Перейти до вмісту

Проблема 85 міліметрів...


Повідомлень в темі: 35

#21 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 27.06.2008 – 10:20

Перегляд дописуzav (27.06.2008 09:59) писав:

Який значущий хвакд! Аплодую стоячи! Пешіть дохторську!
Ну на дохторську у тебе не вистачить грошей, а кандидатську можеш замовляти. Теж буде форма гранту. Але на умовах "не все під ключ" - лише текст. Тема "Соціцально-економічні аспекти різниці у стандартах залізничної інфраструктури України та країн ЄС". :unsure:
  • 0

#22 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 27.06.2008 – 10:33

Нє. Йа вам кращу тему підкину: "Просторові аспекти ефективності використання повітряного простору країн ЄС та України." :unsure: :happy1:
  • 0

#23 Stuff

    Песиміст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2670 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львів..

Відправлено 27.06.2008 – 10:38

а ше краще нехай поїзди їздять лише на одній рейці - яка виходить економія металу і ресурсів,всього треба вдвічі менше?:unsure:
  • 0

#24 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 27.06.2008 – 10:39

Перегляд дописуbamik (27.06.2008 10:33) писав:

Нє. Йа вам кращу тему підкину: "Просторові аспекти ефективності використання повітряного простору країн ЄС та України." :happy1: :cool2:
Але ж Зава зацікавив саме залізничний транспорт... І ті 85 міліметрів... :unsure:
  • 0

#25 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 27.06.2008 – 13:22

Перегляд дописуWeber (27.06.2008 11:20) писав:

Ну на дохторську у тебе не вистачить грошей, а кандидатську можеш замовляти. Теж буде форма гранту. Але на умовах "не все під ключ" - лише текст. Тема "Соціцально-економічні аспекти різниці у стандартах залізничної інфраструктури України та країн ЄС". :unsure:
Те, що Ви знається на хабарях за дохторські та кандидатські, мене не дивує аж ніяк.

Повідомлення відредагував zav: 27.06.2008 – 13:27

  • 0

#26 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 27.06.2008 – 14:34

Перегляд дописуzav (27.06.2008 13:22) писав:

Те, що Ви знається на хабарях за дохторські та кандидатські, мене не дивує аж ніяк.
Чому хабарях? Я тобі як приятелю з мого доволі короткого списку Теревенських друзів пропоную гонорарну основу. Не подобається така тема - давай змінемо на
"85 міліметрів до Європи".
  • 0

#27 Bananapart

    Профі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 327 повідомлень
  • Місто:саме дно пляшки

Відправлено 27.06.2008 – 16:25

"і починає відповзати від нас на Захід — на інший бік платформи. Я навіть думаю, що цієї дороги йому вистачить на все його життя".С.Ж.
осьо ми равлики осьо на 85 мм
  • 0

#28 Уповноважений

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6457 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 27.06.2008 – 22:41

А що ви реально пропонуєте, щоб вирішити цю проблему? А то флуд тут розвели.. Взагалі цей вид транспорту вже застарілий.
Якщо вже реформувати, то реформувати повністю - якісні автомагістралі для автопоїздів, і дороги на електромагнітних подушках, для швидкісних потягів.

Якщо питання стоїть в тому, що ніби Росія може запросто прокотити Україною свої військові потяги, то насправді швидше навпаки - вивезти українські потяги разом з добром собі.

Чи невже хочеться таку ж саму можливість надати європейцям? якщо ні, то давайте тоді взагалі зруйнуємо всі торгові звязки, тому що вони можуть бути використані для агресії і грабунку.
  • 0

#29 Nomad

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3581 повідомлень

Відправлено 27.06.2008 – 23:00

Блін, я думав тема про 85 мм пісюна, чесслово :unsure:
  • 0

#30 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 28.06.2008 – 07:30

Перегляд дописуNomad (27.06.2008 23:00) писав:

Блін, я думав тема про 85 мм пісюна, чесслово :unsure:
Це у відомому анекдоті так є - "на *** ширє"... Так і зробили. Але то не правда - хіба у того хто отримав наказ і так його зрозумів були свої уявлення про це... А справа мабуть була у військовій безпеці.
  • 0

#31 Соловейко

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 35 повідомлень

Відправлено 28.06.2008 – 22:59

У мене по цій темі виникли різні думки, від песимістичних: "допоки ми ввійдемо в ЄС, залазничний транспорт стане неактуальним", реалістичних: "більшість вантажів з Європи надходить вантажівками", до оптимістично-фантастичних: "це ж ми на своїх рейках можемо на бронепотягах аж до Владівостока докотитися!))"
  • 0

#32 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 28.06.2008 – 23:31

Перегляд дописуСоловейко (28.06.2008 23:59) писав:

У мене по цій темі виникли різні думки, від песимістичних: "допоки ми ввійдемо в ЄС, залазничний транспорт стане неактуальним", реалістичних: "більшість вантажів з Європи надходить вантажівками"
так, будемо імпортувати. навіщо нам важка промисловість.

Перегляд дописуСоловейко (28.06.2008 23:59) писав:

оптимістично-фантастичних: "це ж ми на своїх рейках можемо на бронепотягах аж до Владівостока докотитися!))"
ти я бачу святкуєш по повній :unsure:
  • 0

#33 Соловейко

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 35 повідомлень

Відправлено 28.06.2008 – 23:44

Перегляд дописуSergiy_K (29.06.2008 00:31) писав:

так, будемо імпортувати. навіщо нам важка промисловість.
та скільки там тієї промисловості залишилося?..
це жарт...
зараз возимо-возитимемо і в подальшому.. Окрім того є ще й морський транспорт.
Проте мені не подобається, що наша країна є сировинним придатком ЄС.
Я неодноразово писав, що не снеками ми повинні пишатися, а літаками й танками.
І це повинно бути потрібне в першу чепгу нам, а не "добрим дядям" з ЄС чи РФ.
А матимемо силу і промисловість рейки або у себе перекладемо, або в ЄС.
  • 0

#34 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 02.08.2008 – 19:15

А ось вони знову вилізли ті 85 міліметрів...

Цитата

Заодно майбутній покупець був зобов’язаний не більше і не менше, як протягом трьох місяців із моменту підписання договору купівлі-продажу надати розроблені технології виробництва локомотивів під колію 1520 мм. Між іншим, за межами Росії такої колії просто немає. Навіть у СНД ширина колії становить 1524 мм.
Тепловоз і брянські товариші
http://www.dt.ua/2000/2060/63642/
  • 0

#35 Білий Дракон

    Хлопець

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6385 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Палацу

Відправлено 02.08.2008 – 19:27

Я все ж сподіваюся, щи ні у що вступати не будемо.
А стандарт колії тра давно було значно розширити, щоб білше вантажу перевозити. Маю на увазі не европейський стандарт, а новий. Уявіть тільки вагони із купе по обидві сторони. :P

Повідомлення відредагував Білий Дракон: 02.08.2008 – 19:28

  • 0

#36 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6047 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 16.12.2012 – 22:26

Недавно їхав з Києва у Львів Хюндаєм - за 5 годин мало бути, вийшло за 5.30. Хюндай міг би і до Варшави та Берліна прямувати, але мусить пів години перевзуватися. Таки треба давати на укрзалізницях третю рейку - хоча б на головних магістралях.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних


Магазин кубиков Рубика Cubes.in.ua