Перейти до вмісту

Укрзалізниця


Повідомлень в темі: 144

#81 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 24.02.2009 – 21:30

Перегляд дописуbamik (24.02.2009 21:18) писав:

Я ось на вихідних їздив залізницею. Вразив мене квиток. Із 9.50 вартості квитка (7.85 тариф + 1.57 ПДВ) + Страхування 0.09
Скіко мороки заради 1%?
  • 0

#82 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 25.02.2009 – 08:36

Перегляд дописуbamik (24.02.2009 21:18) писав:

Я ось на вихідних їздив залізницею. Вразив мене квиток. Із 9.50 вартості квитка (7.85 тариф + 1.57 ПДВ) + Страхування 0.09
Страхівка Н/В 3000 неоподаткованих мінімумів, страхова компанія "Брокбізнес".
Аварії та травми на залізниці рідше виняток, ніж практика. Додамо скільки квитків за день по країні продається - назбирується пристойні суми.
Так от, чому Укрзалізниця не створить власну страхову компанію, а користується послугами СК "Брокбізнес"???
Цей вид страхування відноситься до особливої категорії обов'язкового державного страхування (тобто регульованого державним законодавством). Обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті пов'язано з тим, що транспорт є джерелом підвищеної небезпеки щодо осіб, які експлуатують транспортні засоби, та пасажирів, які ним користуються. Саме тому, за чинними в Україні умовами, обов'язковому страхуванню від нещасних випадків підлягають:
- пасажири залізничного, морського, внутрішнього водного, автомобільного і електротранспорту (крім внутрішнього міського) під час поїздки або перебування на вокзалі, в порту, на станції, пристані;
- працівники транспортних підприємств незалежно від форм власності та видів діяльності, які безпосередньо зайняті на транспортних перевезеннях (далі - водії), а саме:
- водії автомобільного, електротранспорту, машиністи і помічники машиністів поїздів (електровозів, тепловозів, дизель-поїздів);
- машиністи поїздів метрополітену, провідники пасажирських вагонів, начальники (бригадири) поїздів;
- поїздові електромонтери;
- кондуктори;
- працівники вагонів-ресторанів, водії дрезин та інших одиниць рухомого складу;
- механіки (начальники) рефрижераторних секцій (поїздів);
- працівники бригад медичної допомоги.
Пасажири вважаються застрахованими з моменту оголошення посадки в поїзд, морське або річкове судно, автобус чи інший транспортний засіб до моменту завершення поїздки, а водії - тільки на час обслуговування поїздки. Страхувальниками з цього виду страхування виступають самі пасажири, які сплачують страховий платіж Додатково при оплаті проїзного квитка, а для водіїв - юридичні особи і громадяни - суб'єкти підприємницької діяльності - власники транспортних засобів, які страхують водіїв на час обслуговування поїздок.
Страховий платіж становить для пасажирів при поїздках на лініях залізничного, морського, внутрішнього водного, автомобільного та електротранспорту на міжобласних і міжміських маршрутах у межах однієї області в розмірі до двох відсотків, а на маршрутах приміського сполучення - до п'яти відсотків вартості проїзду.  Страховий платіж за водіїв визначається у розмірі до одного відсотка страхової суми за кожного застрахованого.
Договора на страхове обслуговування укладаються кожною залізницею (відокремленим с’убєктом господарювання - юридичною особою) окремо. Свого часу УЗ були спроби створення і власної страхової компанії і обслуговуючого банку (Експрес-банк) на зразок РЖД....... але потім політика змінилась і під гаслом "скинути все зайве з коліс" від цих ідей відмовились. При тому уявляю скільки було б вою від декого - "кашмАр - залізниці абАрзєлі й навіть страховий платіж собі в кишеню гребуть....."
 
  • 0

#83 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 06.03.2009 – 00:01

Перегляд дописуbendera.UA (16.02.2009 11:48) писав:

Зображення
14 лютого 2009 р., близько 10:00 біля села Прошево на неохороняємому залізничному переїзді приміський дизельний поїзд "Тернопіль - Пусте" зіштовхнувся з пасажирським автобусом ПАЗ, який слідував маршрутом "Тернопіль - Скоморохи".
Як повідомив керівник прес-служби Міністерства з питаннь надзвичайних ситуацій Ігор Кріль, за попередніми даними внаслідок аварії 7 людей загинули, є травмовані. Внаслідок аварії п'ятеро людей загинули на місці події, один - під час транспортування в лікарню. 11 шпиталізовано з травмами різного ступеня тяжкості, з них 8 перебувають у тяжкому стані. Ще 10 пасажирів автобуса проходять медичне обстеження. У автобусі на момент аварії було близько 21-23 людей.
Також один із пасажирів дизель-поїзда після побаченого помер від серцевого нападу. Чоловік після зупинки поїзда вийшов оглянути місце аварії, після чого його самопочуття різко погіршало. Його доправили до лікарні, проте врятувати життя чоловікові не вдалося. Лікарі констатували смерть від серцевого нападу.
За фактом ДТП правоохоронні органи проводять розслідування.
На місці працює урядова комісія...... За попередньою інформацією засоби СЦБ працювали нормально...

Крім того 13 лютого сталася подібна трагедія. Біля полудня на 19 км автодороги Чернігів-Ніжин-Прилуки-Пирятин, водій автомобіля "ВАЗ-21063" виїхав на червоне світло світлофора на залізничний переїзд, де скоїв зіткнення з поїздом "Київ - Санкт-Петербург".
побиріку відгугливши знайшов що "засоби СЦБ" - це сигналізації, централізації і блокування, а що воно таке і як має працювати?
  • 0

#84 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1795 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 06.03.2009 – 15:27

Перегляд дописуSergiy_K (6.03.2009 00:01) писав:

побиріку відгугливши знайшов що "засоби СЦБ" - це сигналізації, централізації і блокування, а що воно таке і як має працювати?
Це в мозок треба вставляти всім любителям їзди на червоне світло зі школи <_<))
Напевно так шлакбаум з червоними ліхтарями обізвали.
Якщо серйозно, то це всякі залізні штуки, що піднімаються(опускаються) і блокують автоматично проїзд (в Росії де не де ставили). Взагалі досить дорогі, тому їх не ставлять.

Повідомлення відредагував trim: 06.03.2009 – 15:29

  • 0

#85 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 06.03.2009 – 15:33

не зовсім. засоби СЦБ це комплекс з аудіо та візуальної сигналізації, (світлофори, бликавки всіляки, дзеленчалки) і шлпгбаумів............. до СЦБ також відносять пристрої автоматизованих стрілочних переводів та слідкування за рухомим складом. Останнім часом переїзди крім звичних шлагбаумів почали обладнувати ще й автоматичними дорожними обмежувачами (їх як шлогбаум не обїдеш)... але штука дійсно дорога....
  • 0

#86 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 23.03.2009 – 16:09

"Львівська залізниця вирішила здавати в оренду електропоїзди і дизель-поїзди всім охочим. Про це йдеться в повідомленні прес-служби ЛЗ.
«Львівська магістраль готова надавати в оренду власні приміські потяги», - сказано в ньому.
Таке рішення ухвалене для того, щоб поліпшити якість надання послуг залізничним транспортом."
© http://ua.proua.com/.../23/085140.html
  • 0

#87 Romun

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 573 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Полтава

Відправлено 31.03.2009 – 10:47

До речі, питання до Укрзалізниці можна висловити тут http://www.uz.gov.ua/ . Крім того можна з'ясувати розклад руху на всі напрямки і вартість по Києву.
Я от вже задав питання щодо паління в потягах. :rolleyes:
А от ще мене хвилює доля Харківського вокзалу, такої бомжатні я з початку 90-х не пам'ятаю. За останні 2 роки я побував в обласних центрах Львів, Ужгород, Сімферополь, Київ, Полтава ( у нас аж два рівнозначних вокзали :D , ще Тернопільський вокзал мигцем бачив і всюди зроблені ремонти, якісь облаштування. В Харкові не зроблено нічого таке враження: побиті світильники звисають зі стелі, біля кас гуляють протяги і неймовірна холоднеча, бо двері не зачиняються, черги(ну, вони всюди бувають) , купа страшних кіосків (точно як в 90-х), циган - бомж страшний і брудний з гітарою виспівує "голубі лєтят над нашой зоной", мілціянт просить показати йому документи у особи "кавказької нацональності". Єдине, що зробили це туалет і то добре...
А незабаром 2012 ЧЄ :rolleyes:
  • 0

#88 Панночка

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 06.04.2009 – 19:56

Взагалі по своїй суті Укрзалізниця - природна державна монополія. Це означає, що вона має працювати на благо суспільства, за мінімальними тарифами, пільгами, не маючи великого прибутку. Але насправді ми бачимо відверту наживу. У Великобританії з цим намагались боротись шляхом приватизації, а в Україеі це, мабуть, недоцільно
  • 0

#89 Sergiy_K

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6889 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:штори

Відправлено 06.04.2009 – 20:09

Перегляд дописуПанночка (6.04.2009 20:56) писав:

Взагалі по своїй суті Укрзалізниця - природна державна монополія. Це означає, що вона має працювати на благо суспільства, за мінімальними тарифами, пільгами, не маючи великого прибутку.
я, наприклад, не вважаю благом їзду з сер. швидкістю 30 км/год  :happy1:

Повідомлення відредагував Sergiy_K: 06.04.2009 – 20:10

  • 0

#90 milochka

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 706 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кузнецовськ

Відправлено 06.04.2009 – 20:27

Перегляд дописуSergiy_K (6.04.2009 20:09) писав:

я, наприклад, не вважаю благом їзду з сер. швидкістю 30 км/год  :happy1:

і то правда шоб проїхати потягом якихось 370 км. треба потрати більше восьми годин , кашмар
  • 0

#91 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 07.04.2009 – 07:51

Перегляд дописуRomun (31.03.2009 11:47) писав:

Я от вже задав питання щодо паління в потягах. ;)
відповідно до п. 7.17. Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України (наказ МТЗУ
від 27 грудня 2006 року N 1196) у пасажирських вагонах місцевих і дальніх поїздів паління дозволяється у тамбурі з некотлового боку вагона (не робочій тамбур).
Паління в електро- і дизель-поїздах підвищеного комфорту дозволяється у тамбурі вагона, через який не здійснюється посадка-висадка пасажирів (не робочій тамбур).
Місця для паління повинні обладнуватися двома попільничками, виготовленими з негорючих матеріалів, та закриватися кришками. Паління в інших місцях вагона забороняється.
На вокзалах - у спеціально відведених для цього місцях. Свого часу Гладкіх намагався наказом УЗ заборонити взагалі палити в потягах - але з того пшик вийшов....

Перегляд дописуПанночка (6.04.2009 20:56) писав:

Взагалі по своїй суті Укрзалізниця - природна державна монополія. Це означає, що вона має працювати на благо суспільства, за мінімальними тарифами, пільгами, не маючи великого прибутку. Але насправді ми бачимо відверту наживу. У Великобританії з цим намагались боротись шляхом приватизації, а в Україеі це, мабуть, недоцільно
Це ще означає що держава має давати дотації на надані нею (не залізницею) пільги та модернізацію (як то робиться в Німетчині, Франції, Італії ..... хоч там то вже теж корпорацї а не державна власність - DB AGE як приклад) але в нас того ж не робиться - то чого нарікати? А у Велокобританії вже давно шкодують про приватизацію яка призвела до розвалу галузі і в сурйоз подумують про повернення залізниць до державного сектору..........
  • 0

#92 Romun

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 573 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Полтава

Відправлено 07.04.2009 – 09:46

Перегляд дописуbendera.UA (7.04.2009 08:51) писав:

відповідно до п. 7.17. Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України (наказ МТЗУ
від 27 грудня 2006 року N 1196) у пасажирських вагонах місцевих і дальніх поїздів паління дозволяється у тамбурі з некотлового боку вагона (не робочій тамбур).
Паління в електро- і дизель-поїздах підвищеного комфорту дозволяється у тамбурі вагона, через який не здійснюється посадка-висадка пасажирів (не робочій тамбур).
Місця для паління повинні обладнуватися двома попільничками, виготовленими з негорючих матеріалів, та закриватися кришками. Паління в інших місцях вагона забороняється.
На вокзалах - у спеціально відведених для цього місцях. Свого часу Гладкіх намагався наказом УЗ заборонити взагалі палити в потягах - але з того пшик вийшов....
Облаштували б вже якісь газенвагени для курців ;) . Дим цигарковий все одно до салону потрапляє в якому тамбурі не пали, гидота :prapor3:
Що ж Укрзалізниця чудово захищає права курців.
  • 0

#93 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 07.04.2009 – 10:00

Перегляд дописуRomun (7.04.2009 10:46) писав:

Облаштували б вже якісь газенвагени для курців ;) . Дим цигарковий все одно до салону потрапляє в якому тамбурі не пали, гидота :prapor3:
Що ж Укрзалізниця чудово захищає права курців.

Якщо дим потрапляє до салону, то аромати з туалету теж)) Може заборонити туалети? :cool1:
  • 0

#94 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 07.04.2009 – 10:22

Перегляд дописуRomun (7.04.2009 10:46) писав:

Облаштували б вже якісь газенвагени для курців ;) . Дим цигарковий все одно до салону потрапляє в якому тамбурі не пали, гидота :prapor3:
Що ж Укрзалізниця чудово захищає права курців.
В данному випадку навпаки захищено права некурящих - бо паління в інших місцях заборонено - виділа окрема резервація для курців....
А те що дим потрапляэ до "салону" то це скоріше питання зношеності рухомого складу (хєровы уплотнювачі на дверях), але я щось такого не помічав в масовому порядку - просто двері треба прикривати і не набиватися в тамбур по 10 чоловік на перекур......
  • 0

#95 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 07.04.2009 – 21:54

Перегляд допису-=VJ=- (23.02.2009 08:37) писав:

9 гривень до Львова - відгук мого доброго знайомого.
Що скажете тепер, пане, про нашу Укрзалізницю?
Час для чергого відгуку, гиги.
http://ua.proua.com/.../07/085512.html
Дешеві авіалінії Wizz Air вже більше не дешеві
Угорська авіакомпанія Wizz Air, яка вийшла на український ринок 9 місяців тому, відмовляється від демпінгу. Перевізник різко підвищив ціни на свої послуги, повідомляє «Дело».
Як пише видання, раніше середня вартість перельоту в один бік на внутрішніх рейсах складала 79 грн. без податків і зборів. Тепер вона зросла до 149 грн.
Крім того, компанія ввела додаткові надбавки при оплаті квитків. Збір за послугу при оплаті пластиковою карткою виріс в півтора рази - до 50 грн.
Також додаткові 25 грн. доведеться викласти клієнтам, що перераховують гроші через банк. Перевезення багажу теж подорожчає. Замість 74 грн. пасажиру за провезення валізи доведеться заплатити 100 грн.
Фактично ціни Wizz Air зрівнялися з тарифами інших перевізників. Наприклад, вартість квитка в обидва кінці по найпопулярнішому маршруту Київ - Сімферополь літом складе близько 1050 грн. Для порівняння, аналогічні пропозиції від «Аеросвіта» і МАУ цього сезону складуть 1070 і 1510 грн. відповідно.
  • 0

#96 Zuzik

    наглий, самоувєрєнний хам!

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1126 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 07.04.2009 – 22:06

Перегляд дописуzav (7.04.2009 22:54) писав:

Час для чергого відгуку, гиги.
http://ua.proua.com/.../07/085512.html
Дешеві авіалінії Wizz Air вже більше не дешеві
Угорська авіакомпанія Wizz Air, яка вийшла на український ринок 9 місяців тому, відмовляється від демпінгу. Перевізник різко підвищив ціни на свої послуги, повідомляє «Дело».
Як пише видання, раніше середня вартість перельоту в один бік на внутрішніх рейсах складала 79 грн. без податків і зборів. Тепер вона зросла до 149 грн.
Крім того, компанія ввела додаткові надбавки при оплаті квитків. Збір за послугу при оплаті пластиковою карткою виріс в півтора рази - до 50 грн.
Також додаткові 25 грн. доведеться викласти клієнтам, що перераховують гроші через банк. Перевезення багажу теж подорожчає. Замість 74 грн. пасажиру за провезення валізи доведеться заплатити 100 грн.
Фактично ціни Wizz Air зрівнялися з тарифами інших перевізників. Наприклад, вартість квитка в обидва кінці по найпопулярнішому маршруту Київ - Сімферополь літом складе близько 1050 грн. Для порівняння, аналогічні пропозиції від «Аеросвіта» і МАУ цього сезону складуть 1070 і 1510 грн. відповідно.
а радості то скільки...
рахуємо з калькулятором... я за політ до Львова на Різдво заплатив за двох в одну сторону 158 грн... в т.ч. 10 грн банку...
тобто квиток обійшовся в 79 грн з людини... добавимо 70 з вашого допису... і 25 за банк... від жлобства мадярського... за багаж я раз платив поки не зрозумів, що 10 кг на людину це багато......
маємо... 149+25+10(банк таки візьме) = 184 грн... в одну сторону з чоловіка...

з того ж Різдва на 92-у потязі назад я віддав 284 грн... за двох... 184-дорожче... але 1 годину... і ковдру в другій ночі не прошу...

З.І. А де ж 1050? це мабуть в УЗ рахували... ;)
  • 0

#97 Romun

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 573 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Полтава

Відправлено 10.04.2009 – 17:18

Перегляд дописуbamik (7.04.2009 11:00) писав:

Якщо дим потрапляє до салону, то аромати з туалету теж)) Може заборонити туалети? :angel:
Існує велика різниця між фізіологічною потребою кожної людини і нарктоичною залежністю окремих індивідів, яка ще й несе в собі загрозу для оточуючих у вигляді пасивного куріння, чи не так?

Перегляд дописуbendera.UA (7.04.2009 11:22) писав:

В данному випадку навпаки захищено права некурящих - бо паління в інших місцях заборонено - виділа окрема резервація для курців....
А те що дим потрапляэ до "салону" то це скоріше питання зношеності рухомого складу (хєровы уплотнювачі на дверях), але я щось такого не помічав в масовому порядку - просто двері треба прикривати і не набиватися в тамбур по 10 чоловік на перекур......

Вистачило двох бабць у новенькому потязі експресі Київ-Харків. ОК. Ну, це з якого боку подивитись кого захищає Укрзалізниця. Для мене, скажімо, неприйнятно те, що по дорозі до вагону ресторану я повинен пройти n - у кільксть задимлених тамбурів. Ну, ще грець зі мною, а якщо це вагітна жінка... :yes:

О, до речі , ще про одну дурість сучасних українських експресів - якийсь бовдур додумався вішати по 4 телевізори ввімкнені на повну гучність у вагонах, те що по них крутять взагалі ні в які ворота не лізе, гнусавий переклад фільмів, порушення всіх авторських прав і т.д. І добре коли є можливість вимкнути звук у ящика над твоєю головою, проте інколи пасажири починають кричати, що їм не чути.
Вихід бачу - робити один вагон- кінотеатр з доплатою і легальними фільмами або монтувати в спинки крісел по монітору з навушниками, як це є у цивілізованому світі.
Або викуповувати ціле купе у вагоні найвищого класу і встановлювати свої правила :)
  • 0

#98 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 10.04.2009 – 22:07

Перегляд дописуZuzik (7.04.2009 23:06) писав:

а радості то скільки...
рахуємо з калькулятором... я за політ до Львова на Різдво заплатив за двох в одну сторону 158 грн... в т.ч. 10 грн банку...
тобто квиток обійшовся в 79 грн з людини... добавимо 70 з вашого допису... і 25 за банк... від жлобства мадярського... за багаж я раз платив поки не зрозумів, що 10 кг на людину це багато......
маємо... 149+25+10(банк таки візьме) = 184 грн... в одну сторону з чоловіка...

з того ж Різдва на 92-у потязі назад я віддав 284 грн... за двох... 184-дорожче... але 1 годину... і ковдру в другій ночі не прошу...

З.І. А де ж 1050? це мабуть в УЗ рахували... :yes:
чесно кажучі - мало що розумів з тої матемаьтики...

Перегляд дописуRomun (10.04.2009 18:18) писав:

Існує велика різниця між фізіологічною потребою кожної людини і нарктоичною залежністю окремих індивідів, яка ще й несе в собі загрозу для оточуючих у вигляді пасивного куріння, чи не так?
Вистачило двох бабць у новенькому потязі експресі Київ-Харків. ОК. Ну, це з якого боку подивитись кого захищає Укрзалізниця. Для мене, скажімо, неприйнятно те, що по дорозі до вагону ресторану я повинен пройти n - у кільксть задимлених тамбурів. Ну, ще грець зі мною, а якщо це вагітна жінка... :angel:
в експресах не має вагонів ремторанів........... їх нажаль зараз майже ніде не має - тому питання - чого вештатись по вагонам........

Цитата

О, до речі , ще про одну дурість сучасних українських експресів - якийсь бовдур додумався вішати по 4 телевізори ввімкнені на повну гучність у вагонах, те що по них крутять взагалі ні в які ворота не лізе, гнусавий переклад фільмів, порушення всіх авторських прав і т.д. І добре коли є можливість вимкнути звук у ящика над твоєю головою, проте інколи пасажири починають кричати, що їм не чути.
Вихід бачу - робити один вагон- кінотеатр з доплатою і легальними фільмами або монтувати в спинки крісел по монітору з навушниками, як це є у цивілізованому світі.
Або викуповувати ціле купе у вагоні найвищого класу і встановлювати свої правила :)
а то дійсно проблема - сам з тим воював свого часу - намагався щось змінити - нажаль мало що вдалося((((
  • 0

#99 Панночка

    Писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 11.04.2009 – 12:21

Так, не можу не погодитись, що обслуговування могло бути набагато кращим, але тоды цыни будуть ще вищими.
  • 0

#100 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 11.04.2009 – 12:39

не обов"язково тарифи піднімати - варто при наймі державі виконувати свої зобов"язання за законом (щодо компенсування пільгових перевезень та дотацій модернування), а не доїти залізниці з року в рік......... от і зараз мінфін ніяк не може вирішити скільки ж бабла в цьому році з залізниць викачать - 2, 5 чи всі 7 млрд. грн. ...... і в зв"язку з цим фінплан залізниць і досі не затверджено........ хоча то саме міністерство не забуло викреслити з фінпланів кошти на забеспечення соціальних гарантій передбачених галузевими угодами і колективними договорами - наче вони до цього мають якесь відношення.........
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних