Перейти до вмісту

Укрзалізниця


Повідомлень в темі: 144

#1 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1793 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 15.05.2008 – 16:32

  • 144
Дивує небажання уряду відмінити безкоштовний проїзд залізницею всіх пільговиків і гальмування підвищення цін до рівня рентабельності. Що отримуємо натомість?
Преповнені потяги в час пік на Київ і ввечері з Києва.
Незадоволені платоспроможні пасажири поповнюють ряди пасажирів маршруток, а більш заможні стають автовласниками і створюють корки у вранішні часи на під'їздах до столиці.
А залізничні колії, пропустивши 2 переповнені потяги (хтось платить в них за проїзд при такому рівні сервісу, більше ніж 1 грн у випадку коли всеж доблесні контролери 'проповзуть' і зберуть данину?).
Може варто принаймі збільшити щільність руху потягів в часи перевантаження і суттєво зменшити рух всередині робочого дня? Хтось з економістів УЗ проводив дослідження прибутковості конкретно кожного електропотягу з урахуванням часу руху і завантаженості?
Безліч питань що залишаються без відповіді, замкнене коло проблем УЗ.
Принаймі введення 1 потягу на напрям з належним рівнем сервісу і 1 кондуктором на вагон дозволить підвищити рентабельність перевезень. Починати напевно треба з напрямків на яких ускладнено рух автотранспорту у ранкові години. Маючи альтернативу проїхати недорого у комфортабельному потязі чи простояти зайвих 20-30 хвилин у корках, пасажир матиме можливість вибору.
:D І альтернативу пальному що дорожчає, зростаючій кількості автомобілів, що вже створюють незручності своєю кількісттю.

#2 milochka

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 706 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Кузнецовськ

Відправлено 15.05.2008 – 16:49

Воно то так , але не думаю що влада щось буде робити , а навіть якщо й і буде то не зразу, оскільки вони зацікавлені лише у власному рейтингу та збережені своїх мандатів
  • 0

#3 Olex

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 повідомлень

Відправлено 15.05.2008 – 16:52

У Укрзалізниці держава забирає майже весь прибуток, як тут розвиватися. Але згоден - пільги тре прибрати, а натомість гроші закладені на пільги просто виплачувати до пенсій, стипендій - так і бюрократів буде менше.
  • 0

#4 Nameless One

    ЧВ

  • СуперМодератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2247 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 15.05.2008 – 17:02

На рахунок пільг..суперечливе питання. Напевне дійсно краще ці пільги розпреділити порівну в грошовому еквіваленті. Бо одні пільгами на транспорт користуються кожен день, а інші ніколи не користуються. Я наприклад можу безплатно їздити приміськими поїздами. Але їздив ними може разів 10(в одну сторону) за останні 4 роки. А можу кататись кожен день :D Те саме з громадським транспортом. Я люблю халяву, але мене душить жаба що я її мало використовую :angry1:

Повідомлення відредагував Nameless One: 15.05.2008 – 17:03

  • 0

#5 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.05.2008 – 14:55

Техніка занадто дорога. Одна електричка коштує шалених бабок. 20-30 млн гривень, якщо я не помиляюсь, хоча вже мабуть більше
  • 0

#6 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.05.2008 – 16:12

Перегляд дописуMarcos (18.05.2008 15:55) писав:

Техніка занадто дорога. Одна електричка коштує шалених бабок. 20-30 млн гривень

А скільки коштує кілька раз перероблений Київський вокзал зі своїми фонтанами? Скільки коштував нікому не потрібний вокзал на Караваєвих дачах з усім своїм мармуром, склом і технікою? Скільки електричок можна було купити за "міст Кірпи"? До речі, китайці побудували за два роки міст через океанську затоку з постійними штормами, довжиною в кілька разів більший, з обслуговуючою інфраструктурою, і при цьому вклались в сумму вп"ятеро меншу, аніж один міст через Дніпро, який ніяк не можуть добудувати - скільки б електричок можна було купити, якщо найняти побудувати міст тих китайців, а на різницю закупити електрички?
  • 0

#7 Rush

    Місцевий

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPip
  • 256 повідомлень

Відправлено 18.05.2008 – 16:24

Перегляд допису-=VJ=- (18.05.2008 17:12) писав:

А скільки коштує кілька раз перероблений Київський вокзал зі своїми фонтанами? Скільки коштував нікому не потрібний вокзал на Караваєвих дачах з усім своїм мармуром, склом і технікою? Скільки електричок можна було купити за "міст Кірпи"? До речі, китайці побудували за два роки міст через океанську затоку з постійними штормами, довжиною в кілька разів більший, з обслуговуючою інфраструктурою, і при цьому вклались в сумму вп"ятеро меншу, аніж один міст через Дніпро, який ніяк не можуть добудувати - скільки б електричок можна було купити, якщо найняти побудувати міст тих китайців, а на різницю закупити електрички?
:rolleyes:
може ви б ще весь український народ китайцями замінили тоді б і соцвиплати можна було в 5 раз зменшити і пільги скасувати :)
ви мабуть не знаєте, бо черпаєте інформацію виключно з інтернету, що за часів Кирпи на Укрзалізниці був один з найвищих рівнів з/п серед держпідприємств, а щодо мостів то у Львові сихівський міст збудований завдяки Кирпі.
  • 0

#8 Armando

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1793 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.05.2008 – 19:53

Вартість ”електрички”, виготовленої на заводі холдингової компанії ”Луганськтепловоз”, становить 22 мільйони гривень. Досі з конвеєра цього заводу зійшло лише 12 таких електропотягів. Термін експлуатації електропоїзда постійного струму ЕПЛ-2Т ”Георгій Кірпа” становить 28 років.
http://ua-reporter.com/novosti/17634/
Вартість електропоїзда – близько 14 мільйонів гривень.
Новий потяг розрахований на конструктивну швидкість 130 кілометрів на годину. Кожен вагон тут має по троє розсувних дверей, на відміну від старих електричок, де їх по двоє. Таким чином, посадка та висадка пасажирів у ЕПЛ2Т відбувається швидше. Завдяки вдосконаленій будові колісних візків, бокові горизонтальні та вертикальні коливання поїзда гасяться краще. Восьмивагонна електричка розрахована на 1 016 пасажирів. У головному вагоні розташовується 118 осіб, у моторному та причіпному – по 130.
http://www.uz.gov.ua/index.php?m=info.news...news&lng=ru

А тепер про зайців:
Придніпровська залізниця:
Протягом місячника було задіяне у перевірках 21 109 осіб, перевірено 309 поїздів, на платформах, станціях, вокзалах здійснена 51 перевірка. Під час перевірок провідниками-касирами оформлено 1 035 700 квитків.
Південна залізниця:
Протягом місяця підвищення доходності виявлено 34514 безквиткових пасажирів
За період проведення місячника кількість відправлених пасажирів, що сплатили проїзд, скала 1349,6 тис. чоловік, що на 17% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Цитата

При цьому з січня по квітень цього року залізниці України перевезли майже 161 млн. пасажирів, зокрема 125,2 млн. пасажирів перевезено у приміському та 35,5 млн. пасажирів у дальньому сполученні. Майже стільки ж перевезено за аналогічний період минулого року - відповідно 125,6 млн. пасажирів та 35,1 млн. пасажирів.
За підсумками роботи за 4 місяці 2008 року пільгових категорій громадян перевезено на суму 110,8 млн. грн. При цьому від місцевих органів самоврядування та відповідних міністерств отримано компенсації за пільгові перевезення на суму 35,6 млн. грн., що складає лише 32,1% від загальної суми, яка підлягає компенсації.
http://www.uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&...ews_3105.0.news

Повідомлення відредагував trim: 18.05.2008 – 20:05

  • 0

#9 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 18.05.2008 – 22:01

Перегляд дописуYuraSh (18.05.2008 21:22) писав:

виривати слово

Це був початок цитати, аби було зрозуміло, чого стосується коментар. А коментар стосувався теми Кирпи, пост щодо якого було приліплено незрозуміло чому у відповідь на мій.
А тепер поясніть мені, пане, як можна в 23 роки бути настільки "розумним", щоб я оце мався розкладати на пальцях елементарні речі у відповідь на дурнуваті пости зі спробами образ?

Перегляд дописуtrim (18.05.2008 20:53) писав:

електропоїзда постійного струму ЕПЛ-2Т ”Георгій Кірпа”

Треба ж таке - увіковічнили вже...

Ну а щодо витрат, то "міст Кірпи" вже "вилився" Укрзалізниці в 10 млрд, і за прогнозами буде потребувати ще 5 млрд. Отже можна вважати, що пани, причетні до будування, розікрали більш ніж 1000 електропотягів. От вам і стан залізниці...

Повідомлення відредагував -=VJ=-: 18.05.2008 – 22:01

  • 0

#10 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 00:27

Перегляд допису-=VJ=- (18.05.2008 18:12) писав:

А скільки коштує кілька раз перероблений Київський вокзал зі своїми фонтанами? Скільки коштував нікому не потрібний вокзал на Караваєвих дачах з усім своїм мармуром, склом і технікою? Скільки електричок можна було купити за "міст Кірпи"? До речі, китайці побудували за два роки міст через океанську затоку з постійними штормами, довжиною в кілька разів більший, з обслуговуючою інфраструктурою, і при цьому вклались в сумму вп"ятеро меншу, аніж один міст через Дніпро, який ніяк не можуть добудувати - скільки б електричок можна було купити, якщо найняти побудувати міст тих китайців, а на різницю закупити електрички?
це питання вже не до мене .
За 2007 рік відбулось тотальне оновлення технічного складу залізниці. починають від компів і закінчуючи електровозами . Оновлення відбувалось шляхом лізингу. Не думаю що у залізниці було стільки грошей щоб заплатити за все зразу, а сума там надзвичайно велика.
  • 0

#11 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 00:31

Перегляд дописуMarcos (19.05.2008 01:27) писав:

Не думаю що у залізниці було стільки грошей щоб заплатити за все зразу, а сума там надзвичайно велика.

Уявляю. Якщо міст будували підрядники з розрахунку "подвійна ціна від середньоринкової", то електровози купували по ціні, мабуть, вчетверо більшій, аніж треба, а комп"ютери - взагалі тисячі по дві доларів. Де ж це б стільки грошей набрати, справді.
  • 0

#12 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 00:43

Перегляд допису-=VJ=- (19.05.2008 02:31) писав:

Уявляю. Якщо міст будували підрядники з розрахунку "подвійна ціна від середньоринкової", то електровози купували по ціні, мабуть, вчетверо більшій, аніж треба, а комп"ютери - взагалі тисячі по дві доларів. Де ж це б стільки грошей набрати, справді.
ну от хіба шо можете " уявляти, не знаючи деталей . комп"ютерів за дві тисячі доларів не було. І шо ви з тим мостом в усі повідомлення лізете, залиште його в спокою.
"
В два рази нічого ніхто не переплачува це я вам точно можу сказати . Майже все здавали в лізинг за ціною виробника .
  • 0

#13 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 00:54

Перегляд дописуMarcos (19.05.2008 01:43) писав:

ну от хіба шо можете " уявляти, не знаючи деталей

Деталей я не знаю. Зате я десятки разів працював по таким замовленням з бюджетними конторами і чудово знаю, як все це робиться. Самий банальний варіант - відкат грошима, який забивається в ціну, самий екстравагантний був, коли відкат попросили двома надпотужними комп"ютерами за останнім словом техніки директору та головбуху додому. Звісно, витрати теж було забито в ціну рахунку.
Тому можете мені що завгодно про "ціну виробника" розповідати - я ніколи не повірю, що все було чисто і праведно.
  • 0

#14 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 01:00

Перегляд допису-=VJ=- (19.05.2008 02:54) писав:

Деталей я не знаю. Зате я десятки разів працював по таким замовленням з бюджетними конторами і чудово знаю, як все це робиться. Самий банальний варіант - відкат грошима, який забивається в ціну, самий екстравагантний був, коли відкат попросили двома надпотужними комп"ютерами за останнім словом техніки директору та головбуху додому. Звісно, витрати теж було забито в ціну рахунку.
Тому можете мені що завгодно про "ціну виробника" розповідати - я ніколи не повірю, що все було чисто і праведно.
дивовижна здатність розповідати про те що не знаєте...їй Богу, вам аби тільки сперичатись.

я вам ще раз кажу в лізинг йшло по ЦІНІ ВИРОБНИКА ви можете зі свою впертістю в це не вірити, але воно було так. З приводу " чисто і справедливо" то вже інша справа, свої нюанси та деталі були, але на ціні нічого ніхто не наварив.
  • 0

#15 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 01:14

Перегляд дописуMarcos (19.05.2008 02:00) писав:

йшло по ЦІНІ ВИРОБНИКА

Ви хочте сказати, що при поставці бувають ще якісь ціни, окрім виробника? :rolleyes: Може посередника? Так про посередників я нічого не казав, я писав про ціну, за якою було придбане обладнання і про те, як її складають.
  • 0

#16 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 01:22

Перегляд допису-=VJ=- (19.05.2008 03:14) писав:

Ви хочте сказати, що при поставці бувають ще якісь ціни, окрім виробника? :rolleyes: Може посередника? Так про посередників я нічого не казав, я писав про ціну, за якою було придбане обладнання і про те, як її складають.
Єдине розумне що ви в цій темі написали так це про міст, хоча те що ви його в кожне повідомлення сунули знивілювало ваш єдини аргумент .
То ви казали одне , тепер вже інше...щоб не пошитися в дурні почали вже про формування ціни виробника говорити. Це просто смішно). Ну залишайтесь таким розумним і далі...для себе

і ще.

Для того щоб до вас дійшла вся процедура лізингу та сублізингу відкрийте закон про лізинг і почитайте.

Лізинг це оренда. Укрзалізниця не брала в лізинг в виробників, а брала в лізинг у лізингових компаній . Тепер до вас дійшло значення терміну " ціна виробника" в цій ситуації?? Якщо ні то я поясню....за що купувала компанія у заводів по тій вартості й здавала в лізинг на УЗ,
Та ви всеодно напишете якусь "розумну відповідь" аби довести що ви праві)
  • 0

#17 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 09:16

Перегляд дописуMarcos (19.05.2008 02:22) писав:

Єдине розумне що ви в цій темі написали так це про міст, хоча те що ви його в кожне повідомлення сунули знивілювало ваш єдини аргумент .
То ви казали одне , тепер вже інше...щоб не пошитися в дурні почали вже про формування ціни виробника говорити. Це просто смішно). Ну залишайтесь таким розумним і далі...для себе

А як мені подобаються спроби образ від модератора - це просто надзвичайно. Продовжуйте в тому ж стилі, пане Маркос :rolleyes:

Перегляд дописуMarcos (19.05.2008 02:22) писав:

Лізинг це оренда. Укрзалізниця не брала в лізинг в виробників, а брала в лізинг у лізингових компаній. Тепер до вас дійшло значення терміну " ціна виробника" в цій ситуації?? Якщо ні то я поясню....за що купувала компанія у заводів по тій вартості й здавала в лізинг на УЗ
Та ви всеодно напишете якусь "розумну відповідь" аби довести що ви праві)

О, не переймайтесь, я нічого не збираюся доводити таким людям.
Тим паче, що таким людям всеодно не дійде, навіть якщо їм сто раз розписати, що значить, коли "Укрзалізниця" бере в лізинг у "Укртранслізингу", який належить Рінату Ахметову, вагони, побудовані на "Крюківському вагонобудівному заводі", який належить Рінату Ахмєтову. Причому по лізинговій ставці на два відсотки вищій за звичайний кредит. Тому я не буду витрачати на це час.
  • 0

#18 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 19.05.2008 – 10:15

Гарну тему затронули. Дяка. Про наболівше так би мовити.

Стосовно оновлення рухомого склажу. Дивимось статтю 10 ЗУ "Про залізничний транспорт" і бачимо чорним по білому

Цитата

Будівництво і реконструкція магістральних залізничних ліній, об'єктів мобілізаційного призначення, придбання залізничного
рухомого складу для перевезень пасажирів у поїздах далекого слідування та місцевого сполучення здійснюються у встановленому
порядку за рахунок коштів Державного бюджету України в межах лімітів державних капітальних вкладень.
Будівництво і реконструкція (у тому числі електрифікація) залізничних ліній, вокзалів, пішохідних мостів і тунелів, пасажирських платформ та інших об'єктів залізничного транспорту, пов'язаних з обслуговуванням населення регіону, придбання електропоїздів та дизель-поїздів для приміського сполучення здійснюються за рахунок коштів залізниць із залученням коштів місцевих бюджетів, а також інших не заборонених законодавством коштів.
Але якось з 91 року (вже минулого століття) жодної копійки ні місцеві ні тим паче державний бюджети не передбачають. Більше того. як вже було влучно зазначено - кошти з прибутку (а це модернізація, преміальний фонд, соціальна сфера) відтягуються за розпорядженнями КМУ (по суті в супереч законодавству) до держбюджету. В цьому році то 5 млрд. В 2005 то було 50% прибутку. І започаткувала цю "чудову традицію" в часи першого прим’єрства нинішня прим’єрка. Тоді довелося розпочинати трудовий спір з КМУ, блокувати уряд, пікетувати будівлю КМУ.........
Велечезна проблема з відшкодуванням коштів за пільговий проїзд з місцевих адміністрацій. Кошти на це "хронічно" бюджетами не передбачаються. А якшо то приміський напрямок на стику областей (а їх більшість) - взагалі "тушитє свєт". Починаються кивання одного голови на свого сусіда, той на 3-го, а 3-й на 4-го........................ Пилип на Федота, Федот на Якова, Яков на всякого....................... Доводиться скорочувати пари електросекцій, знімати електропотяги..................... і для пасажирів (пільговиків та пенсіонерів, для яких навіть посадочний безкоштовний квиток, аби була якась підстава просити відшкодування в місцевої влади, то є велика проблема і непосильний тягар) знов жаліються - сволота залізниця така-сяка в усьому винна.
І то при тому, що пасажирські і приміські перевезення є хронічно збитковими. Пасажирський спектр окупає себе на 50-60 %, приміський на 30-35%. Все інше - то перехресне субсидіювання за рахунок більш рентабельних вантажних перевезень.
З приводу підвищення тарифів, то до речі не лише уряду гальмо дає про себе знати. Крім погодження уряду має бути погодження Національної тристоронньої ради. І там і там доволі сильне лоббі металургічного та гірничого комплексів (основних вантажоперевізників) - вони якраз і рубають всі ініціативи з підвищення тарифів на корню - і вантажних і пасажирських (за компанію). Два місяці назад в котре зарубали чергову спробу підвищити тарифи на пас.перевезення - 5% всього і при тому плацкарту (найбільш прийнятний для пільшості малозабеспечених верст) то не стосувалось, лише купе та СВ.................
Ну а про формування фінпланів залізниць я ліпше взагалі помовчу - те як їх ріжуть кожен раз уряд, мінфін, мінпраці.............. та й всі кому не ліньки - то окрема "епохальна історія" що повторюється щороку. В цьому році на силу вдалося "пропихнути" збільшення зарплатні на 25 відсотків.....................

Коротше - "обнять та плакать". А туточки ще нову цяцю придумали - реформування залізничного транспорту. А по суті - підготовка під планову прихватизацію. Перша ластівка вже пішла - щебкар’єри залізниць. В минулому році відокремили, підмарафетили, оновили................ в цьому ж році на днях з молотка піде. На то вже окреме доручення МТЗУ готове......................... І будуть залізниці щебень в часного дяді купувати по тій ціні. що він заламає.

І так з усім - який уряд не прийде, аби хапанути та урвати. А хапанути в Україні з кожним роком стає все менше - от і до залізниць руці вже дотягнулись....................................
  • 0

#19 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 19.05.2008 – 10:32

Перегляд дописуbendera.UA (19.05.2008 11:15) писав:

Пасажирський спектр окупає себе на 50-60 %, приміський на 30-35%.

Дивно як. low-cost перевізник примудряється рентабельно перевозити пасажирів з Києва до Львова сучасним літаком за 80 грн на дорогому пальному, а залізниця в смердючій плацкарті за ті ж гроші везе на українській дешевій електроенергії, і всеодно виявляється нерентабельною - як це так виходить, не розумію?
Може просто справа в різних дрібничках, на зразок регулярного оновлення автопарку залізничних чиновників іномарками вищого класу?

Повідомлення відредагував -=VJ=-: 19.05.2008 – 10:33

  • 0

#20 bendera.UA

    Комбінатор....мясо-горілчаного комбінату.

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2306 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:вокзал Київ-Пас - Дарниця

Відправлено 19.05.2008 – 10:47

Перегляд допису-=VJ=- (19.05.2008 11:32) писав:

Дивно як. low-cost перевізник примудряється рентабельно перевозити пасажирів з Києва до Львова сучасним літаком за 80 грн на дорогому пальному, а залізниця в смердючій плацкарті за ті ж гроші везе на українській дешевій електроенергії, і всеодно виявляється нерентабельною - як це так виходить, не розумію?
Ну дик нічого дивного.................
Пояснюю - купівля іномарок - то господарсько-адміністративні витрати, і до пасажирських перевезень вони не сіло не впало ніц не відносяться. Ну а "дешева електроєнергія" то лише 1 з складових вартості перевезень. Крім неї ще є експлуатаційні витрати, інфраструктура, амортизація, заробітня платня (доволі низька до речі), вода, мазут, дизпаливо....................
Що до "смердючого плацкарту" - то вибачайте менше гадити треба - то й смердіти не буде..................
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних


Магазин кубиков Рубика Cubes.in.ua