Перейти до вмісту

Чому не випускають україномовних ігор


Повідомлень в темі: 108

#61 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 23.02.2011 – 14:48

Перегляд дописуBeHardcore (21.02.2011 20:59) писав:

наведи приклади.Малобюджетки зараз тримаються на рівні інді - де ще є конкурентноспроможними,а для чогось великого потрібно зробити колосальну роботу.
Distant World, Эадор, Portal, Mount&Blade, Sword of the Stars, Hammerfight, Penumbra, UFO: Extraterrestrials і т. д.

Повідомлення відредагував Білий Дракон: 23.02.2011 – 14:52

  • 0

#62 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 23.02.2011 – 16:10

Інди ігри — ігри створені незалежно від фінансування великих видавців. Вони не обов’язково малобюджетні. Хоча, якщо порівнювати їх бюджет із Mass Effect. Та й гроші у великих бюджетах йдуть переважно на рекламу.

Повідомлення відредагував Білий Дракон: 23.02.2011 – 16:13

  • 0

#63 BeHardcore

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 55 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 23.02.2011 – 21:20

Інді на то і інді що не фінансуються вликими компаніями,тому й не конкурентно спороможні на великому ринку, ПОртал тут не катить, це розробка не інді-студії а самої Valve, на рекламу йде велика частина,розробка двіжка,моделей,голосів,атмосфери, відомі письменники які пишуть сюжет,а реклама йде на другому плані.
  • 0

#64 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 23.02.2011 – 21:30

Перегляд дописуBeHardcore (23.02.2011 21:20) писав:

Інді на то і інді що не фінансуються вликими компаніями,тому й не конкурентно спороможні на великому ринку, ПОртал тут не катить, це розробка не інді-студії а самої Valve, на рекламу йде велика частина,розробка двіжка,моделей,голосів,атмосфери, відомі письменники які пишуть сюжет,а реклама йде на другому плані.


Portal — якраз чудовий приклад.

«Предшественницей Portal является игра Narbacular Drop, которая разрабатывалась группой студентов из Института технологий DigiPen (англ. DigiPen Institute of Technology).[13] Игра была выпущена и до сих пор распространяется бесплатно.[14] Впоследствии создатели Narbacular Drop, выступавшие под названием «Nuclear Monkey Software», устроили презентацию своей игры в офисе Valve Software, в ходе которой, по словам Дага Ломбарди (англ. Doug Lombardi), растроганный Гейб Ньюэлл (англ. Gabe Newell), не дождавшись конца демонстрации, вскочил со стула, чуть ли не обнял студентов и заявил, что им немедленно стоит войти в состав Valve. Дебютным проектом нового отделения, состоявшего из четырёх программистов и трёх дизайнеров из института DigiPen,[15] стал Portal.[3]»

  • 0

#65 BeHardcore

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 55 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 24.02.2011 – 00:47

Тут нема аргументів.Хоча малобюджетки не конкурують з тим що є на ринку, навіть от вийшов Bulletstorm i Killzone 3 - великі ігри від великих людей за великі гроші.імхо
  • 0

#66 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 24.02.2011 – 03:11

Перегляд дописуBeHardcore (24.02.2011 00:47) писав:

Тут нема аргументів.Хоча малобюджетки не конкурують з тим що є на ринку, навіть от вийшов Bulletstorm i Killzone 3 - великі ігри від великих людей за великі гроші.імхо
Ти хочеш сказати, що Bulletstorm i Killzone 3 такі вже хороші ігри? Не довіряй рекламі, а перевіряй. 80% ігор, що Я граю, це якраз малобюджетки. Вони позбавлені комерційної попси і спрощень.
  • 0

#67 BeHardcore

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 55 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 24.02.2011 – 10:06

причому тут реклама взагалі? Так я вважажаю що це хороші ігри,відео рев'ю + купа відео + думка критиків + девелопери,які зробити собі всесвітнє ім'я.

Цитата

80% ігор, що Я граю, це якраз малобюджетки
На колір і смак фломастери різні.Я схиляюсь більше до видовищ.
  • 0

#68 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 25.02.2011 – 11:25

Перегляд дописуBeHardcore (24.02.2011 10:06) писав:

причому тут реклама взагалі? Так я вважажаю що це хороші ігри,відео рев'ю + купа відео + думка критиків + девелопери,які зробити собі всесвітнє ім'я.

На колір і смак фломастери різні.Я схиляюсь більше до видовищ.
Реклама? Зараз вигідно більше грошей вкласти в рекламу і зекономити на виробництві. Що видно з кінематографу й індустрії ігор. По максимуму перевести бюджет в рекламу і о диво, така продукція йде краще ніж якісна.

Малобуджетки люди роблять від душі.
  • 0

#69 BeHardcore

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 55 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 25.02.2011 – 18:49

Цитата

Малобуджетки люди роблять від душі.
тому там більше сюжету і геймплею. І це аж ніяк не означає шо люди які роблять широкомасштабні проекти роблять їх без душі.
  • 0

#70 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 25.02.2011 – 23:44

Перегляд дописуBeHardcore (25.02.2011 18:49) писав:

тому там більше сюжету і геймплею. І це аж ніяк не означає шо люди які роблять широкомасштабні проекти роблять їх без душі.
Вони невільні люди :)
  • 0

#71 BeHardcore

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 55 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 26.02.2011 – 10:06

Це не аргумент)))))))
  • 0

#72 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 26.02.2011 – 14:52

Перегляд дописуBeHardcore (26.02.2011 10:06) писав:

Це не аргумент)))))))
Ось це теж:

Перегляд дописуBeHardcore (25.02.2011 18:49) писав:

тому там більше сюжету і геймплею. І це аж ніяк не означає шо люди які роблять широкомасштабні проекти роблять їх без душі.

Видавець повністю контролює розробника і креативні починання викорінює. Зоб гра приносила найкращі прибутки, їх роблять максимально спрощеними і попсовими. Там нема місця душі.

Повідомлення відредагував Білий Дракон: 26.02.2011 – 14:55

  • 0

#73 BeHardcore

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 55 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 26.02.2011 – 15:02

Якби видавець все контролював то ніхто б максимальної оцінки не ставив,ні критики ні гравці,але чомусь маса народу чекає Geas Of War 3, і піар тут ніпричому зовсім.
  • 0

#74 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 27.02.2011 – 03:18

Перегляд дописуBeHardcore (26.02.2011 15:02) писав:

Якби видавець все контролював то ніхто б максимальної оцінки не ставив,ні критики ні гравці,але чомусь маса народу чекає Geas Of War 3, і піар тут ніпричому зовсім.
Критики? :)
Гравці, що купили гру передзамовленням? :lol:
Критику можеш почитати на піратських торрентах.

Ще щодо критики можеш подивитися Игроманію, як вона вихваляє круті ігри. А вже через пів року після виходу тих ігор, починає проскакувати їхня справжня думка. А народ здебільшого — скот, хаває все.

Коротше, все це виправдання щоб не робити українських ігор.

Повідомлення відредагував Білий Дракон: 27.02.2011 – 03:18

  • 0

#75 BeHardcore

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 55 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 27.02.2011 – 10:09

Значить піратські торенти рулять а думки інших ацтой? ТОді чого Call Of Duty практичнов кожній країні на з піратських торрентів CoD був скачаний більше мільйона разів? Теж реклама?А ну та... в тебе більше немає що сказати крім реклами.Ігроманія мені не точка опори,я журнали читаю для новин, а оцінку я дістаю беспосереднім спілкуванням з людьми.

Ти крім себе нікого не чуєш.
  • 0

#76 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 27.02.2011 – 15:35

Перегляд дописуBeHardcore (27.02.2011 10:09) писав:

Значить піратські торенти рулять а думки інших ацтой? ТОді чого Call Of Duty практичнов кожній країні на з піратських торрентів CoD був скачаний більше мільйона разів? Теж реклама?А ну та... в тебе більше немає що сказати крім реклами.Ігроманія мені не точка опори,я журнали читаю для новин, а оцінку я дістаю беспосереднім спілкуванням з людьми.

Ти крім себе нікого не чуєш.
Я всі новинки качаю і що? А ти хам.
П. В. Call of Duty: Modern Warfare 2 — торренти зустріли нейтрально. Ніяких вихвалянь, трохи критики. А що, ти вважаєш Call of Duty: Modern Warfare 2 класною грою?
  • 0

#77 BeHardcore

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 55 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 27.02.2011 – 16:22

я про Блек Опс,і так,вважаю.І не тільки я якщо її мільйони качають.А те що тобі більше інді подобаються не означає що широкомаштабки гнилі рекламні проекти.Те що я хам нічого не міняє,і те що я говорю що думаю це моя справа.

П.С.: вертаючись взагалі доо самої теми - в нас немає української аудиторії настільки великої,що змогла би в нас конкурувати з російською.тому GSC і вибилась бо назбирала аудиторію не тут.імхо.
  • 0

#78 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 27.02.2011 – 16:52

Перегляд дописуBeHardcore (27.02.2011 16:22) писав:

я про Блек Опс,і так,вважаю.І не тільки я якщо її мільйони качають.А те що тобі більше інді подобаються не означає що широкомаштабки гнилі рекламні проекти.Те що я хам нічого не міняє,і те що я говорю що думаю це моя справа.

П.С.: вертаючись взагалі доо самої теми - в нас немає української аудиторії настільки великої,що змогла би в нас конкурувати з російською.тому GSC і вибилась бо назбирала аудиторію не тут.імхо.
Можна паралельно робити українські тексти. Але видавці GSC сказали ні. На їх форумі навіть банять за українську мову о_О
Згадай як розпочиналися локалізації в РФ. Пірати-ентузіасти перекладали і озвучували ігри. З часом утворився російськомовний ігровий ринок. Чекати, що в Україні самостійно утвориться україномовний ринок — так по український. :)

Повідомлення відредагував Білий Дракон: 27.02.2011 – 16:53

  • 0

#79 BeHardcore

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 55 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 27.02.2011 – 18:50

Робити українські тексти і робити українські ігри не те.МОва йде не про локалізації,локалізації в нас робляться і з успіхом скачуються з торентів.Ми ж про ігри. Як показує статистики наш ринок тримається на аутосрсингу,нам до свого ринку не висстачає бажання,бажання робити українські ігри,локалізація для одиниць,бо багато кому ЗРУЧНІШЕ грати ігри російською в Україні. Я вибираю або мову оригіналу(переважно це американська) або український відповідник якщо знаходжу.
  • 0

#80 Пластун

    хрєновенький генерал

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1990 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Волинь

Відправлено 27.02.2011 – 19:16

Перегляд дописуБілий Дракон (27.02.2011 16:52) писав:

Можна паралельно робити українські тексти. Але видавці GSC сказали ні. На їх форумі навіть банять за українську мову о_О

Що таке GSC? Пруфлінк?
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних