Перейти до вмісту

Програма української і зарубіжної літератур в школі.


Повідомлень в темі: 32

#21 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 21.12.2008 – 15:45

Перегляд дописуВареник (21.12.2008 14:52) писав:

то ще нічого, от ми, пам"ятаю в школі вчили Кобо Абе "Людина-коробка", ото була жесть... або вірш, не пам"ятаю чий, називався "Падло", де у всіх деталях описувалася здохла собака, яка вже почала розкладатися... так що вам ще пощастило... а взагалі, ми коли нас дістали ті цікаві історії, влаштували бойкот, і все стало ок.
Жесть! Люблю "людину-коробку". Впринципі програма укр. та заруб літ. хоч і далека від ідеальності, але я добре запам‘ятав:
Людину-коробку, Тигроловів, Пігмаліона, Кайдашеву сім‘ю, Чуму, Прєступлєніє і наказаніє. Фауст не сподобався, нажаль, певно переклад був паршивий.
  • 0

#22 Гість_Гість_*

  • Гості

Відправлено 21.12.2008 – 15:47

Перегляд дописуЙа_ЯбЛуЧкО_XD (21.12.2008 15:26) писав:

так нащо це вчити дітям, якщо написано не для них ?!
Ти наче казала що тобі 14 років..чи ти у восьмому класі? Я тут не дуже розбираюсь,бо коли мені було 14 років я була у 10 класі...
!4 років- то вже підліток. Якраз статеве дозрівання і т.д. Ти пропонуєш читати еротичну літературу? "во дєті дают..." )))
до речі, де Сад дуже непогано писав. Просто не треба сприймати одні збочення.
  • 0

#23 Вареник

    banned

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3089 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 21.12.2008 – 15:58

Цитата

Така ситуація змальована в романі Абе «Людина-коробка» (1973). Втеча від
суспільства тут відбувається в екзотичний і, на перший погляд, навіть
сміховинний спосіб: людина одягає на себе картонну коробку, яка доходить
їй до пояса. Здавалося б, звичайне дивацтво, але у філософській площині
воно призводить до кардинальної перебудови всієї психології, всього
способу мислення людини-коробки, яка по-новому починає дивитися на світ,
новими, вільними від нього, від його абсурду і жорстокості очима. З
часом людей-коробок на вулицях міста стає все більше, але інші,
«звичайні» люди, їх просто не помічають, вони для них - пусте місце,
яким, за великим рахунком, є для них й усе інше їхнє оточення, усі люди,
з якими вони спілкуються, підтримують зв'язки, але насправді долі яких
їм байдужі. Таким чином, метафоричний образ коробки, яку на себе одягає
герой, стає тут духовним символом відчуженості людини взагалі. Таким е
невтішний висновок письменника щодо концепції людського буття. Водночас
у романі є й оптимістичний символ. Це оголена жінка, що символізує життя
в його природній чистоті, не спотвореній складними соціальними
суперечностями.
от за що я любив зарубіжну літературу,бо там можна в будь якому творі знайти дуже прихований зміст)))))) у мене завжди було 5 а потім по новій системі 12 по даному предмету, бо язик добре підвішений, і можна молоти що хочеш, а всі це слухають з серйозним виразом обличчя :ggggg: :ggggg: :ggggg: :ggggg:
  • 0

#24 Йа_ЯбЛуЧкО_XD

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 649 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:if.ua

Відправлено 21.12.2008 – 16:01

Sensssorika, я йшла у 4 клас.
  • 0

#25 Зимова Дівчина

    Білочка-пустунка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2069 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 21.12.2008 – 16:28

Йа_ЯбЛуЧкО_XD
таке кумедне обурення)))
як панна думає чому вчать в школі?
школа (тобто середня освіта) дає базу. базу у всіх науках. і трошки більше ніж база, якщо не просто школа, а з якоюсь спеціалізацією.
ви все вивчаєте правильно в тому смислі що поступово від початку до кінця. тобто якщо казати про літературу, то її вчать поетапно. від античної до сучасної. пояснюють різницю в жанрах і стилях. розповідають чим відрізнявся той чи інший період. ОСНОВА. решта на ваш вибір, читайте що хочете ніхто не заборонить.
те саме і з іншими дисциплінами від математики до інформатики.
ну тобі паскаль не знадобиться може ти збираєшся там юристом бути, наприклад. а комусь наплювати на політологію чи історію, бо він збирається бути хіміком чи тим же програмістом. у 90% вибір ВНЗу робиться на останньому році навчання, ну або останніх двох. до того лише тіпання туди-сюди. (це я про дітей, які самі вибирають, а не підкоряються вибору батьків). тому до остаточного вибору вам даютсья всі дисципліни рівномірно.
те як і скільки вже залежить від викладача і його майстерності.

дітям багато що не цікаво в школі і що?
там десь писали, що і фізкультура у вас дуже багато навантажень дає. то ви себе не любите, бо не розвиваєтесь фізично, а потім звичайно велике навантаження. якщо цілими днями сидіти перед комп’ютером, а потім опа і бігати! о жах! бігати!

п.с. „Декамерон“, як і релігійна література, вивчається частково. не повністю. і до того ж лише як літературний текст.
з того ж „Декамерону“ на вивчення даються абсолютно цензурні шматочки. де Сад теж за мого навчання був в програмі. знову ж таки те, що можна давати дітям.
  • 0

#26 Красунечка

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 663 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 21.12.2008 – 16:37

Перегляд дописуЗимова Дівчина (21.12.2008 16:28) писав:

може ти збираєшся там юристом бути
:ggggg: оце сказала - і прямо в точку)
  • 0

#27 Ромашечка

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 293 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Чернівці

Відправлено 05.01.2009 – 13:09

Перегляд дописуЙа_ЯбЛуЧкО_XD (21.12.2008 15:16) писав:

Програма важка і складена не грамотно. Але найбільше мене вражають програми обох літератур. Куди вони дивились, коли це складали?
Але це ж зовсім не цікаво для 14-15 річних підлітків!! Куди вони дивляться?!
Програма з літератури (як української, так і зарубіжної) не важка. Вона просто розтягнута і доповнена, розрахована на ж 12 років, а не на 11, як і раніше. Є у ній твори, які раніше не вивчалися, але водночас багато авторів повикидали зовсім з програми (тільки це вже інша тема). Вважаю програму для 12-річної цілком посильною і такою, що дає людині нормальний загальний всебічний розвиток.
А щодо того, що нецікаво... Цілком може бути, це справа смаку. Самій зарубіжна література у школі подобалася дуже, а про українську такого сказати не можу.
Та і взагалі... У вузі потім теж багато чого нецікавого або непотрібного доведеться вчити...
  • 0

#28 DarkSun

    тут написана якась тупа фігня

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 752 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Мукачево

Відправлено 05.01.2009 – 14:34

Вчуся за 11-річною програмою.
Так, іноді я до кінця не розумію до кінця творів чи вони мені не подобаються. Але більша частина з них дійсно є шедеврами і їх треба обов'язково читати для власного розвитку. І вони є цікавими для мене. Інша справа, що більша частина мого класу рідко вникає в сутністність творів. Деякі з творів дійсно можеть здатися занадто дорослими для середньостатичного підлітка. Але то вже інша справа, кому треба, той почитає і зрозуміє. Хто не хоче - заб'є на літературу.
Тим більше, шо вожна відмазатись на уроках причитанням рецензії і скатуванням твору з інету.
Так вже є, не кожен буде то читати, навіть якщо праграма буде мега ідеальною.
Мені не сподобалась "Війна і мир" Толстого, навіть половину першого тому не прочитав, не проперло.
Але отримав кайф від прочитання "Злочину і кари" Достоєвського.
До Яблучка:ти дійсно вважаєш, що не потрібно вивчати Біблію чи Шекспіра? :happytwo:
  • 0

#29 Nana

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 751 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Dnipropetrovsk

Відправлено 13.01.2009 – 21:30

Перегляд дописуЙа_ЯбЛуЧкО_XD (21.12.2008 14:16) писав:

4. Середньовічна література: Лі Бо, Ду Фу, Рудакі, Омар Хайям, Гафіз, провансальські трубадури, Джауфре Рюдель, Бертран де Борн, ваганти, " Після про Роланда", Данте.

Але це ж зовсім не цікаво для 14-15 річних підлітків!! Куди вони дивляться?!

Хи-хи, я про Лі Бо курсову писала :happy1: Але хоч убийте мене, на пам"ятаю, щоб ми вчили його в школі. Можливо оглядово, хтозна, а тепер ОПА! Входить до програми :ggggg:

Йа_ЯбЛуЧкО_XD, ой, не варто б тобі переживати щодо того, що багато чого нецікаво приходиться вчити і читати. Кожного дня ми робимо купу речей, які ми б не хотіли робити, вірно? Я не маю нічого проти шкільної програми з зарубіжної та української літератур, навіть навпаки - підтримую. Чомусь підлітки оцінюють літературу як читання лише для розваг, а воно не так. Читати можна як для свого власного задоволення, так і для того, щоб вивчити ту чи іншу літературну епоху, літературний твір, дізнатися більше про автора, як історичну особу.

Тобі не обов"язково любити те, що читаєш. А тобі, як освіченій людині, потрібно хоча б знати ці твори та цих авторів. Для себе :beer:
  • 0

#30 Kris

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 27 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Київ

Відправлено 16.01.2009 – 22:42

Перегляд дописуNana (13.01.2009 21:30) писав:

Я не маю нічого проти шкільної програми з зарубіжної та української літератур, навіть навпаки - підтримую.
Я зараз навчаюсь на філології. Так ось хочу авторитетно :) заявити, що ми зараз вивчаємо приблизно 30% шкільної програми з світової літератури і 70% з укр.літ-ри. Тобто, наприклад, "Володара мух" Голдінга, якого я читаю зараз, за програмою ми вивчали років в 11... А зрозуміти такий складний твір в такому ранньому віці просто неможливо. Таких прикладів можу навести дуууже багато. Тому я шкільну програму з літератури зовсім не схвалюю! А про методи викладання літератури у школі я просто мовчу. Наскільки обмежено і побігло пропонують буквально перескочити через цілу купу авторів. Зараз пригадується, що на Кафку було відведено лише один урок...Про що тут можна говорити...Як на мене, варто серйозно переглянути і твори, що входять до програми як української, так і зарубіжної літератур і думаю буде доцільним значно зменшити кільість письмнників, які пропонуються до вивчення.
  • 0

#31 Ulrick Stahlbehr

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 365 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Звенигородка

Відправлено 04.02.2009 – 20:55

Гм... Автори дані трохи складнуваті: той же самий Данте, Бокаччо. І "Ромео і Джульєтту" на "Гамлета" змінили (хоч я взагалі розраховував на "Короля Ліра"). До програми української літератури я претензій не маю. А що насторожує, так це - мова підручників. Написано академічною мовою, яка, звичайно, малозрозуміла підліткам. А за що теж треба руки бити, так за те, що надто багато часу виділяється на зовсім непотрібні терміни, як от "Силабо-тонічне віршування" чи "Гекзаметр"... Я вбачаю сенс програми літератури в розумінні книг, їх аналізу. Небагато людей підуть на літературознавство. То що краще - виділити більше часу на твір, чи заучити за той час пару непотрібних термінів?
  • 1

#32 bastet

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 333 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 04.02.2009 – 21:12

написані в першому пості твори вивчались в 6-му класі 11-річки. в 8-му були більш серйозні речі. сама цікава зарубіжка література для мене була в 10-11 класах, коли пішли твори 2 половини 19 и 20 століття. З української цікавого було мало нажаль. А взагалі, як література може бути важкою? Важкою вона може бути лише на психіку, але в школі таких творів практично немає. Для кращого розуміння є критика, яка зазвичай добре написана. Про теорію літератури я не говорю, так як досі не розумію навіщо нас нею ТАК мучали - ознайомитись -так, я тільки за, але те що було в школі - то занадто.
  • 0

#33 Йа_ЯбЛуЧкО_XD

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 649 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:if.ua

Відправлено 04.02.2009 – 22:19

гм...
побачила твори для позакласного читання для 12 класу...
Андрухович,Іздрик,Забужко...Мені таке подобається!)
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних


Магазин кубиков Рубика Cubes.in.ua