Перейти до вмісту

King's Bounty


Повідомлень в темі: 17

#1 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 04.06.2009 – 18:27

  • 17
Недавно з величезним задоволенням пройшов воскреслу гру King's Bounty: Принцеса в латах. Словом, геніяльна гра: тонни різноманітних монстрів та магії, маса бойових прийомів та тактик. Лише один недолік: одна карта, тож пройти один раз і закинути. Але все ж витраченого часу не шкодую, маса вражень, радощів та м'яса. Хто ще грав, які враження?
» Натисніть, щоб показати спойлер - натисніть ще раз, щоб приховати... «
З. І. http://www.ua-torren...read.php?t=5556 стягати гру тут
Зображення

#2 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 04.06.2009 – 18:28

Одного разу виключив і не включив... все класно, але якось запарило...
  • 0

#3 Evol

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1846 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 04.06.2009 – 19:02

пройшов першу частину.. на цю мене не вистачило. в цій ще й острови, які мені не сподобалися ще з першої частини ;)

п.с.: цікаво було б глянути на неї через анагліфічні окуляри.
  • 0

#4 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 11.06.2009 – 22:50

Принцеса звісно виглядає спокусливо, але наразі бавлюся в першу частину. Особливо порадував патч який позбавляє прив'язки до диску, до речі, до другої частини такого патча не зустрічали?
  • 0

#5 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 13.08.2009 – 12:06

Перегляд дописуphobos (11.06.2009 23:50) писав:

Принцеса звісно виглядає спокусливо, але наразі бавлюся в першу частину. Особливо порадував патч який позбавляє прив'язки до диску, до речі, до другої частини такого патча не зустрічали?
Патч - річ хороша, але другу частину граю з встановленим антиСтарФорсом, він за цим же посиланням. А диск встромляю Daemon'ом. Хоча, у підтримку такої гарної гри, куплю згодом собі диска. Але коли вилізу із безгривневої ситуації.

З. І. Оттаку-от армію потлумив.

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  Megafight1.jpg   149.54К   12 Кількість завантажень:

  • 0

#6 Sun City

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 45 повідомлень

Відправлено 14.08.2009 – 21:04

Перегляд дописуZuzik (4.06.2009 19:28) писав:

Одного разу виключив і не включив... все класно, але якось запарило...

Точно. Вчинив так само. Щоправда, з першою частиною. Намальовано просто фантастично. Але ігровий процес, як на мене, доволі одноманітний. Уся гра зводиться до прокачування персонажа бо без цього він майже не здатний просуватися ігровим сюжетом. Тому після кожного бою мимоволі думаєш: „А де б іще узяти купку народу, яку мені під силу відлупцювати?” :( Замість того, щоб думати: „А куди ще я хотів би сходити і що зробити?” :)

Цікаво, хто з теперішніх гравців у „Королівську щедрість” грав у її перший, досівський варіант :) Отоді це був справді революційний геймплей! :)
  • 0

#7 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 15.08.2009 – 00:39

Перегляд дописуSun City (14.08.2009 22:04) писав:

Цікаво, хто з теперішніх гравців у „Королівську щедрість” грав у її перший, досівський варіант :( Отоді це був справді революційний геймплей! :)
Йа грав! Пройшов першу частину на другій з кінця складності. Грав у тата на роботі, заради цього утікав з уроків по середах. Також грався у другу частину (випущену Прокоф'євим, здається). Успіхи там менші, бо з часом починають з'являтись страшні за силою армії, які герою навіть близько не були під силу.
  • 0

#8 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 15.08.2009 – 07:14

Перегляд дописуSun City (14.08.2009 22:04) писав:

Цікаво, хто з теперішніх гравців у „Королівську щедрість” грав у її перший, досівський варіант :( Отоді це був справді революційний геймплей! :)

Так отож. І я в ту сидів ночами - це була одна з перших іграшок, в які я грав.
А на цю - глянув на скріншотах на кострубате 3Д, яке ліплять зараз в усі стратегії, і навіть дивитись на гру не хочу.
  • 0

#9 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 15.08.2009 – 09:12

Перегляд допису-=VJ=- (15.08.2009 08:14) писав:

Так отож. І я в ту сидів ночами - це була одна з перших іграшок, в які я грав.
А на цю - глянув на скріншотах на кострубате 3Д, яке ліплять зараз в усі стратегії, і навіть дивитись на гру не хочу.
Я розумію обурення пана яко справжнього олдфага. Але...
Задавшись ціллю пройти забавку на найбільшій складності без втрат, отримав мегацікаве заняття на кілька тижнів, яке ось уже майже довів до завершення. Хотів б відзначити багато ворожих героїв, до кожного з яких врешті доводилось підбирати свій стиль бійки, бо інакше умирав хоча б один юніт. Величезна кількість заклять, більшість з яких все-таки використовував, хоча і думав перед цим, що "а набіса вони таке дурне закляття придумали?". Велика різноманітність арен, де кожен прохід важливий, а також незабутня гексагональна геометрія, перенесена сюди із чудової серії Heroes of Might and Magic. Сам затятий олдфаг і думав, що після "смерті" серії Heroes, Civilization, гратиму із нових ігор лише Starcraft 2. Помилявся.
  • 0

#10 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 15.08.2009 – 11:05

БугогА, мізкував півгодини, але придумав, яко оцього дядька склепати без втрат

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  Megafight2.jpg   149.37К   8 Кількість завантажень:

  • 0

#11 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 15.08.2009 – 12:45

Злосна ящірка, яку убивав довго і наполегливо, дракони ледь живі залишились (бо ящірки плодилися несамовито)

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  Megafight3.jpg   149.68К   9 Кількість завантажень:

  • 0

#12 Sun City

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 45 повідомлень

Відправлено 16.08.2009 – 17:10

Перегляд дописуГетьман (15.08.2009 01:39) писав:

Йа грав! Пройшов першу частину на другій з кінця складності. Грав у тата на роботі, заради цього утікав з уроків по середах. Також грався у другу частину (випущену Прокоф'євим, здається). Успіхи там менші, бо з часом починають з'являтись страшні за силою армії, які герою навіть близько не були під силу.

Я теж колись грав на роботі :( Якось доманіячився до того, що на вихідні кілька разів приходив до офісу погратися :) Зрештою купив комп’ютер і стало простіше...
Стосовно другої частини... Грав так у „третю” „Дюну”. І зрозумів, що геній ігророба мало не наполовину полягає у вмінні знаходити баланс :)


Перегляд допису-=VJ=- (15.08.2009 08:14) писав:

Так отож. І я в ту сидів ночами - це була одна з перших іграшок, в які я грав.
А на цю - глянув на скріншотах на кострубате 3Д, яке ліплять зараз в усі стратегії, і навіть дивитись на гру не хочу.

Знаєте, чесно кажучи, я теж поглянув на скріншоти й був не в захваті. А от у грі, як на диво, це відчувається інакше. Світлий (почасти - під „людський” замок у славетних Героях III) і „прозорий” дизайн створює дуже непогану атмосферу. У цьому світі можна нормально жити і „геройствувати” :) Немає улюбленого ерпегешного перегину з мрякою і потойбічним :) Це важливо, бо теперішня КВ за жанром скоріш РПГ ніж стратегія.
Присутня певна, хоча пристойна „ляльковість”. Це не варгейм, тому можна вибачити грі крихту нереалістичності.


Перегляд дописуГетьман (15.08.2009 10:12) писав:

Я розумію обурення пана яко справжнього олдфага. Але...
Задавшись ціллю пройти забавку на найбільшій складності без втрат, отримав мегацікаве заняття на кілька тижнів, яке ось уже майже довів до завершення. Хотів б відзначити багато ворожих героїв, до кожного з яких врешті доводилось підбирати свій стиль бійки, бо інакше умирав хоча б один юніт. Величезна кількість заклять, більшість з яких все-таки використовував, хоча і думав перед цим, що "а набіса вони таке дурне закляття придумали?". Велика різноманітність арен, де кожен прохід важливий, а також незабутня гексагональна геометрія, перенесена сюди із чудової серії Heroes of Might and Magic. Сам затятий олдфаг і думав, що після "смерті" серії Heroes, Civilization, гратиму із нових ігор лише Starcraft 2. Помилявся.

Насправді, це справа особистого смаку :) Інколи справді цікаво пройти без втрат на складному рівні. Інколи цікавіше пройти з найменшою кількістю сейв-лоадів ;)
Я не кажу, що одне намагання гарне, а інше погане. Просто перший шлях – це скоріш близькі до математики з фізикою „експерименти”, а другий ближче до історії. Історія пишеться раз і назавжди й нічого не можна „переграти”.
Мені зараз до вподоби друге. Хочеться бути ближче до життя, де ми зазвичай не маємо права на перезавантаження :) Це вимагає дуже різкої зміни стратегії – супротивник часто невідомий, тактика невідома, як саме складеться конкретний бій невідомо тощо. Занурюєшся у світ по самі вуха ;) Про адреналін годі й казати. Але доводиться ставитися до гри і долі власної армії дуже відповідально. Бо нову армію створити – неабияка проблема (до речі, у КВ є ліміт на юніти у замках, що трохи бентежить, але така вже реальність КВ-світу! ;)).
  • 0

#13 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 16.08.2009 – 22:08

Прикріплений файл  Megafight5.jpg   146.77К   7 Кількість завантажень:
Перший бос - гігантський павук, незадовго перед смертю
Прикріплений файл  Megafight6.jpg   149.72К   5 Кількість завантажень:
Смерть зраднику-узурпатору. Варто було більше демонів взяти, але вони сиділи у замку на іншому острові, тож користувався наявними силами
Прикріплений файл  Megafight7.jpg   149.36К   2 Кількість завантажень:
Війни драконів (купа таких провів, зручно, дракони одне одного слабенько б'ють, натомість маг користується мегамагією - зіркою смерті)
Прикріплений файл  Megafight8.jpg   149.12К   2 Кількість завантажень:
Третій з кінця бос був складним противником, але і на нього знайшлася протидія. І його зумів подолати без втрат (хоча міркував годину, як саме, припинив грати, прогулявся до мами і від мами пішки додому заради цього)
Прикріплений файл  Megafight9.jpg   148.71К   5 Кількість завантажень:
Вампірам не страшні жодні небезпеки, варто сховатись у куток і потихеньку убивати. Фрагмент однієї із битв за вхід до праящера.

Залишився передостанній монстр: праящірка, після нього останній - архідемон. Уже сиджу і мізкую, що робити, наразі ніяких ідей (бо бив їх на найлегшій складності, знаю, що кожен робить), завдання усі виконав крім одного (яке начебто багануте), монстрів побив також майже всіх. Але щось та й придумаю

Перегляд дописуSun City (16.08.2009 18:10) писав:

Я теж колись грав на роботі :( Якось доманіячився до того, що на вихідні кілька разів приходив до офісу погратися :) Зрештою купив комп’ютер і стало простіше...
Стосовно другої частини... Грав так у „третю” „Дюну”. І зрозумів, що геній ігророба мало не наполовину полягає у вмінні знаходити баланс :)
Баланс там, кажуть, також є. Але я тоді занадто молодий був, щоб його втямити. А зараз не виходить погратись, бо на компі друга частина вперто не хоче іти.

Перегляд дописуSun City (16.08.2009 18:10) писав:

Насправді, це справа особистого смаку :) Інколи справді цікаво пройти без втрат на складному рівні. Інколи цікавіше пройти з найменшою кількістю сейв-лоадів ;)
Я не кажу, що одне намагання гарне, а інше погане. Просто перший шлях – це скоріш близькі до математики з фізикою „експерименти”, а другий ближче до історії. Історія пишеться раз і назавжди й нічого не можна „переграти”.
Мені зараз до вподоби друге. Хочеться бути ближче до життя, де ми зазвичай не маємо права на перезавантаження :) Це вимагає дуже різкої зміни стратегії – супротивник часто невідомий, тактика невідома, як саме складеться конкретний бій невідомо тощо. Занурюєшся у світ по самі вуха :) Про адреналін годі й казати. Але доводиться ставитися до гри і долі власної армії дуже відповідально. Бо нову армію створити – неабияка проблема (до речі, у КВ є ліміт на юніти у замках, що трохи бентежить, але така вже реальність КВ-світу! :)).
Все гаразд, цілком розумію подібні прагнення, більшість друзів грає у ігри саме так, просто щоб пройти і збагнути історію фентезійного або якогось там світу. У мене ж (яко математика за освітою та покликанням) здавна несамовите прагнення проходити усі ігри на найбільших складностях, така уже вдача. Добре, що я тут не описую усі тонкощі проходження Civilization 3: Conquests на складності Sid або Heroes of Might and Magic 3 на королівській складності, бо можливостей для подібного проходження у цих іграх значно більше.

Повідомлення відредагував phobos: 17.08.2009 – 08:59

  • 0

#14 Sun City

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 45 повідомлень

Відправлено 17.08.2009 – 01:53

Перегляд дописуГетьман (16.08.2009 23:08) писав:

Баланс там, кажуть, також є. Але я тоді занадто молодий був, щоб його втямити. А зараз не виходить погратись, бо на компі друга частина вперто не хоче іти.

Баланс у другій версії витримано чудово. А от третю робив аматор. І геймплей накрився мідним тазом :(

Перегляд дописуГетьман (16.08.2009 23:08) писав:

Добре, що я тут не описую усі тонкощі проходження Civilization 3: Conquests на складності Sid або Heroes of Might and Magic 3 на королівській складності, бо можливостей для подібного проходження у цих іграх значно більше.

Щодо третіх Героїв, то на королівській складності виграти можна завдяки досить простим прийомам. Але без сейв-лоадів виграти навряд чи вийде. Бо на цьому рівні комп’ютер читерствує. Це добре відомий факт.
Стосовно Циви, було б цікаво дізнатися про можливості гри. Особливо - редактора сценаріїв, бо тут Цива, мені здається, поза конкуренцією.
Я грав у 1-у Циву :) і зовсім трохи пограв аж у 4-у :)


Про інші ігри - в іншій темі.

Повідомлення відредагував phobos: 17.08.2009 – 09:02

  • 0

#15 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 18.08.2009 – 14:47

На праящірку Ктаху знайшлася управа: стійкі паладіни витримали його удари, доки маг убивав його примарним мечем.

На черзі - архідемон Баал, і можна буде повипинатись на офіційному форумі. Хай знають наших

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  Megafight10.jpg   146.4К   2 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  Megafight11.jpg   147.27К   1 Кількість завантажень:

  • 0

#16 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 19.08.2009 – 00:54

Отже, архідемон Баал повержений троликами (с). Злорадними. І вельми стійкими.

Останній удар по демону. Фініта ля комедія.

І, заодно результати із статистикою, де видко, що гра була пройдена на найбільшій складності.

І без втрат.

Словом, завтра накалякаю звіт москалям і розміщу на їхньому офіційному сайті, довівши, що Україна також має гідних геймерів.

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  Megafight12.jpg   148.33К   2 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  Megafight13.jpg   146.75К   1 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  Result.jpg   149.78К   3 Кількість завантажень:
  • Прикріплений файл  Result1.jpg   149.5К   4 Кількість завантажень:

  • 0

#17 phobos

    Дивний незнайомець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2601 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Павутина

Відправлено 19.08.2009 – 08:04

Чекай, без втрат це як? Без жодної втрати в бою чи без загибелі героя? Бо я щось слабо уявляю таку картину, хіба Артмані юзати.
  • 0

#18 Гетьман

    I am forsaken (c) Sylvanas

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2480 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Leopolis novus

Відправлено 19.08.2009 – 08:41

Перегляд дописуphobos (19.08.2009 09:04) писав:

Чекай, без втрат це як? Без жодної втрати в бою чи без загибелі героя? Бо я щось слабо уявляю таку картину, хіба Артмані юзати.
Без жодної безповоротної втрати. Тобто, на кінець бою армія є такою ж як і на початок (може бути сильно побитий стек, але щоб жоден юніт не помер). Артмані не використовував, іншого чітерства також, бо банально не знав чіт-кодів. Чиста логіка, індивідуальний підхід до кожного боса (бо "стандартом" герої не убивались без втрат), дозволили пройти гру без втрат юнітів.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних