Перейти до вмісту

Викладач/вчитель-виховник


Повідомлень в темі: 82

#41 Ластiвочка

    перчинка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5828 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Україна вул Любая8

Відправлено 02.09.2009 – 10:05

нє, коли людина хвора на всю голову то в чому вина викладача? якщо дитину до цього часу не виховали батьки-школа, то чому це має робити викладач? ну хіба що це не військове училище
  • 0

#42 Twinkle

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1625 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 05.09.2009 – 12:05

Перегляд дописуЛастiвочка (2.09.2009 11:05) писав:

нє, коли людина хвора на всю голову то в чому вина викладача? якщо дитину до цього часу не виховали батьки-школа, то чому це має робити викладач? ну хіба що це не військове училище

От і я так думаю... доки батьки не починають бігати і за руки хапати: а що з моєю дитиною?
  • 0

#43 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 05.09.2009 – 12:18

Перегляд дописуTwinkle (5.09.2009 13:05) писав:

От і я так думаю... доки батьки не починають бігати і за руки хапати: а що з моєю дитиною?
А ви така "А що з нею?!!"©, бугога.
  • 0

#44 Twinkle

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1625 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 05.09.2009 – 12:25

Перегляд дописуzav (5.09.2009 13:18) писав:

А ви така "А що з нею?!!"©, бугога.

А мені в таких випадках клеїти дурня набагато простіше, ніж починати з'ясовувати, в чому ж проблема, хто недогледів тощо і перебирати на себе таким чином частину виховних обов'язків.
  • 0

#45 ВакуОлька

    Найпостожерливіша

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1558 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 28.09.2009 – 10:38

Флуд викинула
  • 0

#46 :-)

    Пам'яті Помаранчевої Каски

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1199 повідомлень
  • Місто:витверезника

Відправлено 11.11.2009 – 02:36

Перегляд дописуTwinkle (3.08.2009 16:05) писав:

Ходили в театр, на книжковий форум. Та все одно замало часу в мене для них.
Ви з ними водитеся як вчителька молодших класів.

Перегляд дописуБлискавиця (6.08.2009 15:08) писав:

Я вважаю, що у ВНЗ потрібна штатна посада психолога, а бажано, щоб при кожному ВНЗ був психологічний центр. Це для людини у студентському віці значно корисніше, ніж вихователь.
Мало хто із наши студентів піде до психолога, якщо у нього трабли. Ібо це наламує більшість - "психолог, психіатр-псих" - простий ланцюжок, але як люди боються. :)

Перегляд дописуTwinkle (5.09.2009 12:05) писав:

От і я так думаю... доки батьки не починають бігати і за руки хапати: а що з моєю дитиною?
Вони у руки нічого не кладуть? якщо ні, то якісь батьки странні. От. Ібо всі батьки, які у цьому ж таки ВНЗ підходять до викладача, це або колєги завкафа та інших "шишок", або несуть "калярові папірці".

Беріть приклад із мого куратора.
» Натисніть, щоб показати спойлер - натисніть ще раз, щоб приховати... «
(Вже кажися нє, але ми хз, ібо спеціалісти (10 чол.) досі хз хто у них староста, тому заставляємо заповнювати журнал бувшого, який тепер в магістрів (4 чол.) ;) .)
Він - зайнята людина, зокрема відповідає за те, щоб Вам було тепло. І не лише Вам. У нього багато обов'язків, зокрема ціла кошара "плугів". Ми до нього час до часу приходили і казали: "У нас така і така проблема, шо дєлать?". Він розповідав чим нам це грозить, потім: "Розгрібайте якось." І все було добре. Ніколи не набридав виховними годинами і т.п.
Ми самі до нього.

А от щодо відвідуваності, то цим займався вже наш завкаф,
» Натисніть, щоб показати спойлер - натисніть ще раз, щоб приховати... «
на 4-му курсі, ібо через нього проходив кожен студент (14 чоловік по 3-8 хвилин, дехто кілька раз - я особисто перший екзамен здав з 3-го разу, грала роль помилка на n-ному додатковому питанні - білет весь був написаний, 2-й з першого) нашого напрямку, а він такий мужик чьоткий і жосткий. А головне - шарящий. Ібо працював і працює, і зробив багато. Тому на кого авторитетом, на кого погрозами, але впливав.
Досі заходить, і грузить, юлє ми не ходимо на пари. Узааасно. Які ми недисципліновані. :)
  • 0

#47 Twinkle

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1625 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 11.11.2009 – 12:47

Перегляд дописуВаще Не Мачо (11.11.2009 02:36) писав:

Ви з ними водитеся як вчителька молодших класів.

Я з ними воджуся так, як від мене того вимагають. Точніше, вимагали, бо зараз у нас змінився заступник завкафедри з виховних питань, і проблеми якось припинилися - цій взагалі нічого від кураторів не треба.

А от що стосується театру і книжкової виставки. В театр всі з задоволенням сходили, їм так сподобалося, що вони потім ще самі організовувалися і ходили туди не раз разом. А на книжкову виставку я з ними ходила, коли вони були на початку першого курсу - тобто більшість з них в той час взагалі по Львову не орієнтувалися.

Тепер, коли вони на 3-му курсі, їх важко кудись затягнути. То вони мене не раз запрошують - на дискотеку :)

Перегляд дописуВаще Не Мачо (11.11.2009 02:36) писав:

Мало хто із наши студентів піде до психолога, якщо у нього трабли. Ібо це наламує більшість - "психолог, психіатр-псих" - простий ланцюжок, але як люди боються. :)

Це тому, що такої посади немає і ніхто не знає, наскільки помічним міг би бути психолог. А якщо б був, то ходили б - повірте. Один пішов би, отримав би допомогу, і інші почали б ходити. За умов анонімності, звісно ж.

Перегляд дописуВаще Не Мачо (11.11.2009 02:36) писав:

Вони у руки нічого не кладуть? якщо ні, то якісь батьки странні. От. Ібо всі батьки, які у цьому ж таки ВНЗ підходять до викладача, це або колєги завкафа та інших "шишок", або несуть "калярові папірці".

Ні, не кладуть - вони знають, що це безнадійно.

Перегляд дописуВаще Не Мачо (11.11.2009 02:36) писав:

Беріть приклад із мого куратора.


А я їм виховних годин і не проводжу, хіба коли треба щось важливе їм повідомити. І таки самі приходять, як їм щось треба. А проблема в тому, що на кафедрі вимагають, щоб ми регулярно до них ходили зі своїми проповідями, особливо коли щось трапиться. Тоді всіх зразу зобов'язують попроводити виховні години (ще й з таки апломбом: мовляв, потрудіться, любі куратори, бодай раз ту виховну годину провести, коли вже грім вдарив).
  • 0

#48 Богатир

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 184 повідомлень

Відправлено 09.07.2010 – 19:31

Перегляд дописуЗимова Дівчина (9.07.2010 18:12) писав:

от як раз радянська система і приплела школі виховну функцію. школа не дитсадочок, там вчать, а не виховують. під час навчання в школі вихованням дитини батьки мають займатись.
А ви коли-небудь вивчали педагогіку? :P
Так-от, радянська система вчила майбутніх лікарів вищої математики, майбутніх математиків будову нефрону (структурної одиниці нирки), майбутніх філологів хімії і т д. На літературі дитина механічно прочитувала твори, тільки не понятно, коли вона повинна буде навчитись їх аналізовувати, розуміти, якщо дитина, коли тільки і не осягне цього, то їй вже підганяють другим, третім, п΄тдесятим твором, кажучи, що ми відстаєм. РАДЯНСЬКА рабська система. А виховання, до речі, здійснюється і у вишах. :P :P :P І ніфіга тут не виховувалось, тільки організувалося з метою контролю масової свідомості і створення раба піонерські організації, о таке було виховання. Був порядок, але він забезпечувався страхом перед покаранням - ну типовий радянський спосіб формування раба системи.
А школа у співпраці з батьками повинна виховати особистість. А в нас вчать всяку непотрібну фігню водній групі обдаровані діти і ті яким пофік всяке навчання. І нафіга сьогоднішнім євроремонтщикам було вчити інтеграли, логарифми, гравітацю, будову нефрона, генетику, читати кучу творів по літературі? :)
  • 0

#49 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 09.07.2010 – 19:43

Перегляд дописуSergiy_K (9.07.2010 20:26) писав:

:)
якщо в тебе буде син, а твій чоловік не підкаблучник - він не дасть перетворити сина на мамєнькіного хвостика :P
в мене буде донька :P

а син (якшо уде) спокійно собі може до 4х рочків навчитися читати-писати-рахувати, а до 9ти грати на татовій електрогітарі. ну а потім вже в школу :P

Перегляд дописуБогатир (9.07.2010 20:31) писав:

А ви коли-небудь вивчали педагогіку? :P
ну я вивчала. і шо з того?

педагог-викладач не має займатися вихованням дітей. він має навчати дитину, так подати матеріал, шоб діти самі себе виховували. іншими словами "не дуріли". оце грамотний педагог.
  • 0

#50 Богатир

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 184 повідомлень

Відправлено 09.07.2010 – 19:53

Перегляд дописуSensssorika (9.07.2010 20:43) писав:

ну я вивчала. і шо з того?

педагог-викладач не має займатися вихованням дітей. він має навчати дитину, так подати матеріал, шоб діти самі себе виховували. іншими словами "не дуріли". оце грамотний педагог.
:) Погано вивчала. Такого типу науки не можуть однозначно щось тлумачити, треба вивчати думки різних педагогів, але менше з тим.
Я міг би підписатися під цими словами, але я прекрасно розумію, що неможливо в нашій системі подати так матеріал, щоб усім дітям було цікаво, є діти з різною успішністю, тому всіх заохотити одним універсальним методом неможливо. В нашій школі загнуться провідні педагоги зі своїми принципами.

Тут якийсь Nеmesis не хоче сперечатись відкрито, а ставить мінус. Звертаюся відкрито, можеш це довести, що я неправий - стругай в тему!

Повідомлення відредагував Богатир: 09.07.2010 – 19:55

  • 0

#51 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 09.07.2010 – 20:01

Перегляд дописуБогатир (9.07.2010 20:53) писав:

:) Погано вивчала. Такого типу науки не можуть однозначно щось тлумачити, треба вивчати думки різних педагогів, але менше з тим.
ща прийде моя мама, теж, кстаті, педагог, і педагогічннько так недере тобі зад, ага.
педагог не має виховувати. першза все- навчати. навання,муж іншим, само по собі виховує люину. исципліну, розвиває і теде.тому все, що потрібно дитині у школі- це вчитися. і буде їй добре.

Перегляд дописуБогатир (9.07.2010 20:53) писав:

Тут якийсь Nеmesis не хоче сперечатись відкрито, а ставить мінус. Звертаюся відкрито, можеш це довести, що я неправий - стругай в тему!
вонА підтримує імідж Т-зла, а ти- неправий.
  • 0

#52 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 10.07.2010 – 00:01

Перегляд дописуSensssorika (9.07.2010 21:01) писав:

педагог не має виховувати. першза все- навчати. навання,муж іншим, само по собі виховує люину. исципліну, розвиває і теде.тому все, що потрібно дитині у школі- це вчитися. і буде їй добре.
Проведіть уже межу між вихованням і навчання, бо зливається...
  • 0

#53 Немі

    т-зло, т-дурепа, т-невдаха, т-піся, т-ононіміст. я звьозда.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2566 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Олімп

Відправлено 10.07.2010 – 00:09

Перегляд дописуzav (10.07.2010 00:01) писав:

Проведіть уже межу між вихованням і навчання, бо зливається...
Роль педагога - навчити. Для навчання є більш ефективні способи та менш ефективні способи - а це, звичайно, вже залежить від індивідуальних рис характеру дитини. Роль педагога - знати методи навчання дітей і достосувати їх до психіки учнів. Остаточно регулювати стадну поведінку, але це фактично тільки тому, що на них юридична відповідальність за дітей. Але на стадній поведінці виховавча роль педагога закінчується.
Діти не проводять всього дня у школі та учитель не настільки важливий авторитет як батьки. Це просто чужа людина для них, до цього більшість учнів, якщо не всі, бачать у ньому найчастіше ворога.
За вашими (тобто усіх прихильників теорії, що школа має виховувати) аргументами виходить, що одна з інституцій зайва - батьки або школа.
  • 0

#54 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 10.07.2010 – 00:16

Перегляд дописуNеmesis (10.07.2010 01:09) писав:

За вашими (тобто усіх прихильників теорії, що школа має виховувати) аргументами виходить, що одна з інституцій зайва - батьки або школа.
Ви така монархічна... як щодо плюралізму мрій?
  • 0

#55 Богатир

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 184 повідомлень

Відправлено 10.07.2010 – 06:18

У цій темі, коли намагаюся вести дискусію, проти мене ведуть полеміку, але з рештою не буду про це.

Важливіше те, що у нас в Українській школі потрибно підготувати найперше ВЧИТЕЛЯ, а не пострадянського педагога. Вчитель якраз і відрізняється від пострадянського педагога, що уміїє передати дитині систему цінностей, а пострадянський педагог - це училка, для нього байдуже, що буде з вихованою дитиною, головне перевірити її помилки, після чого завжди нервово вказувати, що диина неправа. Гнати таку систему треба. Добре, що хоч у державі є не лише школи, але й гімназії, де можуть краще вчитися діти, батьки яких серйозно задумуються про їхнє майбутнє, дбають про їхню успішність і виховання. Пустим дітям там не місце, але хоча все буває.

Перегляд дописуNеmesis (10.07.2010 01:09) писав:

Роль педагога - навчити. Для навчання є більш ефективні способи та менш ефективні способи - а це, звичайно, вже залежить від індивідуальних рис характеру дитини. Роль педагога - знати методи навчання дітей і достосувати їх до психіки учнів. Остаточно регулювати стадну поведінку, але це фактично тільки тому, що на них юридична відповідальність за дітей. Але на стадній поведінці виховавча роль педагога закінчується.
Діти не проводять всього дня у школі та учитель не настільки важливий авторитет як батьки. Це просто чужа людина для них, до цього більшість учнів, якщо не всі, бачать у ньому найчастіше ворога.
За вашими (тобто усіх прихильників теорії, що школа має виховувати) аргументами виходить, що одна з інституцій зайва - батьки або школа.
Та не або одне, або інше. Потрібно, щоб учитель співпрацював з батьками у вихованні, хочете навчанні (одне від другого нерозривне) дитини. У нас це тільки формально: створюються батьківські комітети, проводяться батьківські збори і майже все...
Але, як я розумію тему, важливо, чи вартує тих одинадцять років мучити дітей засвоєнням всякої непотрібної фігні, яку дитина і так не встигає завоювати? Що вона навчить дітей, правильно мислити, допоможе чимось жити? Однозначно ні, тільки озлобить учня проти вчителя. А без повагою дитиною вчителя не зможе він чогось навчити дитину.

Я більше прихильник того, щоб вводити ранню спеціалізацію для навчання учнів, зробити навчання більш демократичним, навіть часом дозволити дитині вибирати предмети у межах розумного. ,Також слід окремо навчати дітей з різною успішністю.

Повідомлення відредагував Богатир: 10.07.2010 – 06:27

  • 0

#56 Зимова Дівчина

    Білочка-пустунка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2069 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 10.07.2010 – 09:33

Перегляд дописуБогатир (10.07.2010 07:18) писав:

Важливіше те, що у нас в Українській школі потрибно підготувати найперше ВЧИТЕЛЯ, а не пострадянського педагога. Вчитель якраз і відрізняється від пострадянського педагога, що уміїє передати дитині систему цінностей, а пострадянський педагог - це училка, для нього байдуже, що буде з вихованою дитиною, головне перевірити її помилки, після чого завжди нервово вказувати, що диина неправа. Гнати таку систему треба. Добре, що хоч у державі є не лише школи, але й гімназії, де можуть краще вчитися діти, батьки яких серйозно задумуються про їхнє майбутнє, дбають про їхню успішність і виховання. Пустим дітям там не місце, але хоча все буває.
угу про майбутнє задумуються, а виховати не змогли, то кидають їх чужим людям щоб дітьми займались і чужі, а не сімейні цінності їм насаджували. мої діти будуть виховання отримувати від мами й тата, а не від дядь і тьоть, які їм зустрічатимуться десь там.

Перегляд дописуБогатир (10.07.2010 07:18) писав:

Та не або одне, або інше. Потрібно, щоб учитель співпрацював з батьками у вихованні, хочете навчанні (одне від другого нерозривне) дитини. У нас це тільки формально: створюються батьківські комітети, проводяться батьківські збори і майже все...
Але, як я розумію тему, важливо, чи вартує тих одинадцять років мучити дітей засвоєнням всякої непотрібної фігні, яку дитина і так не встигає завоювати? Що вона навчить дітей, правильно мислити, допоможе чимось жити? Однозначно ні, тільки озлобить учня проти вчителя. А без повагою дитиною вчителя не зможе він чогось навчити дитину.
оооооооооооооот. а як співпрацювати з батьками, якщо вони не з’являють до школи? як співпрацювати з батьками, яким начхати на дитину аж до того моменту поки з нею щось не станеться і тільки потім ті батьки біжать в школу і звинувачують?

Перегляд дописуБогатир (10.07.2010 07:18) писав:

Я більше прихильник того, щоб вводити ранню спеціалізацію для навчання учнів, зробити навчання більш демократичним, навіть часом дозволити дитині вибирати предмети у межах розумного. ,Також слід окремо навчати дітей з різною успішністю.
і що далі? ну буде менш слабка дитина варитись з такими ж слабкими, ну буде вона в такі групі лідером, а потім потрапить серед сильніших і сильно обламається. це по-перше. а по-друге все одно в кожній групі з часом створиться категорія лідерів, категорія середняків та слабаків. штучно виділити сильних і тримати планку не вийде. і по-третє — батьки. прийдуть вони і скажуть — а чого це ви мою дитину в групу до ідіотів перевели? він в мене дитина-індиго чи там невизнаний геній я буду на вас зараз скаргу катать в міністерство.
якщо пан мав на увазі спеціалізовані навчальні заклади для дітей з певними здібностями на підвищеному рівні — то так і відбувається. є спеціалізовані школи з математичним, фізичним, біологічним, лінгвістичним нахилом. і туди дійсно йдуть дітки які це для себе обрали і батьки їх послухали. але на жаль вони там опиняються примусово.
  • 0

#57 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 10.07.2010 – 09:56

Перегляд дописуЗимова Дівчина (10.07.2010 10:33) писав:

оооооооооооооот. а як співпрацювати з батьками, якщо вони не з'являють до школи? як співпрацювати з батьками, яким начхати на дитину аж до того моменту поки з нею щось не станеться і тільки потім ті батьки біжать в школу і звинувачують?
або вже 2 роки на заробітках за кордоном
  • 0

#58 Богатир

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 184 повідомлень

Відправлено 10.07.2010 – 10:45

Перегляд дописуЗимова Дівчина (10.07.2010 10:33) писав:

угу про майбутнє задумуються, а виховати не змогли, то кидають їх чужим людям щоб дітьми займались і чужі, а не сімейні цінності їм насаджували. мої діти будуть виховання отримувати від мами й тата, а не від дядь і тьоть, які їм зустрічатимуться десь там.
Дуже цікаво, а як же з батьками вони повинні пройти первинну соціалізацію та освоєння чужих груп у відсутності батьків? Сімейні цінності у школі я би поставив на передостаннє останнє місце.

Перегляд дописуЗимова Дівчина (10.07.2010 10:33) писав:

оооооооооооооот. а як співпрацювати з батьками, якщо вони не з’являють до школи? як співпрацювати з батьками, яким начхати на дитину аж до того моменту поки з нею щось не станеться і тільки потім ті батьки біжать в школу і звинувачують?

і що далі? ну буде менш слабка дитина варитись з такими ж слабкими, ну буде вона в такі групі лідером, а потім потрапить серед сильніших і сильно обламається. це по-перше. а по-друге все одно в кожній групі з часом створиться категорія лідерів, категорія середняків та слабаків. штучно виділити сильних і тримати планку не вийде. і по-третє — батьки. прийдуть вони і скажуть — а чого це ви мою дитину в групу до ідіотів перевели? він в мене дитина-індиго чи там невизнаний геній я буду на вас зараз скаргу катать в міністерство.
якщо пан мав на увазі спеціалізовані навчальні заклади для дітей з певними здібностями на підвищеному рівні — то так і відбувається. є спеціалізовані школи з математичним, фізичним, біологічним, лінгвістичним нахилом. і туди дійсно йдуть дітки які це для себе обрали і батьки їх послухали. але на жаль вони там опиняються примусово.
Вчитель може і має право батькам запропонувати співпрацю, якщо батьки цього не хочуть - це їхні проблеми. Якщо дитина таких батьків не хоче вчитися і батьки не приходять до школи, то вони просто уже виявили мовчазну згоду, щоб така дитина вчилася у групі із слабшими дітьми. .А от цікаво, як проблему профільних шкіл, гімназій вирішено на рівні сіл, селищ, невеликих міст? Та ніяк не вирішена.
Не потрібно вимагати від дитине не понятно що. Треба дати базу, а вже потім дати можливість більш поглиблено вивчати вибрані предмети Така система є у розвинутих країнах, що правда у кожній є своя специфіка. Добре. Понавивчали ми "майстрів на всі руки" і живемо бідно. Такі розумні, а такі бідні, чому? Тому що біжимо не в тому напрямі. В Україні роблять ставку у школі на передачу і засвоєння інформації, довбання знаня у дитину, а зовсім не цікавити формування особистості. Інакше нафік вчитися у школі, нафік школи взагалі? можна просто виховувати батьками, щоб примушували їх вчити, писати, читати, а потім би здали тести, і все, яка би була економія у державі на освітній сфері.
  • 0

#59 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 10.07.2010 – 11:21

Богатир,ти за освітою хто? двірник?

у вчителів є свої діти, проблеми і теде і переживати ще за когось, тим більше якшо цьому "комусь" ті переживання до одного місця- це все брєд.

як ти хочеш,щоб вчитель виховував дітей? щоб школа формувала світогляд дитини? апять саюз? в жовтенята їх всіх! і на поле працювати. Ага, Сковорода казав, що праця виховує .

не виділяй таким великим шрифтом слова- змсту там все одно більше від цього не стає.

а оті батьки, які покладаються у вихованні на школу, просто ліниві і нікчемні батьки. які просто самі не знають шо з тими дітьми робити, їхня справа була свого часу потрахатись народити і всьо.



Перегляд дописуNеmesis (10.07.2010 01:09) писав:

За вашими (тобто усіх прихильників теорії, що школа має виховувати) аргументами виходить, що одна з інституцій зайва - батьки або школа.
уяви як мені було важко, в мене мама- педагог. в школу мене не пускали, бо їм не подобався мій одяг(насправді мене не любила директор). я не потрапивши до школи приходила додому. а там мама,яка каже, шоб я нікого не слухала, бо я- умнічка ))

бути вчителем- це невдячна і жахлива робота. бо ніхто не цінує і не шанує, у всіх лише претензії. буе.
  • 0

#60 Богатир

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 184 повідомлень

Відправлено 10.07.2010 – 12:33

Перегляд дописуSensssorika (10.07.2010 12:21) писав:

Богатир,ти за освітою хто? двірник?
Ну я ж казав, треба виховати вчителя. Кожну працю треба поважати, і двірника також. І двірник має бути кваліфікований, це до речі, а не сама примітивна людина, як у Союзі. А за свою освіту поговорю іншим разом - не буду відповідати на іронію. Повір, маю що показати.


Перегляд дописуSensssorika (10.07.2010 12:21) писав:

у вчителів є свої діти, проблеми і теде і переживати ще за когось, тим більше якшо цьому "комусь" ті переживання до одного місця- це все брєд.

як ти хочеш,щоб вчитель виховував дітей? щоб школа формувала світогляд дитини? апять саюз? в жовтенята їх всіх! і на поле працювати. Ага, Сковорода казав, що праця виховує .

не виділяй таким великим шрифтом слова- змсту там все одно більше від цього не стає.

а оті батьки, які покладаються у вихованні на школу, просто ліниві і нікчемні батьки. які просто самі не знають шо з тими дітьми робити, їхня справа була свого часу потрахатись народити і всьо.
Та підтримую я ці слова. Найперше, з чог слід почати, так це підвищення престижності професії вчителя, дати достойну зарплату і соціальні гарантії.
По-друге, не потрібно вивчати такої обширеної програми. Наприклад, у літературі не обов΄язково перечитувати таку гору літератури, хоча заохотити дітей до читання, звісно, потрібно. Можна у семестр вивчити (умовно)один лише твір, але навчити дитину розуміти його, правильно аналізувати його, навчити розбиратися у вчинках героїв тощо. У нас це все вимагається, але вчитель цього всього не може зробити через перенасиченість програми.

Шановні практичні педагоги, які заперечуєте те, що школа не виховує,
дайте будь-ласк визначення понять "навчання" і "виховання", як ви це розумієте. А то виходить розмова така, як глухого з сліпим.

Повідомлення відредагував Богатир: 10.07.2010 – 12:36

  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних