Перейти до вмісту

Укрзалізниця


Повідомлень в темі: 144

#41 Соловейко

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 35 повідомлень

Відправлено 28.05.2008 – 19:26

Перегляд дописуMarcos (24.05.2008 00:31) писав:

ви б краще зрозуміли що посада ген. директора УЗ це посада можна навіть скзазати - політична. Хто при владі той і замовляє музику. Так що хоч не хоч, а лінію партію виконувати треба буде і Кирпа це теж робив.
Звичайно - займаєш посаду повинен виконувати встановлені правила.
Проте у нас не жорстка диктатура - існує форватер, в межах якого можна діяти будь-якому керівнику.
А найбільш принципові керівникі здатні навіть змінювати його.
Це щось на зразок улюбленої дійної корови: її хоч і найбільше смикають за цицьки, проте й дозволяють певні витівки... і годують краще))
  • 0

#42 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 11.06.2008 – 13:47

Міністр транспорту та зв’язку України Йосип Вінський направив 10 червня, подання до КМУ на звільнення генерального директора Укрзалізниці Василя Мельничука. Очікується, що питання звільнення Ваcиля Мельничука з посади Генерального директора Укрзалізниці буде розглянуто найближчим часом.
Лише на моїй пам"яті - це 6 генеральний за останні 4 роки.
За чутками готується повернутись "Вася Паравоз" (Гладкіх) - буде знов залізницею колишній начальник водокачки командувати (це та сама геніальна особистість, що радила полувагони не по половині грузити і "ПАНАБа уволіть" :gryzin: ..... За першого прем"єрства Тимошенка саме з його легкої подачі жалізяка 50% прибутку в казну кидала - оправдав довіру паря. Знов при владі в галузі не фахівець очікується, і знов з УЗ дойну корову робитимуть................... Що тут ще коментувати............. <_<
  • 0

#43 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 18.06.2008 – 08:27

Що стосується підвищення тарифів на пасперевезення:

Лист ФПУ N04/01-16/1078 (02.06.2008) писав:

Лист ФПУ N04/01-16/1078 від 02.06.2008 р. про забезпечення фінансування у повному обсязі пільгових перевезень пасажирів Укрзалізницею до Кабінету міністрів України

Спільним представницьким органом всеукраїнських профспілок та професійних об'єднань відповідно до п.2.1 Генеральної угоди на 2008-2009 роки на засіданні 13 травня ц.р. частково погоджено пропозицію Мінтрансзв'язку щодо підвищення тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні. Зважаючи на недостатнє залучення Укрзалізницею наявних ресурсів та резервів СПО дав згоду на підвищення тарифів тільки на 5% зі червня 2008 року.

За підсумками проведеної експертизи матеріалів, наданих Укрзалізницею та ГоловКРУ, СПО зазначив, що збитки Укрзалізниці великою мірою спричинені недоотриманням коштів від Державного та місцевих бюджетів на компенсацію вартості перевезень пільгових категорій пасажирів.

Так, у 2007 році залізницями забезпечено пільговий проїзд окремих категорій громадян на суму 296,4 млн.грн., а отримано компенсаційних коштів на суму 125,0 млн.грн., або 42,2% від затрат.

При потребі у компенсації за пільгові перевезення пасажирів на 2008 рік у сумі 547,5 млн.грн., бюджетами всіх рівнів на компенсацію за пільгові перевезення передбачено лише 117,2 млн.грн. За І квартал 2008 року сума отриманої залізницями компенсації становить 23,9 млн.грн., або 30,4%.

Таким чином, загальний обсяг недофінансування пільгових перевезень у 2007-2008 роках становить понад 600 млн.грн. при очікуваному надходженні додаткових коштів від підвищення тарифів у розмірі 146,6 млн.грн.

Спільний представницький орган профспілок прийняв рішення звернутися до Кабінету Міністрів України з пропозицією при внесенні змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» забезпечити повне фінансування компенсації збитків Укрзалізниці від перевезень пільгових категорій громадян з метою упередження можливого підвищення тарифів для населення.

Просимо дати відповідні доручення.

Джерело: Федерація профспілок України

Без коментарів...
  • 0

#44 Crazy Bobik

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 639 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Львув

Відправлено 13.08.2008 – 21:18

Побачив це слово "Укрзалізниця"зразу пригадався випадок на екзамені з географії,який зі мною трапився.Я був сказав Укртелеком,замість Укрзалізниця)))))сміялися півгодини,але так,як я був хорошим учнем(по географії)мені пробачили)))
  • 0

#45 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 18.12.2008 – 10:31

Вчора Тимошенко віддала "Укрзалізницю" Литвину: гендиректором призначено його ставленика - Костюка

На пропозицію Блоку Литвина гендиректором "Укрзалізниці" призначено Михайла Костюка. Костюка призначено генеральним директором Державної адміністрації залізничного транспорту України.

Про ухвалення такого рішення на вчорашньому засіданні Кабінету Міністрів України повідомив міністр транспорту та зв`язку України Йосип Вінський. Він зазначив, що це призначення відбулося за пропозицією Блоку Литвина у зв`язку з входженням фракції в коаліцію.

М. Костюк до призначення був заступником гендиректора Укрзалізниці з колійного господарства. Тішить лише той факт, що це не черговий мудозвін з вулиці - екс-начальник водокачки Вася паравоз (Гладкіх) або фізрук недоучка (Афтаназієв). Що правда фахівець вузького профілю - колійник. Традиційно галузю керували двіжки (двіженці) - там перегукуються всі профілі галузі.

До цього гендиректором Укрзалізниці з 29 грудня 2007 р. був Василь Мельничук. В черговий раз постає питання узаконення звільнення-призначення чергових ставлеників влади - як пам’ятаємо, минулого гендиректора Науменка зняли так само за 1 день вольовим рішенням КМУ, після чого він спокійно поновився по суду на законних підставах. Галузь в черговий раз на весні отримала чергове ж шапіто - 2 керівника в 1 канторі - кому підчінятися і чії вказівки виконувати - не відомо. В данному випадку - картина може повторитися.

З моменту смерті Кірпи в 2004 (а що не кажіть то був класний топ-менеджер транспорту) це вже 6 гендиректор за 4 роки. Про який розвиток чи стабільну роботу можна говорити коли керівники (а відповідно і вся команда) міняються лед не раз на півроку? Да хіба самі вони будуть думати про перспективи на майбутнє - аби самім на місці утриматись більше року, а про пзани на 5-10 років і годі говорити!!!

Такі дії уряду призводять лише до руйнації транспортної галузі!!! І не лише її з рештою.
Установи, відомства, організації діляться і передаються, даруються, підсовуються в якості презентів і підкупу нашими політиками як колись пани борзими цуценятами перемінювались!!!

Разом з тим - позитивно-зажиточний імедж залізниці як "багатої дойної корови" (створений свого часу Кірпою з політичних міркувань і інерційно підтримується ЗМІ й по нині) - НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ!!!

За жовтень–листопад вантажообіг знизився і становить до плану, відповідно, 82,4 % і 66,6 %, як наслідок, значно знижено доходні надходження залізниць України. Крім того, за прогнозними показниками на 2009 рік очікується зниження вантажоперевезень на 40 %.
Через низький рівень тарифів пасажирських і приміських перевезень, вони є збитковими для галузі і тому частково перекривались за рахунок доходів від вантажних перевезень, отже, при такому падінні вантажних перевезень галузь не в змозі перекрити зазначені збитки, враховуючи, що обсяг пасажирських і приміських перевезень не зменшується, а навпаки зростає.

Недавно підписано Меморандуми порозуміння між Кабінетом Міністрів та підприємствами гірничо-металургійного та хімічного комплексів (переважно приватні), яким надаються значні преференції, в т.ч. за рахунок залізниць у зменшенні тарифів на вантажні перевезення. Згадаймо лише, що тільки в за останні півроку надприбутки, які отримали металурги, будінвестори та власники хімічних підприємств тощо, було вивезено в офшори – понад 6 млрд. доларів в якості "інвестицій". В той час як галузь конає - державний залізничний транспорт продовжують використовувати як донора для приватних підприємств і ніхто не згадує про проблеми залізничників.

Як і більшість держзакладів підприємства залізничної галузі протягом двох останніх місяців працюють за скороченим робочим днем, тижнем, значна кількість працівників перебувають у відпустках без збереження заробітної плати, більше того, на залізницях розпочато скорочення штатів і вивільнення працівників. З жовтня п.р. у галузі з’явилася заборгованість із виплати заробітної плати, що є прямим порушенням.

В разі встановлення (як всі попередні роки) урядом вимоги щодо відрахування в Держбюджет додаткових 15% "прибутку" крім обов’язкових (в супереч закону) - загибель галузі у найближчі кілька місяців буде неминучою.

Все це змушує трудові колективи залізничного транспорту вступити в разі відмови посадовців у колективний трудовий спір, який може перерости у загальногалузевий страйк.

:gryzin: :box: ;) :yes: :prapor3: :prapor3: :prapor4: :prapor4: ;) ;)
  • 0

#46 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.12.2008 – 11:45

Перегляд дописуbendera.UA (18.12.2008 10:31) писав:

Через низький рівень тарифів пасажирських і приміських перевезень, вони є збитковими для галузі

Набридли вже ці шмарклі. Тільки й знають, що доїти нас, користуючись брехнею.

Повідомлення відредагував -=VJ=-: 18.12.2008 – 12:00

  • 0

#47 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 18.12.2008 – 11:49

Перегляд допису-=VJ=- (18.12.2008 11:45) писав:

Набридли вже ці шмарклі. Тільки й знають, що доїти нас, користуючись брезнею.
Обгрунтуй????
  • 0

#48 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.12.2008 – 12:08

Перегляд дописуbendera.UA (18.12.2008 11:49) писав:

Обгрунтуй????

Середня зарплата в Німеччині - 3000 євро. Квиток залізницею (про відмінності між нашими та їхніми потягами в рівні комфорту я вже навіть помовчу) від Мюнхена до Вени коштує 80 євро. 2,7%
Середня зарплата в Україні - 2000 гривень. Квиток з Києва до Львова на ту ж відстань коштує 141 гривню в купе, 82 гривні в бидлоплацкарті. Це 7% та 4% відповідно. Ще обгрунтування потрібне? Чи може поїдемо, поглянемо на структуру витрат Укрзалізниці, на фірми-присоски, через які відмиваються кошти, на мармуровий вокзал в Києві, на кабінети керівництва, обставлені європейськими меблями ціною в п"ять знаків у євро, на їхні машини, на бенкети за рахунок компанії, зрештою на чартери до США її чиновників?
Зажерлись вже так, що скоро репнуть, дідька лисого що за ці гроші роблять - і при цьому все їм мало, виродкам.
  • 0

#49 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 18.12.2008 – 12:30

Перегляд допису-=VJ=- (18.12.2008 12:08) писав:

Середня зарплата в Німеччині - 3000 євро. Квиток залізницею (про відмінності між нашими та їхніми потягами в рівні комфорту я вже навіть помовчу) від Мюнхена до Вени коштує 80 євро. 2,7%
Середня зарплата в Україні - 2000 гривень. Квиток з Києва до Львова на ту ж відстань коштує 141 гривню в купе, 82 гривні в бидлоплацкарті. Це 7% та 4% відповідно. Ще обгрунтування потрібне?
Не обгрунтування, а поверхневий погляд (бачу те що треба і закриваю очі на інше).
Ви забули лише згадати, що в тій самій Німеччині DBA є дотаційною і фінансується на пасажирські перевезення з місцевих бюджетів і модернізацію з державного (так в 2006 з дербюджету було направлено 24 млн. євро).
В Україні по закону теж начебто так малоб бути.............але не має.............. Так з 91 року з держбюджету було направлено лише в п.р. 11 млн. грн. ПЗз, але цільово на будівництво автомобільної складової через Дніпро, яка залізничникам - не приший кобилі хвіст............. на потреби ж саме залізниць, а головне на оновлення пасажирського рухомого складу - 00 грн. 00 коп.
Компенсація з боку щедророзданих саме державою пільг на проїзд в залізничному транспорті (а пільговиків в приміському сполученні - майже 80%) проводиться лед на 11% - і то треба довго падать на коліна перем губернаторами, аби хоч щось перерахували. В той же час збитки від пасперевезень в цьому році склали 4,5 млрд. грн.
Ще обгрунтування потрібне?

Цитата

Чи може поїдемо, поглянемо на структуру витрат Укрзалізниці, на фірми-присоски, через які відмиваються кошти, на мармуровий вокзал в Києві, на кабінети керівництва, обставлені європейськими меблями ціною в п"ять знаків у євро, на їхні машини, на бенкети за рахунок компанії, зрештою на чартери до США її чиновників?
Зажерлись вже так, що скоро репнуть, дідька лисого що за ці гроші роблять - і при цьому все їм мало, виродкам.
А от саме про це я і вів - чи буде чинуша думати про галузь чи як пошвидше набити кишеню знаючи, що максимум через рік "його уйдуть"????
  • 0

#50 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.12.2008 – 12:44

Перегляд дописуbendera.UA (18.12.2008 12:30) писав:

А от саме про це я і вів - чи буде чинуша думати про галузь чи як пошвидше набити кишеню знаючи, що максимум через рік "його уйдуть"????

О, то може посадимо там когось гарантовано років на двадцять, може через років десять він перестане красти і почне працювати?
При чому тут час? Людина або працює чесно, або краде - і нема різниці, скільки вона на своїй посаді пробуде.
  • 0

#51 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 18.12.2008 – 12:51

З приводу крадіжок - СБУ, генпрокуратурою та правоохоронними органами починаючи з 2004 року було проведено більше 300 перевірок, порушено близько 60 кримінальних справ.

А тепер питання в студію - скільки з них було доведено???

Відповідь - 0!

Є докази - звертайтесь до правоохоронних органів.
  • 0

#52 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.12.2008 – 15:52

Перегляд дописуbendera.UA (18.12.2008 12:51) писав:

З приводу крадіжок - СБУ, генпрокуратурою та правоохоронними органами починаючи з 2004 року було проведено більше 300 перевірок, порушено близько 60 кримінальних справ.

А тепер питання в студію - скільки з них було доведено???

Відповідь - 0!

СБУ справи не розглядає. І міліція теж. І генпрокуратура. Справи розглядають і вирішують - відкривати чи ні - суди.
А що у нас робиться з судовою системою - нікому зайвий раз казати не треба.
  • 0

#53 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 18.12.2008 – 18:03

Перегляд допису-=VJ=- (18.12.2008 15:52) писав:

СБУ справи не розглядає. І міліція теж. І генпрокуратура. Справи розглядають і вирішують - відкривати чи ні - суди.
:box: То ви на мене прозріння накликали))))) А я то думав - хто ж розглядом має займатись :gryzin:

Читайте уважніше - я чи писав слово "розгляд"? Ці справи не було доведено до судового розгляду - їх було закрито органами дізнання за недостатністю доказової бази та відсутністю складу злочину. Жодна справа доведена не була! Зазвичай ці перевірки проводились відразу після після зміни центральної влади з метою дискредитації попередньої............... і ніц нічим не закінчувались. У вас є прямі докази порушень законодавства - звертайтесь до прокуратури.
  • 0

#54 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1795 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 20.12.2008 – 15:08

Краще скажіть чому в Одеській області з 2000 року в приміських електричках платять і в кожному вагоні або на 2 вагони кондуктор-контролер, а в Киівській області і в 2008 році населення намагається прориватись до електропоїздів 'на шару' або тицяє 1-2 гривні контролерам або охороні на турнікетах. При тому пасажиропотоці і тарифах що існують можна вже було двічи оновити рухомий склад за 2-3 роки, якщо навести лад з контролем за проїзд і відмінити льготи. Напевне річ у тіньових коштах що наварює вся вертикаль від контролерів до гендиректора і в неумінні керувати.

Повідомлення відредагував trim: 20.12.2008 – 15:10

  • 0

#55 Robert

    Ледар

  • Користувачі
  • PipPip
  • 14 повідомлень

Відправлено 25.12.2008 – 18:38

Перегляд дописуMarcos (23.05.2008 23:31) писав:

ви б краще зрозуміли що посада ген. директора УЗ це посада можна навіть скзазати - політична. Хто при владі той і замовляє музику. Так що хоч не хоч, а лінію партію виконувати треба буде і Кирпа це теж робив.

Кірпа був людиною вольовою! Як на мене - в рік президентських виборів ПР зробила прорахунок - не на того ставка була зроблена! якби балатувався Кірпа - думаю, навіть другого туру не було б!... адже залізниця в той час "годувала" всю транспортну галузь + безкоштовний проїзд пенсіонерів, школярів на свята і ще багато чого...
  • 0

#56 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 26.12.2008 – 13:22

Перегляд дописуtrim (20.12.2008 15:08) писав:

......... якщо навести лад з контролем за проїзд і відмінити льготи.
в тому й річ - пільги призначає держава, а оплочують залізниці............

Цитата

Напевне річ у тіньових коштах що наварює вся вертикаль від контролерів до гендиректора і в неумінні керувати.
Такі заяви робить вся новопризначена влада - фсє кАзли і нєт пАрядка - може і вам варто спробувати покерувати?

Перегляд дописуRobert (25.12.2008 18:38) писав:

Кірпа був людиною вольовою! Як на мене - в рік президентських виборів ПР зробила прорахунок - не на того ставка була зроблена! якби балатувався Кірпа - думаю, навіть другого туру не було б!... адже залізниця в той час "годувала" всю транспортну галузь + безкоштовний проїзд пенсіонерів, школярів на свята і ще багато чого...
Про то і казав - Кірпа був гарний топ-менеджер (думаю і на посаді президента він показав би себе не гірше), але він опинився не в тому таборі і не в той час при тій молотилці - не на ту козир поставив при тму роскладі джокерів................ А от його політичнеий меседж "УЗ я5 "годувальниця" (дойна корова) не лише всієї транспортної галузі, але й частини бюджету (привчив чинуш до такої думки) - залізничники розхльобують і по нині..............
  • 0

#57 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1795 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 26.12.2008 – 14:06

Перегляд дописуbendera.UA (26.12.2008 13:22) писав:

Такі заяви робить вся новопризначена влада - фсє кАзли і нєт пАрядка - може і вам варто спробувати покерувати?
В найближчі 3-5 років буде гризя за владу(якщо не прийде диктатор, при якому всі встануть за командою струнко).
На це краще дивитись зі сторони B), бо як не загризуть то покусають.
Проблема в тому що на ринку, де багато покупців на послуги перевезень і корумповані перевізники ніхто не збирається пропонувати якісні послуги. Клієнта поділено між авіа, авто, залізничними перевізниками. Залізничникам дістались розбещені дешевим проїздом люмпени і пенсіонери. А влада поки не хоче йти на непопулярні заходи.
  • 0

#58 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 16.02.2009 – 11:48

Зображення
14 лютого 2009 р., близько 10:00 біля села Прошево на неохороняємому залізничному переїзді приміський дизельний поїзд "Тернопіль - Пусте" зіштовхнувся з пасажирським автобусом ПАЗ, який слідував маршрутом "Тернопіль - Скоморохи".
Як повідомив керівник прес-служби Міністерства з питаннь надзвичайних ситуацій Ігор Кріль, за попередніми даними внаслідок аварії 7 людей загинули, є травмовані. Внаслідок аварії п'ятеро людей загинули на місці події, один - під час транспортування в лікарню. 11 шпиталізовано з травмами різного ступеня тяжкості, з них 8 перебувають у тяжкому стані. Ще 10 пасажирів автобуса проходять медичне обстеження. У автобусі на момент аварії було близько 21-23 людей.
Також один із пасажирів дизель-поїзда після побаченого помер від серцевого нападу. Чоловік після зупинки поїзда вийшов оглянути місце аварії, після чого його самопочуття різко погіршало. Його доправили до лікарні, проте врятувати життя чоловікові не вдалося. Лікарі констатували смерть від серцевого нападу.
За фактом ДТП правоохоронні органи проводять розслідування.
На місці працює урядова комісія...... За попередньою інформацією засоби СЦБ працювали нормально...

Крім того 13 лютого сталася подібна трагедія. Біля полудня на 19 км автодороги Чернігів-Ніжин-Прилуки-Пирятин, водій автомобіля "ВАЗ-21063" виїхав на червоне світло світлофора на залізничний переїзд, де скоїв зіткнення з поїздом "Київ - Санкт-Петербург".
  • 0

#59 Темний ангел

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 569 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:м. Львів

Відправлено 19.02.2009 – 11:11

У часи, коли залізничникам кількість робочих годин і зарплату зменшують, керівництво займається дурницями - показували недавно у випуску новин, як керівник УЗ був на презентації якогось засобу для миття вагонів, який пахне лимоном. Ото подія була, мало не вседержавного масштабу, ще б Тимошенко запросили, вона б особисто кожен вагон обнюхала і дала свою оцінку. Хай спробують помити ті дизель - поїзди, що між районами курсують, там без сірчаної кислоти, напевно не обійтися...

Повідомлення відредагував Темний ангел: 19.02.2009 – 11:13

  • 0

#60 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 19.02.2009 – 11:21

Темний ангел - то була виставка огляд-конкурс продукції, яку фірми поставщики пропонують залізницям для забеспечення пасажирських перевезень....... якщо вважаєте що то дурня - то знач і досі готові на рваних матрасах їздити й з вонючими туалетами? Готуватися до літніх перевезень треба починати вже зараз, і це планова робота....
Однією з проблем залізниць є підвищення тарифу (ща пан VJ на цих словах з’явиться))) ) і логічно, що з підняттям вартості має збільшуватись якість, тому криза - не криза, а працювати над цим все одно треба. Зменшилися вантажні перевезення (майже на 40%), але пасажирський рух зупинити ніхто не дозволить....
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних