Перейти до вмісту

Банерна реклама


Повідомлень в темі: 6

Опитування: Клікаєте по банерам? (14 користувачів проголосувало)

Коли-небуть ви клікали по банерам?

  1. Так, постійно клікаю (0 голосів [0.00%])

    Процент голосів: 0.00%

  2. Клікаю, коли реклама подобається (4 голосів [28.57%])

    Процент голосів: 28.57%

  3. Один раз клікав по молодості (0 голосів [0.00%])

    Процент голосів: 0.00%

  4. Мене бісить реклама!!! (4 голосів [28.57%])

    Процент голосів: 28.57%

  5. Я маю AdBlock і мені пофіг (6 голосів [42.86%])

    Процент голосів: 42.86%

Голосувати Гості не можуть голосувати

#1 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 17.05.2009 – 22:43

  • 6
Я рахую що ця реклама, як і будь-яка інша інтернет-реклама, крім професійно спланованих акцій, доживає свої останні дні. У зв'язку з цим виникає запитання: чому ринок такої реклами до сих пір крутиться? Багато користувачів знищує рекламу технічними засобами, інших така реклама відверто дратує і вона стає антирекламою. Ваші думки чому така реклама до сих пір працює.

#2 Evol

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1846 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 17.05.2009 – 23:06

клікну якшо мене воно зацікавило. але в більшості випадків реклама тупа і приходиться її блокувати шоб не дратувала. головне шо за неї платять тупі рекламодавці :D

реклама застосовується не тільки для того шоб на неї клікнули (нормальна реклама), але й шоб створити ефект популярності марки. навіть якшо її просто побачити декілька разів, то пізніше серед різних варіантів вибір впаде саме на розрекламований товар а не на невідомий.
  • 0

#3 Amili

    сама по собі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1458 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 18.05.2009 – 15:59

Доречі, під час кризи кількість реклами в інтернеті зростає. Її популярність росте. Більшість фірм переходять з інших видів реклами саме на банерну в інтернеті. Тому не думаю, що такий вид реклами зменшиться...навпаки буде розвиватися.

сама на банери ніколи не клікаю :D
  • 0

#4 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.05.2009 – 16:34

Перегляд дописуFT232BM (17.05.2009 23:43) писав:

Я рахую що ця реклама, як і будь-яка інша інтернет-реклама, крім професійно спланованих акцій, доживає свої останні дні. У зв'язку з цим виникає запитання: чому ринок такої реклами до сих пір крутиться? Багато користувачів знищує рекламу технічними засобами, інших така реклама відверто дратує і вона стає антирекламою. Ваші думки чому така реклама до сих пір працює.
все залежить від країни і розвитку інтернету. Наприклад в США вже давно росте частка відео реклами і контекстної реклами, в Україні відеореклама лише набирає обертів, а контекст з банерною зрівняється через пару років, наразі вона займає лише 30 % ринку.



Перегляд дописуEvol (18.05.2009 00:06) писав:

реклама застосовується не тільки для того шоб на неї клікнули (нормальна реклама), але й шоб створити ефект популярності марки. навіть якшо її просто побачити декілька разів, то пізніше серед різних варіантів вибір впаде саме на розрекламований товар а не на невідомий.
дійсно, банерна реклама носить більше іміджевий характер

Перегляд дописуAmili (18.05.2009 16:59) писав:

Доречі, під час кризи кількість реклами в інтернеті зростає. Її популярність росте. Більшість фірм переходять з інших видів реклами саме на банерну в інтернеті. Тому не думаю, що такий вид реклами зменшиться...навпаки буде розвиватися.
ринок реклами в Україні суттєво просів, але інтернет - реклама це чи не єдиний вид реклами якому прогнозуюь хоч якесь зростання в 2009 році.

Дійсно інтернет-реклама значно дешевша, але якщо порахувати вартість залучення однієї людини до перегляду, то інтернет-реклам буде дорожче ніж телевізійна.
  • 0

#5 Крихітка

    Мрійниця

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4030 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Івано-Франківськ, Castelló, Ibiza, Hildesheim

Відправлено 18.05.2009 – 16:38

де варіант "просто ніколи не клікаю"
не те щоб бісила...але коли перед очима мигає...рр
  • 0

#6 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 18.05.2009 – 23:12

Панове! Я пропонував глянути на рекламу під іншим кутом зору, очима рядового користувача. Левова частка проголосувало, що реклам відверто бісить, вони мають AdBlock чи просто ігнорують. Питання ось в чому: "Чому це не беруть до уваги рекламодавці?"
  • 0

#7 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.05.2009 – 23:17

"Клікаю, коли реклама подобається" - не "подобається", проте "зацікавила". Кілька разів було, й надалі не виключає.
А що жодного разу не зацікавило, то це виринаючі віконця - щоразу зачиняю рішуче!
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних