Перейти до вмісту

Буллінг, або "Чи легко навчатися в школі розумним?"


Повідомлень в темі: 112

#81 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 00:13

Перегляд дописуZuzik (18.09.2009 23:58) писав:

ну і докладіть туда трохи моїх даних з профілю... і переконайте мене що тоді було важче отримати справедливу оцінку в школі ніж рік тому...
Ви шота ніяк не втямите, що проблема не в легше-важче, а в несправедливо.
  • 0

#82 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 19.09.2009 – 00:22

Перегляд дописуzav (19.09.2009 01:13) писав:

Ви шота ніяк не втямите, що проблема не в легше-важче, а в несправедливо.
ви шотоніяк не втямите що факти, мрійництво і справедливість це різні речі... а ваші оцінки затверджені міністерством взагалі фількіна грамота... Я вам говорю про реальність яка була... а не те що саме ви тама собі уявляєте... і Огірок вам про це писав...

Та й справедливість вона відносна... я на свою 3-ку в 8-у класі махався більше ніж на 5-у в попередньоій школі... і вважав її справедливою :happy1:
  • 0

#83 Огiрок

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 551 повідомлень

Відправлено 19.09.2009 – 05:28

Перегляд дописуzav (18.09.2009 23:53) писав:

Це ви щось вже намріяли, ібо оцінка ставиться відповідно до програми, затвердженої міністерством, тому якщо хтось нерівний, то значить отримував оцінки несправедливі.

Я мав на увазі те, що в класі/колективі/соціумі/громаді проходить перерозподіл ролей, де повинні бути і лідери і ледарі і покидькі. Це не означає, що більшість зібранних відмінників одразу стає дурнями, але все тому сприяє і кінець кінцем до того і приходить.
Хочете вірте, хочете ні, але такі досліди над учнями робились. Тоді при совдепії була тяга робити щось показове і велике, але з дітьми не все вдавалося, що хотіли.
  • 0

#84 Teo

    бовдур, булька, кулька, круть!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2841 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 19.09.2009 – 05:55

хз, мене ніхто не чіпав, я, як положено, ходив на курілку, прогулював уроки і норм всьо було))
  • 0

#85 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 07:53

Перегляд дописуОгiрок (19.09.2009 06:28) писав:

Я мав на увазі те, що в класі/колективі/соціумі/громаді проходить перерозподіл ролей, де повинні бути і лідери і ледарі і покидькі. Це не означає, що більшість зібранних відмінників одразу стає дурнями, але все тому сприяє і кінець кінцем до того і приходить.
Хочете вірте, хочете ні, але такі досліди над учнями робились. Тоді при совдепії була тяга робити щось показове і велике, але з дітьми не все вдавалося, що хотіли.
хочеться зауважити одну штуку, з дітьми то ясно, вони утворюють вироджений колектив, а коли починається перехідний період, і вони незнають, чи ти вже дорослий, чи малий, то це взагалі ховайся
але, якщо взяти студентів вузу, я сужу з власного досвіду, то тут може бути розподіл зовсім не такий, відмінник може помірно бухати, але бути чудовим спеціалістом, трієчник може бути теж чудовим спеціалістом, але не всім цікавитись ти ще й не бухати, то його філософія трієчника не дозволяє цього орбити
тобто, я до того, що розподіл не до всього застосовується, колектив з розумних студентів, будь то трієчники, чи відмінники, сам доводить все до усереднення, бо глибина спілкування школярів і студентів кардинально відріхзняється
більшість студентів знають, що вони роблять в вузі (знову ж сужу з власного досвіду), а школярі вимушені бути в школі
  • 0

#86 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 11:18

Перегляд дописуZuzik (19.09.2009 01:22) писав:

Та й справедливість вона відносна... я на свою 3-ку в 8-у класі махався більше ніж на 5-у в попередньоій школі... і вважав її справедливою :happy1:
Ви плутаєте відносність справедливості й відносність вас щодо праведливості. У даному випадку наявний останній різновид, гиги.

Перегляд дописуОгiрок (19.09.2009 06:28) писав:

Я мав на увазі те, що в класі/колективі/соціумі/громаді проходить перерозподіл ролей, де повинні бути і лідери і ледарі і покидькі. Це не означає, що більшість зібранних відмінників одразу стає дурнями, але все тому сприяє і кінець кінцем до того і приходить.
Хочете вірте, хочете ні, але такі досліди над учнями робились. Тоді при совдепії була тяга робити щось показове і велике, але з дітьми не все вдавалося, що хотіли.
Я таки не повірю й нарікатму на дослідників і вчителів.
  • 0

#87 Огiрок

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 551 повідомлень

Відправлено 19.09.2009 – 11:20

Розумний-не-розумний в школі-не-в школі по суті значення немає.

В школі навчатися і розумним і дурним однаково легко, та однаково важко.
Страждають від преслідуванні і розумні і не дуже. Це не від розуму залежить взагалі.
  • 0

#88 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 11:26

Перегляд дописуZuzik (18.09.2009 23:43) писав:

тому що якщо відмінників різних... та зібрати в один клас (Эх, если бы парни всей земли)...
то виявиться що хтось ледве на тріку тягне... серед інших :happy1:
Я от типовий трієшник... хоча в районі олімпіяди рвав :)
Це дійсно правда. Тому що були такі реальні приклади. У Києві якось відкрилося нове педулище і туди брали відмінників без вступних іспитів, а хорошистів - з іспитами. В результаті левова частка учнів там була відмінники. І лише відсотків 30% хорошистів. Після двох років навчання чітко визначилася невелика група, яка "тягла" на червоний диплом (відсотків 5%-10%), і решта учнів розподілилися на "хорошистів", "трійочників" та "двійочників".

Я вважаю, що це не стільки закономірність суспільства (хоча це теж присутнє, у вигляді схильності до встановлення ієрархії), як недоліки оцінювання знань взагалі. Задатки ж і здібності неможливо оцінити ніякими методами.
  • 0

#89 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 11:30

Перегляд дописуОгiрок (19.09.2009 12:20) писав:

Розумний-не-розумний в школі-не-в школі по суті значення немає.
По суті має, ібо відбитися важче саме в середньоосвітній школі.

Перегляд дописуОгiрок (19.09.2009 12:20) писав:

В школі навчатися і розумним і дурним однаково легко, та однаково важко.
Страждають від преслідуванні і розумні і не дуже. Це не від розуму залежить взагалі.
Від фізичного лише розумні, лише від морального - всі. Але щодо морального, то дурні самі винні, адже мають можливості знати стільки ж, скільки й розумні, але одному розумному фізично махатися зі всіма дурними - це утопія.
  • 0

#90 Вуйко Дмитро

    Where is my ban?!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1736 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 11:57

ІМХО основна складність навчання розумної людини не у, скажімо так, ненависті вчителів, навіть не в задовбуванні на кр і ср проханнями про допомогу, а в заздрості і лицемірстві однокласників, яким вигідно одночасно і мати за друга такого 'ботана', і, за його відсутності, дружньо сміятися з нього з іншими дебілами.
  • 0

#91 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 15:14

Інше питання - про жертв вже поговорили, тож що хто буде робити, якщо йому скажуть, що його дитина піддавала буллінгу інших?
  • 0

#92 Блискавиця

    ωριμότητα

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2624 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 15:23

Дописи про успішність, досягнення і здібності перенесені сюди.
  • 0

#93 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 19.09.2009 – 18:39

Прочитала лишен перший допис(пана Віджея).

Я свою школу в принципі теж не любила і своїх дітей в таке адське кодло не віддавала б,але..дитина має навчитися жити в соціумі. ну не в лісі ж вона до кінця життя житиме.з однокласниками я не спілкуюся,але лише тому,шо в мене з ними ну абсолютно нічо спільного. ну то й шо? я з сусідкою 17 чи 18 років дружила,а вже декілька років з нею взагалі максимум- вітаюся. навіть поговорити не зупиняюся- нема про шо. а з однокласниками в мене нічо спільного і не було, я взагалі інтроверт і не дуже- то прагнула з ними спілкуватися.вчилася я нормально.з деяких предметів до мене було далеко не те шо моєму класові,а всій школі,а деякі предмети я просто не вчила,бо вони мені були нецікаві,але навіть з них я вчилася не гірше інших.

в класі було три відмінниці. одна зла на всіх ботанічка,яка ніколи не допомагала,якшо просили,не відповідала,якшо її запитували,коротше,сама від себе всіх відштовхувала. друга була повною їй протилежністю і за все шкільне життя їй і слова ніхто поганого не сказав. а третя була відверто кажучи ну просто мега негарною дівчиною. До 10-го класу в неї не було друзів,потім наші класи злили і я почала з нею дружити,бо по суті-то вона була непоганою людиною,та ще й розмовляла українською(сама вона з Рівного була). Яким би вже я соціопатом не була- мене ніхто особо не ображав. ну були,канєш,якісь там неприємності,але вони по-моєму у всіх бувають,а я не звикла на таку фігню звертати увагу. відвертим гонінням я не переслідувалася. хоча в класі були такі,які попадали під це. типу заговір: "ти не спілкуйся з ним(або з нею), бо ми з нею не дружимо". Чхати я завжди на таке хотіла.Проти мене "дружити" не пробував..чи не наважувався. а я таку "політику" не сприймала і спілкувалася з тими,з кими хоітла,навіть якшо весь клас ту людину "ізбєгал".так шо негарна ботанічка Яся,з якою я подружилася в 10-11 класі стала ..ну навіть можна сказати "популярною" )))

мушу зазначити,шо зараз я з нею не спілкуюся,але вона чи не єдина,хто з однокласників є у мене на "вконтакті" у друзях.

вважаю,шо дітей тре виховувати. нормальній дитині і в голову не прийде бити чи знущатися над іншою людиною(чи твариною,шо теж трапляється).

щодо універів... я зараз 2-гу вищу освіту отримую. В мої групі діти на декілька років молодші за мене. Наче і різниця невелика,але ...йомайо яка "ощутімая". Але я в їх віці такою "далекою та несерйозною" не булда. Я по суті не надто з 17-ти років змінилася. Ну там колір волосся змінила..хлопця... ну і всьо,мабуть. ІМХО- це все проблема виховання. Але наш соціум - хворий. дорослих адекватних люедй не так вже і багато. тому жити нам в цьому свинарнику- нічо не поробиш.але повністю від нього абстрагуватися і відділитися теж не можна)
  • 0

#94 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.09.2009 – 20:25

Перегляд допису-=VJ=- (19.09.2009 16:14) писав:

Інше питання - про жертв вже поговорили, тож що хто буде робити, якщо йому скажуть, що його дитина піддавала буллінгу інших?
Намагатимусь уникнути цієї проблеми ще до того: скромність - наше все. Але поза тим завзятість!
  • 0

#95 Natali93

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 194 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 26.09.2009 – 19:53

Таке відбувається в кожній школі, колись у класі з мене теж знущалися морально.тут головне навчитися протистояти цьому , відстоювати себе, власну гідність .й користуватися методами тих, що вам ображають, бо це люди невпевнені в собі, і підвищують таким чином свою самооцінку.
  • 0

#96 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 26.09.2009 – 20:22

Перегляд дописуNatali93 (26.09.2009 20:53) писав:

користуватися методами тих, що вам ображають, бо це люди невпевнені в собі
Самі зпрозуміли, що порадили?
  • 0

#97 Шмарко

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 83 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Делятин гуцульська хата.

Відправлено 26.09.2009 – 20:32

мене ніхто не переслідував, бо я в школі та й тепера є не дуже розумним, скоріше навпаки.

ВакуОлька:+10 за порушення п.п. 2.2.2
  • 0

#98 ВакуОлька

    Найпостожерливіша

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1558 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 28.09.2009 – 11:44

Флуд видалено
  • 0

#99 Neorlandina

    Schadenfreude

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3840 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 28.09.2009 – 12:08

Перегляд допису-=VJ=- (19.09.2009 16:14) писав:

Інше питання - про жертв вже поговорили, тож що хто буде робити, якщо йому скажуть, що його дитина піддавала буллінгу інших?


не казатиму про себе.
але досвід підказує, що батьки таких учнів зазвичай або десь далеко і їм начхати, або не цікавляться дітьми і їм начхати, або п.яниці-наркамани і їм начхати, або такі само як дитинча і їм теж начхати (це якщо ще не заохочують).

Бувають, звісно, складні ситуації, не стану отак узагальнювати.
Та в більшості випадків - їм дійсно начхати.
  • 0

#100 Крихітка

    Мрійниця

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4030 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ, Castelló, Ibiza, Hildesheim

Відправлено 28.09.2009 – 13:30

Перегляд дописуNeorlandina (28.09.2009 12:08) писав:

Та в більшості випадків - їм дійсно начхати.
;) Ну або дитині начхати на слабохарактерних батьків.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних