Перейти до вмісту

Потворне погано продається


Повідомлень в темі: 34

#21 d^.^b

    убухана скотина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1206 повідомлень
  • Місто:ілюзії

Відправлено 13.05.2008 – 21:17

Перегляд дописуWeber (12.05.2008 16:42) писав:

Раймонд Лоуі є творцем значенитої фрази - "Потворне погано продається"... Але ж поняття потворного дуже відносне... Попробуй вгадай, що покупець оцінить як красиве, а що як потворне...
все дуже просто:
треба лише з’ясувати світосприйняття, стан фізичного та психічного здоров’я, вікову категорію та стать потенційного покупця
і тоді іморвіність визначити, що для нього потворне чи красіве, знаааачно збільшується =)
  • 0

#22 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6013 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 13.05.2008 – 21:28

А якщо його смаки не враховувати, а формувати!!!
  • 0

#23 d^.^b

    убухана скотина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1206 повідомлень
  • Місто:ілюзії

Відправлено 13.05.2008 – 22:29

формувати, що потворне, а що гарне?
тут ще легше: телевізор, радіо і різноманітні витребеньки попсовиків-ідіотівх зірок
:rolleyes:

вище зазначені фактори впливають на натовп
натовп формує смаки окремої людини у більшості випадках /інакше кажучи – дурнів вистачає :happy1:/
  • 0

#24 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6013 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 14.05.2008 – 07:13

Але ж ті дизайнери кожного року створюють "щедеври", які вже у наступному році викидається на смітник з почуттям невимовного рагулізму.... Типу "Як я оце міг купити...?" І купляєш норвий "щедевр".
  • 0

#25 конвалія

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 175 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 14.05.2008 – 08:12

Перегляд дописуWeber (14.05.2008 08:13) писав:

Але ж ті дизайнери кожного року створюють "щедеври", які вже у наступному році викидається на смітник з почуттям невимовного рагулізму.... Типу "Як я оце міг купити...?" І купляєш норвий "щедевр".
Висновок - треба довіряти собі і не вестися на всякі штучки з модою. Мода - це всього-навсього значення, яке найчастіше зустрічається в сукупності.
  • 0

#26 Wеbеr

    цинічний бандера

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6013 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 14.05.2008 – 19:49

Перегляд дописуконвалія (14.05.2008 08:12) писав:

Висновок - треба довіряти собі і не вестися на всякі штучки з модою. Мода - це всього-навсього значення, яке найчастіше зустрічається в сукупності.
Але окремі особи ну дуже вже стараються, щоб не відставати від моди...
  • 0

#27 Богуслав

    мораліст

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 976 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Галичина

Відправлено 15.05.2008 – 09:02

Ось кілька думок Артема Лєбедева, дизайнера з Росії:
Всяка творчість має на увазі споживача — глядача, слухача, читача, поціновувача і т.п. Комерційна творчість (якою, безумовно, є дизайн) — особливо. Щоб цей самий споживач не втік при першому звуці/рядку/погляді геть, творчість повинна бути ефективною.

Західна індустрія за багато років відлагодила контакт з своїм споживачем. Використовуючи досвід академіка Павлова, реклама дзвонила в дзвоник, і у споживача капала монета з фістули, вставленої в гаманець. Дзвякнеш рекламкою — і тут же, немов луна, дзвенить монета: подіяло.

В результаті ми спостерігаємо майже ідеальне суспільство: з одного боку — відмінна, професійна реклама, складена за допомогою натовпів психологів, дизайнерів, копірайтерів, з іншої — споживачі, які іншого не куплять

У основі цього гармонійного союзу лежить проста істина — продукт повинен відповідати запиту. В першу чергу естетично. І індустрія вибрала найскладніший шлях — прагнути робити красиво і добре.

Переїдемо на цю сторону Атлантики. І пройдемо трохи на схід, поки не опинимося удома. Що ми бачимо? Які смаки виховав в собі народ? Що йому приємно і за що він готовий платити?

Народ за умовчанням є таємним хранителем еталонів несмаку, неписьменності, вульгарності, кітчу, дешевини і повного нерозуміння. Щоб змінити ці настрої, потрібно витрачати роки на виховання. Робити це потрібно ненав'язливо, але наполегливо.

  • 0

#28 -=VJ=-

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6536 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 15.05.2008 – 09:08

Перегляд дописуMarcos (13.05.2008 11:38) писав:

і що з того ? Набагато відрізняється упаковка молока середнього і нищого цінового сегменту ?

Так - плівка і тетрапак :D
  • 0

#29 Marcos

    ....

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3363 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Київ

Відправлено 15.05.2008 – 10:00

Перегляд допису-=VJ=- (15.05.2008 10:08) писав:

Так - плівка і тетрапак :D
ну це я і мав на увазі.
  • 0

#30 Аничка

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 512 повідомлень
  • Стать:Жінка
  • Місто:Львів

Відправлено 20.05.2008 – 16:20

Ми з друзями нещодавно за кава-чайсиком згадували моду наших шкільних років: лосіни, мешти-саламандри, піраміди, мальвіни, білі помади, обведення губів чорним олівцем, сведри БОЙЗ, блюзки ЛАКОСТА (в дрібний горох), спідниці-йолочки, зачіска - чолка-кок, на яку йшло пів-банки лаку ... та ін (всього навіть не згадали), й пік сезону - двокасетник Інтернаціонал!!
А чого лише варте видовище дівки, яка у спортивному турецькому (чи балоновому жатому) костюмі, з бойовим розкрасом на обличчі, у лакових мештах на каблучку шурує до церкви у неділю на службу божу ... :D
:ggggg: :( :) :ggggg: :ggggg:
Рекомендую, чудова тема для "ржухи" й взаємного підняття настрою.

Боже, де то все, і кому то було треба ?? (Це зараз така думка виникає, тоди за цим ганялися й заздрили тим, хто мав).
  • 0

#31 СВІ†ЛОНОСНИЙ

    http://svobodaslova.ukrainianforum.net/

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2386 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:з Небес

Відправлено 20.05.2008 – 19:47

Потворне і гарне продається однаково.
Головне наскільки ефективна реклама.
У суспільстві лише 10% думають - решта йдуть куди їм кажуть.
  • 0

#32 d^.^b

    убухана скотина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1206 повідомлень
  • Місто:ілюзії

Відправлено 20.05.2008 – 20:57

Перегляд дописуWeber (14.05.2008 08:13) писав:

Але ж ті дизайнери кожного року створюють "щедеври", які вже у наступному році викидається на смітник з почуттям невимовного рагулізму.... Типу "Як я оце міг купити...?" І купляєш норвий "щедевр".
хто як може, так і заробляє :ggggg:
найчастіше грають на емоціях, навіть якщо вони й тимчасові :D
  • 0

#33 Amili

    сама по собі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1458 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 21.05.2008 – 20:49

Знаєте, засновник мережевого маркетингу (вибаче, не пам"ятаю його імені)), роздавав свої харчові добавки знайомим і ніхто не хотів їх споживати...от він і почав брати за них гроші... і його справа почала набирати обертів.:) Так от, якщо взяти якийсь непотріб, розрекламувати його і ще й призначити за нього високу ціну, то що вийде???? :) Згадайте всі ці чудодійні препарати, золоті піраміди, браслети......))))))
  • 0

#34 СВІ†ЛОНОСНИЙ

    http://svobodaslova.ukrainianforum.net/

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2386 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:з Небес

Відправлено 22.05.2008 – 00:48

Між иншим так. Для багатьох ціна є ознакою якости.
Найуспішнішим маркетологом буде той, хто зможе причепити до виробу цінник.
  • 0

#35 Amili

    сама по собі

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1458 повідомлень
  • Стать:Жінка

Відправлено 22.05.2008 – 10:46

Так-так, а ще висока ціна для багатьох є ознакою престижу. Тут мова вже йде про елітні товари ...Висококласний маркетолог зможе продати все.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних