Перейти до вмісту

БАМ


Повідомлень в темі: 7

#1 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 04.08.2008 – 20:43

  • 7
Офіційна історію епохальної камсамольской стройкі часів СССР і досі виглядає глянцево... http://ru.wikipedia....%91%D0%90%D0%9C
Але
1. Ні про яке господарське освоєння на БАМі не йшлося: переляканий можливістю китайського вторгнення генсек КПРС Брєжнєв велів у травні 1972 року побудувати на північ від Транссибу ще одну залізничну магістраль, однак, таку ж уразливу для сучасних засобів доставки зброї і збройних сил, як і Транссиб; до того ж вірогідність китайського вторгнення незабаром впала до нуля, разом з сенсом будівництва цієї залізниці;
2. Проектування траси відбувалося з величезним запізненням щодо будівництва, украй недбало, тому коридори траси часто мінялися, а деякі проектні рішення, зокрема, будівництво дороги уздовж північного берега Байкалу і через Сєвєро-муйський хребет виявились, з геологічної точки зору, злочинними;
3. Траса прокладалася без урахування розміщення природних ресурсів, деколи дуже далеко від них, у результаті більшість побудованих уздовж траси міст виявилися потрібними лише на період будівництва дороги (місто Чара, призначене для освоєння Удоканського родовища міді, переносилося три рази – родовище так і не було освоєне);
4. Уся соціальна інфраструктура, з метою економії засобів і прискорення будівництва, була зведена до мінімуму: до пологового будинку деколи треба було добиратися три доби, житло явно відставало від виробничого і транспортного будівництва, відрізнялося украй низькою якістю, люди роками жили в очікуванні «нормального» житла, найчастіше даремно; через БАМ пройшло близько 4 мільйонів осіб (одночасно на БАМі у кінці 80-х років жило більше 700 тис. осіб) – обдурених, з обкраденими молодістю і майбутнім; ненормальні умови існування зробили всю зону БАМ украй неблагополучною: дитяча смертність тут дуже нагадувала ситуацію найбідніших африканських країн;
5. Усе життя на БАМ організоване вахтово: для підростаючих генерацій не передбачено ні ПТУ, ні технікумів, ні взагалі яких-небудь форм професійної освіти; в освоєнні найактивнішу участь брали зеки, залізничні війська та воєнізовані колонії корейців – контингенти, окрім своєї жорстокості, ні на що не придатні;
6. У результаті нещадних вирубок, бездумного "освоєння" господарські і екологічні структури життя місцевих етносів (евенки, нанайці, якути, буряти і багато інших) були порушені; практично всі ресурси, що освоювалися в зоні БАМ, вивозилися звідси, головним чином на експорт (до Японії і Північної Кореї), землі знецінювалися і втрачали всяку економічну привабливість;
7. Потужне ідеологічне накачування так і не змогло здолати безглуздя всього цього проекту і порожнє розбазарювання величезних людських, матеріальних і фінансових ресурсів країни; БАМ став одним із символів краху совєцкої імперії зла.

Чи не так? :ggggg:

#2 Sotnik

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1905 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 04.08.2008 – 20:54

БАМ і до сьогодні не працює на повну потужність. Лише окремі ділянки.
Це був безглуздий і не потрібний проект. Один з останніх цвяхів в труну комунізму.
Китайцям, коли вони засвоять Сибір і Далекий Схід, буде що на металобрухт здавати...
  • 0

#3 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 07.08.2008 – 11:29

Найсмішніше те, що коли його добудували, то виявилося що він одноколійний. Й зараз будують другу колію. :happy1:
  • 0

#4 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 29.09.2008 – 15:06

Ось яка вийшла у мене стаття для словника "Просторологія" про БАМ....
Регіональна програма БАМ. Програма будівництва Байкало-Амурської магістралі (БАМ) - залізниці в азіатській частині Росії довжиною 4300 км. Збудована у 1974-84 рр. Залізниця перетинає 11 великих річок, 7 гірських хребтів. На залізниці пробито вісім тунелів. Побудовано 2230 великих і малих мостів. Магістраль проходить більш ніж через 200 залізничних станцій і роз'їздів, більше 60 міст і селищ. Перші ділянки шляху були побудовані в 1930-і роки ув'язненими спеціально організованого для цих цілей БАМЛАГу. У січні 1942 р. з БАМу були зняті ланки залізниці і ферми для будівництва залізничниці Сталінград-Саратов-Сизрань-Ульяновськ (Волзька рокада). Існували плани будівництва залізниці від БАМу у напрямку на Чукотський півострів. Планувалося також, що через Берингову протоку буде прокладений тунель і це дозволить з'єднати залізничну мережу СРСР із залізницями на Алясці. Однак ці плани реалізовані не були. БАМ часто називають дорогою без май-бутнього...........


Навіщо дублювати дописи ?

Повідомлення відредагував Marcos: 29.09.2008 – 15:30

  • 0

#5 :-)

    Пам'яті Помаранчевої Каски

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1199 повідомлень
  • Місто:витверезника

Відправлено 29.09.2008 – 17:53

Пам'ятаю колись у школі мене вчили, що БАМ планувався радянським керівництвом як розрядка для радянського ж суспільства. Щоб не було всіляких заворушень, революцій і тд. Наскільки таке твердження є правильним?
  • 0

#6 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 29.09.2008 – 18:50

Перегляд дописуВаще Не Мачо (29.09.2008 17:53) писав:

Пам'ятаю колись у школі мене вчили, що БАМ планувався радянським керівництвом як розрядка для радянського ж суспільства. Щоб не було всіляких заворушень, революцій і тд. Наскільки таке твердження є правильним?
Цікаве трактування. Тоді говорилося, що для освоєння ресурсів регіону. Хоча всі знали, щоб віддалити перевезення від границі з Китаєм по Турксибу...
  • 0

#7 kitty_bon

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 625 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кривий Ріг

Відправлено 29.09.2008 – 20:25

у мене тато брав участь у будуванні БАМу, навіть медаль є)
  • 0

#8 Unknown

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 230 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Славія

Відправлено 30.09.2008 – 14:00

Цитата

БАМ став одним із символів краху совєцкої імперії зла.
Ґа-ґа-ґа! :angry12: Загальні слова, вже нещадно трембитить.
Багато моїх знайомих там заробили непогані гроші. Саме завдяки Баму, багато людей по цієї залізниці туди їздили. СРСР справді була імперією зла, але якщо б цієї залізниці не було - їздили б туди на лісапєді...
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних