Перейти до вмісту

Вічний двигун


Повідомлень в темі: 223

#161 :-)

    Пам'яті Помаранчевої Каски

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1199 повідомлень
  • Місто:витверезника

Відправлено 03.06.2010 – 23:16

Перегляд дописуEntsyklopedyst (3.06.2010 22:24) писав:

Уяви автомобіль, який працює на сонячній енергії, яка приводить в рух колеса, які обертаючись, також можуть виробляти енергію. Звичайно енергія перетворюючись з одного виду в інший буде втрачатися, але...
Пан враховує к-ть енергії, яку потрібно надати електродвигуну, щоб він крутив колеса, машина їхала і крім того ще й обертала колеса, які приводять рух генератори? Це ж електрична електростанція виходить. Щось схоже, як раніше двигунами змінного/постійного струму крутили генератори постійного/змінного струму - такі собі перші перетворювачі.

Чи пан має на увазі рекуперацію? Ця ідея гарна, але практичне застосування для авто недоцільне - повернення енергії буде мізерне.
Хай пан порахує к-ть енергії, яка потрібна для руху наприклад Dewoo Matiz, в кІт. А потім врахує, що к-ть сонячної енергії, яка досягає поверхні Землі, це 1кВт/м2. Звідси знаходите площу батарей при ККД рівне хай 25%, і не мріє. ГГ.

Перегляд дописуEntsyklopedyst (3.06.2010 22:24) писав:

Не знаю як хто, але я оптиміст. Тому вважаю, що людина може створити вічний двигун.
Пану б в біореактор. Так! :ggggg:

Наступного разу за таке поставлю мінус. :lol:
  • 0

#162 tolya

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 28 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 24.06.2010 – 13:20

Не знаю як із вічним двигуном, а хороший зробити можна. Може років через 100 придумають: береш кіло урану, кладеш його в бак і років так з багато їздиш на машині майбутньго. Чим не вічний двигун?


Ось зачекайте вивчусь на енергетика і займусь цим ... :happy1:

Повідомлення відредагував tolya: 24.06.2010 – 13:22

  • 0

#163 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6676 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 24.06.2010 – 18:06

Перегляд дописуБезбожник (11.03.2010 11:42) писав:

А буде те, що ми в своєму вічному двигунові, просто станемо використовувати уже готові продукти роботи-переробки існуючого з нічого вічного двигуна. Таким чином використовуватимемо "чуже" паливо. Можливо це навіть "вихлопні гази" роботи тогО двигуна.....

Перегляд дописуEntsyklopedyst (3.06.2010 22:24) писав:

... Ресурси з допомогою яких можна виробляти електричну енергію ніколи не зникають. Енергія просто переходить з одного стану в інший. Тому я вважаю, що такий двигун можна буде в майбутньому створити...

Знаэте як працює холодильник? Він відбирає тепло з повітря своєї холодильної камери. Холодильник забирає енергію! Чому ж його потрібно вмикати в розетку? чому він не в змозі працювати на тій енергії яку відбирає? Що холодильник робить з теплом, яке забирає з середини?
Холодильник забирає тепло з холодної внутрішньої камери і віддає тепло порівняно теплішому зовнішньому середовищу. Енергію з одного простору передають в інший простір. Але щоб відібрати енергію з простору де її мало, треба виконати роботу, яка перевищує цю кількість енергії, яку ми відбираємо!!!

тож ні про які вихлопні гази, чи відновлювальні ресурси не може йти мова, якщо в ноосфері більше енергії ніж за її межами. А саме до цього і прагне людство.

Перегляд дописуtolya (24.06.2010 14:20) писав:

Не знаю як із вічним двигуном, а хороший зробити можна. Може років через 100 придумають: береш кіло урану, кладеш його в бак і років так з багато їздиш на машині майбутньго. Чим не вічний двигун?


Ось зачекайте вивчусь на енергетика і займусь цим ... :happy1:
цей вічний двигун - це смерть цивілізації. бо смерть економіці. якщо ти не платитимеш грошей за енергію - це не вигідно. хіба що ти візьмеш кредит-іпотеку на 40 років щоб купити той кілограм урану, і попадеш в рабство , будеш все життя відробляти той кредит.

Перегляд дописуVitter (17.04.2010 02:28) писав:

Почитавши тему я не зрозумів ----- тут двигун обговорюється як наукове поняття чи філософського-релігійне??????? А то усі дописувачі розділилися на дві категорії ---- наукову (не можливо створити) і філософсько-релігійну (можливо -- і накладають багато обмежень і припущень на поняття вічного двигуна)
Бо тема так названа по релігійному - "Чи вірите ви..."
Давайте дружно скажем "вірую", і поклонемся лобом в землю. А що? поклонялися ж Сонцю як джерелу енергії?

А ще просто непонятки через те, що термін "вічний двигун" застарілий і недоцільний як земля на слонах китах і черепасі.

цей термін вигадали тоді коли думали що на марсі є життя. і взагалі цю тему треба було закрити ще в пятидесятих роках.
  • 0

#164 посміховисько

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 106 повідомлень

Відправлено 24.06.2010 – 19:35

Вірю і поклоняюся!
  • 0

#165 dobdobdob

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 110 повідомлень
  • Місто:Krasnovodsk

Відправлено 19.10.2010 – 05:15

Перегляд дописуVitter (16.04.2010 12:28) писав:

Почитавши тему я не зрозумів ----- тут двигун обговорюється як наукове поняття чи філософського-релігійне??????? А то усі дописувачі розділилися на дві категорії ---- наукову (не можливо створити) і філософсько-релігійну (можливо -- і накладають багато обмежень і припущень на поняття вічного двигуна)
влучно підмітив!
  • 0

#166 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6676 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 19.10.2010 – 05:28

Це тому, що одні наївно думають, що двигун - це те що крутиться. А інші знають, що двигун - це те що перетворює один вид енергії в інший, а значить питання про вічність уже не актуальне.
  • 0

#167 Сивий кіт

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 645 повідомлень

Відправлено 12.11.2010 – 14:10

Ще до вчорашнього вечора я був впевнений, що стосовно вічного двигуна варто казати тільки одне слово:"маячня!" А сьогодні мені хочеться сказати на цю тему стільки, що я незнаю з чого почати. Міркування якими я хочу з вами поділитися в мене виникли раніш, але я ніяким чином не пов'язував їх з вічним двигуном. До цього мене підшновхнула стаття Силигадзе, запропонована паном MIM. Спочатку з'ясуємо що таке двигун. В одному з дописів стверджувалося, що то пристрій для перетворення одного виду енергії в інший. Але такі пристрої зазвичай називають генераторами: генератор електричної енергії, генератор теплової енергії і таке інше. Двигуном називають генератор механічної енергії. Якщо єлектричний двигун підключити до джерела електричної енергії то він буде генерувати механічну енергію і його в цьому випадку називають електричним двигудом. Якщо той самий пристрій крутити за вал то він буде генерувати електичну енергію. Тоді його називають електричним генератором. Якщо закон збереження енергії завжди в силі то вічний двигун першого роду, той, що з ккд>1, неможливий. А про двигун другого роду, той, що з ккд=1 поговорити варто. Силанадзе стверджує, що в великий космічний обєм надходить стільки ж енергії стільки з нього виходить і пропонує вважати, що то не обмін енергією з навколишнім середовищем, а ідеальне віддзеркалення енергії від границі такого об'єму то вийде вічний двигун другого роду. Тоді такий прийом можна застосувати до будл-якого двигуна і вважати що втрати енергії і їх компенсація з джерела енергії то ідеальне віддзеркалення енергії. Тоді будь-який двигун то вічний двигун другого роду. Я спробую обгрунтувати думку, що вічним двигуном другого роду є фотон. Фотон якщо ні з чим не провзаємодіє буде мчати скрізь простір вічно. Тоді можливо хтось хоче сказати, що будьяке рухоме тіло теж буде рухатися вічно. Це справді так, але у такому тілі не відбувається перетворення якоїсь енергії в механічну. Тому це не двигун взагалі. З фотоном здається інакше. Релятивіська фізика довела, що класична формула визначення кінетичної енергії тільки приблизно правильна і то лише при малих швидкостяхд Для релятивіських швидкостей застосовують інший алгоритм. Там спочатку обчислюють повну енергію об'єкту за формулою E=m0*(1/(C2-V2)(1/2)*C2,а потім визначають кінетичну енергію як різницю між повною енергією і енергією спокою. Але поставимо питання звідки береться та єнергія яка перетворюється в кінетичну. Тут можливі два принципопо різні варіанти:
-Перший енергія надходить до обєкту і зовнішнього джерела. Наприклад тролейбус прискорюється за рахунок електроенергії, що підводиться до нього через контактну мержу безпосередньо під час прискорення.
-Другий об'єет прискорюється за рахунок власної енергшї спокою. Автобус прискорюється за рахунок енергії палива, яке входило в масу спокою автобуса перед стартом і енергія якого відповідно входила в енергію спокою автобуса перед стартом. Як використовується ця енергія в автобусі? Дуже не раціонально. Левова частка повної енергії спокою, а не лише теплотворної енергії, палива вилітає в трубу у вигляді маси відпрацьонаних газів і лише дуже незначна її частина перетворюється в кінетичну енергію автобуса. Виходить повна енергія автобуса не тільки ге збільшується, а навпаки зменшується. Відповідно зменшується і повна маса автобуса.
Для спрощення подальших міркувань уявимо абстрактний об'єкт який прискорюється за рахунок виключно власної передстартової енергії спокою і усю цю енергію він без втрат перетворює в власну кінетичну енергію. Тоді його власна енергія спокою підчас прискорення зменшується і рівно на стількиж його кінетична енергія збільшується, а повна його енергія увесь час залишається незмінною. Тепер релятивіський алгоритм визначення кінетичної енергії стає непридатним, так як маса об'єкту не змінюється, а класичній формулі знову включається зелене світло. Ми мусили відмовитися віднеї саме тому, що вона не дозволяла врахувати збільшення маси залежно від швидкості, а тепер нам враховувати нічого. Тоді коли цей наш абстрактний об'єкт витратить усю свою передстартову енергію спокою і перетворить її на кінетичну стане справедливим рівняння (1/2)(E0/C2)*V2=E0 Ділимо обидві частини на (1/2)*E0 і множимо на С2, добуваємо корені з обох частин і маємо V=2(1/2)*C. Тобто такий об'єкт, незалежно від стартової маси використавши усю свою передстартову енергію спокою завжди розганяється до швидкості в корінь квадратний з двох більшої швидкості світла. Але тепер у нас немає заборони, принаймі енергетичної, на швидкість більшу за швидкість світла, тому що тепер у нас маса не росте до безконечності, а завжди залишається незмінною.
тепер повернемося до фотону. Квант світла з одного боку частинка фотон з другого електромагнітний цуг. Це дві сторони однієї медалі. Тоді ми вправі вважати, що там де існує цуг там існує і фотон. Тоді фотон не мікроскопічна кулька а сиріла досить малого поперечного перерізу і гіганської, як для мікро світу, довжини, біля 3 метрів. Фотон має енергію, а відповідно і масу і вони розподілені вздовж усієї стріли. Вектори напруженності електричного поля і магнітної індукції перпендикулярні між собою і напрямком поширення цуга і , що дуже важливо вони змінюються обидва синхронно, Одночасно зростають від нуля до максимуму і таксамо одночасно спадають до нуля, а потім усе повторюється. Без електричного поля не може бути електричної енергії, а без магнітного поля не може бути магнітної енергії. Тому в цузі не може відбуватися перетворення електричної енергії в магнітну і навпаки. Але в кожній точці цуга електромагнітна енерія змінюється. То куди вона дівається і звідки знову береться? В що перетворюється?
З іншого боку фотон має масу і ця маса розподілена вздовж цуга. фотон має швидкість і масу тому повинен мати кінетичну енергію і ця енергія розподілена вздовж цуга.
На основі викладенного я припускаю, що в кожній точці цуга електромагнітна енергія без втрат і повністю перетворюється в кінетичну, а потім навпаки Як в раніше розглянутому нашому абстрактному об'єкті. Таким чином кожна точка цуга то розганяється від нуля до більшої швидкості світла то знову гальмується до нуля (зворотнього напрямку та швидкість немає), а середня швидкість рівна швидкості світла. Таким чином фотон може бути природнім вічним двигуном другого роду.
  • 0

#168 Miguel

    ХРАНИТЕЛЬ

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3807 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна

Відправлено 12.11.2010 – 19:05

Перегляд дописуtolya (24.06.2010 13:20) писав:

Не знаю як із вічним двигуном, а хороший зробити можна. Може років через 100 придумають: береш кіло урану, кладеш його в бак і років так з багато їздиш на машині майбутньго. Чим не вічний двигун?


Ось зачекайте вивчусь на енергетика і займусь цим ... :angry2:
Так, а чому ж тоді атомоходи чи атомні підводні лодки не вічні??? :unsure:
не все так просто)))

Перегляд дописуХмурий Князь Вітольд (24.06.2010 18:06) писав:

Знаэте як працює холодильник? Він відбирає тепло з повітря своєї холодильної камери. Холодильник забирає енергію! Чому ж його потрібно вмикати в розетку? чому він не в змозі працювати на тій енергії яку відбирає? Що холодильник робить з теплом, яке забирає з середини?
Холодильник забирає тепло з холодної внутрішньої камери і віддає тепло порівняно теплішому зовнішньому середовищу. Енергію з одного простору передають в інший простір. Але щоб відібрати енергію з простору де її мало, треба виконати роботу, яка перевищує цю кількість енергії, яку ми відбираємо!!!
Так) це ж термодинаміка, тепло само переходить від більш теплого середовища в менш тепле, а для зворотнього процесу треба докласти зусилля (енергію)

Перегляд дописуСивий кіт (12.11.2010 14:10) писав:

Ще до вчорашнього вечора я був впевнений, що стосовно вічного двигуна варто казати тільки одне слово:"маячня!" А сьогодні мені хочеться сказати на цю тему стільки, що я незнаю з чого почати. Міркування якими я хочу з вами поділитися в мене виникли раніш, але я ніяким чином не пов'язував їх з вічним двигуном. До цього мене підшновхнула стаття Силигадзе, запропонована паном MIM. Спочатку з'ясуємо що таке двигун. В одному з дописів стверджувалося, що то пристрій для перетворення одного виду енергії в інший. Але такі пристрої зазвичай називають генераторами: генератор електричної енергії, генератор теплової енергії і таке інше. Двигуном називають генератор механічної енергії. Якщо єлектричний двигун підключити до джерела електричної енергії то він буде генерувати механічну енергію і його в цьому випадку називають електричним двигудом. Якщо той самий пристрій крутити за вал то він буде генерувати електичну енергію. Тоді його називають електричним генератором. Якщо закон збереження енергії завжди в силі то вічний двигун першого роду, той, що з ккд>1, неможливий. А про двигун другого роду, той, що з ккд=1 поговорити варто. Силанадзе стверджує, що в великий космічний обєм надходить стільки ж енергії стільки з нього виходить і пропонує вважати, що то не обмін енергією з навколишнім середовищем, а ідеальне віддзеркалення енергії від границі такого об'єму то вийде вічний двигун другого роду. Тоді такий прийом можна застосувати до будл-якого двигуна і вважати що втрати енергії і їх компенсація з джерела енергії то ідеальне віддзеркалення енергії. Тоді будь-який двигун то вічний двигун другого роду. Я спробую обгрунтувати думку, що вічним двигуном другого роду є фотон. Фотон якщо ні з чим не провзаємодіє буде мчати скрізь простір вічно. Тоді можливо хтось хоче сказати, що будьяке рухоме тіло теж буде рухатися вічно. Це справді так, але у такому тілі не відбувається перетворення якоїсь енергії в механічну. Тому це не двигун взагалі. З фотоном здається інакше. Релятивіська фізика довела, що класична формула визначення кінетичної енергії тільки приблизно правильна і то лише при малих швидкостяхд Для релятивіських швидкостей застосовують інший алгоритм. Там спочатку обчислюють повну енергію об'єкту за формулою E=m0*(1/(C2-V2)(1/2)*C2,а потім визначають кінетичну енергію як різницю між повною енергією і енергією спокою. Але поставимо питання звідки береться та єнергія яка перетворюється в кінетичну. Тут можливі два принципопо різні варіанти:
-Перший енергія надходить до обєкту і зовнішнього джерела. Наприклад тролейбус прискорюється за рахунок електроенергії, що підводиться до нього через контактну мержу безпосередньо під час прискорення.
-Другий об'єет прискорюється за рахунок власної енергшї спокою. Автобус прискорюється за рахунок енергії палива, яке входило в масу спокою автобуса перед стартом і енергія якого відповідно входила в енергію спокою автобуса перед стартом. Як використовується ця енергія в автобусі? Дуже не раціонально. Левова частка повної енергії спокою, а не лише теплотворної енергії, палива вилітає в трубу у вигляді маси відпрацьонаних газів і лише дуже незначна її частина перетворюється в кінетичну енергію автобуса. Виходить повна енергія автобуса не тільки ге збільшується, а навпаки зменшується. Відповідно зменшується і повна маса автобуса.
Для спрощення подальших міркувань уявимо абстрактний об'єкт який прискорюється за рахунок виключно власної передстартової енергії спокою і усю цю енергію він без втрат перетворює в власну кінетичну енергію. Тоді його власна енергія спокою підчас прискорення зменшується і рівно на стількиж його кінетична енергія збільшується, а повна його енергія увесь час залишається незмінною. Тепер релятивіський алгоритм визначення кінетичної енергії стає непридатним, так як маса об'єкту не змінюється, а класичній формулі знову включається зелене світло. Ми мусили відмовитися віднеї саме тому, що вона не дозволяла врахувати збільшення маси залежно від швидкості, а тепер нам враховувати нічого. Тоді коли цей наш абстрактний об'єкт витратить усю свою передстартову енергію спокою і перетворить її на кінетичну стане справедливим рівняння (1/2)(E0/C2)*V2=E0 Ділимо обидві частини на (1/2)*E0 і множимо на С2, добуваємо корені з обох частин і маємо V=2(1/2)*C. Тобто такий об'єкт, незалежно від стартової маси використавши усю свою передстартову енергію спокою завжди розганяється до швидкості в корінь квадратний з двох більшої швидкості світла. Але тепер у нас немає заборони, принаймі енергетичної, на швидкість більшу за швидкість світла, тому що тепер у нас маса не росте до безконечності, а завжди залишається незмінною.
тепер повернемося до фотону. Квант світла з одного боку частинка фотон з другого електромагнітний цуг. Це дві сторони однієї медалі. Тоді ми вправі вважати, що там де існує цуг там існує і фотон. Тоді фотон не мікроскопічна кулька а сиріла досить малого поперечного перерізу і гіганської, як для мікро світу, довжини, біля 3 метрів. Фотон має енергію, а відповідно і масу і вони розподілені вздовж усієї стріли. Вектори напруженності електричного поля і магнітної індукції перпендикулярні між собою і напрямком поширення цуга і , що дуже важливо вони змінюються обидва синхронно, Одночасно зростають від нуля до максимуму і таксамо одночасно спадають до нуля, а потім усе повторюється. Без електричного поля не може бути електричної енергії, а без магнітного поля не може бути магнітної енергії. Тому в цузі не може відбуватися перетворення електричної енергії в магнітну і навпаки. Але в кожній точці цуга електромагнітна енерія змінюється. То куди вона дівається і звідки знову береться? В що перетворюється?
З іншого боку фотон має масу і ця маса розподілена вздовж цуга. фотон має швидкість і масу тому повинен мати кінетичну енергію і ця енергія розподілена вздовж цуга.
На основі викладенного я припускаю, що в кожній точці цуга електромагнітна енергія без втрат і повністю перетворюється в кінетичну, а потім навпаки Як в раніше розглянутому нашому абстрактному об'єкті. Таким чином кожна точка цуга то розганяється від нуля до більшої швидкості світла то знову гальмується до нуля (зворотнього напрямку та швидкість немає), а середня швидкість рівна швидкості світла. Таким чином фотон може бути природнім вічним двигуном другого роду.
Такс... При надвисоких швидкостях, близьких до швидкості світлк маса і лінійні розмри тіла змінюються в залежності від цієї самої швидкості, це відомо. Якщо говорити про "вічний" рух без використання великої кількості енергії - то достатньо подивитися на рух електронів навколо ядра, або броунівський рух молекул газу.... от рухається воно, "бензини" не жре, а користі з нього - як з козла молока... Ті речі - відомі для світових "світил" багато років, а ще ніхто проекту двигуна, ККД якого б прямувало до одиниці, не представив. Висновок напрошується сам собою - на застосовується в такому напрямі.
В теорії - все гарно, а от на практиці "не пляше"
  • 0

#169 Сивий кіт

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 645 повідомлень

Відправлено 12.11.2010 – 20:01

Перегляд дописуMiguel (12.11.2010 19:05) писав:

Так, а чому ж тоді атомоходи чи атомні підводні лодки не вічні??? :angry2:
не все так просто)))
Незрозумів, до чого тут атомоходи?

Цитата

Так) це ж термодинаміка, тепло само переходить від більш теплого середовища в менш тепле, а для зворотнього процесу треба докласти зусилля (енергію)
Про термодинаміку усе правильно,але до чого тут вона? Перепрошую ця фраза стосується холодильника.

Цитата

Такс... При надвисоких швидкостях, близьких до швидкості світлк маса і лінійні розмри тіла змінюються в залежності від цієї самої швидкості, це відомо.
Стосовно цього у мене якраз дуже великі сумніви, але то інша тема.

Цитата

Якщо говорити про "вічний" рух без використання великої кількості енергії - то достатньо подивитися на рух електронів навколо ядра,
Тут помилка. То в Борівській моделі електрони рухалися навколо ядра. Тепер замість них електронні оболонки. Що це таке? Цього напевно не знають навіть ті хто їх придумав. Борівська модель теж не двигун бо там немає перетворення якоїсь енергії в механічну.

Цитата

або броунівський рух молекул газу.... от рухається воно, "бензини" не жре, а користі з нього - як з козла молока... Ті речі - відомі для світових "світил" багато років, а ще ніхто проекту двигуна, ККД якого б прямувало до одиниці, не представив. Висновок напрошується сам собою - на застосовується в такому напрямі.
В теорії - все гарно, а от на практиці "не пляше"
Броунівський рух теж не двигун тимпаче не вічгий бо нагріті тіла втрачають енергію через теплообмін і теплове випромінювання, тому він постійно затухає. Шо стосується практики то вічний двигун навіть другого роду навряд чи вдасться комусь створити. Але якщо наведені раніше мої міркування вірні то фотон може бути прикладом природнього вічного двигуна другого роду.

Повідомлення відредагував Сивий кіт: 12.11.2010 – 20:05

  • 0

#170 Miguel

    ХРАНИТЕЛЬ

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3807 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна

Відправлено 12.11.2010 – 21:13

Перегляд дописуСивий кіт (12.11.2010 20:01) писав:

Незрозумів, до чого тут атомоходи?
Хлопчина ввахає що якщо зробити машину на урані (атомному реакторі) то вона буде вічною. Я навів приклад явно не вічних атомних кораблів та підводних лодок

Перегляд дописуСивий кіт (12.11.2010 20:01) писав:

Про термодинаміку усе правильно,але до чого тут вона? Перепрошую ця фраза стосується холодильника.
пояснив "законно" для чого потрібна сила (зусилля) при передачі тепла.



Перегляд дописуСивий кіт (12.11.2010 20:01) писав:

Стосовно цього у мене якраз дуже великі сумніви, але то інша тема.
Це навіть в школі пояснюють при розгляді механіки як розділу фізики



Перегляд дописуСивий кіт (12.11.2010 20:01) писав:

Тут помилка. То в Борівській моделі електрони рухалися навколо ядра. Тепер замість них електронні оболонки. Що це таке? Цього напевно не знають навіть ті хто їх придумав. Борівська модель теж не двигун бо там немає перетворення якоїсь енергії в механічну.
Тут я мав на увазі не закони руху, а сам факт постійного, безперервного руху.

Перегляд дописуСивий кіт (12.11.2010 20:01) писав:

Броунівський рух теж не двигун тимпаче не вічгий бо нагріті тіла втрачають енергію через теплообмін і теплове випромінювання, тому він постійно затухає. Шо стосується практики то вічний двигун навіть другого роду навряд чи вдасться комусь створити. Але якщо наведені раніше мої міркування вірні то фотон може бути прикладом природнього вічного двигуна другого роду.
погоджуюся з

Цитата

Шо стосується практики то вічний двигун навіть другого роду навряд чи вдасться комусь створити.
:angry2:
  • 0

#171 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 04.08.2011 – 22:36

Є місця, де стрілка компаса починає крутитися. Цікаво, чи зупиняється вона?
  • 0

#172 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6676 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 04.08.2011 – 23:10

Перегляд дописуСивий кіт (12.11.2010 21:01) писав:

Про термодинаміку усе правильно,але до чого тут вона? Перепрошую ця фраза стосується холодильника.
тому що це стосується не лише холодильника а всієї теми.
що потрібно людям? чому люди мріють про вічний двигун?
Люди хочуть взяти енергію будь-де, і витратити її на побутові потреби. так наприклад взяли вугля з під землі і витратили його енергію на поверхні землі. Так вся енергія, що використовує людина - вона нікуди не зникає. вона залишається в ноосфері у використаному вигляді. А люди прагнуть іще здобути енергію будь де, і знову її витратити в ноосферу. ноосфера перенасичена енергією, і раціонально було б брати енергію тут же, з ноосфери. і якщо і вигадають такий метод, то всеодно задля того щоб перетворити вже використану (б/у) енергію у такий вид, що можна буде використати знову - то задля реалізації цього методу доведеться затратити ще додатково енергію, більшу ніж здобута цим методом. Фантастичне рішення було би якщо би витягувати використану енергію з ноосфери і перетворити її на вид енергії що можна використати знову, але при цьому на цей метод витратити менше енергії, ніж здобута. ось це і дасть ККД більше одиниці.

Перегляд дописуБілий Дракон (4.08.2011 23:36) писав:

Є місця, де стрілка компаса починає крутитися. Цікаво, чи зупиняється вона?
зупиниться коли захолоне ядро планети. енергія що виділяється ядром настільки величезна, що стрілка компаса і рядом не стояла. і ця енергія витрачається на такі справи, що людство би жаба задавила від такого марнотратства.
  • 0

#173 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 04.08.2011 – 23:27

Гм... тоді можна створити аналог вітряка для магнітного поля Землі.
  • 0

#174 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6676 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 05.08.2011 – 06:22

Перегляд дописуБілий Дракон (5.08.2011 00:27) писав:

Гм... тоді можна створити аналог вітряка для магнітного поля Землі.
можливо й можливо. але ж вчені не можуть нормально вивчити наслідки цього. воно на перший погляд здається що нічого страшного, а на ділі може виявитися, що захист від космічної радіації ослабне.
  • 0

#175 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6676 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 07.08.2011 – 12:14

доповню. От є певний запас енергії в планети. ядро планети - то двигун що виробляє магнітне поле. якщо на двигун додати навантаження то він стане споживати більше енергії. при цьому віддаватиме менше тепла. а значить - черговий льодовиковий період. а крім того запаси енергії швидше вичерпаються. а де ж заправочна станція, як би підзаправити планету тою енергією?
  • 0

#176 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 07.08.2011 – 15:04

Не непорівнювальні величини.
  • 0

#177 ШАХІСТ

    ГЕНЕРАЛІСІМУС

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 974 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:ДОНБАСЬКИЙ КРАЙ

Відправлено 07.08.2011 – 16:20

Перегляд дописуБілий Дракон (4.08.2011 23:36) писав:

Є місця, де стрілка компаса починає крутитися. Цікаво, чи зупиняється вона?
Да, в іншому місці...

А поняття вічний-це як??
  • 0

#178 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 07.08.2011 – 16:30

Перегляд дописуШАХІСТ (7.08.2011 17:20) писав:

Да, в іншому місці...

А поняття вічний-це як??
Якщо цікавить це поняття, то запитай в темі про мову. Під вічним двигуном розуміють двигун, який людині не треба заправляти, або якось паритися з паливом чи аналогом палива.
  • 0

#179 ШАХІСТ

    ГЕНЕРАЛІСІМУС

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 974 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:ДОНБАСЬКИЙ КРАЙ

Відправлено 07.08.2011 – 16:43

Перегляд дописуБілий Дракон (7.08.2011 17:30) писав:

Якщо цікавить це поняття, то запитай в темі про мову. Під вічним двигуном розуміють двигун, який людині не треба заправляти, або якось паритися з паливом чи аналогом палива.
Навіщо він?
  • 0

#180 Maksym

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 207 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 07.08.2011 – 17:18

Перегляд дописуБілий Дракон (7.08.2011 17:30) писав:

Якщо цікавить це поняття, то запитай в темі про мову. Під вічним двигуном розуміють двигун, який людині не треба заправляти, або якось паритися з паливом чи аналогом палива.

Ну от аналог "вічної батарейки".
http://forum.anticha...?t=147097&pp=40
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних