Перейти до вмісту

Расизм


Повідомлень в темі: 609

#401 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 08.05.2009 – 12:01

Перегляд дописуВєлєсвєт (8.05.2009 12:08) писав:

Шановне панство, в цій темі піднімалось питання полової орієнтації тих хто називає себе "антифашистами". Тож до Вашої уваги цікава стаття яка висвітлює цю тему і дає відповідь на питання, хтож такі сучасні антифашисти і за що вони борються і як їхня "боротьба" пересікається з расовим питанням.(хто не в темі, в статті сленговим словом "шафки" позначені антифашисти).
не знаю хто автор цього епіскалярного твору, але діагноз можу поставити навіть я - параноідальна шизофренія........
якщо не зовсім ще запущено то це лікується аміназіном, тізерцином чи модитеном (депо)............... при наймі якшо повне одуження і не можливе - можна сподіватись на довгострокову ремісію пацієнта
  • 0

#402 Панночка

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 08.05.2009 – 13:26

я не расистка,

з повагою выдношусь до рызних націй
  • 0

#403 Добронрав

    Місцевий

  • Заблоковані
  • PipPipPipPipPipPip
  • 253 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Одеса

Відправлено 08.05.2009 – 14:13

Перегляд дописуГалина 77 (7.05.2009 18:51) писав:

Ну,так вибачайте,виживає сильніший і розумніший :box:
А,нарахунок темношкірих нащадків,то,якщо так станеться і хтось з моїх синів закохається в темношкіру дівчину,то я не буду іти проти волі синів і наполягати,щоб вони розійшлися :) але,постараюсь так виховувати,щоб їм подобались українські дівчата :)
А про гарем,у мене сини,їм гарем не світить :ggggg:
Онукам світить та правнукам....

А виглядати вони будуть приблизно так
Див файл

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  mylat.jpg   20.01К   4 Кількість завантажень:

  • 0

#404 ЧиШо

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 9 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Житомир/Київ

Відправлено 10.05.2009 – 18:50

я не расистка. але іноді такі думки виникають, коли бачиш краще ставлення до іноземних студентів в університеті,ніж до наших. я розумію, що з них деруть більше грошей... але,крім того,що їм першим надається гуртожиток, цей гуртожиток ще й є найкращим. і коли в нього селиться хтось з українців часто можна почути: "тобі повезло, цей гуртожиток взагалі для іноземців". і ще багато інших речей. звідси й таке відношення у багатьох)
  • 0

#405 Вєлєсвєт

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 30 повідомлень

Відправлено 13.05.2009 – 14:53

Перегляд дописуbendera.UA (6.05.2009 14:45) писав:

дякую що роз’яснили що таке талмуд - тепер буду знати, а то думав, що то "журнал мурзілка аля ізраель"))))
цікаво, а ви самі його читали? може ще й в оригіналі?)))) що так впевнено про це говорите..... скажу відразу - сам, увесь не читав, (так само як і коран і біблію повністю не осилив)....... але ваші слова дуже віддають тими які можна прочитати на будь якому юдофобному сайті чи збіговіську....

Стосовно талмуда, не-єврей який читає талмуд, за законами талмуда заслуговує на смерть! Раз Ви пане Бендера живий, значить Ви до цього місця в талмуді не дочитали :D А взагалі то цікаво як так ви читали талмуд але не весь? Ви володієте жидівськими мовами? Адже російськомовного, а тим паче україномовного перекладу талмуда не існує!(якщо я помиляюсь, то дайте ссилку де скачати :) )
Але не зважаючи на такі вади, з часів появи книгодрукування, талмуд не одноразово видавався, і перевидавався і знаходились "розумні голови" які робили переклад самих цікавих фрагментів цієї книги.

Для тих хто наївно вважає що євреї такі ж люди як і ми - слов'яни, приводжу деякі виписки з книги Флавіана Бреньє "Євреї і талмуд". Прочитайте і подумайте над тим, що для єврея обрізаного на восьмий день і вихованого на талмуді Ви не є людиною!!! Євреї не хворіють на толерантність до не-євреїв! Всі ці ігри в толерантність -жидовські вигадки для тих кому лінь самому шукати інформацію і замислюватися над сутністю речей.

Флавіан Бреньє
«Євреї й Талмуд»

«… абат Август Ролінг, доктор богослов'я й професор Празького університету, роблячи з них виписки, склав близько 1878 року брошуру: «Єврей-талмудист», видану спочатку в Мюнстері, у Вестфалії. Внаслідок того, що з'явилися критичні замітки, що спростовувала вірогідність деяких посилань, абат Максиміліан де-Ламарк, доктор богослов'я, ужив 10 років на повну перевірку цієї праці, і видав його знову в 1888 році в Брюсселі, у видавця Альфреда Вромана, який пообіцяв винагороду в 10 000 франків усякому, хто доведе, що хоча б одна із цитат, що втримуються в книзі, не вірна.
Відтоді пройшло двадцять п'ять років; твір, цей був розповсюджений у десятках тисяч екземплярів у Бельгії, Франції й Німеччині; багато хто з рабинів тримали його в руках, і все-таки, не дивлячись на спрагу наживи, настільки властиву Ізраїлю, ніхто не ризикнув спробувати виграти цю премію, довівши хибність хоча б одного наведеного посилання. Подібний досвід повинен послужити доказом для самих недовірливих. Тому, ми будемо користуватися працями абатів Роллінга й де-Ламарка й з них будемо запозичити потрібні нам виписки з Талмуда. Перш за все ми хочемо довести те величезне значення, яке відіграє в євреїв Талмуд...»
ГЛАВА IX
КІЛЬКА ПРАВИЛ ЄВРЕЙСЬКОЇ МОРАЛІ

«Щоб позначити не-єврея, талмуд вживає назву «Гой» (множинне гої), але євреї на докори за погане ставлення до гоїв стверджують, що під цією назвою вони мають на увазі язичників, а аж ніяк не християн і мусульман. Але це пояснення не прийнятно, тому що сам талмуд постарався його спростувати:
«Необрізаний є чужоземець, а чужоземець й язичник те саме». [126 - Traite Berach, folio 47, b; traite Gittin, folio 70, a; Aboda Zora, folio 26, b.] …»
«Талмуд, затверджує закон, згідно якого визначає походження євреїв із сутності Бога, тоді як гої походять від диявола:
«Євреї більше приємні Богові, ніж Ангели, [127 - Traite Chulin, folio 91, b.] так що дающий ляпас євреєві робить настільки ж тяжкий злочин, як якби він дав ляпас Божій Величі, тому гой, що вдарив єврея, заслуговує на смерть». [128 - Traite Sanhedrin, folio 58, b.] «Ця постанова справедливо, – затверджує талмуд, – тому що безперечно існує розходження між всіма речами; рослини й тварини не могли б існувати без піклування про їх людиною, і подібно тому, як людина перевершує тварин, так євреї перевершують всі народи на землі». [129 - Sepher Zeror pa Mar, folio 107, b.] «Ці останні ніщо інше, як насіння скотиняче», [130 - Traite Jebammot, folio 98, a; traite Kethub, folio 3, b.] так що, якби євреїв не існувало, не було б благодаті на землі, ні променя сонця, ні дощу, не існувало б людей. [131 - Traite Jebammot, folio 63, a; traite Bachai, folio 153, b; etc.]

Всі рабини солідарні у визнанні за не-євреями чисто тваринної природи. Раббі Мойсей бен Нахман, раббі Раши, раббі Абраванель, раббі Ялкут, раббі Менахем порівнюють їх по черзі із собаками, ослами й свинями, не у вигляді, образи, але з ученими міркуваннями й з науковою метою:
«єврейський народ гідний вічного життя, а інші народи подібні до ослів», – містить Абраванель. [132 - Comment du Hos IV, folio 230, col. 4.] «Ви всі євреї, ви люди, а інші народи не люди, тому що їхнї душі походять від злих духів, тоді як душі євреїв походять від Святого Духа Божого», – говорить раббі Менахем. [133 - Comment sur le Pentat., folio 14, a.] Такий же висновок робить раббі Ялкута, що говорить:
«Одні євреї гідні звання людей, а гої, що походять від злих духів, мають лише право називатися свинями». [134 - Jalkut Reubeni, folio 10, b.] Щоб більш яскраво проілюструвати це положення, талмуд користується анекдотом, розповідаючи пригоди відомого раббі Бен-Сира, якому під час полону Вавилонського, Навуходоноссор робив знаки великої дружби. Цар дав йому багато доказів свого доброго ставлення, і, думаючи одного разу догодити йому, запропонував в дружин одну зі своїх дочок, але Бен-Сир, гордо випрямившись, відповів йому:
«Знай, цар, я син людський, а не тварина». [135 - Sepher ben Sira, folio 8.] Дійсно, з погляду талмуда, царська дочка є тільки сука або свиня, трохи краща, чим інші, і єврей принижує себе, беручи її за дружину.
На цьому найважливішому розходженні між євреєм-людиною й не-євреєм-твариною ґрунтується вся талмудска мораль. Фарисеї, які написали його, не могли зовсім уникнути спогадів про закон Мойсея, котрим єврейський законодавець визначав своєму народу справедливість і милосердя до ближнього. Але, завдяки викладеному вище розходженню, фарисеї могли стверджувати, що думка Мойсея була неправильно витлумачена, коли під ближнім розуміли не-єврея. Милосердне правило Мойсея зберігає всю силу, коли справа стосується справедливості стосовно єврея, або обов'язку прийти йому на допомогу! але воно аж ніяк не може, примінятись до гоя, стосовно життя й майна якого єврей не має більше зобов'язань, чим якби цей гой мав вигляд собаки або осла. Більше того, гнів Божий ніколи не тяжіє ні над ослами, ні над собаками,
«тоді як проклін Ієгови тяжіє над гоями». [136 - Aboda Zora, folio 4, a; traite Sab., folio 89, a.] Це твердження, що Бог ненавидить гоїв, виправдовує, усі застосовувані стосовно них жорстокості; тому що чому треба любити те, що Ієгова ненавидить? Звідси ясно, що талмуд відносить до всіх гоїв наступне правило:
«Не ставтеся до них поблажливо». [137 - Traite Jebammot, folio 23, a; et Riske Tosaphot, a, 1.] «Забороняється ставитися з жалістю до тих, хто не має розуму». [138 - Traite Sanhedrin, folio 92, a.] «Не личить людині справедливій бути милосердною до нечестивих». [139 - Commentaire du 1-er liver des Rois, XVIII, 14] «Будьте чисті із чистими й лукаві з нечестивими». [140 - Baba Bathra, folio 123, a; Bechorath, 13, b.] «Нехай не говорять, що гої можуть не бути нечестиві й навіть здаватися доброчесними», – пояснює талмуд. «А якщо вони навіть роблять добро, якщо подають милостиню, або поступають доброчесно, то за це потрібно ще більше їх ненавидіти, ставлячи їм це в провину, тому що вони це роблять лише з марнославства». [141 - Baba Bathra, folio 10, b»….«Однак, досвід уже показав укладачам цих правил, що було необережно застосовувати їх занадто відкрито, тому що гої виражали іноді гнів за таке з ними поводження. Тому талмуд доповнили лицемірними порадами:
«Боячись Бога, чоловік (еврей) повинен бути завжди хитрим», [142 - Traite Berachoth, folio 17, a.] «Тому поклонися гою, щоб бути з ним у ладу, льсти йому, і тим уникнеш неприємностей». [143 - Ibid. et Traite Tittin, folio 61, a.] А раббі Бакаі додає [144 - Sepher Cadha-Kemach, folio 30, a.]: «Лицемірство припустиме в тому розумінні, що єврей повинен здаватися ввічливим щодо нечестивих, нехай ставиться до них поважливо й говорить: „Я вас люблю”. Але Бакаі старанно підкреслює, що: „це дозволено лише в тому випадку, якщо єврей має потребу в нечестивому, або має підставу його побоюватися; у противному випадку це гріх”. [145 - Ibid.] Щоб краще обдурити гоїв, єврей може навіть відвідувати їхніх хворих, ховати їхніх небіжчиків, робити добро їхнім біднякам, але все це робиться заради спокою і уникнення шкоди яку можуть заподіяти єврею нечестиві. [146 - Traite gittin, folio 61, a. [/b](Це місце з Талмуда повинне завжди бути перед очами, коли ми почуємо про допомогу будівлі лікарень або інших щедрот, що виходять від євреїв мільярдерів). Помилково було б припускати, що талмуд обмежується загальними вказівками відносно способу дії, якого євреї повинні дотримуватися що до тих, хто не належить до їхнього народу. Більшість випадків передбачено, даний ряд вказівок, що виходять із корінного розходження між євреєм-людиною й гоєм-твариною, ці вказівки дають євреєві право користуватися по розсуду життям і майном гоя, що належить євреєві нарівні із собакою, яку можна продати, бити або вбити за бажанням.
Що до, питання земних благ. Ці блага були дані людині, говорить писання. Так, але, адже, тільки єврей – людина, пояснює талмуд. Отже, не-єврей не може володіти власністю законним образом, так само, як дикий звір не має узаконене право на ліс, де він укривається.
«Подібно тому, як можна зі спокійною совістю вбити дикого звіра й заволодіти його лісом, так можна вбити або вигнати гоя й заволодіти його майном. Майно не-єврея подібно до покинутої речі, його дійсний власник єврей, що перший її захопить». [147 - Baba Bathra, folio 54, b; Choschen Michpot, 156, 1.] І це справедливо, – говорити раббі Альбо, і деякі інші, – тому що Бог дав євреям владу над життям і майном інших народів; [148 - Sepher Haikarim III, 25, Jalkut Simeoni, folio 83, col. 3] так що, якщо гой украде навіть мізерну частку, то й за це підлягає смерті; [149 - Traite Jebammot, folio 47, b.] євреєві ж дозволяється захоплювати, за бажанням, майно гоя, тому що там, де написано: «не роби шкоди ближньому», не говориться: «не роби шкоди гою». [150 - Traite Sanhedrin, folio 57, a.] Тому єврей не може бути обвинувачений у крадіжці, якщо він не обкрав іншого єврея; якщо ж він обкрав гоя, то він тільки взяв своє власне добро.
У пояснення цього талмуд приводить нам свідчення раббі Аши, що говорить своєму слузі:
«принеси мені цього винограду, якщо він належить гою, але не торкни його, якщо він становить власність єврея». [151 - Traite Baba Kamma, folio 113, b.] Ця безмежна перевага всього єврейського над всім неєврейським простирається навіть на тварин, що належать євреям. Із цього приводу талмуд говорить:
«якщо бик, що належить євреєві, ударить бика гоя, то єврей за це не несе відповідальності, а якщо бик гоя заподіє шкоду бику єврея, гой повинен сплатити євреєві весь збиток, тому що Бог розділив землю й віддав гоїв Ізраїлю». [152 - Traite Baba Kamma, folio 37, b.]Такі приписання цивільного права було б, імовірно, важко змусити прийняти гоям до керівництва, якби вони були викладені у відкритому виді. Тому талмуд рекомендує кілька обхідних шляхів, щоб досягти кінцевої мети, поставленої синам Ізраїлю: «позбавлення всіх гоїв в усім світі всього їхнього майна». Найкращим для цього засобом є лихварство. Мойсей допускав (Второзаконня XXIII, 30) давати гроші в позики за відсотки. Талмуд використав цей дозвіл, і перетолкував його, зробивши із нього зброю проти не-євреїв:
«Бог наказав давати гоям гроші в позики, але давати їх не інакше, як за відсотки; отже, замість надання їм допомоги, ми повинні робити їм шкоду, навіть якщо людина якій надаємо позику може нам бути корисною, тоді як щодо єврея ми не повинні діяти в такий спосіб». [153 - Maimonide, Sepher Mizv., folio 73, 4.]
Це навчання про обов'язковість уживання лихварства для боротьби з не-євреями, поклало підставу збагаченню Ізраїлю, викликало багато гніву, починаючи із середніх століть і до наших днів. Були епохи, коли єврейське лихварство досягало таких розмірів, які могли б здаватися неймовірними, якби не були підтверджувані самими точними показаннями.Такі данні ми зустрічаємо, наприклад, в «Історії реформації в Німеччині» Янссена, постанова німецького сейму, що забороняв євреям стягувати більше 43 відсотків річних, тому що ці останні, даючи в позики на місяць і навіть тиждень, одержували 300; 400 і навіть 600 відсотків у рік.»... «Трактат Баба Меция дуже наполягає на необхідності давати гроші в ріст і радить євреям давати у своїх родинах дітям у позики за відсотки, щоб вони могли з дитинства збагнути насолоду лихварства, [155 - Baba Mezia, folio 75, a.] і завчасно привчалися б ним користуватися…»

Поряд з лихварством, як засобом боротьби проти всіх не євреїв, талмуд рекомендує всілякі підробки й шахрайства. Якщо гой губить якусь річ або гаманець, єврей котрий знайшов, зобов'язаний заволодіти ними, тому що написано:
«забороняється повертати гою їм загублене; хто повертає гою загублене, не знайде милості в Бога». [158 - Traite Sanhedrin, folio 76, b; Baba Kamma, folio 113, b; Sepher Mzivot Gaddol, folio 132, col. 3.] Раббі Раши вважає, що віддати гою їм загублене, це
«ставити невірного на рівну ногу з Ізраїльтянином, [159 - Traite Sanhedrin, 1, c.]
а, отже, робити гріх».
«Вертаючий невірному загублену їм річ грішить, тому що цим зміцнює міць нечестивих», [160 - Jad Caz. hil gez.] - говорить Маймонид. А рабби Иерухом додає:
«якщо гой володіє векселем єврея, що доводить, що він позичив гроші цьому євреєві, і гой загубив цю розписку, то єврей, що знайшов її, не зобов'язаний повертати її гою, тому що зобов'язання його брата в Ізраїлі припинилося, з того моменту, коли розписка була їм знайдена. Якщо ж єврей, що знайшов розписку, має намір повернути її гою, то треба йому в цьому перешкодити, говорячи: якщо ти хочеш славословити ім'я Боже, роби це з тим, що тобі належить». [161 - Nethib, IV.]
Порада ця перебуває в повній відповідності з моральними поглядами талмуда, тому що, гой не має права володіти майном, правом, що належить винятково євреям. Єврей, що займає в гоя гроші, тільки бере, йому приналежне, і коли гой потім вимагає повернення взятого, то це є незаконним. Допомагати ж гою домогтися повернення в нього взятого, це значить обкрадати єврея, тому що він, відповідно до єврейського навчання, не винен нічого. Отже, раббі Іерухом з талмудичної точки зору, правий, говорячи, що той хто знайшов боргову розписку, повинен сам заплатити її вартість, якщо вважає, що гой повинен одержати свій борг назад. Яке яскраве світло це равинське тлумачення проливає на погляди євреїв що до позик, і як стають зрозумілими грабежі, що є наслідком випуску всіляких акцій, настільки дорогих серцю великих єврейських банкірів. Ті ж самі вказівки даються відносно торгівлі:
«Дозволяється, боротися проти гоїв за допомогою лихварства, а також обманювати їх, але, якщо ви продаєте щось ближньому (тобто євреєві), або якщо ви щось купуєте в нього, то вам забороняється його обманювати. [162 - Traite Baba Mezia, folio 61, a; Traite Bechoroth, folio 13, b.] І він приводить кілька прикладів, запозичених з життя найвидатніших кнжників. Так, відомий раббі Самуїл, зустрівши гоя, що володів посудиною із чистого золота, запевнив його, що посудина ця зроблена з жовтої міді, і купив її за 4 драхми (2 фр. 80) і отут ще при сплаті постарався украсти одну драхму. [163 - Traite Baba Kamma, folio 113, a.] Так само вдіяв раббі Кахана, що купив у гоя сто двадцять бочок вина, і завірив його, що одержав усього сто, і сплатив за цю кількість. Не менш спритний інший рабин, що продав гою пальмові колоди, ретельно цим останнім перелічені; єврей уночі послав свого службовця вкоротити ці колоди, говорячи: «гой добре знає число їх, але не знає їхню довжину».
Будемо говорити про помилки, які гой може допустити до своєї невигоди при здійсненні будь якої угоди. Раббі Мозес ясно вказує:
«якщо, становлячи рахунок, гой припускається помилки, єврей повинен сказати собі: „Я нічого не знаю, але не раджу гоя вводити в оману, тому що він, може бути, зробив помилку навмисно, з метою випробувати єврея”. [164 - Sepher Mizvoth Gaddol.] Неможливо бути більше обережимим у безчесності. Як після цього стає зрозумілим те, що пише старий раббі Бренц:
«якщо євреї роз'їжджали цілий тиждень, на право і на ліво обманюючи християн, то нехай вони зберуться разом у суботу й вихвалять свою спритність, говорячи: „потрібно вирвати серце в гоїв й убити кращого із християн”. [165 - Judenbalg, 21.] Зайво додавати що, якщо закони країни дають євреєві якусь можливість панувати над гоями, то вся ця влада повинна бути використана на служіння Ізраїлю. Так, судді євреї повинні чинити так, щоб давати своїм побратимам можливість вигравати всі, позови, у якому б безнадійному положенні ці останні не перебували. Талмуд виражає це в такий спосіб:
[b]«Якщо єврей має позов з не-євреєм, то ви дасте виграти справу вашому братові й скажете чужоземцеві: „так вимагає наш закон!” Але якщо ніяких приводів до виграшу справи євреєм не є, то треба набридати чужоземцеві всякого роду інтригами й цим домогтися, щоб єврей справу виграв». [166 - Traite Baba Kamma, folio 113, a.]
Раббі Акіба, якому ми зобов'язані цим наставлянням, додає, що треба намагатися не допускати розголосу упередженої постанови суду, щоб не позбавити євреїв довіри.
Одних цих причин було б цілком достатньо, щоб доступ до судових й адміністративних посад в усім світі євреям був зовсім закритий.

Повідомлення відредагував Вєлєсвєт: 13.05.2009 – 14:55

  • 0

#406 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 16.05.2009 – 13:43

Перегляд дописуВєлєсвєт (13.05.2009 15:53) писав:

Стосовно талмуда, не-єврей який читає талмуд, за законами талмуда заслуговує на смерть! Раз Ви пане Бендера живий, значить Ви до цього місця в талмуді не дочитали :) А взагалі то цікаво як так ви читали талмуд але не весь? Ви володієте жидівськими мовами? Адже російськомовного, а тим паче україномовного перекладу талмуда не існує!(якщо я помиляюсь, то дайте ссилку де скачати :happytwo: )
Але не зважаючи на такі вади, з часів появи книгодрукування, талмуд не одноразово видавався, і перевидавався і знаходились "розумні голови" які робили переклад самих цікавих фрагментів цієї книги.

Для тих хто наївно вважає що євреї такі ж люди як і ми - слов'яни, приводжу деякі виписки з книги Флавіана Бреньє "Євреї і талмуд". Прочитайте і подумайте над тим, що для єврея обрізаного на восьмий день і вихованого на талмуді Ви не є людиною!!! Євреї не хворіють на толерантність до не-євреїв! Всі ці ігри в толерантність -жидовські вигадки для тих кому лінь самому шукати інформацію і замислюватися над сутністю речей.

Флавіан Бреньє
«Євреї й Талмуд»

«… абат Август Ролінг, доктор богослов'я й професор Празького університету, роблячи з них виписки, склав близько 1878 року брошуру: «Єврей-талмудист», видану спочатку в Мюнстері, у Вестфалії. Внаслідок того, що з'явилися критичні замітки, що спростовувала вірогідність деяких посилань, абат Максиміліан де-Ламарк, доктор богослов'я, ужив 10 років на повну перевірку цієї праці, і видав його знову в 1888 році в Брюсселі, у видавця Альфреда Вромана, який пообіцяв винагороду в 10 000 франків усякому, хто доведе, що хоча б одна із цитат, що втримуються в книзі, не вірна.
Відтоді пройшло двадцять п'ять років; твір, цей був розповсюджений у десятках тисяч екземплярів у Бельгії, Франції й Німеччині; багато хто з рабинів тримали його в руках, і все-таки, не дивлячись на спрагу наживи, настільки властиву Ізраїлю, ніхто не ризикнув спробувати виграти цю премію, довівши хибність хоча б одного наведеного посилання. Подібний досвід повинен послужити доказом для самих недовірливих. Тому, ми будемо користуватися працями абатів Роллінга й де-Ламарка й з них будемо запозичити потрібні нам виписки з Талмуда. Перш за все ми хочемо довести те величезне значення, яке відіграє в євреїв Талмуд...»
ГЛАВА IX
КІЛЬКА ПРАВИЛ ЄВРЕЙСЬКОЇ МОРАЛІ

«Щоб позначити не-єврея, талмуд вживає назву «Гой» (множинне гої), але євреї на докори за погане ставлення до гоїв стверджують, що під цією назвою вони мають на увазі язичників, а аж ніяк не християн і мусульман. Але це пояснення не прийнятно, тому що сам талмуд постарався його спростувати:
«Необрізаний є чужоземець, а чужоземець й язичник те саме». [126 - Traite Berach, folio 47, b; traite Gittin, folio 70, a; Aboda Zora, folio 26, b.] …»
«Талмуд, затверджує закон, згідно якого визначає походження євреїв із сутності Бога, тоді як гої походять від диявола:
«Євреї більше приємні Богові, ніж Ангели, [127 - Traite Chulin, folio 91, b.] так що дающий ляпас євреєві робить настільки ж тяжкий злочин, як якби він дав ляпас Божій Величі, тому гой, що вдарив єврея, заслуговує на смерть». [128 - Traite Sanhedrin, folio 58, b.] «Ця постанова справедливо, – затверджує талмуд, – тому що безперечно існує розходження між всіма речами; рослини й тварини не могли б існувати без піклування про їх людиною, і подібно тому, як людина перевершує тварин, так євреї перевершують всі народи на землі». [129 - Sepher Zeror pa Mar, folio 107, b.] «Ці останні ніщо інше, як насіння скотиняче», [130 - Traite Jebammot, folio 98, a; traite Kethub, folio 3, b.] так що, якби євреїв не існувало, не було б благодаті на землі, ні променя сонця, ні дощу, не існувало б людей. [131 - Traite Jebammot, folio 63, a; traite Bachai, folio 153, b; etc.]

Всі рабини солідарні у визнанні за не-євреями чисто тваринної природи. Раббі Мойсей бен Нахман, раббі Раши, раббі Абраванель, раббі Ялкут, раббі Менахем порівнюють їх по черзі із собаками, ослами й свинями, не у вигляді, образи, але з ученими міркуваннями й з науковою метою:
«єврейський народ гідний вічного життя, а інші народи подібні до ослів», – містить Абраванель. [132 - Comment du Hos IV, folio 230, col. 4.] «Ви всі євреї, ви люди, а інші народи не люди, тому що їхнї душі походять від злих духів, тоді як душі євреїв походять від Святого Духа Божого», – говорить раббі Менахем. [133 - Comment sur le Pentat., folio 14, a.] Такий же висновок робить раббі Ялкута, що говорить:
«Одні євреї гідні звання людей, а гої, що походять від злих духів, мають лише право називатися свинями». [134 - Jalkut Reubeni, folio 10, b.] Щоб більш яскраво проілюструвати це положення, талмуд користується анекдотом, розповідаючи пригоди відомого раббі Бен-Сира, якому під час полону Вавилонського, Навуходоноссор робив знаки великої дружби. Цар дав йому багато доказів свого доброго ставлення, і, думаючи одного разу догодити йому, запропонував в дружин одну зі своїх дочок, але Бен-Сир, гордо випрямившись, відповів йому:
«Знай, цар, я син людський, а не тварина». [135 - Sepher ben Sira, folio 8.] Дійсно, з погляду талмуда, царська дочка є тільки сука або свиня, трохи краща, чим інші, і єврей принижує себе, беручи її за дружину.
На цьому найважливішому розходженні між євреєм-людиною й не-євреєм-твариною ґрунтується вся талмудска мораль. Фарисеї, які написали його, не могли зовсім уникнути спогадів про закон Мойсея, котрим єврейський законодавець визначав своєму народу справедливість і милосердя до ближнього. Але, завдяки викладеному вище розходженню, фарисеї могли стверджувати, що думка Мойсея була неправильно витлумачена, коли під ближнім розуміли не-єврея. Милосердне правило Мойсея зберігає всю силу, коли справа стосується справедливості стосовно єврея, або обов'язку прийти йому на допомогу! але воно аж ніяк не може, примінятись до гоя, стосовно життя й майна якого єврей не має більше зобов'язань, чим якби цей гой мав вигляд собаки або осла. Більше того, гнів Божий ніколи не тяжіє ні над ослами, ні над собаками,
«тоді як проклін Ієгови тяжіє над гоями». [136 - Aboda Zora, folio 4, a; traite Sab., folio 89, a.] Це твердження, що Бог ненавидить гоїв, виправдовує, усі застосовувані стосовно них жорстокості; тому що чому треба любити те, що Ієгова ненавидить? Звідси ясно, що талмуд відносить до всіх гоїв наступне правило:
«Не ставтеся до них поблажливо». [137 - Traite Jebammot, folio 23, a; et Riske Tosaphot, a, 1.] «Забороняється ставитися з жалістю до тих, хто не має розуму». [138 - Traite Sanhedrin, folio 92, a.] «Не личить людині справедливій бути милосердною до нечестивих». [139 - Commentaire du 1-er liver des Rois, XVIII, 14] «Будьте чисті із чистими й лукаві з нечестивими». [140 - Baba Bathra, folio 123, a; Bechorath, 13, b.] «Нехай не говорять, що гої можуть не бути нечестиві й навіть здаватися доброчесними», – пояснює талмуд. «А якщо вони навіть роблять добро, якщо подають милостиню, або поступають доброчесно, то за це потрібно ще більше їх ненавидіти, ставлячи їм це в провину, тому що вони це роблять лише з марнославства». [141 - Baba Bathra, folio 10, b»….«Однак, досвід уже показав укладачам цих правил, що було необережно застосовувати їх занадто відкрито, тому що гої виражали іноді гнів за таке з ними поводження. Тому талмуд доповнили лицемірними порадами:
«Боячись Бога, чоловік (еврей) повинен бути завжди хитрим», [142 - Traite Berachoth, folio 17, a.] «Тому поклонися гою, щоб бути з ним у ладу, льсти йому, і тим уникнеш неприємностей». [143 - Ibid. et Traite Tittin, folio 61, a.] А раббі Бакаі додає [144 - Sepher Cadha-Kemach, folio 30, a.]: «Лицемірство припустиме в тому розумінні, що єврей повинен здаватися ввічливим щодо нечестивих, нехай ставиться до них поважливо й говорить: „Я вас люблю". Але Бакаі старанно підкреслює, що: „це дозволено лише в тому випадку, якщо єврей має потребу в нечестивому, або має підставу його побоюватися; у противному випадку це гріх". [145 - Ibid.] Щоб краще обдурити гоїв, єврей може навіть відвідувати їхніх хворих, ховати їхніх небіжчиків, робити добро їхнім біднякам, але все це робиться заради спокою і уникнення шкоди яку можуть заподіяти єврею нечестиві. [146 - Traite gittin, folio 61, a. [/b](Це місце з Талмуда повинне завжди бути перед очами, коли ми почуємо про допомогу будівлі лікарень або інших щедрот, що виходять від євреїв мільярдерів). Помилково було б припускати, що талмуд обмежується загальними вказівками відносно способу дії, якого євреї повинні дотримуватися що до тих, хто не належить до їхнього народу. Більшість випадків передбачено, даний ряд вказівок, що виходять із корінного розходження між євреєм-людиною й гоєм-твариною, ці вказівки дають євреєві право користуватися по розсуду життям і майном гоя, що належить євреєві нарівні із собакою, яку можна продати, бити або вбити за бажанням.
Що до, питання земних благ. Ці блага були дані людині, говорить писання. Так, але, адже, тільки єврей – людина, пояснює талмуд. Отже, не-єврей не може володіти власністю законним образом, так само, як дикий звір не має узаконене право на ліс, де він укривається.
«Подібно тому, як можна зі спокійною совістю вбити дикого звіра й заволодіти його лісом, так можна вбити або вигнати гоя й заволодіти його майном. Майно не-єврея подібно до покинутої речі, його дійсний власник єврей, що перший її захопить». [147 - Baba Bathra, folio 54, b; Choschen Michpot, 156, 1.] І це справедливо, – говорити раббі Альбо, і деякі інші, – тому що Бог дав євреям владу над життям і майном інших народів; [148 - Sepher Haikarim III, 25, Jalkut Simeoni, folio 83, col. 3] так що, якщо гой украде навіть мізерну частку, то й за це підлягає смерті; [149 - Traite Jebammot, folio 47, b.] євреєві ж дозволяється захоплювати, за бажанням, майно гоя, тому що там, де написано: «не роби шкоди ближньому», не говориться: «не роби шкоди гою». [150 - Traite Sanhedrin, folio 57, a.] Тому єврей не може бути обвинувачений у крадіжці, якщо він не обкрав іншого єврея; якщо ж він обкрав гоя, то він тільки взяв своє власне добро.
У пояснення цього талмуд приводить нам свідчення раббі Аши, що говорить своєму слузі:
«принеси мені цього винограду, якщо він належить гою, але не торкни його, якщо він становить власність єврея». [151 - Traite Baba Kamma, folio 113, b.] Ця безмежна перевага всього єврейського над всім неєврейським простирається навіть на тварин, що належать євреям. Із цього приводу талмуд говорить:
«якщо бик, що належить євреєві, ударить бика гоя, то єврей за це не несе відповідальності, а якщо бик гоя заподіє шкоду бику єврея, гой повинен сплатити євреєві весь збиток, тому що Бог розділив землю й віддав гоїв Ізраїлю». [152 - Traite Baba Kamma, folio 37, b.]Такі приписання цивільного права було б, імовірно, важко змусити прийняти гоям до керівництва, якби вони були викладені у відкритому виді. Тому талмуд рекомендує кілька обхідних шляхів, щоб досягти кінцевої мети, поставленої синам Ізраїлю: «позбавлення всіх гоїв в усім світі всього їхнього майна». Найкращим для цього засобом є лихварство. Мойсей допускав (Второзаконня XXIII, 30) давати гроші в позики за відсотки. Талмуд використав цей дозвіл, і перетолкував його, зробивши із нього зброю проти не-євреїв:
«Бог наказав давати гоям гроші в позики, але давати їх не інакше, як за відсотки; отже, замість надання їм допомоги, ми повинні робити їм шкоду, навіть якщо людина якій надаємо позику може нам бути корисною, тоді як щодо єврея ми не повинні діяти в такий спосіб». [153 - Maimonide, Sepher Mizv., folio 73, 4.]
Це навчання про обов'язковість уживання лихварства для боротьби з не-євреями, поклало підставу збагаченню Ізраїлю, викликало багато гніву, починаючи із середніх століть і до наших днів. Були епохи, коли єврейське лихварство досягало таких розмірів, які могли б здаватися неймовірними, якби не були підтверджувані самими точними показаннями.Такі данні ми зустрічаємо, наприклад, в «Історії реформації в Німеччині» Янссена, постанова німецького сейму, що забороняв євреям стягувати більше 43 відсотків річних, тому що ці останні, даючи в позики на місяць і навіть тиждень, одержували 300; 400 і навіть 600 відсотків у рік.»... «Трактат Баба Меция дуже наполягає на необхідності давати гроші в ріст і радить євреям давати у своїх родинах дітям у позики за відсотки, щоб вони могли з дитинства збагнути насолоду лихварства, [155 - Baba Mezia, folio 75, a.] і завчасно привчалися б ним користуватися…»

Поряд з лихварством, як засобом боротьби проти всіх не євреїв, талмуд рекомендує всілякі підробки й шахрайства. Якщо гой губить якусь річ або гаманець, єврей котрий знайшов, зобов'язаний заволодіти ними, тому що написано:
«забороняється повертати гою їм загублене; хто повертає гою загублене, не знайде милості в Бога». [158 - Traite Sanhedrin, folio 76, b; Baba Kamma, folio 113, b; Sepher Mzivot Gaddol, folio 132, col. 3.] Раббі Раши вважає, що віддати гою їм загублене, це
«ставити невірного на рівну ногу з Ізраїльтянином, [159 - Traite Sanhedrin, 1, c.]
а, отже, робити гріх».
«Вертаючий невірному загублену їм річ грішить, тому що цим зміцнює міць нечестивих», [160 - Jad Caz. hil gez.] - говорить Маймонид. А рабби Иерухом додає:
«якщо гой володіє векселем єврея, що доводить, що він позичив гроші цьому євреєві, і гой загубив цю розписку, то єврей, що знайшов її, не зобов'язаний повертати її гою, тому що зобов'язання його брата в Ізраїлі припинилося, з того моменту, коли розписка була їм знайдена. Якщо ж єврей, що знайшов розписку, має намір повернути її гою, то треба йому в цьому перешкодити, говорячи: якщо ти хочеш славословити ім'я Боже, роби це з тим, що тобі належить». [161 - Nethib, IV.]
Порада ця перебуває в повній відповідності з моральними поглядами талмуда, тому що, гой не має права володіти майном, правом, що належить винятково євреям. Єврей, що займає в гоя гроші, тільки бере, йому приналежне, і коли гой потім вимагає повернення взятого, то це є незаконним. Допомагати ж гою домогтися повернення в нього взятого, це значить обкрадати єврея, тому що він, відповідно до єврейського навчання, не винен нічого. Отже, раббі Іерухом з талмудичної точки зору, правий, говорячи, що той хто знайшов боргову розписку, повинен сам заплатити її вартість, якщо вважає, що гой повинен одержати свій борг назад. Яке яскраве світло це равинське тлумачення проливає на погляди євреїв що до позик, і як стають зрозумілими грабежі, що є наслідком випуску всіляких акцій, настільки дорогих серцю великих єврейських банкірів. Ті ж самі вказівки даються відносно торгівлі:
«Дозволяється, боротися проти гоїв за допомогою лихварства, а також обманювати їх, але, якщо ви продаєте щось ближньому (тобто євреєві), або якщо ви щось купуєте в нього, то вам забороняється його обманювати. [162 - Traite Baba Mezia, folio 61, a; Traite Bechoroth, folio 13, b.] І він приводить кілька прикладів, запозичених з життя найвидатніших кнжників. Так, відомий раббі Самуїл, зустрівши гоя, що володів посудиною із чистого золота, запевнив його, що посудина ця зроблена з жовтої міді, і купив її за 4 драхми (2 фр. 80) і отут ще при сплаті постарався украсти одну драхму. [163 - Traite Baba Kamma, folio 113, a.] Так само вдіяв раббі Кахана, що купив у гоя сто двадцять бочок вина, і завірив його, що одержав усього сто, і сплатив за цю кількість. Не менш спритний інший рабин, що продав гою пальмові колоди, ретельно цим останнім перелічені; єврей уночі послав свого службовця вкоротити ці колоди, говорячи: «гой добре знає число їх, але не знає їхню довжину».
Будемо говорити про помилки, які гой може допустити до своєї невигоди при здійсненні будь якої угоди. Раббі Мозес ясно вказує:
«якщо, становлячи рахунок, гой припускається помилки, єврей повинен сказати собі: „Я нічого не знаю, але не раджу гоя вводити в оману, тому що він, може бути, зробив помилку навмисно, з метою випробувати єврея". [164 - Sepher Mizvoth Gaddol.] Неможливо бути більше обережимим у безчесності. Як після цього стає зрозумілим те, що пише старий раббі Бренц:
«якщо євреї роз'їжджали цілий тиждень, на право і на ліво обманюючи християн, то нехай вони зберуться разом у суботу й вихвалять свою спритність, говорячи: „потрібно вирвати серце в гоїв й убити кращого із християн". [165 - Judenbalg, 21.] Зайво додавати що, якщо закони країни дають євреєві якусь можливість панувати над гоями, то вся ця влада повинна бути використана на служіння Ізраїлю. Так, судді євреї повинні чинити так, щоб давати своїм побратимам можливість вигравати всі, позови, у якому б безнадійному положенні ці останні не перебували. Талмуд виражає це в такий спосіб:
[b]«Якщо єврей має позов з не-євреєм, то ви дасте виграти справу вашому братові й скажете чужоземцеві: „так вимагає наш закон!" Але якщо ніяких приводів до виграшу справи євреєм не є, то треба набридати чужоземцеві всякого роду інтригами й цим домогтися, щоб єврей справу виграв». [166 - Traite Baba Kamma, folio 113, a.]
Раббі Акіба, якому ми зобов'язані цим наставлянням, додає, що треба намагатися не допускати розголосу упередженої постанови суду, щоб не позбавити євреїв довіри.
Одних цих причин було б цілком достатньо, щоб доступ до судових й адміністративних посад в усім світі євреям був зовсім закритий.
ніасіліл



якщо я трахаю по парним числам українку, а по непарним негритянку - я расист? може треба навпаки?
  • 0

#407 Nomad

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3581 повідомлень

Відправлено 16.05.2009 – 16:36

Йа не расист - ідіотів хватає в кожній ваговій категорії і національності
  • 0

#408 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 16.05.2009 – 20:50

Перегляд дописуbendera.UA (6.05.2009 10:12) писав:

як на мене - історична справедливісь.... за все коли небуть і чим небуть доводиться розплочуватись....
покажи ідіота, який "розплатицця" добровільно! кажеш є такі? давай рашу потестим: прийдем і "віддайте півсибіру, цуки, ми у вашу імперію огого "інвестували"))
"розкаяння імперіаліста" як доктрина імміграційної політики це щось новеньке, я то думав в европах народу на світових війнах передохло багато, а половина попала в лапи совєтам от і вирішили, пофіг жовтий сірий чорний, навіть мавпу можна навчити за станком ішачить і мити машини, от того такий нєгрятник і утворився

Перегляд дописуNomad (16.05.2009 17:36) писав:

Йа не расист - ідіотів хватає в кожній ваговій категорії і національності
ти на ідіотів рівняєшся?
  • 0

#409 Nomad

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3581 повідомлень

Відправлено 16.05.2009 – 20:52

Перегляд дописуSergiy_K (16.05.2009 21:50) писав:

ти на ідіотів рівняєшся?

Нє, просто тема расизму зводиться до теми геніальності одних і ідіотизму інших

Повідомлення відредагував Nomad: 16.05.2009 – 20:52

  • 0

#410 Вєлєсвєт

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 30 повідомлень

Відправлено 25.05.2009 – 15:07

http://slavlib.ru/forum/viewthread.php?for...amp;rowstart=20
хто "неасілює" читати - дивіться "комікси".

Повідомлення відредагував Вєлєсвєт: 25.05.2009 – 15:08

  • 0

#411 Добронрав

    Місцевий

  • Заблоковані
  • PipPipPipPipPipPip
  • 253 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Одеса

Відправлено 25.05.2009 – 16:02

Перегляд дописуВєлєсвєт (25.05.2009 16:07) писав:

http://slavlib.ru/forum/viewthread.php?for...amp;rowstart=20
хто "неасілює" читати - дивіться "комікси".
Так буде веселіше
  • 0

#412 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6674 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 25.05.2009 – 18:13

Перегляд дописуNomad (16.05.2009 21:52) писав:

Нє, просто тема расизму зводиться до теми геніальності одних і ідіотизму інших
Це в СШП. В конкретно Українському варіанті немає суперечки щодо ідіотизму скінхедів та іншої гопоти, і немає суперечки щодо геніальності жидів... принаймні ЙА признаю - що вони геніальні, і йа їм зазрю...

Расизм в Україні - це просто консерватизм. Це опір інтернаціоналізації, опір імміграції. Тут ніхто не каже, що нігери тупі. Тут кажуть, що вони зайві, що вони заважають. І йа такої ж думки, йа це підтримую.

Повідомлення відредагував Хмурий Князь Вітольд: 25.05.2009 – 18:13

  • 0

#413 zatak

    Чайник

  • Користувачі
  • Pip
  • 9 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Ukraine

Відправлено 26.05.2009 – 18:58

ми всі — люди Божі, тому дурість зневажати когось за національністю чи кольором шкіри, довжиною вух чи кількістю зубів.

а хамло трапляється серед усіх.
  • 0

#414 Добронрав

    Місцевий

  • Заблоковані
  • PipPipPipPipPipPip
  • 253 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Одеса

Відправлено 04.08.2009 – 14:46

Цитата

Милиция задержала 17-летнего гражданина Азербайджана, который из-за ссоры в киевской маршрутке нанес пассажиру смертельные телесные повреждения.

Об этом сообщили в ЦОС ГУ МВД в Киеве в понедельник, 3 августа.

Погибший приехал в Киев на заработки из Черновицкой области. В маршрутном такси между ним и гражданином Азербайджана возникла словесная перепалка. Ссора продолжилась на одной из остановок, но уже с рукоприкладством.

По словам задержанного, погибший начал наносить ему удары. При этом парень при помощи брелка в виде ножа нанес мужчине ранения в живот и грудь.

Несовершеннолетнему гражданину Азербайджана угрожает от 7 до 15 лет лишения свободы.
Блискавиця: усне попередження за пунктом правил 2.4.
  • 0

#415 Темний ангел

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 569 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:м. Львів

Відправлено 04.08.2009 – 14:54

"31 липня о 22-й годині 43 хвилин, у Чернівцях, водій автомобіля „LEXUS RX 350”, рухаючись по вул. Винниченка в напрямку вул. Кармелюка по крайній лівій смузі, скоїв наїзд на чотирьох пішоходів, які переходили проїзжу частину по ходу руху автомобіля по пішохідному переходу.

Внаслідок ДТП 2 пішоходів від отриманих травм загинули на місці події, ще двоє померлі у кареті швидкої.

За словами свідків, водій їхав на дуже великій швидкості (150-200 км/год.), жінка з дітьми переходила дорогу від гастроному до ії будинку по пішохідному переходу. На дорозі більше не було автівок.

Як повідомили ресурсу "Платинова Буковина" у прес-службі ДАЇ, серед загиблих 39-річна мешканка Чернівців, її 13-річний син та двоє племінників (12-річна дівчинка та дев'ятирічний хлопчик), які приїхали в гості із Хмельницького." Винуватцем виявився п'яний приватний підприємець, українець, тай й Лозінський українець, Пукач, українці вбивають інших за мобільний телефон, пляшку горілки, внук - українць ріже свого діда за пару гривень, викидають жінки - українки на смітники своїх дітей. Не розумію до чого ця тема, ще й з акцентом на національність вбивці. Виродки усюди є, і в нас і в них. А якби 17 - річний українець вбив громадянина Азербайджану, то ти теж би окрему тему створив?
  • 0

#416 Dema V

    404

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1365 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів

Відправлено 04.08.2009 – 14:54

Бидло воно і в Африці бидло. В 17 років він вбив не тільки того чоловіка (якого дуже шкода), а й закопав своє життя.
  • 0

#417 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 04.08.2009 – 15:07

У 17 років брелком завалити дорослого дядька - огояк! Учинок ганебний, проте від цього не менш героїчний.
p.s. А тут ще в сусідній темі про вікривачки дехто жартував, я пам'ятаю!
  • 0

#418 Добронрав

    Місцевий

  • Заблоковані
  • PipPipPipPipPipPip
  • 253 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Одеса

Відправлено 04.08.2009 – 15:08

Перегляд дописуТемний ангел (4.08.2009 14:54) писав:

А якби 17 - річний українець вбив громадянина Азербайджану, то ти теж би окрему тему створив?
Своє бидло то окрема розмова...А тут чорна нелюдь, що намагається окупувати Україну. До речі якби наш зарізав азера, то це б кваліфікували як напад на грунті расової, національної та релігійної нетерпимості :) А ця потвора отримає максимум 6 років, як неповнолітній
  • 0

#419 Темний ангел

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 569 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:м. Львів

Відправлено 04.08.2009 – 15:13

Перегляд дописуДобронрав (4.08.2009 16:08) писав:

Своє бидло то окрема розмова...А тут чорна нелюдь, що намагається окупувати Україну. До речі якби наш зарізав азера, то це б кваліфікували як напад на грунті расової, національної та релігійної нетерпимості :) А ця потвора отримає максимум 6 років, як неповнолітній
Наведи приклади окупації. А ті сотні тисяч, що зараз в Італії, Іспанії, Португалії, які поїхали туди, бо їх діти вимруть з голоду, якщо вони залишаться у своїй "неньці", виходить "біла нелюдь" і окупанти, згідно твоїх слів? Бачимо тріску в оці брата свого, а колоди в своєму бачити не хочемо.
  • 0

#420 Ластiвочка

    перчинка

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5828 повідомлень
  • Стать:Не скажу
  • Місто:Україна вул Любая8

Відправлено 04.08.2009 – 15:16

Добронрав
та ну :) прямо вже окупувати...я Вас прошу...
Добре сказав Темний ангел, потвори є кругом..В нас теж років так з шість тому був випадок, в маршрутці: п"яний молодик устромив ножа чоловікові, що вступився за кондукторку... чоловік помер не доїзжаючи до наступної зупинки...залишилось троє діток...
Знаєте, що прикро? Що от так по-дурному гинуть люди, молоді люди, а бидлота маючи гроші відкуповується і совість її не мучить по ночам
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних