Перейти до вмісту

Укрзалізниця


Повідомлень в темі: 144

#21 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 11:00

Перегляд дописуbendera.UA (19.05.2008 11:47) писав:

Ну а "дешева електроєнергія" то лише 1 з складових вартості перевезень. Крім неї ще є експлуатаційні витрати, інфраструктура, амортизація, заробітня платня (доволі низька до речі), вода, мазут, дизпаливо

Треба так розуміти, що в авіаперевезеннях цього всього нема?
  • 0

#22 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 19.05.2008 – 11:59

Перегляд допису-=VJ=- (19.05.2008 12:00) писав:

Треба так розуміти, що в авіаперевезеннях цього всього нема?
Треба так розуміти, що я авіаперевезеннями не займаюсь, а говорити про те про що не маю ні найменшого уявлення звички не маю..........

P.S. - "а єслі ви на нєго бочку катіть будєтє - то ето уже контейнєрниє пєрєвозкі - етім інтертранс занімаєтся" (с) "Канікули в Простоквашіно"
  • 0

#23 bamik

    салоїд

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2443 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Івано-Франківськ

Відправлено 19.05.2008 – 12:17

Перегляд дописуbendera.UA (19.05.2008 11:47) писав:

заробітня платня (доволі низька до речі)
Прям таки "доволі низька"
http://www.rbc.ua/uk...16/364994.shtml

Перегляд дописуbendera.UA (19.05.2008 11:47) писав:

вода, мазут, дизпаливо....................
Дизпаливо крадуть, аж гай шумить. На станції з локомотиву скидають бочки з соляркою своїм. Щодо води - потрібно заправити, але зовнішньо вагони певно раз в рік миють))

Перегляд дописуbendera.UA (19.05.2008 11:47) писав:

Що до "смердючого плацкарту" - то вибачайте менше гадити треба - то й смердіти не буде..................

В тих вагонах термін експлуатації вже давно вийшов, кондіціонування ніякого, вікна не мож припустити.
  • 0

#24 Olmor

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 107 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 12:30

Перегляд допису-=VJ=- (19.05.2008 11:32) писав:

Дивно як. low-cost перевізник примудряється рентабельно перевозити пасажирів з Києва до Львова сучасним літаком за 80 грн на дорогому пальному
А що то за компанія така? Можна більше інфи?
  • 0

#25 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 19.05.2008 – 12:43

Перегляд дописуbamik (19.05.2008 13:17) писав:

Прям таки "доволі низька"
Прям. Ви вважаєте. що то багато? Зараз у залізничників з/п на 11 місці по галузям України...............для порівняння до 2004 було стабільно 5 місце. Потім її просто перестали підвищувати................ Ото підвищення на яке ви посилаєтесь було вибито потом і кров’ю з нинішнього уряду. Знали б ви скільки часу і нервів на то було витрачено............. Та й 2 тисячі то хіба гроші? При тому то середня по галузі. Монтер колії отримує десь біля 1 200. Спробуйте знайти зараз за таку платню монтера, слюсаря чи зварника в Києві, Харкові, Дніпрі......... да будь де. Зараз вже працювати реально нікому. Плинність кадрів майже катастрофічна.

Цитата

Дизпаливо крадуть, аж гай шумить. Особисто знаю скільки і на якій станції з локомотиву скидають бочки з соляркою.
Повірте - красти бочками то не той масштаб................ і робиться то під кришуванням міліції і СБУ. Тих хто зіл’є каністру чи ба навіть бочку обовязково заловлять, а ті що цистернами і кубометрами тирять - сидять................. але не на нарах, а в зручних шкіряних кріслах.

Цитата

Щодо води - потрібно заправити, але зовнішньо вагони певно раз в рік миють))
Мийка вагонів проходить регулярно при проходження ТО-3. Але вода то не лише для мийки застосовується..............

Цитата

В тих вагонах термін експлуатації вже давно вийшов, кондіціонування ніякого, вікна не мож припустити.
Так і я ж про те. Більшість з них мали бути списані ще в середині 80-х. На томість маємо переоцінку і продовження терміну експлуатації. Крім того повертаємось до ч.3 ст.10 ЗУ "Про залізничний транспорт" і чітко бачимо за чий кошт то має робитися, але не робиться.............. слава уряду України!!!
  • 0

#26 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 12:48

а знов таки....щодо пас. вагонів, то вони безумно дорогі. Один вагон коштує більше 4 млн. гривень, а тепер порахуймо скільки треба хоч на один склад. Ну хай 12-ть вагонів..виходить 48 млн гривень .
  • 0

#27 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 13:23

Перегляд дописуOlmor (19.05.2008 13:30) писав:

А що то за компанія така?

Wizz Air
  • 0

#28 zav

    зрадник

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9565 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 13:24

Перегляд допису-=VJ=- (19.05.2008 11:32) писав:

Дивно як. low-cost перевізник примудряється рентабельно перевозити пасажирів з Києва до Львова сучасним літаком за 80 грн на дорогому пальному, а залізниця в смердючій плацкарті за ті ж гроші везе на українській дешевій електроенергії, і всеодно виявляється нерентабельною - як це так виходить, не розумію?
Може просто справа в різних дрібничках, на зразок регулярного оновлення автопарку залізничних чиновників іномарками вищого класу?
Справа у пільговиках, насправді.

Перегляд допису-=VJ=- (19.05.2008 14:23) писав:

Так я не зрозумів, хто кого куди вже первіз? У статті пишуть, що компанія вийде на ринок, але наче ще не вийшла. Чи вийшла? Де придбати квитки, коротко?

Повідомлення відредагував zav: 19.05.2008 – 13:30

  • 0

#29 Olmor

    Абориген

  • Користувачі
  • PipPipPipPip
  • 107 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 13:43

Цих я вже і сам знайшов. Ось їх сайт. Ціни супер, але в Україні вони дійсно почнуть працювати тільки з 7.07.08. Квитки придбати можна тільки через нет, це одна із складових їх дешевизни. Шкода що вони ще не відкрили свої рейси у нас.
  • 0

#30 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 13:49

Подивіться на назву теми. Хочете писати про літаки - створіть тему і пишіть
  • 0

#31 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 13:50

Перегляд дописуzav (19.05.2008 14:24) писав:

Справа у пільговиках, насправді.

Так, у нас надзвичайно дурнувата, неповоротка і перенасичена учасниками система пільг. Насправді її давно б потрібно було скасувати, але ж там так гарно "крутити" гроші.
  • 0

#32 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1795 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 21.05.2008 – 09:27

Проблема збитковості пас. перевезень значною мірою складається з 3 складових:
1. Значна кількість пільговиків, яким треба відмінити льготи.
2. Небажання пасажирів платити за проїзд навіть за існуючих низьких цін:
для прикладу квиток коштує 2.60 (проїздний 52грн на місяць) маршрутка 4 грн, але люди кажуть що 2.60 дорого, майже 3грн і краще їхати на маршрутці за 4. Отака логіка люмпена, що щоденно їздить на роботу в Київ і не платить за проїзд, хіба 1-2 гривні контролерам не частіше 10 раз на місяць. При тому люмпен вважає цілком нормальним не платити за проїзд, навіть якщо зарплата перевищує 2000 грн за місяць.
3. Відсутність контролю з боку контролерів за зайцями. Якщо б кожен знав і 100% був впевнений, що без квитка буде ЗАВЖДИ оштрафований на 20-30 гривень або висаджений в полі, то переважна більшість сплачувала за проїзд. Питання в тому що зайців близько половини пасажирів.

Повідомлення відредагував trim: 21.05.2008 – 09:30

  • 0

#33 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 21.05.2008 – 11:16

Перегляд дописуtrim (21.05.2008 10:27) писав:

Проблема збитковості пас. перевезень значною мірою складається з 3 складових:
1. Значна кількість пільговиків, яким треба відмінити льготи.
2. Небажання пасажирів платити за проїзд навіть за існуючих низьких цін.......
Цілком слушна думка пане trim. Але варто вітділяти пас.перевезення від приміських. Саме зараз вони відокремлюються в окремий главк. До цього були підпорядковані локомотивному і частково пасажирському господарствам.
Ще одна проблема про яку вже трохи згадував - то фіксування проїзду пільгової категорії громадян. Держава надала їм право безкоштовного проїзду і буцім має відшкодовувати витрати залізниці. Але єдиним фіксованим підтвердженим проїзду є посадочний-безкоштовний квиток, що пільговик має взяти в касі при посадці. Тільки за кількістю таких виданих квитків (там само зазначається і відстань, а звідси і вартість) через систему обліку "Експрес УЗ" обліковується і виставляється рахунки обласним адміністраціям (а там традиційно відповідають, що кошти на це в місцевих бюджетах - не передбачалися). Але кількість "обілечених" пільговіків складає близько 35% від загальної кількості. То ж стільки часу й сил займає у бідненьких, що ліпше просто в тупу шурувати з пенсійним посвідченням і кричати на контролерів, провідників і роз’їзників "а я і так маю право їхати".

Цитата

3. Відсутність контролю з боку контролерів за зайцями. Якщо б кожен знав і 100% був впевнений, що без квитка буде ЗАВЖДИ оштрафований на 20-30 гривень або висаджений в полі, то переважна більшість сплачувала за проїзд. Питання в тому що зайців близько половини пасажирів.
Висаджувати в полі - вибачте залізниця права не має........... Була така практика в 1999-2000 роках (і доволі дієва), але по суті то не законно.
Крім того - у всіх транспортних галузях відповідальність за безквитковий проїзд несе пасажир....... і лише на залізниці за то відповідає залізничник (то чітко прописано в правилаж перевезень затверджених КМУ). Якщо в електричці з 1 провідником супроводу на 2 (як мінімум) вагона, ревізори знайдуть зайця - то тому провіднику догана як мінімум світить. А застосувати будь які засоби впливу на зайців той самий провідник електропотягу, роз’їзник ба й контролер-ревізор реально не можуть. Можуть лише попросити звільнити вагон та сплатити штраф, в разі відмови - викликати міліцію. А міліції на те все глибоко плювати............. вони втрутяться лише в тому випадку, як залізничнику морду бити почнуть...... якщо пощастить. Знаю випадок коли 2 ЛОМовця просто стояли і спостерігали як 3 жлобів гемселили 2 провідниць. Коли їх потім запитали чого не втрутились, отримали відповідь: - "Да ви що!! Тож пацани з Димерки........ і ми з Димерки. Якби ми їх тронули то потім самі б хоч з села переїзджай....... хату ж спалять!" От така от ля-ля-фа........................
  • 0

#34 Amili

    сама по собі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1458 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 22.05.2008 – 18:46

А з 1 червня буде подорожчання квитків на пасажирські перевезення залізничним транспортом - 5%...:) Обіцяли, що не будуть підвищувати, лише ціни на перевезення вантажів. А тут......обіцянка-цяцянка))) :)
  • 0

#35 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 22.05.2008 – 18:51

Перегляд дописуAmili (22.05.2008 18:46) писав:

А з 1 червня буде подорожчання квитків на пасажирські перевезення залізничним транспортом - 5%...:) Обіцяли, що не будуть підвищувати, лише ціни на перевезення вантажів. А тут......обіцянка-цяцянка))) :)
Хтілося б в то вірити, що підвищать - але КМУ відхилив підвищення (((( Про то вже писав - буду дуже вражений якщо то станецься. Але пропонувалось підвищити лише купе і СВ - плацкарт підвищенню не підлягає!!! То було чітко прописано в пропозиції УЗ.
  • 0

#36 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1795 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 23.05.2008 – 10:10

Перегляд дописуAmili (22.05.2008 19:46) писав:

А з 1 червня буде подорожчання квитків на пасажирські перевезення залізничним транспортом - 5%...:) Обіцяли, що не будуть підвищувати, лише ціни на перевезення вантажів. А тут......обіцянка-цяцянка))) :)
А ті брудні вагони, де населення залишає пляшки(часто розбиті), лушпайки, інше сміття - якраз і відповідають ціні за проїзд, так напевно думає більшість.
Щоб їздити в чистих та сучасних вагонах як в ЄС треба платити стільки ж як там. А поки населення може заплатити тільки за проїзд в відремонтованих вагонах 20-30 річної давнини.
  • 0

#37 Олеська

    вовчиця-чарівниця

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8134 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:скіфські вали

Відправлено 23.05.2008 – 10:21

Їхала до Львова одна в купе в м"ягкому вагоні. Здається Адлерський поїзд. Так от, білет коштує дешевше, ніж купейний в тому же поїзді. Але справа не в тому. Мусіла брати такі білети, бо інших не було. Так сказали. Хоча знаю, що буває таке, коли в тому ж поїзді є напівпусті плацкартні вагони. Ну добре, я можу заплатити. Але ж у різних людей різні статки, та й ситуації бувають різні...
  • 0

#38 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1795 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 23.05.2008 – 15:05

Залізниця - такий само бізнес як і інший, він або буде прибутковим, або збанкрутує, або буде дотуватись з бюджету(а отже з ваших же податків).
Ціна на вагони та поїзди - як в усьому світі, можна закуповувати хоч імпортні, хоч українські, але ціна на них залежить від ціни комплектуючих і вартості виробництва. В ціну на квиток входить вартість обслуговування колій, станцій, зарплата залізничників та пального, електрики.
Ті люди, що бували за кордоном підтвердять, що дешевим проїзд залізницею не буває.
Все решта: неоптимальні ціни, поганий сервіс, відсутність оптимізації пасажиропотоку і відповідного завантаження поїздів - пережитки відсутності сервісу в СРСР.
Коротко: ви пасажир, ви маєте вибирати чим їхати з пункту А в пункт Б, заплатити за той вид транспорту що обрали і отримати задоволення від поїздки. Доїхати у вказані терміни.
А перевізник має надати Вам послуги з перевезення і отримати прибуток. Все.

Повідомлення відредагував trim: 23.05.2008 – 15:06

  • 0

#39 Соловейко

    Частий гість

  • Користувачі
  • PipPipPip
  • 35 повідомлень

Відправлено 23.05.2008 – 23:13

Спілуючих зі співробітниками УЗ відмітив дивну тенденцію: більшість жалкує за Кирпою.
У будь-який компанії, установі, хаті, родині, коли є господар, справи йдуть стабільно і з тенденцією до зростання...
А хто зараз очолює УЗ? Напевно якийсь хмур-хмурик, що не має власної думки тв сили волі, а виконує все що накажуть згори.
Між іншим, схожа ситуація відбувалася на "АНтонові"...
  • 0

#40 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 23.05.2008 – 23:31

Перегляд дописуСоловейко (24.05.2008 01:13) писав:

А хто зараз очолює УЗ? Напевно якийсь хмур-хмурик, що не має власної думки тв сили волі, а виконує все що накажуть згори.
Між іншим, схожа ситуація відбувалася на "АНтонові"...
ви б краще зрозуміли що посада ген. директора УЗ це посада можна навіть скзазати - політична. Хто при владі той і замовляє музику. Так що хоч не хоч, а лінію партію виконувати треба буде і Кирпа це теж робив.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних