Перейти до вмісту

Генератор Шаубергера - геніальний винахід 20 ст.


Повідомлень в темі: 60

#41 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 19.10.2008 – 13:42

Цитата

Вічний двигун може споживати енергію ззовні
Якщо вічний двигун споживає енергію зовні та має ККД >100%, значить після старту він зможе живити себе сам, через це відпадає необхідність у зовнішній енергії.
З.І. Скажу те, що хотів сказати давно: вічних двигунів не існує!!! :)
  • 0

#42 Bublik

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 597 повідомлень

Відправлено 19.10.2008 – 14:08

Перегляд дописуFT232BM (19.10.2008 13:42) писав:

Якщо вічний двигун споживає енергію зовні та має ККД >100%, значить після старту він зможе живити себе сам, через це відпадає необхідність у зовнішній енергії.
З.І. Скажу те, що хотів сказати давно: вічних двигунів не існує!!! :)
Чому ж не існує ? А в чому слаба сторона, наприклад цього ж Генератора Шаубергера ? Адже по суті виходить , що це вічний двигун.
  • 0

#43 Miguel

    ХРАНИТЕЛЬ

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3807 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна

Відправлено 19.10.2008 – 19:28

Перегляд дописуFT232BM (19.10.2008 14:42) писав:

Якщо вічний двигун споживає енергію зовні та має ККД >100%, значить після старту він зможе живити себе сам, через це відпадає необхідність у зовнішній енергії.
А якщо даигун живитиметься наприклад тепловою енергією, а вироблятиме електричну енергію? Він тоді повинен буде живитися ззовні постійно...

Перегляд дописуFT232BM (19.10.2008 14:42) писав:

З.І. Скажу те, що хотів сказати давно: вічних двигунів не існує!!! :)
Згоден.

Перегляд дописуB.U.B.L.I.K (19.10.2008 15:08) писав:

Чому ж не існує ? А в чому слаба сторона, наприклад цього ж Генератора Шаубергера ? Адже по суті виходить , що це вічний двигун.
Генератор Шаубергера розглядається тут не як вічний двигун а як двигун на альтернативному виді палива (або енергії)...
  • 0

#44 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 19.10.2008 – 19:34

Цитата

А якщо даигун живитиметься наприклад тепловою енергією, а вироблятиме електричну енергію? Він тоді повинен буде живитися ззовні постійно...
Очікував цієї фрази. Припустимо, що ККД в 10ки разів більше 100%, тоді у двигуна буде можливість перетворити електричну енергію в теплову і себе знову живити тепловою. Ось так))
  • 0

#45 Miguel

    ХРАНИТЕЛЬ

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3807 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна

Відправлено 19.10.2008 – 19:59

Перегляд дописуFT232BM (19.10.2008 20:34) писав:

Очікував цієї фрази. Припустимо, що ККД в 10ки разів більше 100%, тоді у двигуна буде можливість перетворити електричну енергію в теплову і себе знову живити тепловою. Ось так))
Якщо двигун живиться тепловою енергією, а продукує електричну, то йому знадобиться додатковий пристрій (комплекс пристроїв) для перетворення частини електричної енергії знов в теплову... а це означає що він буде живитися своєю енергією яка підводиться ззовні, тобто від перетворюючого пристрою, в не безпосередньо від вихідної частини двигуна...
  • 0

#46 Bublik

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 597 повідомлень

Відправлено 19.10.2008 – 20:05

Перегляд дописуMiguel (19.10.2008 19:59) писав:

Якщо двигун живиться тепловою енергією, а продукує електричну, то йому знадобиться додатковий пристрій (комплекс пристроїв) для перетворення частини електричної енергії знов в теплову... а це означає що він буде живитися своєю енергією яка підводиться ззовні, тобто від перетворюючого пристрою, в не безпосередньо від вихідної частини двигуна...
Тобто чому Мігеле? А якщо ми всі ці пристрої замкнем в одну красиву коробку і назвем Суперпристроєм(який все ж таки буде пристроєм з багатьох компонентів) :)
  • 0

#47 Miguel

    ХРАНИТЕЛЬ

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3807 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна

Відправлено 19.10.2008 – 20:29

Перегляд дописуB.U.B.L.I.K (19.10.2008 21:05) писав:

Тобто чому Мігеле? А якщо ми всі ці пристрої замкнем в одну красиву коробку і назвем Суперпристроєм(який все ж таки буде пристроєм з багатьох компонентів) :)
Справа в тому, що якщо прилаж живиться енергією, яку сам продукує без її перетворення (зосереджена дія) то так, а якщо енергію треба перетворювати за допомогою якогось іншого пристрою (розподілена дія) то це вже інше... Ми ж не називаємо холодитьник чи автомобіль двигуном тільки тому що двигуни є в їхньому складі (будові), так само і той Суперпристрій не правильно буде назвати двигуном тільки тому що двигун є в його складі (будові) адже там є і інші пристрої... Але як би це не назвати, енергія проходитиме через перетворювач, і вже після нього (з нього) буде подаватися на двигун... Тим більше, важко, наприклад перетворити електричну енергію в хімічну реакцію...
  • 0

#48 Bublik

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 597 повідомлень

Відправлено 19.10.2008 – 21:53

Перегляд дописуMiguel (19.10.2008 20:29) писав:

Справа в тому, що якщо прилаж живиться енергією, яку сам продукує без її перетворення (зосереджена дія) то так, а якщо енергію треба перетворювати за допомогою якогось іншого пристрою (розподілена дія) то це вже інше... Ми ж не називаємо холодитьник чи автомобіль двигуном тільки тому що двигуни є в їхньому складі (будові), так само і той Суперпристрій не правильно буде назвати двигуном тільки тому що двигун є в його складі (будові) адже там є і інші пристрої... Але як би це не назвати, енергія проходитиме через перетворювач, і вже після нього (з нього) буде подаватися на двигун... Тим більше, важко, наприклад перетворити електричну енергію в хімічну реакцію...
А як же явище електролізу ? Розчіпляєм воду і ....маєм чудову енергію. На цій енергії американці шатли в космос виводять.
  • 0

#49 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 19.10.2008 – 21:58

Цитата

А як же явище електролізу ? Розчіпляєм воду і ....маєм чудову енергію. На цій енергії американці шатли в космос виводять.
Мені завжди здавалось, що розщеплення води -- реакція з поглинанням енергії. Напиши детальніше(або посилання кинь, бо цікаво), може океан підравати зможем, якщо ланцюгова реакція піде :brovy:.
  • 0

#50 Bublik

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 597 повідомлень

Відправлено 19.10.2008 – 22:05

Перегляд дописуFT232BM (19.10.2008 21:58) писав:

Мені завжди здавалось, що розщеплення води -- реакція з поглинанням енергії. Напиши детальніше(або посилання кинь, бо цікаво), може океан підравати зможем, якщо ланцюгова реакція піде :brovy:.
Так , електроліз поглинає енергію, але створює водень і кисень. В принципі гримучий газ- це дуже потужна вибухівка, так , що можна й підірвати. :ggggg:
  • 0

#51 TIHb

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 13 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 20.10.2008 – 00:33

Перегляд дописуMiguel (19.10.2008 11:49) писав:

Ні я про це...
ядерні і хімічні реакції скінченні...
Я переглядав цю тему, можна конкретну цитату? Чи йдеться про багато постів?

Перегляд дописуMiguel (19.10.2008 11:49) писав:

Він може витрачати енергію, і при цьому всерівно буде вічним двигуном до тих пір поки затрачена енергія (робота, потужність) буде менша за корисну енергію (роботу, потужність)... (Другий закон термодинаміки)

Вічний двигун може споживати енергію ззовні

Справа в тому, що якщо прилаж живиться енергією, яку сам продукує без її перетворення (зосереджена дія) то так, а якщо енергію треба перетворювати за допомогою якогось іншого пристрою (розподілена дія) то це вже інше... Ми ж не називаємо холодитьник чи автомобіль двигуном тільки тому що двигуни є в їхньому складі (будові), так само і той Суперпристрій не правильно буде назвати двигуном тільки тому що двигун є в його складі (будові) адже там є і інші пристрої... Але як би це не назвати, енергія проходитиме через перетворювач, і вже після нього (з нього) буде подаватися на двигун... Тим більше, важко, наприклад перетворити електричну енергію в хімічну реакцію...
Ну ми ж не називаємо холодильник "супер-штука-із-супер-пребамбасами" тільки тому що там ще є морозильна камера якої до якигось років там не було, чи скажімо встроєний телевізор і міні бар! Отже можемо назвати вічним двигуном систему яка сама себе живить. До речі перетворити електричну енергію в хімічну реакцію надзвичайно просто, звісно при наявності хімічних елементів.


Перегляд дописуMiguel (19.10.2008 11:49) писав:

То швидкість по дотичній, а траєкторія - коло. Отже сила інерції намагатиметься вивести тіло з його траєкторії, і якась енергія (в'язь тут не підійде) повинна витрачатися на переборювання цієї сили...
Правильно! Сила інерції намагається вивести тіло з траекторії, а сила тяжіння намагається його втримати! Саме так супутник і крутиться! Саме це і називається коловим рухом, коли одна сила тисне в центр, а друга по дотичній! Без сили тертя ми можемо добитися безкінечної сили інерції, отже і безкінечного колового руху.

Перегляд дописуMiguel (19.10.2008 11:49) писав:

Кварк то теоретична фундаментальна частинка, яку (теоретично) можна отримати при розкладанні протонів і нейтронів (з яких складається ядро), тобто вони (як сказала Halka) є продуктами розпаду ядра...
Можливо теоретична, але від цього не менш реальна! Тим більше що абсолютно все що менше атома теоретичне, адже ні побачити ні помацати його не можна. Отже залишається тільки вірити експериментам, але є одна неточність, за теорією саме адрони утворилися із кварків, а не при їх розкладі утворюються кварки. І хоча це все придірство до слів та Halka і так не знала про що говорила :brovy:

Miguel сказав:

Генератор Шаубергера розглядається тут не як вічний двигун а як двигун на альтернативному виді палива (або енергії)...
В тому то і суть, що ми не можемо зрозуміти яку саме енергію планується використовувати і цей генератор стає похожим на систему з ккд=>100%, отже ще один вічний двигун.

Повідомлення відредагував TIHb: 20.10.2008 – 00:40

  • 0

#52 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 20.10.2008 – 21:37

Якщо ми не знаєм яку енергію він використовує, то це ще не значить що це вічний двигун!!
  • 0

#53 Bublik

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 597 повідомлень

Відправлено 20.10.2008 – 22:04

Перегляд дописуFT232BM (20.10.2008 21:37) писав:

Якщо ми не знаєм яку енергію він використовує, то це ще не значить що це вічний двигун!!
Я б сказав так: Якщо існує цей вічний двигун, і скажімо ,він закритий зовсім , але продукує енергію, то незалежно від того чи ми знаєм чи не знаєм , що в ньому в середині- він всеодно лишається вічним двигуном. (Від того чи ти щось знаєш не залежить існування речей чи процесів)
  • 0

#54 TIHb

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 13 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 21.10.2008 – 00:36

Перегляд дописуFT232BM (20.10.2008 20:37) писав:

Якщо ми не знаєм яку енергію він використовує, то це ще не значить що це вічний двигун!!

Звісно що не значить. Але давайте я попробую пояснити мій хід думок.

Отже генератор Шаубергера по ідеї використовує енергію віхрів чи не так? Перший повштох створює декілька міні-торнадо, хоча я навіть сумніваюся що за такою схемою створяться якісь віхрі взагалі, але не про це мова. Далі вихрі створюють область пониженого тиску в середині і відповідно підвищеного тиску по контуру. Далі ці вихрі через тиск зміщаються в центр затягуючи нове повітря, крутячи диск, який закручує це нове повітря при цьому переходячи по каналу і крутячи генератор. Я правильно зрозумів концепцію? Отже якщо так то навіть сама концепція не передбачає ніякої загадкової енергії. Все зводиться до банального "торнадо створює перепад тиску-перепад тиску створює торнадо". Тобто ключовою проблемою даної концепції є те, що перепад тиску створює торнадо, але торнадо НЕ створює перепад тиску! Інакше в природі торнадо б ніколи не припинялися.

Не знаю, може справжній генератор працював ще з допомогою холодильної системи, забираючи в повітря тепло, а торнадо існувало тільки для створення сильного потоку повітря... Це було б більш реально, адже подібні системи існують і в теплих країнах досить вигідні, адже на кожен джоуль затраченої енергії можуть забрати з атмосфери до 6! Проблема в тому що вони все ще не можуть працювати зимою, надзвичайно дорогі в будові та сильно програють атомній енергії по всім параметрам крім екології...
  • 0

#55 FT232BM

    私は人々嫌い

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3435 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ->НТУУ "КПІ"

Відправлено 21.10.2008 – 16:56

Я думаю якщо б Генератор по справжньому працював, то його б давно впровадили у всьому світі.
  • 0

#56 Miguel

    ХРАНИТЕЛЬ

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3807 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна

Відправлено 23.10.2008 – 12:54

Перегляд дописуB.U.B.L.I.K (19.10.2008 22:53) писав:

А як же явище електролізу ? Розчіпляєм воду і ....маєм чудову енергію. На цій енергії американці шатли в космос виводять.
Для розчеплення води потрібна енергія, а також потрібно періодично поповнювати запаси цієї самої води, щоб було що розчеплювати.

Перегляд дописуTIHb (20.10.2008 01:33) писав:

Я переглядав цю тему, можна конкретну цитату? Чи йдеться про багато постів?
так, ось. але і інші пости мають значення при розгляді теми вічного двигуна.

Перегляд дописуTIHb (20.10.2008 01:33) писав:

До речі перетворити електричну енергію в хімічну реакцію надзвичайно просто, звісно при наявності хімічних елементів.
Про це я і говорю, перетворити матерію в енергію не складно, а от навпаки... Я мав на увазі випадок, коли двигун продукував би наприклад, електричну енергію, а живився б від енергії хімічної реакції, то ту хімічну реакцію можна було б провести тількі за наявності хімічних елементів, і постійно поповняти їхні запаси. Ось це і є живлення з стороннього джерела.

Перегляд дописуTIHb (20.10.2008 01:33) писав:

Правильно! Сила інерції намагається вивести тіло з траекторії, а сила тяжіння намагається його втримати! Саме так супутник і крутиться! Саме це і називається коловим рухом, коли одна сила тисне в центр, а друга по дотичній! Без сили тертя ми можемо добитися безкінечної сили інерції, отже і безкінечного колового руху.
Але крім тих двох сил на супутник діятиме сила притягання Сонця і Місяця, сила опору міжпланетного газу та пилу... та навіть сама сила Земного тяжіння не однакова по всій поверхні землі. Тобто існує багато чинників які можуть той супутник вивести з його орбіти, тому двигун йому необхідний.

Перегляд дописуTIHb (20.10.2008 01:33) писав:

Можливо теоретична, але від цього не менш реальна! Тим більше що абсолютно все що менше атома теоретичне, адже ні побачити ні помацати його не можна. Отже залишається тільки вірити експериментам, але є одна неточність, за теорією саме адрони утворилися із кварків, а не при їх розкладі утворюються кварки. І хоча це все придірство до слів та Halka і так не знала про що говорила :rolleyes:
Це справді придирство... Не треба так жорстко ставитись до слів Halk'и

Перегляд дописуTIHb (20.10.2008 01:33) писав:

В тому то і суть, що ми не можемо зрозуміти яку саме енергію планується використовувати і цей генератор стає похожим на систему з ккд=>100%, отже ще один вічний двигун.
Ну тут не сказано чи це є вічним двигуном, тут говориться про особливісь будови генератора, який би працював на якомусь паливі, навіть з ККД менше 100%...
  • 0

#57 dcLivsi

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 59 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 13.11.2008 – 22:52

Перегляд дописуБоБриК (10.07.2008 11:25) писав:

Думаю що багатьом людям, що цікавляться наукою це прізвище є відомим. Віктор Шаубергер (1885-1958) - винахідник екологічно-чистих технологій та незвичайних конструкцій для виробництва енергії без додаткових затрат. Також відомий як автор транспортних пристроїв, що грунтуються на антигравіаційних двигунах. Теорія базується на віхрьовому принципу та теорії електромагнітного поля землі.
Віктор Шаубергер народився в Австрії 30 червня 1885 року. Перші згадки про його діяльність відносяться на початок 20-х років, коли Шаубергер, працюючи єгерем в лісозаготівельній компанії, спроектував і змонтував водні жолоби із спіральними насічками подібними гарматним. Коли колоди обпадали в жолоби, вони оберталися довкола своєї осі і переміщалися подібно до снарядів, що прискорювало швидкість переміщення колод.
У 1930 - м-код року Шаубергер спроектував електрогенератор, турбіна якого принципово відрізнялася від конструкції звичайних водяних турбін. Генератор був встановлений поблизу лісопилки і успішно використовувався в перебігу 3 років, але конкретних відомостей про його роботу не збереглося. На початку Другий Світовий Віктор Шаубергер був інтернований в нацистський концентраційний табір, де був притягнений до роботи над "Диском Белонце", запропонувавши для нього оригінальний вихровий двигун.
Основна ідея двигуна Шаубергера - створення вихривши усередині камери згорання. Вихор створює розрядка, що засмоктує повітря через турбіну, реалізовуючи робочий цикл "механічна енергія тепло >>> мініторнадо тепло >>> тяга механічна енергія".
Докладно http://medem.kiev.ua/page.php?pid=694

До речі теорія пояснює круги на полях. Застосування генератора на практиці могло ю повністю вирішити питання енергії.
а як тоді походи німців в тібет.
Добре я хотів не це спитати, а як тоді вони літали в космосі, адже в космосі немає повітря, а є докази шо фашисти все ж таки латали по навколоземній орбіті?
  • 0

#58 Miguel

    ХРАНИТЕЛЬ

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3807 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна

Відправлено 15.11.2008 – 18:53

Перегляд дописуdcLivsi (13.11.2008 22:52) писав:

а як тоді походи німців в тібет.
Добре я хотів не це спитати, а як тоді вони літали в космосі, адже в космосі немає повітря, а є докази шо фашисти все ж таки латали по навколоземній орбіті?
Чогось не віриться що фашисти виходили на навколоземну орбіту... :ggggg:
Прошу пана викласти посилання на такі докази!!! Або хочаб написати Прізвища авторів книг, та їхні назви, бо дуже вже мені то цікаво.
  • 0

#59 Katod

    вєтєран

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3642 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 04.02.2009 – 03:23

надумав вночі написати

галас навколо вічного двигуна смішний, всі знають друге начало термодинаміки, тому, можна ублоб зразу зупинитись
двигун напевне що зпоживає енергію, але в нього ккд напевне високий, щодо принципу дії, я так розумію створюється електростатичний вітер, при цьому використовується для додаткової тяги статичне поле Землі, але як все це забадяжити, уявлення немаю
цікава ідея, яку Тесла може навіть реалізував, використовувати змінне статичне опле землі, яке коливається з низькою частотою, але амплітуда досить велика, і відповідно енергія теж, але ніяких ккд 100%, все по правилам




Перегляд дописуMiguel (15.11.2008 18:53) писав:

Чогось не віриться що фашисти виходили на навколоземну орбіту... :rolleyes:
Прошу пана викласти посилання на такі докази!!! Або хочаб написати Прізвища авторів книг, та їхні назви, бо дуже вже мені то цікаво.
:( якось я хотів щось про комуністів пошукати, а потім стало так смішно, комуністи не жили за часів інтернету, думаю як і фашисти
  • 0

#60 Miguel

    ХРАНИТЕЛЬ

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3807 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Україна

Відправлено 04.02.2009 – 08:44

Перегляд дописуKatod (4.02.2009 03:23) писав:

надумав вночі написати
галас навколо вічного двигуна смішний, всі знають друге начало термодинаміки, тому, можна ублоб зразу зупинитись
двигун напевне що зпоживає енергію, але в нього ккд напевне високий, щодо принципу дії, я так розумію створюється електростатичний вітер, при цьому використовується для додаткової тяги статичне поле Землі, але як все це забадяжити, уявлення немаю
цікава ідея, яку Тесла може навіть реалізував, використовувати змінне статичне опле землі, яке коливається з низькою частотою, але амплітуда досить велика, і відповідно енергія теж, але ніяких ккд 100%, все по правилам
:rolleyes: якось я хотів щось про комуністів пошукати, а потім стало так смішно, комуністи не жили за часів інтернету, думаю як і фашисти
Так, на рахунок "вічного двигуна" ми вже розібралися... А тут висували ідеї про принцип дії або будову генератора Шаубергера...
Комуністи жили за часів інтернету, у них навіть свій домен був, але то не в цьму справа, наприклад Леонардо ДаВінчі 100% не жив за часів інтернету, але в неті про нього багатсько інформації. )))
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних