Перейти до вмісту

Студент до ВНЗ чи ВНЗ до студента?


Повідомлень в темі: 42

#21 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.06.2009 – 16:16

Перегляд дописуNomad (2.06.2009 16:09) писав:

Шо за МТБ?
Це те, що Ви називалисьте мат.базою. МТБ - матеріально - технічна база.
ПЕС. Зраху видно, що наукового комунізму не вивчалисьте. Там є такий термін "матеріально - технічна база (МТБ) соціалізма.
  • 0

#22 ВакуОлька

    Найпостожерливіша

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1558 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 02.06.2009 – 16:20

Перегляд дописуЮст (2.06.2009 16:16) писав:

Це те, що Ви називалисьте мат.базою. МТБ - матеріально - технічна база.
ПЕС. Зраху видно, що наукового комунізму не вивчалисьте. Там є такий термін "матеріально - технічна база (МТБ) соціалізма.
Свят, свят, свят.... Ото вже радість вивчати той науковий комунізм... Добре, що в теперішніх програмах не передбачено цього "цікавого" предмета
  • 0

#23 Nomad

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3581 повідомлень

Відправлено 02.06.2009 – 16:20

Перегляд дописуЮст (2.06.2009 17:16) писав:

Це те, що Ви називалисьте мат.базою. МТБ - матеріально - технічна база.
ПЕС. Зраху видно, що наукового комунізму не вивчалисьте. Там є такий термін "матеріально - технічна база (МТБ) соціалізма.

Минуло мене таке щастя.
А про мат базу я написав, просто ліньки розгортати свої думки далі, тим більше шо тут пішла мова про порівняння вузів, а не про сабж.
  • 0

#24 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6652 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 02.06.2009 – 16:31

Перегляд дописуЮст (2.06.2009 14:21) писав:

Існують дві концепції щодо концентрації освітніх послуг.
1. Вищу освіту зосередити у відомих, здебільшого столичних, закладах, і хай їдуть студенти навчатися.
2. Вищу освіту наближувати до споживача. Як ото було в Україні з філіями і малими ВНЗами.
Перша концепція характеризується якістю і дорогожнечею для студента. Друга концепція дешевша, але можливо менш якісна? Яким шляхом розвиватися краще?
1. Всілякі "інститути благородних дівиць" - тобто соціальні розважально-розвиваючі заклади, нехай будуть в столицях. всеодно їхня функція не навчальна.
2. освітні заклади, які справді навчають працювати нехай будуть відділеннями підприємств. хай підприємства самі собі навчають спеціалістів. тоді буде не так важливо купити диплом. інша справа, що з нашими законами для дрібних підприємств то занадто дорого, бо студента - інженера треба вчити всілякої філософії та іншого непотребу, а державні всілякі інспекції відразу нападуть з перевірками, вимаганнями хабарів.... адже державний рекет все ще в розквіті, а значить другий варіант відпадає. Лише тому, що владі не потрібні працюючі підприємства і вмілі спеціалісти.

Як владі, так і простим українцям потрібні "інститути благородних дівиць" - не освітні, а соціальні заклади для пропаганди паразитичного "американського" способу життя, снобізму, розважання молоді, та доїння грошей з батьків.
  • 0

#25 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.06.2009 – 16:46

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (2.06.2009 16:31) писав:

1. Всілякі "інститути благородних дівиць" - тобто соціальні розважально-розвиваючі заклади, нехай будуть в столицях. всеодно їхня функція не навчальна.
2. освітні заклади, які справді навчають працювати нехай будуть відділеннями підприємств. хай підприємства самі собі навчають спеціалістів. тоді буде не так важливо купити диплом. інша справа, що з нашими законами для дрібних підприємств то занадто дорого, бо студента - інженера треба вчити всілякої філософії та іншого непотребу, а державні всілякі інспекції відразу нападуть з перевірками, вимаганнями хабарів.... адже державний рекет все ще в розквіті, а значить другий варіант відпадає. Лише тому, що владі не потрібні працюючі підприємства і вмілі спеціалісти.

Як владі, так і простим українцям потрібні "інститути благородних дівиць" - не освітні, а соціальні заклади для пропаганди паразитичного "американського" способу життя, снобізму, розважання молоді, та доїння грошей з батьків.
Підприємства такого собі підготують... Це ж не ПТУ. А "філософія та інший непотріб" можуть відіграти найбільшу роль у підготовці класного фахівця.
ПЕС. Може та проблема "концетрація - розпорошення" трохи згладиться за допомогою інтернет - освіти...
  • 0

#26 Nomad

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3581 повідомлень

Відправлено 02.06.2009 – 16:47

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (2.06.2009 17:31) писав:

1. Всілякі "інститути благородних дівиць" - тобто соціальні розважально-розвиваючі заклади, нехай будуть в столицях. всеодно їхня функція не навчальна.
2. освітні заклади, які справді навчають працювати нехай будуть відділеннями підприємств. хай підприємства самі собі навчають спеціалістів. тоді буде не так важливо купити диплом. інша справа, що з нашими законами для дрібних підприємств то занадто дорого, бо студента - інженера треба вчити всілякої філософії та іншого непотребу, а державні всілякі інспекції відразу нападуть з перевірками, вимаганнями хабарів.... адже державний рекет все ще в розквіті, а значить другий варіант відпадає. Лише тому, що владі не потрібні працюючі підприємства і вмілі спеціалісти.

Як владі, так і простим українцям потрібні "інститути благородних дівиць" - не освітні, а соціальні заклади для пропаганди паразитичного "американського" способу життя, снобізму, розважання молоді, та доїння грошей з батьків.

Чото вас закоротило на дівицях, бігме
  • 0

#27 Romun

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 573 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Полтава

Відправлено 02.06.2009 – 16:48

Перегляд дописуЮст (2.06.2009 14:21) писав:

Існують дві концепції щодо концентрації освітніх послуг.
1. Вищу освіту зосередити у відомих, здебільшого столичних, закладах, і хай їдуть студенти навчатися.
2. Вищу освіту наближувати до споживача. Як ото було в Україні з філіями і малими ВНЗами.
Перша концепція характеризується якістю і дорогожнечею для студента. Друга концепція дешевша, але можливо менш якісна? Яким шляхом розвиватися краще?
Яким шляхом розвиватися диктує швидше попит (абітурієнти)...Чиста економіка. Якщо попит на університет культури Поплавського великий, то вони швиденько відкривають філії по всій Україні і згрібають гроші... Теж саме наприклад з Юракадемією Харківською. Є попит, унвіерситети швидко відгукуються на нього пропозицією.

До того ж Столичні заклади або навіть заклади всіх міст мільйонерів не зможуть охопити всіх бажаючих здобути вищу освіту, тому університетам на місцях бути...

Те що якість освіти у філіях гірша - окрема тема, за короткий строк треба набрати викладацький склад, в той час як в нормальних закладах він формується десятиліттями... Але і тут переважній більшості студенства якість освіти до лампочки аби диплом дали. Тому валом ідуть в комерційні вузи, на заочні факультети, де знань практично нуль, все одно навчаться на роботі.

Не слід недооцінювати і Внзи на місцях, багато їх негіршіза столичні, не з гіршою базою. Якщо взяти Полтаву, то Медична Академія та Аграрні академії посідають не останні місця в рейтингу внз країни та й решта дають якість освіти кращу ніж бідь які філії.
  • 0

#28 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.06.2009 – 18:52

Цікавий приклад Острозької академії. Здавалося б цілковитої периферії. А колись університети якраз на окраїнах і споруджувалися (розміщувалися) - щоб спудеям ніхто не заважав здобувати високу науку.
Схеми розміщення університетів. Історично ще у середньовіччі склалися дві схеми розміщення університетів: автономність розміщення щодо міста і внутрішньоміське розміщення, часто поблизу центрального району міста. Цій традиції сприяли поширені уявлення про обраність праці ученого та цінності освіти. Тому знадобилася відповідна просторова форма, здатна задовольнити функціональні потреби у самотності, необхідності зосередитися на предметі досліджень, а також щоб уникнути світських спокус, здатних відвернути студентів і професорів від вчених занять. Класичними прикладами такого розміщення стали прославлені англійські університети Оксфорд і Кембрідж. Вони розташувалися серед сільського ландшафту, втілюючи собою переосмислену в новій архітектурно-естетичній якості ідею про вдосконалення і виховання людини за допомогою створення відповідного архітектурного і природного середовища. Другим прийомом розміщення університетів стало їх розташування в межах міської межі. В цьому випадку, займаючи обширну територію, університет перетворювався на той, що грає важливу роль містобудівний ансамбль. Таким чином, у ХІІ-XVI ст. виникли такі університети як Болонська правова школа, Сорбонна, Празький та Краківський університети. Університетські комплекси оцінювалися як одні з кращих міських ансамблів європейських столиць і найбільших міст. Не дивлячись на включення в міське середовище, орієнтація університетських комплексів часто була побудована по замкнутій просторовій моделі – у середину, без розкриття і злиття з міським простором. Ця модель була матеріальним втіленням ідей про відгородженість освіти і науки від непотрібної суєти або спокус міського життя. Університети самі перетворилися на наслідок у містоутворюючий чинник, сприяючи виникненню навколо себе населеного пункту. Студенти повинні були присвячувати весь свій час навчанню, в зв'язку з цим вони зобов'язані були покинути рідні домівки і переселитися в гуртожитки університет. Таким чином, архітектурно-планувальна структура університету повинна була відповідати різностороннім функціональним потребам студентів і викладачів.
  • 0

#29 Neorlandina

    Schadenfreude

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3840 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 02.06.2009 – 18:59

Перегляд дописуСаляма (2.06.2009 16:22) писав:

не зараховувала би вищензваний ВУЗ до маленьких і не іменних
еее
500 студентів на всіх 5-ти курсах це хіба не маленький?
а 16 аудиторій, що знаходяться на половині четвертого поверху другого корпусу гімназії східних мов?
та й дуже мало про нього знають.
сайту навіть немає свого.
  • 0

#30 ВакуОлька

    Найпостожерливіша

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1558 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 03.06.2009 – 09:37

Перегляд дописуRomun (2.06.2009 17:48) писав:

Те що якість освіти у філіях гірша - окрема тема, за короткий строк треба набрати викладацький склад, в той час як в нормальних закладах він формується десятиліттями...
Крім того, треба пам"ятати, що не завжди викладачі-аксакали можуть дати сучасний рівень навчання студентам.. Маю на увазі теперішнім. Сама пройшла через те, що викладачі часто "грішили" тою справою, що вже роками розказують майже ж тими словами, що і попереднім поколінням... А про сучасні технології і ооволодіння ними в деяких моментах і мови нема...
  • 0

#31 bulbashka_aero

    Вівця-перевертень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1577 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кременчук

Відправлено 03.06.2009 – 10:12

Перегляд дописуВакуОлька (3.06.2009 09:37) писав:

Крім того, треба пам"ятати, що не завжди викладачі-аксакали можуть дати сучасний рівень навчання студентам.. Маю на увазі теперішнім. Сама пройшла через те, що викладачі часто "грішили" тою справою, що вже роками розказують майже ж тими словами, що і попереднім поколінням... А про сучасні технології і ооволодіння ними в деяких моментах і мови нема...
Угу. А молоді викладачі часто не мають достатнього практичного досвіду і через це "губляться" в теорії...
  • 0

#32 ВакуОлька

    Найпостожерливіша

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1558 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 03.06.2009 – 10:17

Перегляд дописуbulbashka_aero (3.06.2009 10:12) писав:

Угу. А молоді викладачі часто не мають достатнього практичного досвіду і через це "губляться" в теорії...
Що є, то є... До речі, в нас знайшли вирішення цієї проблеми. "Аксакали" читають лекції, молоді ведуть практичні/семінари.... Щоб провести семінар треба й самому сісти згадати все і підготувати пару і завдання.. От і вирішення питання;)
  • 0

#33 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 03.06.2009 – 10:59

Перегляд дописуВакуОлька (3.06.2009 10:17) писав:

Що є, то є... До речі, в нас знайшли вирішення цієї проблеми. "Аксакали" читають лекції, молоді ведуть практичні/семінари.... Щоб провести семінар треба й самому сісти згадати все і підготувати пару і завдання.. От і вирішення питання;)
Це нормальна практика. Професори читають лекції, а особи без вчених ступенів асистують. Здебільшого молодняк. І не залежно від того чи ВНЗ центральний чи периферійний.
  • 0

#34 bulbashka_aero

    Вівця-перевертень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1577 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кременчук

Відправлено 03.06.2009 – 11:41

Перегляд дописуВакуОлька (3.06.2009 11:17) писав:

Що є, то є... До речі, в нас знайшли вирішення цієї проблеми. "Аксакали" читають лекції, молоді ведуть практичні/семінари.... Щоб провести семінар треба й самому сісти згадати все і підготувати пару і завдання.. От і вирішення питання;)
Угу. Це звичайна практика. Але діє тільки за умови, що лектор і асистент тісно співпрацюють. Що у нас не завжди реалізовується.

А ще більш поширена практика (в українських внз) - коли лектор зі ступенем "числиться", а молодий/дурний/недосвідчений асистент працює зі студентами... От вам і якість освіти... До речі, така практика поширена як в столичних, так і в периферійних внз.
  • 0

#35 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 03.06.2009 – 13:54

Перегляд дописуbulbashka_aero (3.06.2009 11:41) писав:

Угу. Це звичайна практика. Але діє тільки за умови, що лектор і асистент тісно співпрацюють. Що у нас не завжди реалізовується.

А ще більш поширена практика (в українських внз) - коли лектор зі ступенем "числиться", а молодий/дурний/недосвідчений асистент працює зі студентами... От вам і якість освіти... До речі, така практика поширена як в столичних, так і в периферійних внз.
Цікава практика.... Вперше чую... Хоча якщо це правда, то наукові світила все-таки числяться лише в периферійни ВНЗ, бо наприклад у Києві ті світила мабуть мають боротися за робоче місце. Стільки їх там є. Не то що, наприклад, у Жмеринці.
  • 0

#36 bulbashka_aero

    Вівця-перевертень

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1577 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кременчук

Відправлено 04.06.2009 – 14:26

Перегляд дописуЮст (3.06.2009 14:54) писав:

Цікава практика.... Вперше чую... Хоча якщо це правда, то наукові світила все-таки числяться лише в периферійни ВНЗ, бо наприклад у Києві ті світила мабуть мають боротися за робоче місце. Стільки їх там є. Не то що, наприклад, у Жмеринці.
Вперше? а коли ви востаннє українськими внз гуляли?
Боротися за робоче місце? Ви ще пам’ятаєте про такі поняття, як "кумівство", "своя рука" і інша коза ностра? Якийсь пан наївний ;)

Не знаю, що там у Жмеринці, а от про деякі солідні вузи знаю це достеменно. Звісно, це не означає, що працює тільки "молодьож", але...
  • 0

#37 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 04.06.2009 – 16:28

Перегляд дописуbulbashka_aero (4.06.2009 14:26) писав:

Вперше? а коли ви востаннє українськими внз гуляли?
Боротися за робоче місце? Ви ще пам’ятаєте про такі поняття, як "кумівство", "своя рука" і інша коза ностра? Якийсь пан наївний ;)

Не знаю, що там у Жмеринці, а от про деякі солідні вузи знаю це достеменно. Звісно, це не означає, що працює тільки "молодьож", але...
Але може це і правильно... Якщо людина стала світилом, написала книги - то хай і отримує солідне утримання, а горло хай надривають асистенти, які звечора проситають світилову книгу, а зранку розкажуть про це студентам...
  • 0

#38 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 19.06.2009 – 11:29

Оце вчора почув цікаву інформацію, що Німеччина так швидко оговталася після 2-ої світової, бо ВНЗ прийшли у кожне маленьке місто. Нічого студентів відриватии від сімї, наражати на великі фінансові витрати. Держава має стимулювати освіту будь-якими способами. Лише освічена нація має шанс у глобальній конкуренції.
  • 0

#39 Twinkle

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1625 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 03.08.2009 – 13:03

Перегляд дописуCarrion (2.06.2009 16:49) писав:

Але ще раз повторюсь...навчання на 80% залежить від студента і від його бажання навчатись, можна і в технікумі і в коледжі і в пту здобути хорошу освіту, було б бажання! )))

А навіщо тоді йти у навчальний заклад, якщо 80% залежить від студента? Тоді вдома сидіти вчитися по книжках.

Випадки, звичайно, бувають різні, і однозначно тут сказати важко - чи варті існування невеликі навчальні заклади. Мені особисто довелося зіткнутися з негативним прикладом - Львівський Ставропігіон, який закрили минулої осені. Поняття "рівень викладання" взагалі важко застосувати до цього навчального закладу.
  • 0

#40 ВакуОлька

    Найпостожерливіша

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1558 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 03.08.2009 – 14:04

Перегляд дописуTwinkle (3.08.2009 13:03) писав:

А навіщо тоді йти у навчальний заклад, якщо 80% залежить від студента? Тоді вдома сидіти вчитися по книжках.
ну є ж форма навчарня - екстернат... Вчишся вдома і здаєш екзамени для того, щоб був диплом..
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних