Перейти до вмісту

трансмісія з плаваючим передаточним числом.


Повідомлень в темі: 30

#21 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6177 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 05.12.2008 – 15:56

Перегляд дописуdcLivsi (5.12.2008 11:25) писав:

В цій темі DarkLordVillis Ви хочете знати як передати енергію від двигуна до ведучих коліс(зірочок) при цьому не розриваючи силовий потік. тобто не використовувати муфту, повірте немає різниці як ви будете перключати передачі, чи за допомогою сателітів і сонцевої зірочки( доречі те що Ви назвали мусором, секвентальний автомат, і використовує цей принцип, уважно подивіться на схему) чи за допомогою простої механіки. Головна суть в економічній доцільності, виготовлення і ремонт. Це вже навіть не механіка а проста економіка. :prapor3: :happy1:
я не кажу, щоб не використовувати муфту. треба використовувати муфту і роздатку - тобто передачі вперед і назад. я хочу дізнатись, те, на що не вистачає мого мозку, може хтось підкаже, як перетворити кількість енергії потрібну на один оберт колеса, на частоту обертів. Або інший спосіб вирішити цю задачу.

ну от знову про електродвигуни розговорились... звісно це панацея від усіх подібних механічних болячок, але це болячка хімічна і електрична, і це не тема цієї розмови. дана розмова про трансмісію на сьогодні вже застаріла, але тема задана, прошу не відхилятися.
  • 0

#22 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 05.12.2008 – 21:16

dcLivsi, :prapor3: ти всетаки дуже безкомпромісний, пиши в цій етмі скільки хочеш, ккд ванкеля менший, я це читав ще в підручнику за 10 клас фізики, зараз найду посилання, це про це більше розказано, співвідношення маса/потужність більше, це точно а ккд, тут згадується про менший ккд, і тут, і ще якщо поритись в книжкахто можна знайти, якщо непомиляюсь, то двигун ванкеля має ккд при найкращих обставинах біля 22%, а дизель біля 35%, дизельний в виграші

щодо того що я сказав, давай це назвемо моя машина мрії:happy1:, жартую, одним словм, двигун прямо і безпосередньо крутить генератор, на кожному колесі прямопривідний елекродвигун, акумулятор тільки для старту, а щоб двигуни були менші і плтужніші, треба поставити асинхронні, які працюють на частоті набагато вищій, ніж в мережі, чим більша частота струму, тим менші об"єми займає електро двигун, вилазить це з того що реактивниц опір котушок зростає, ну і там можна понавидумувати
доречі, Бєлаз був з тако системою, здається

DarkLordVillis, це напевне до мене, думаю я не відхиляюсь, я пропоную замінити трансмісію на елекричну схему, яка буде керувати фактично частотою струму, от вам і трансмісія з плаваючим передаточним числом

Повідомлення відредагував Katod: 05.12.2008 – 21:17

  • 0

#23 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 05.12.2008 – 22:25

Перегляд дописуKatod (5.12.2008 21:16) писав:

DarkLordVillis, це напевне до мене, думаю я не відхиляюсь, я пропоную замінити трансмісію на елекричну схему, яка буде керувати фактично частотою струму, от вам і трансмісія з плаваючим передаточним числом
Там в описі теми є примітка "механіка", то я би все ж дослухався панавтора теми.
Щодо електричних двигунів, то ставиться генератор де зручно й електродвигуни де заманеться.
  • 0

#24 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6177 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 05.12.2008 – 23:15

Як ви мене замучили зі своїми електродвигунами. Я вам як електромеханік скажу - електродвигун всередині колеса це зовсім не проблема, це робили ще 150 років тому. Років 5 тому японці показали концепт з 4 електромоторами по 25КВт в колесах, і літій-іонним акамулятором на днищі автомобіля. Електродвигуни управляються електронікою. Електроніка переробляє постійний струм на імпульси, що надсилаються по вказаному проводу у вказаний час. ЦЕ ВЖЕ ЗОВСІМ НЕ НОВИНА!!!! Проблема лише в акамуляторах. Зараз деякі англійці проводять експеременти - вже ставлять генератор, що робить хімічну реакцію окиснення бензину без виділення тепла. Тобто бензин горить виділяючи електроенергію з дуже високим КПД, близьким до 100%. Тобто все це вже є! Все це вже давно може бути в серії. Заважають лише нафтові магнати.

Це тема не про прогрес, і не про новітні автомобільні двигуни. Це тема про рішення конкретної інженерної задачі.
  • 0

#25 Bublik

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 597 повідомлень

Відправлено 05.12.2008 – 23:41

Зображення


Це ще я в дитинстві видумав. Думаю, за таким принципом найпростіше.

Повідомлення відредагував B.U.B.L.I.K: 05.12.2008 – 23:42

  • 0

#26 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 06.12.2008 – 00:08

Перегляд дописуzav (5.12.2008 22:25) писав:

Там в описі теми є примітка "механіка", то я би все ж дослухався панавтора теми.
Щодо електричних двигунів, то ставиться генератор де зручно й електродвигуни де заманеться.
як на мене, то тут питання не зовсім стосується розділу Механіка, ми розглядаєм технології, які перш за все стосуються автомобілів, от чомусь так сталось, згадувалось про гідродинамічну передачу, а це вже гідродинаміка, привіт комради:prapor3:, а ви скажете, так гідродинаміка це ж розділ теоретичної механіки нестисливих середовищ, але, цю саме штуку краще розглядати з точки зору статистичної фізики, бо там відбувається нерівноважний процес, масло ж з цієї муфти тече:happy1:
а те що тут в коробці використовуються тверді залізячки просто каже, що курці просо а дурневі радість...

DarkLordVillis, щодо 150 років тому назад...ех, коли я був вже старим, мій батько молодим, а діда взагалі ще небуло, якось за обідом я бачив що робить Кант коли Ніцше плаче:kozak:

пропоную систему з двох квадратних шестерень, з моментальною варіацією передаточного числа:)
B.U.B.L.I.K, а в тебе обидва вали одну сторону крутяться:goodnight:

і от вам передова ідея, навіщо взагалі передавати енергію на колеса, хочете плавного регулювання швидкості? причипіть повітряний гвинт, хочете додати швидкості, даєте газу, а ні, виидаєте парашут:goodnight:

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  untitled2.JPG   9.96К   4 Кількість завантажень:

  • 0

#27 Bublik

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 597 повідомлень

Відправлено 06.12.2008 – 00:11

Перегляд дописуKatod (6.12.2008 01:08) писав:

B.U.B.L.I.K, а в тебе обидва вали одну сторону крутяться:kozak:
Не придирайся :prapor3: Ідея то нормальна чи ні?

І взагалі, може то продемонстровано основний недолік цієї системи: пробуксовування. :happy1:

Повідомлення відредагував B.U.B.L.I.K: 06.12.2008 – 00:24

  • 0

#28 deepfish

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 432 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Рівненщина

Відправлено 08.12.2008 – 00:42

роторно поршневий двигун Ванкеля видає більше потужність з розрахунку на об"єм, але в той же час споживає як в яких джерелах вказано від 1,5 до 2 разів більше палива. Свого часу Ваз ставив такі моторчики на свої машинки, народу дісталось мало, в основному вони служили у спецслужбах.

на рахунок трансмісії, то маю думку використовувати циліндр із коносоподібним отвором із тильної сторони, причому там мають бути зубці на всю його довжину, одна сторона якого маєбути з"єднана із зчепленням а в іншу, то шо із отвором входити конус із зубцями і по мірі всування конуса всередину циліндру буде "перемикатись" передача вірніше збільшуватись передаточне чисти.

Ідея трохи брєдова і має свої недоліки, але всеж таки.
  • 0

#29 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6177 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 08.12.2008 – 12:53

Цитата

на рахунок трансмісії, то маю думку використовувати циліндр із коносоподібним отвором із тильної сторони, причому там мають бути зубці на всю його довжину, одна сторона якого маєбути з"єднана із зчепленням а в іншу, то шо із отвором входити конус із зубцями і по мірі всування конуса всередину циліндру буде "перемикатись" передача вірніше збільшуватись передаточне чисти.

Ідея трохи брєдова і має свої недоліки, але всеж таки.
звісно брєдова! адже кількість зубців однакова на всю довжину конуса, а довжина між зубцями різна. Тобто не може бути всування, зубці шестерень зчіплюються лише в одному положенні, а без зубців уже можливе ковзання, а з ним тертя, і зношення деталі.
  • 0

#30 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6177 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 29.07.2010 – 17:15

я тут вдруг подумав... думав що гарне придумав - червячну передачу, а на червяку відстань між забцями рівномірно змінюється...
але потім додумав, що буде така ситуація де зуб червяка попаде на зуб шестерні, і механізм заклинить. ну як ще його так вигадати, щоб передаточне число було безперервно змінне?
  • 0

#31 В'ячеслав

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 52 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Черкаси

Відправлено 12.12.2011 – 19:38

Роторно-поршневий двигун Ванкеля

Застосування цим вископотужним двигунам знайшли в 70-х роках ХХ століття. Тоді, на модифікацію ВАЗ 2101, для радянської міліції, ставили роторно-поршневий двигун. При робочому об*ємі "копійки" отримували потужність у 3 рази більшу! (192к.с.) (а ще в стільки ж разів більшу витрату пального) Проте в процесі експлуатації було виявлено основну проблему роторів - оббивалися кути поршнів, що робило їх ресурс дуже малим - 50 000 км. На початку ХХІ століття, інженери компанії MAZDA створили Р-П Ванкеля Renesis, який встановили на Mazda RX-8. Їм вдалося зменшити витрату пального в 2 рази і збільшили його ресурс не менше ніж у 2-3 рази. Таким чином японці удосконалили його на стільки, що класичний представник поршневого серця - Волга ні в екномічності (16л/100км у ГАЗ проти 15л/100км у Мазди) ні в довговічності немає ніяких переваг.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних