Перейти до вмісту

Перевірка цілісності HDD і SSD


Повідомлень в темі: 11

Опитування: Перевірка цілісності HDD і SSD (12 користувачів проголосувало)

Яким засобам перевірки довіряєте? (які Вас заспокоють? які свідчать про працездатність?)

  1. стандартні — з програм ОСи (якщо дуже тре, то перевіряю стан поверхні диску) (1 голосів [4.76%])

    Процент голосів: 4.76%

  2. спец утиліти від виробника ЖД (HDD) або SDD (4 голосів [19.05%])

    Процент голосів: 19.05%

  3. утилитам або програмам від стороннього виробника (PQ; NU і т.д.) (6 голосів [28.57%])

    Процент голосів: 28.57%

  4. не знаю (1 голосів [4.76%])

    Процент голосів: 4.76%

  5. не перевіряю взагалі (6 голосів [28.57%])

    Процент голосів: 28.57%

  6. будь-яким не довіряю (3 голосів [14.29%])

    Процент голосів: 14.29%

Чи досить перевіряти S.M.A.R.T. і поверхню диску, щоб передбачити час життя?

  1. так (3 голосів [25.00%])

    Процент голосів: 25.00%

  2. вистачить і переглядів S.M.A.R.T.-у — раз на квартал/рік (2 голосів [16.67%])

    Процент голосів: 16.67%

  3. вистачить перевіряти поверхню — раз на квартал/рік (0 голосів [0.00%])

    Процент голосів: 0.00%

  4. взагалі будь-чого перевіряти не тре — воно все безсмертне :) (0 голосів [0.00%])

    Процент голосів: 0.00%

  5. не знаю (4 голосів [33.33%])

    Процент голосів: 33.33%

  6. інша в. (3 голосів [25.00%])

    Процент голосів: 25.00%

Що є підставою для гарантійного ремонту?

  1. повідомлення утиліти для ЖД (завантажили з сайту виробника ЖД) (4 голосів [21.05%])

    Процент голосів: 21.05%

  2. постійне й значне (>1%) "висипання" кластерів (3 голосів [15.79%])

    Процент голосів: 15.79%

  3. перехід одного зі S.M.A.R.T.-параметрів за межу ("transhold" value) (3 голосів [15.79%])

    Процент голосів: 15.79%

  4. не знаю (6 голосів [31.58%])

    Процент голосів: 31.58%

  5. інша в. (3 голосів [15.79%])

    Процент голосів: 15.79%

Голосувати Гості не можуть голосувати

#1 Bobua

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 400 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Бровари

Відправлено 09.10.2008 – 12:02

  • 11



Перевірка цілісності

[integrity; працездатності...]
HDD і SSD


Працюєте собі, працюєте...
Накопичуєте на диск багацько добра...

Треба ж знати наскільки йому [добру :happy1:] добре там ведеться? :angry1:

Утиліта від виробника
Раніше, коли купував собі новий ЖД (HDD), то рано чи пізно завантажував з сайту виробника утиліту для перевірки. Запускаєш її на кілька годин і вона тебе втішить: все добре, працюй далі... :happy1:
Але вже віддавна мене такий спосіб трохи тривожить: виробник же ж не буде сам себе душити, чи не так? Навіть якщо припустити, що він думає про репутацію, то нащо йому аби "незначні" :angry2: помилки в гарантійний термін "вилазили"?

Чи досить перевіряти S.M.A.R.T. ?
Тому я записував кілька разів на рік S.M.A.R.T.-параметри отримані сторонньою програмою (CPUCool).
А ще ж треба би й поверхню перевіряти... хіба ні?

Може є якийсь сучасний спосіб? :D
Нмсд, всі cучасні [надвисока щільність запису] ЖД: як HDD, так і SSD, матимуть неабиякі проблеми, особливо на ноутбуках і нетбуках. Перші — внаслідок ударів [недавно бачив як почав потрохи відмовляти HDD на ноутбуці: після увімкнення попрацює десь 30хв і... сині вікна смерті + зникнення ЖД з "бут-девайсів"... і спати на кілька годин :tryzub:]; другі — через обмеженість циклів перезапису.

Повідомлення відредагував Bobua: 09.10.2008 – 12:07


#2 deepfish

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 432 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Рівненщина

Відправлено 12.10.2008 – 21:09

Сам працюю у сервісному центрі, так скажу що постійно жорсткі диски перевіряємо фімовими утилітам із під dos.
Це зумовлене тим, що при прийомі на гарантійне обслуговування жорсткого диску фірмою виробником, тестування проводиться саме їхніми утилітами, а помилки та бедблоки виявленні, для прикладу програмою Victoria чи іншими сторонніми, бувають невиявляються фірмовою й вертаються із гарантії у такому ж вигляді як і здавались.
Щодо діагностики, то тут можна дивитись СМАРТ як пан вище пропонував та перевіряти на бедблоки раз у півроку.
Як показує практика найчастіше жорсткі диски приходять у сервіс із двома проблеммати
- бедблоки
- броблеми з механікою (супроводжується клацанням, похрипуванням жосткого диску)
  • 0

#3 Bobua

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 400 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Бровари

Відправлено 16.10.2008 – 14:22

Перегляд дописуNo_name (12.10.2008 22:09) писав:

Сам працюю у сервісному центрі, так скажу що постійно жорсткі диски перевіряємо фімовими утилітам із під dos.
Це зумовлене тим, що при прийомі на гарантійне обслуговування жорсткого диску фірмою виробником, тестування проводиться саме їхніми утилітами, а помилки та бедблоки виявленні, для прикладу програмою Victoria чи іншими сторонніми, бувають невиявляються фірмовою й вертаються із гарантії у такому ж вигляді як і здавались.
Жах :ggggg:


Проблема з простою перевіркою (навіть і поверхні) — вона або покаже, що щось вже втрачене :happytwo:, або не покаже помилок.

Пригадую, що коли вибирав собі роки 3 тому 200 ГБ ЖД, то десь на форумах [?] читав, що люди користувались для оцінки дисків програмкою, яка показувала стабільність [?] секторів... Писали, зокрема, й щось таке [про диски високої цільності]: "досить стукнути корпус ПК і жовті сектори стають червоними" (рос-кою)

Тре би з’ясувати, що то за програмка.

Повідомлення відредагував Bobua: 16.10.2008 – 14:23

  • 0

#4 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1793 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 22.11.2008 – 11:05

Вважаю що перейматись проблемою HDD не слід, якщо ПК(ноут) використовується не для роботи. Якщо це інструмент для заробляння грошей, або Ви додумалиссь зберігати на ньому бізнес інформацію, розробки, проекти то купіть на 1 HDD більше і зробіть дзеркало(software raid може з'єдати значну частину ресурсів процесора) або робіть резервну копію потрібних данних хоч на CD(DVD), або просто дублюйте інформацію на інший диск.
p.s. і ніколи не працюйте(НЕ ДИВІТЬСЯ ФІЛЬМИ) з ноутом у маршрутках, авто якщо у Вас не спеціальний ноут, в якому диск призначений для РОБОТИ В ДОРОЗІ.
  • 0

#5 :-)

    Пам'яті Помаранчевої Каски

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1199 повідомлень
  • Місто:витверезника

Відправлено 22.11.2008 – 12:07

Про програми:
Колись начитавшись по різних hardware форумах, постягував багацько скануючих та відновлюючих ХДД програм. І під DOS і під Віндою вони працювали. Але при діагностиці всі вони показували різні результати, якщо взагалі бачили діагностований ХДД. Більше того - значно різнилися результати тих самих утиліт при повторній перевірці - як в кращу так і в іншу сторону.
Висновок - їм довіряти не варто.

Для оцінки стану (звичайно ж відносної) - то використовую к-ть годин роботи та запусків. А також термін гарантії мінус час скільки юзається.

Про гарантію - я б поніс певне при масовому "посипанні" кластерів та незвичних звуках. Ну і збої в роботі звичайно ж.


P.S. От недавно мав розмову із працівником сервіс центру. З неї випливло: найкраще брати ХДД на який дають гарантію 60 місяців, якщо 36 - то нормальний варіант, 24 - ще можна брати, 12 - не брати ні за які гроші - хіба для експериментів.
  • 0

#6 Gray Wolf

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 184 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Місяця впав

Відправлено 28.11.2008 – 22:30

Як на мене то потрібно іноді робити дампи і все буде ОК :ggggg:
Але спочатку як правило потрібно "правильно" розбити HDD :lol:
А якщо вінчестеру вже судилось померти то ще деякий час можна попрацювати
відновивши його за допомогою утиліт Acronis
А взагалі я рахую, що нічо не вічне

Повідомлення відредагував VprX: 28.11.2008 – 22:33

  • 0

#7 deepfish

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 432 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Рівненщина

Відправлено 29.11.2008 – 23:25

Перегляд дописуVprX (28.11.2008 23:30) писав:

Як на мене то потрібно іноді робити дампи і все буде ОК :cry:
Але спочатку як правило потрібно "правильно" розбити HDD :cry:
А якщо вінчестеру вже судилось померти то ще деякий час можна попрацювати
відновивши його за допомогою утиліт Acronis
А взагалі я рахую, що нічо не вічне
Якщо йому судилося померти, то його найліпше відправити на гарантію поки не пізно. То є проблеми фірми виробника.
  • 0

#8 BHAAD

    угу, так. дійсно. саме так. хоча ні. ось так! САМЕ ТАК!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 930 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 30.11.2008 – 12:12

HHD Life Pro
юзаю вже давно хороша надійна прога, врятувала таки, коли посипався вінчестер - встиг скопіювати все :cry:
Зображення
періодично рідними утилітами ганяю.
дет раз на півроку акронісом....

як на мене цього вже забагато навіть :cry:
  • 0

#9 deepfish

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 432 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Рівненщина

Відправлено 04.12.2008 – 17:42

та не варто так аж тим перейматись, параноїком станете (:, все таки ера фуджиків вже пройшла і нині досить надійні жорсткі диски.
  • 0

#10 mim

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 680 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 04.12.2008 – 18:46

хіба у SSD бувають биті сектори? я думав вони як флешки, помирають одразу й назавжди
  • 0

#11 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 04.12.2008 – 21:15

Перегляд дописуNo_name (12.10.2008 21:09) писав:

Сам працюю у сервісному центрі, так скажу що постійно жорсткі диски перевіряємо фімовими утилітам із під dos.
Це зумовлене тим, що при прийомі на гарантійне обслуговування жорсткого диску фірмою виробником, тестування проводиться саме їхніми утилітами, а помилки та бедблоки виявленні, для прикладу програмою Victoria чи іншими сторонніми, бувають невиявляються фірмовою й вертаються із гарантії у такому ж вигляді як і здавались.
я не зрозумів, якщо "помилки та бедблоки виявленні, для прикладу програмою Victoria чи іншими сторонніми, бувають невиявляються фірмовою", то їх немає чи як?
  • 0

#12 deepfish

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 432 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Рівненщина

Відправлено 04.12.2008 – 23:53

та як, бувають і є а бувають і нема. буває достатнь зробити фул ерайз а буває і недостатньо.

Перегляд дописуSergiy_K (4.12.2008 22:15) писав:

.... то їх немає чи як?
то просто жорсткий диск вернеться з гарантійного обслуговування таким яким він туди поїхав.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 2

0 користувачів, 2 гостей, 0 анонімних


Магазин кубиков Рубика Cubes.in.ua