Перейти до вмісту

Електричний двигун!


Повідомлень в темі: 9

#1 -=Українець=-

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 369 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Хмельницького

Відправлено 16.11.2008 – 20:46

  • 9
Привіт усім!!! У мене таке запитання, я колись бачив на якомусь сайті що мужик зробив машину яка їздить на електродвигуні від акамуляторів, і їх непотрібно заряджати. Ну потрібно, тільки дуже рідко. За ідеєю у нього стояв електродвигун який приводять у хід акамулятори і заряджаються ці акамулятори від генераторів, кожен від свого. Якось так. Виправте, та скажіть що не так. Чи можливо таке зробити???

#2 RyVOL

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 267 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 16.11.2008 – 20:52

хм... питання зустрічне тоді - а що крутить генератор? - це типу рекуперативне гальмування, тоді в гібридах це й же електродвигун працює в режимі генерування при гальмувані

Повідомлення відредагував RyVOL: 16.11.2008 – 20:53

  • 0

#3 А_н_д_р_і_й

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 62 повідомлень

Відправлено 16.11.2008 – 20:56

Мушу тебе розчарувати)
Електромобіль без потреби до заряджання створив тільки Тесла - визнаний геній у фізиці. Але там був інакший принцип - більше схоже на звичайний трамвай-тролейбус-чи електровоз - просто заряд передавався без дротів. Таке можливо, але ККД такої передачі наразі дуже низький. І велика ймовірність побічного ефекту. Є версія, що саме експерименти Тесли спричинили так званий Тунгуський феномен.
А звичайні електромобілі на акумуляторах їздять по світу з давніх-давен. До-речі знаменитий Фердінанд Порше вигадав спочатку мотор-колесо електромобіля, а тоді вже славетних Жука й 911 :ggggg:
  • 0

#4 -=Українець=-

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 369 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Хмельницького

Відправлено 16.11.2008 – 21:00

Перегляд дописуRyVOL (16.11.2008 20:52) писав:

хм... питання зустрічне тоді - а що крутить генератор? - це типу рекуперативне гальмування, тоді в гібридах це й же електродвигун працює в режимі генерування при гальмувані

Припустимо, що генератори крутить шестерня, яка зчеплення з віссю обертання коліс!

Перегляд дописуА_н_д_р_і_й (16.11.2008 20:56) писав:

Мушу тебе розчарувати)
Електромобіль без потреби до заряджання створив тільки Тесла - визнаний геній у фізиці. Але там був інакший принцип - більше схоже на звичайний трамвай-тролейбус-чи електровоз - просто заряд передавався без дротів. Таке можливо, але ККД такої передачі наразі дуже низький. І велика ймовірність побічного ефекту. Є версія, що саме експерименти Тесли спричинили так званий Тунгуський феномен.
А звичайні електромобілі на акумуляторах їздять по світу з давніх-давен. До-речі знаменитий Фердінанд Порше вигадав спочатку мотор-колесо електромобіля, а тоді вже славетних Жука й 911 :ggggg:

Так, але коли у нас акумулятори не розряджаються тоді авто буде їздити без двигуна внетрішнього згоряння і йому непотрібно буде пальне!
  • 0

#5 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6174 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 17.11.2008 – 09:51

ви що знов тут вигадуєте вічний двигун? типу електродвигун крутить генератор, який живить акумулятори, гг? Технології постійно розвиваються, і якщо акумулятори треба заряджати значно рідше ніж раніше, то це тому, що вони значно містіші. ККД двигуна підвищують звісно, але трішки, він і так високий. А ще є такі прилади, де відбувається електрохімічний процес переробки палива. Тобто бензин горить без вогню, виділяє електрику без тепла.
  • 0

#6 -=Українець=-

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 369 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Хмельницького

Відправлено 17.11.2008 – 14:31

Перегляд дописуDarkLordVillis (17.11.2008 09:51) писав:

ви що знов тут вигадуєте вічний двигун? типу електродвигун крутить генератор, який живить акумулятори, гг? Технології постійно розвиваються, і якщо акумулятори треба заряджати значно рідше ніж раніше, то це тому, що вони значно містіші. ККД двигуна підвищують звісно, але трішки, він і так високий. А ще є такі прилади, де відбувається електрохімічний процес переробки палива. Тобто бензин горить без вогню, виділяє електрику без тепла.

Але ж у автомобілі на паливному двигуні акумулятор не не розряджається за день, а працює кілька років. Я питаю про те саме тільки без пального, це не вічний двигун, просто у нього ККд буде високим.
  • 0

#7 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 17.11.2008 – 16:05

Цитата

Виправте, та скажіть що не так. Чи можливо таке зробити???
Для початку прочитай закон збереження енергії, єретик! Підрахуй скільки треба енергії двигуну, щоб перевезти людину при ККД 100% і ти зрозумієш, що не набагато менше, ніж сучасному двигуну.
  • 0

#8 RyVOL

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 267 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 17.11.2008 – 16:56

Перегляд дописуcepers (16.11.2008 21:00) писав:

Припустимо, що генератори крутить шестерня, яка зчеплення з віссю обертання коліс!

Так, але коли у нас акумулятори не розряджаються тоді авто буде їздити без двигуна внетрішнього згоряння і йому непотрібно буде пальне!

шановний cepers пропоную спочатку поцікавитися як працюють електрокари / гібриди?
хм... розглянемо найпростіше - електрокар: є акумулятори, є електродвигун-генератор як одна одиниця, акумулятори живлять електродвигун, він у свою чергу приводить в дію колеса, якщо ж авто приміром спускається із горки, то електроніка перемикає електродвигун в режим генерування - тобто йде виробіток ел.енергії - процес зарядки тих же акумуляторів, але цього є не достатньо для того щоб повністю відновити витрачений заряд акумуляторів! - приклад: візьмемо маленьку горку щоб випхати авто на гору витрачається приміром N-к-сть ел.енергії, якщо ж це авто зїде з тої гори - то при цьому згенерується M-к-сть ел.енергії і якими б не були з високим ККД сучасні генератори і двигуни, все одно M < N.

А_н_д_р_і_й привильно підмітив що тільки Теслі це вдалося, але це ішне і ця таємниця пішла разом із ним у могилу!

Повідомлення відредагував RyVOL: 17.11.2008 – 17:00

  • 0

#9 -=Українець=-

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 369 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Хмельницького

Відправлено 17.11.2008 – 17:40

Пасіба! Я зрозумів. Я ж не збираюся це робити просто цікаво. Дякую за допомогу. :)
  • 0

#10 Halka

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2314 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 18.11.2008 – 19:29

Перегляд дописуcepers (17.11.2008 14:31) писав:

Але ж у автомобілі на паливному двигуні акумулятор не не розряджається за день, а працює кілька років. Я питаю про те саме тільки без пального, це не вічний двигун, просто у нього ККд буде високим.
Не розряджається так швидко, тому що в "паливному" автомобілі, акумулятор призначений (в основному) для стартового поштовху для роботи автомобіля, а не для постійного створення крутного зусилля (моменту), яке б постійно змушувало колеса обертатися...
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних