Pavlo_Taiko (15.01.2011 19:25) писав:
Неправда. Проблема у тому, що на машину яка стоїть дія сили тертя більша. Якби це так пояснити наочно. Це ніби колеса машини що стоїть закріплені, а машини що їде - ні. Відчуваєш різницю? Всі частини машини що їде рухаються більш менш одночасно, при зіткненні звісно інерційні сили протидіють пружним і машина зминається, однак градієнт є більш менш рівномірним, тоді як у машини що стоїть колеса міст і інші прилеглі деталі ніби більш повільно від'їжджають ніж деталі, які на одному рівні по вертикалі з місцем зіткнення. Корочше кажучи на одну машину сила діє лише в місці зіткнення, а на іншу іще й у місці тертя об поверхню. Ну це звісно вельми наближена модель до того ж я можу помилятися.
Машини діють одна на одну із однаковими за величиною силами. Сила тертя із боку Землі теж діє на обидві машини. Колеса, у машини, що стоїть аж ніяк не закріплені, після удару вона поїде у напрямку удару. Прискорення обидвох машин будуть однаковими.
Вуйко Дмитро (15.01.2011 22:28) писав:
Тобто що, за допомогою м"ячиків для пінпонгу не можна дістати затонулий катер?

Звичайно можна, якщо добре постаратись. Просто ту передачу не слід сприймати надто серйозно.
"Не стріляйте в піаніста, він грає, як вміє". Звичайно ж Гайнеман не фізик, й природно, що він робить елементарні ляпи.
Повідомлення відредагував kalamar: 15.01.2011 – 23:00