Перейти до вмісту

C Or C#


Повідомлень в темі: 53

#41 Lactarius

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 976 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 06.02.2009 – 23:41

Я звичайно не буду тут флеймити і сперечатися то кожного конкретна думка.

Про моно можна забути бо там немає єдиної бібліотеки для роботи з формами такі проги не переносяться на вінду і навпаки.
  • 0

#42 kavalera

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1258 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 07.02.2009 – 02:27

Перегляд дописуLactarius (aka Ivan Metal!) (6.02.2009 23:14) писав:

Це звичайно тільки твоя думка. Здається для написання ядра одним С не обійдешся асм полюбе треба. В с++ можливі асемблерні вставки це плюс. тим більше як ти написав С++ зберіг можливості С. Якщо тобі не подобається ООП то не юзай ніхто не заставляє. На рахунок шарпу і джави то ти теж не правий там можна кодити багато цікавих речей.

Та мени наравиться ООП (особливо яванське), дуже. Просто пан mim дуже образливо (хоч и давно) висловився про С. I взагали, склалося враження, що вин розумие низькоривнева - низькоякисна... :) I до речи, за асм у ядри я написав.
  • 0

#43 mim

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 680 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 07.02.2009 – 10:15

які теми з небуття повертаются... нове покоління приходить :)

Перегляд дописуGhulbeddinHekmatiar (6.02.2009 06:34) писав:

Цикаво, С майже ничого не пишуть... Хто не пише?! А ядро будь-якойи оси чим писане. А драйвери. А базови сервиси. А API. А компилери для ризних мов... Виртуальни машини суперпупер сучасних мов. I так дали...

ядро і драйвери -так, на C. Але в Україні таких розробників небагато. Хоча, з поширенням лінуксу ситуація змінюється. Компілятори та віртуальні машини можна писати на будь-якій мові, не має значення. Втім, слід визнати, той же інтерпретатор lua, наприклад, таки написано на C.

Перегляд дописуGhulbeddinHekmatiar (6.02.2009 06:34) писав:

С# - интерпретована мова, и звисно працюватиме повильнише (у скике раз - не скажу).
Дещо різні поняття "інтерпретована мова" та "мова, яка компілюється в байт-код, який потім буде виконуватися у віртуальній машині". Рекомендую звернути увагу

Перегляд дописуGhulbeddinHekmatiar (7.02.2009 02:27) писав:

Та мени наравиться ООП (особливо яванське), дуже. Просто пан mim дуже образливо (хоч и давно) висловився про С. I взагали, склалося враження, що вин розумие низькоривнева - низькоякисна... :) I до речи, за асм у ядри я написав.
Я мав на увазі лише low-level.
  • 0

#44 kavalera

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1258 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 07.02.2009 – 13:37

Звисно, интерпретувати байт-код це не те саме, що интерпретувати текст, але все одно ИНТЕРПРЕТУВАТИ. :) Тому интерпретована як не крути. А "потим буде виконуватися у виртуальний машини" - це абстракция - виконуватимуться, очевидно, машинни команди у проци, яки будуть отримани шляхом интерпретацийи ВМ байт-коду. Сори за снобизм.

Повідомлення відредагував GhulbeddinHekmatiar: 07.02.2009 – 13:42

  • 0

#45 mim

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 680 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 07.02.2009 – 16:44

це не снобізм, це офтоп :)

швидкодія -- це ще далеко не все. Сама відсутність етапу компіляції має дуже велике значення. По-перше, можливість легкої зміни коду. В убунті, шоб писати на плюсах, треба доставити g++, а на тій же lua -- не треба нічого. Та й сам процес заміни: у C може так статися, що після заміни одного рядка доведеться перекомпілити десяток-других файлів, замінити пару статичних бібліотек та перезібрати весь проект (і займе це від п’яти хвилин до години, якщо не пощастить)
Друге -- це реальна кросплатформеність. Ви розповсюджуєте тупо один і той самий комплект файлів, а не кілька пакунків для різних ОС, кожна зі своїми приколами.
Хоча, недоліки, мабуть теж є...
  • 0

#46 kavalera

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1258 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 07.02.2009 – 17:51

Перегляд дописуmim (7.02.2009 16:44) писав:

це не снобізм, це офтоп :)

швидкодія -- це ще далеко не все. Сама відсутність етапу компіляції має дуже велике значення. По-перше, можливість легкої зміни коду. В убунті, шоб писати на плюсах, треба доставити g++, а на тій же lua -- не треба нічого. Та й сам процес заміни: у C може так статися, що після заміни одного рядка доведеться перекомпілити десяток-других файлів, замінити пару статичних бібліотек та перезібрати весь проект (і займе це від п’яти хвилин до години, якщо не пощастить)
Друге -- це реальна кросплатформеність. Ви розповсюджуєте тупо один і той самий комплект файлів, а не кілька пакунків для різних ОС, кожна зі своїми приколами.
Хоча, недоліки, мабуть теж є...

Звісно. мені не можна нахабніти, та хто ж відхиляється від теми? Чи я маю щось проти інтерпретованих мов? Просто я був поправлений, що мовляв, тоє не зовсім теє, нащо мав сміливість наполягти на своєму. І те своє не лежало в площині дискредитації С# чи Яви. Натомість у відповідь дістав пропагацію сучасного втілення мрії про кросплатформеність, проти якої і так ніколи нічого не мав. і не висловлювався, що то зло.
  • 0

#47 Дядько Панас

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 90 повідомлень

Відправлено 09.02.2009 – 16:33

Перегляд дописуmim (7.04.2006 22:14) писав:

Інша справа - С++. Це була і залишається мова, на якій створюється масове ПЗ. Позиції свої вона здає дуже неохоче
Ось тільки зараз на С++ майже нічого не пишуть. Лише ембеддед. Все на джава і шарп переводять.

Перегляд дописуmim (7.02.2009 10:15) писав:

Втім, слід визнати, той же інтерпретатор lua, наприклад, таки написано на C.
І компілятор С++ також на С++ написано :pardon:

Повідомлення відредагував Дядько Панас: 09.02.2009 – 16:33

  • 0

#48 Lactarius

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 976 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 09.02.2009 – 23:33

Цитата

Ось тільки зараз на С++ майже нічого не пишуть. Лише ембеддед. Все на джава і шарп переводять.
С/С++ Буде ще жити.
  • 0

#49 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 09.02.2009 – 23:54

Перегляд дописуДядько Панас (9.02.2009 16:33) писав:

Ось тільки зараз на С++ майже нічого не пишуть. Лише ембеддед. Все на джава і шарп переводять.
А шо ембеддед мало? Це така індустрія, шо тобі не снилось) Адже x86 всього лиш одна з багатьох архітектур, а Java і С# працюють тільки на одиницях, навідміну від C, яким можна і картоплину запрограмити.

Повідомлення відредагував FT232BM: 09.02.2009 – 23:56

  • 0

#50 Дядько Панас

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 90 повідомлень

Відправлено 10.02.2009 – 11:21

Перегляд дописуLactarius (aka Ivan Metal!) (9.02.2009 23:33) писав:

С/С++ Буде ще жити.
Так і Фортран ще живе :happy1:

Перегляд дописуFT232BM (9.02.2009 23:54) писав:

А шо ембеддед мало? Це така індустрія, шо тобі не снилось) Адже x86 всього лиш одна з багатьох архітектур, а Java і С# працюють тільки на одиницях, навідміну від C, яким можна і картоплину запрограмити.
Та я ембеддед вже бачу щодня і не один рік :happy1: І про ARM я чув не з казок :pardon:

Просто для всього є своя мова. Писати інформаційну систему на С++ зараз не дуже популярно :happy1:
  • 0

#51 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 10.02.2009 – 16:44

В принципі я згоден, що кожна мова має використовуватись у своїй сфері.
С++ програмування нижчого рівня, C#— трішки вищого. Але ти не запрограмиш хардвар на шарпі, а на C/C++ і хард програмити мона і займатись програмуванням високого рівня.
  • 0

#52 Дядько Панас

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 90 повідомлень

Відправлено 10.02.2009 – 18:44

Перегляд дописуFT232BM (10.02.2009 16:44) писав:

В принципі я згоден, що кожна мова має використовуватись у своїй сфері.
С++ програмування нижчого рівня, C#— трішки вищого. Але ти не запрограмиш хардвар на шарпі, а на C/C++ і хард програмити мона і займатись програмуванням високого рівня.
Хочу сказати що на ++ для того щоб писати щось з інтерфейсом треба або QT або віджети. А ось у шарпі вже все є.

Доречі, я не пишу на шарпі, ніколи на ньому не писав і не збираюсь. Я за нього не агітую. Крім того, я можу довести, що він - повне фуфло :pardon:
  • 0

#53 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 10.02.2009 – 20:27

Перегляд дописуДядько Панас (10.02.2009 18:44) писав:

Хочу сказати що на ++ для того щоб писати щось з інтерфейсом треба або QT або віджети. А ось у шарпі вже все є.

Доречі, я не пишу на шарпі, ніколи на ньому не писав і не збираюсь. Я за нього не агітую. Крім того, я можу довести, що він - повне фуфло :pardon:
Тим більше як ти можеш порівнювати дві мови якщо на одній з них не писав. В мене був проектик на шарпі і відносно багато пишу на Сі з плюсами та без.
Якщо є гроші та час вчити персонал шарпу, то звичайно чому б ні, але але С++ претендує на універсальність, а візуальні інтерфейси на не так вже й складно організовувати, особливо коли під рукою MS Visual studio.
  • 0

#54 Дядько Панас

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 90 повідомлень

Відправлено 11.02.2009 – 09:31

Перегляд дописуFT232BM (10.02.2009 20:27) писав:

Тим більше як ти можеш порівнювати дві мови якщо на одній з них не писав. В мене був проектик на шарпі і відносно багато пишу на Сі з плюсами та без.
Якщо є гроші та час вчити персонал шарпу, то звичайно чому б ні, але але С++ претендує на універсальність, а візуальні інтерфейси на не так вже й складно організовувати, особливо коли під рукою MS Visual studio.
Те що я на ній не писав, не означає що я:
1) Не знаю як працюють програми під фреймворком
2) Не бачив кода на шарпі і його не дебажив :pardon:

Стосовно візуальних інтерфейсів - все що можна зробити візуально лише з допомогою MS Visual studio без "допилювання" - це максимум на лабораторну роботу. А якщо треба зробити комерційний продукт то варіантів два - або пиляти стандартні контроли, або взяти КТ/Віджети.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних


Магазин кубиков Рубика Cubes.in.ua