Перейти до вмісту

Розмовляти українською модно

Повідомлень в темі: 331

#61 Гатило

Частий гість

• Користувачі
  • PipPipPip
  • 32 повідомлень
  • Місто:Запоріжжя

Відправлено 22.11.2006 – 08:56

Мені говорити українською тяжко. Я за звичай послуговуюся в побуті суржиком. Рідко трапляється нагода порозмовляти зі співбесідником, який би зрозумів українську без домішків...
Ділова мова існує, принаймні, курс у нас на юрфаці такий був "ділова українська мова", власне саме цим варіантом із літературних послуговуюся найчастіше за фахом, бо я юрист.
Україномовність у Запоріжжі - віктимний чинник, часто викликаєш у оточуючих невмотивовану агресію. Проте, керуватися у виборі мови модою є ознакою несвідомості. Я не збираюся відмовлятися від своєї мови лише тому, що місцеві недоумки волають про те, що мені слід їхати додому (!) до Львова. Я народився у Запоріжжі, я люблю свій край і не збираюся нікуди звідси відїзджати. Загалом же ж ситуація лажова... За останні 15 років стан справ лише погіршився.
  • 0

#62 lyanochka

Профі

• Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 341 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів-)

Відправлено 09.02.2007 – 17:35

Перегляд дописуAndyR (18.07.2006 11:50) писав:

2 Пл_Я_ма:
Сам нещодавно вернувся з Києва. Перепрошую звичайно перед нормальними киянами та їх "вірних симпатиків", але це справді паскудство... таке враження, що першою реплікою на будь-яке питання задане українською є "што-што?". Окрім того, можуть просто не звернути уваги на тебе. Тобто задаєш питання, людина дивиться на тебе і просто тупо валить в іншу сторону. Вже не говорю за те, щоб допомогти чимось... Я стояв в метро і бачу краз під"їхало одне. Я не встиг прочитати, куди воно їду, і питаюсь в якоїсь жіночки: це метро до Хрещатику зараз їде? вона: ні...я стою...метро від"їзджає і на стіночці пише: 2-га станція Хрещатик... і що? і за що?... паскудно дійсно... Я думав, чесно кажучи, що ця зверхність кудись дінеться згодом.... але де там..