про італьянський - не їде не стріляє, зате дуже красивий :)
Зображення

Зображення

а це так, по приколуЗображення

ось що знайшов
Зображення

 sivil (21.09.2009 17:15) писав:

ХМУРОМУ КНЯЗЮ ВІТОЛЬДУ

Танк Т-34 - все-таки середній танк. Його маса не перевищувала 30 т. Гіганти ИС і КВ, про які ви пишете мали значно більшу масу - до 50 т, і тому їх відносили до важких танків. Ви щось наплутали в класифікації.
та ні, в класифікації наплутали радянські пропагандисти, які зачисляли середні німецькі танки тигр і пантера до важких!
пропаганда така весела - у німців багато важких танків, а в нас важких зовсім мало а то все середні....
також радянська пропаганда зараховувала в танки такі застарілі машини, які були на озброєнні румунії, і які абсолютно не достойні називатися танками, бо мають лиш кулемет і броню проти куль...

у німецьких же танків тигр і пантера, хоч і була більша вага, але ця вага не корисна а зайва - броня пряма, а гармата менш потужна ніж на радянських танках. Не слід забувати і про вольфрам, потік якого до німців союзники перекрили, а в радянського союзу його було вдосталь.
  • 0

#12 Безбожник

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Геєна огненна, вул Петра і Павла 666.

Відправлено 21.09.2009 – 21:50

 sivil (21.09.2009 19:18) писав:

Клас! Звідки це взяв? Сам склав? А що це за страхіття на верхньому малюнку?

На верхньому то є те, чим Сталін брав рейхсканцелярію.

А ось цим Гітлер отбивався :

Прикріплений файл  Maus_04.JPG   105.23К   27 Кількість завантажень:

Читав я, що перший з трьох таких танків розломився на три частини при форсуванні Шпреї. При цьому його середня частина з башнею (Pz VI Tiger) продовжувала рухатись ще цілих 10 кілометрів наносячи неймовірні втрати в стані супротивника. Зафіксовано, що маршал Рокосовський, побачивши цей сегмент, втратив свідомість і пішов у відключку, кілька комісарів померли на місці від психологічного шоку, а в трьох чи чотирьох ротах у всіх солдат впала клямка. Зрозуміло, що навіки.
Другий танк, посиленої конструкції приймав участь у боях, але при загрозі захоплення червоноармійцями всі башні одночасно вистрелили одна в одну, від чого здетонував боєкомплект.
У третього танка не було ніякої маневровості, однако Гітлеру то було по барабану. Коли Адерс і Порше поцікавились у нього : як той танк буде повертати ? вождь сказав, що якраз повертати танку нікуди і не треба, так як його завдання - іти прямісінько до Америки для вивозу золота Рейху. Тому, додатково, Гітлер поставив вимогу оснастити танк шноркелями для управління по дну атлантики. От така баєчка.

А це, такий як другий зверху у шанованого Князя Вітольда, тіко чорно-білий :

Прикріплений файл  036.jpg   35.76К   14 Кількість завантажень:

Повідомлення відредагував Безбожник: 21.09.2009 – 22:03

  • 0

#13 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 21.09.2009 – 23:20

Всі ви тут говорите про німецькі та радянські танки і ніхто не згадав мою улюблену країну Вісі Зла— Японію))) А в японців теж були танки і вони відрізнялись кумедними технологічними рішеннями.
Основною ударною силою японців був танк Type-97 Chi-Ha. Почав вироблятися в 1938му і експлуатувався до 1945го.

Гармата 95мм
Потужність двигуна, к.с. 170
Швидкість по шосе, км/г 38
Швидкість по пересічній місцевості, км/г 19
Запас ходу по шосе, км 210

Зображення
Зображення
Та і взагалі японці ржачні в формі))
Зображення

А це експериментальний важкий танк Type-91:
Зображення

Танк-амфібія Су-кі. Орієнтовно призначений для завоювання СРСР.
Зображення
  • 0

#14 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 22.09.2009 – 13:23

для загального розвитку теми загалом....
Цей документальний фільм знятий через багато десятиліть після закінчення Другої Світової війни. При його створенні були використані архівні матеріали і епізоди кінохронік....

Зображення
Німецькі танки (частина І). Тигр / Die Deutschen Panzer. The Tiger (TVRip /1993)

завантажити:
http://upload.com.ua
http://turbobit.ru
http://uploading.com

Зображення
Німецькі танки (частина ІІ). Пантера / Die Deutschen Panzer. The Panter (TVRip /1993)

завантажити:
http://upload.com.ua
http://turbobit.ru

Зображення
Німецькі танки (частина ІІІ). Panzer IV / Die Deutschen Panzer - Panzer IV (TVRip /1993)

завантажити:
http://upload.com.ua
http://turbobit.ru
http://depositfiles.com
http://letitbit.net

Зображення
Німецькі танки (частина ІV). Panzer III / Die Deutschen Panzer - Panzer III (TVRip /1993)

завантажити:
http://upload.com.ua
http://turbobit.ru
http://depositfiles.com
http://letitbit.net

Зображення
Німецькі танки (частина V). Легкs танки / Die Deutschen Panzer. Light Panzers (TVRip /1993)

завантажити:
http://upload.com.ua
http://letitbit.net
http://gigapeta.com
http://depositfiles.com

Зображення
Німецькі танки (частина VІ). Штурмові гармати: Stug III и Stug IV / Die Deutschen Panzer. Assault Guns: Stug-III & Stug-IV (TVRip /1993)

завантажити:
http://upload.com.ua
http://depositfiles.com/
http://letitbit.net

Зображення
Німецькі танки (частина VІІ). Самохідні гармати / Die Deutschen Panzer - Self Propelled Weapons (TVRip /1993)

завантажити:
http://upload.com.ua
http://turbobit.ru

Зображення
Німецькі танки (частина VІІІ). Колісні і напівгусеничні бронетранспортери / Die Deutschen Panzer. Armoured Cars & Half Tracks (TVRip /1993)

http://upload.com.ua
http://turbobit.net
http://depositfiles.com
http://gigapeta.com
  • 0

#15 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 22.09.2009 – 17:00

 Безбожник (21.09.2009 22:50) писав:

На верхньому то є те, чим Сталін брав рейхсканцелярію.

А ось цим Гітлер отбивався :

Maus_04.JPG

Читав я, що перший з трьох таких танків розломився на три частини при форсуванні Шпреї. При цьому його середня частина з башнею (Pz VI Tiger) продовжувала рухатись ще цілих 10 кілометрів наносячи неймовірні втрати в стані супротивника. Зафіксовано, що маршал Рокосовський, побачивши цей сегмент, втратив свідомість і пішов у відключку, кілька комісарів померли на місці від психологічного шоку, а в трьох чи чотирьох ротах у всіх солдат впала клямка. Зрозуміло, що навіки.
Другий танк, посиленої конструкції приймав участь у боях, але при загрозі захоплення червоноармійцями всі башні одночасно вистрелили одна в одну, від чого здетонував боєкомплект.
У третього танка не було ніякої маневровості, однако Гітлеру то було по барабану. Коли Адерс і Порше поцікавились у нього : як той танк буде повертати ? вождь сказав, що якраз повертати танку нікуди і не треба, так як його завдання - іти прямісінько до Америки для вивозу золота Рейху. Тому, додатково, Гітлер поставив вимогу оснастити танк шноркелями для управління по дну атлантики. От така баєчка.

А це, такий як другий зверху у шанованого Князя Вітольда, тіко чорно-білий :

036.jpg
Ця тема ніби ще не у гуморі. Хоча дійсно фюрер під кінець війни марив подібними танками-кораблями, один з танкових генералів Рейху Гейнц Ґудеріан у своїй книжці ""Ми були солдатами" трохи згадує про подібні безглузді ідеї Гітлера, ідея супер зброї перемоги. Хоча наскільки мені відомо подібні машини так і не випустили.
Деякі іновації які німці впровадили під час війни то: примусове відсмокчування порохових газів з каналу свола танкової гармати(вперше нa Pz-V Panther);
пересування під водою за допомогою подовженої вихлопної труби та спецгерметику(якщо не помиляюся, це вперше випробували на експерементальній моделі Pz-VI Tiger);
прилад нічного бачення, тоді то взагалі була фантастика, випустили їхвкінці війни ставили на деякі важкі командирські танки.
У той же час Радянський Союз теж чав не ловив, отямившися після Сталінградської битви, військові заводи перевезені у глиб СССР почали розкручувати свій "танковий маховик": встановлення турельного зенітного кулемету протиповітряної оборони на башті танку, саму ідеюзапропонували ще до війни, але сталінські "чорна" перемололи впил багато ідей.
сама ідея основного танку, тобто танку який складає ударну силу бронетанкових військ, до цього у танковому парку було багато танків різних типів під різні завдання. Подивіться сьогодні хоча б на армію США - який у них основий танк та скільки типів? Мені відомий лише один з основих - це M1A1|A2 Abrams.
підвісні баки з паливом - думаю всі бачили фото рад. танків з цими баками, за умови швидкого наступу - незамінна штука.
В кінці війни радянське танкобудування відмовляється від розміщення кулемену та лобовому бронелисті - як видно не даремно, але то було вже майже під кінець вйни.
О....згаданий танк ИС-3....ту взагалі історія цікава, цей важкий монстр був випущений також вкінці війни, і якщо вірити рос. журналу "Танкомастєр", участі у бойових діях не брав, лише проїхався на параді переможців у Берліні та шокував всіх своїм грізним виглядом. Хоча як бойова машина він був не дуже-важкий, не повороткий, дуууже дорогий у виготовленні, слабо ремонтопридатний.
Взагалі радянські танки зазвичай робилися на відміну від німецьких слабо ремонтопридаткими, принаймні у польових умовах-запчастин не вичстачало. Після Курської битви німці значну частину свої панцеників віжбуксирували та відремонували, бо у нихдо танку йшов ще "вагон запчастин". А Союзу легше було наштампувати ще 100 танків.
  • 0

#16 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 28.09.2009 – 21:20

але як показала досвіт ІІ світової, та і подальший розвиток історії війон....... в принципі як і пророчили ще за часів І світової - "доля війни вирішуватиметься в повітрі".................
  • 0

#17 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6169 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 28.09.2009 – 21:55

 bendera.UA (28.09.2009 22:20) писав:

але як показала досвіт ІІ світової, та і подальший розвиток історії війон....... в принципі як і пророчили ще за часів І світової - "доля війни вирішуватиметься в повітрі".................
просто танки отримали крила і злетіли. Ми-26, тепер уже Ми-28 і Ка-52, Су-25, А-10 і тому подібні штурмовики заміняють танки.
  • 0

#18 Безбожник

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Геєна огненна, вул Петра і Павла 666.

Відправлено 29.09.2009 – 20:15

 Хмурий Князь Вітольд (28.09.2009 22:55) писав:

просто танки отримали крила і злетіли. Ми-26, тепер уже Ми-28 і Ка-52, Су-25, А-10 і тому подібні штурмовики заміняють танки.

Думаю, що танк "повзаючий" не сказав останнього слова. Очевидно, що будуть принципово нові розробки. Принаймі на Місяці, а нині і на Марсі, повзають все таки танки. До літаків там - далеко.
Навряд чи бої в містах (при мінімізації розмірів) крилата техніка виконає краще. У вигляді автоматичної одиниці. Без людини-водія. А якщо він ще буде і літаючим, при необхідності, то такий гібрид...
  • 0

#19 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 30.09.2009 – 13:36

для війни в місті зручно використовувати пригаючий танк, з системою м"якої посадки, це набагато зручніше, ніж літаючий танк, для прориву оборони, він буде використовувати піропатрон, і пригати на противника, з допомогою нього можна буде легко проривати лінію оборони
схожі танки ще не розроблялися, але ще будуть
  • 0

#20 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 30.09.2009 – 13:53

такі да................ і плигати на ворога вони будуть по команді ФАС із штабу.......... а ще ловитимуть на льоту літаючі тарілочки і палки з мячиками............ а якщо гарно видрісірувати - ще й капці приноситимуть


"плигаючий" танк вже випускають в Харкові - Т-84 "Оплот"
Зображення
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних