Перейти до вмісту

Ідея для компютерної гри


Повідомлень в темі: 11

#1 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6058 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 29.04.2008 – 22:54

  • 11
Знаєте, я така гра, з того ж жанру що й "хрестики-нулики" - на листку в клітинку крапки різнокольорові ставити, та обводити побільше чужих...
завжди мріяв зробити це на компютері. Колись я робив "хрестики-нулики" на паскалі, а на "крапки" моску невистачило.
Отже ідея:
Двумірний масив. елементи масиву мають два типа значень - колір і активність. починаємо гру з середини масиву. після проставлення точки перевіряється звязок з іншими точками поряд, чи вони іншого кольору, чи вони активні, і чи можна з них утворити замкнутий контур. А потім найцікавіше, чого я собі уявити не можу - перевірити кожну точку, чи вона іншого кольору, і чи знаходиться вона всередині замкнутого контуру, якщо так, то зробити її пасивною.
Так от питання - як визначити, чи елемент знаходиться всередині замкнутого контуру?

П.С. Отака логічна почергова стратегія. Добре було-б зробити гру по мережі. Штучний інтелект суперника-компютера, можна завантажувати у вигляді *.dll, і постійно вдосконалювати.

#2 Pit

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 723 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 30.04.2008 – 18:58

1.Краще розпиши те що знаєш на мові Паскаль, бо так важко зорієнтуватись, а там подивимось.
2.Такої гри я не знаю, отож трішки мені поясни суть і правила гри, щоб знати як її писати.
Якщо буду знати то допоможу.
  • 0

#3 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6058 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 30.04.2008 – 20:39

Є ентузіазм? трішки знаєш делфі? Якщо хочеш допомогти то для початку зроби на формі ігрове поле зі скролінгом, на білому ігровому полі начерчені світлосірі лінії горизонтальні і вертикальні по 100 ліній. Перетини ліній і будуть елементи масиву. Щоб при запуску скролінг переміщався відразу в центр карти, так щоб в центрі був елемент а(50,50). з правого боку від поля на формі кнопки - вибір кольору. вибираєш колір, клацаєш мишкою на полі, і тоді треба визначити координати в якій точці клацнули мишкою, а потім відносно скролінга обрахувати, до яких координат масиву найближче ця точка. перевірити елемент масиву - якщо він ще не має значення кольору то на перетині сірих ліній нарисувати кружечок вибраного кольору а елементу масива присвоїти значення вибраного кольору. ніби на листочці в клітинку мальовати різнокольоровими олівцями - ставити точки на перетинах ліній. Для початку досить. В кого є ентузіазм - реалізуйте будь-ласка.

Повідомлення відредагував DarkLordVillis: 30.04.2008 – 20:41

  • 0

#4 eXpert

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 192 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Житомир

Відправлено 30.04.2008 – 23:05

Якби було щось із дизайном, сюжетом, я б з радістю допоміг, а на делфі я тиждень програмки поробив набридло серйозні коди не для мене хіба що хтмл, пшп.
  • 0

#5 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6058 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 01.05.2008 – 09:46

Перегляд дописуeXpertBest (1.05.2008 00:05) писав:

Якби було щось із дизайном, сюжетом, я б з радістю допоміг, а на делфі я тиждень програмки поробив набридло серйозні коди не для мене хіба що хтмл, пшп.
а знаєш, воно відразу помітно, що серьозні коди не для тебе, краще б не флудив.
  • 0

#6 eXpert

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 192 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Житомир

Відправлено 01.05.2008 – 11:18

Перегляд дописуDarkLordVillis (1.05.2008 10:46) писав:

а знаєш, воно відразу помітно, що серьозні коди не для тебе, краще б не флудив.
Я 3D і дизайнер, якби хотів могли б щось норм зробити, а код для точок за нема що зробити.
  • 0

#7 Pit

    Генеральний писар

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 723 повідомлень
  • Стать:Чоловік

Відправлено 01.05.2008 – 13:49

Перегляд дописуDarkLordVillis (30.04.2008 21:39) писав:

трішки знаєш делфі?
Так, дельфі знаю, та на жаль, зараз не маю, отож сорі. Як дістану, то дам знати.
  • 0

#8 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6058 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 01.05.2008 – 14:49

Перегляд дописуeXpertBest (1.05.2008 12:18) писав:

Я 3D і дизайнер, якби хотів могли б щось норм зробити, а код для точок за нема що зробити.
- математичні рекурсивні алгоритми - це моя улюблена справа моск поламати... я вже алгоритм трішки прикинув, в паскалі написав, його б на делфі перекласти, та баги повиганяти, але є одне велике западло: Таку гру вже зробив інший. не так як я це собі уявляв, але пристойно. ну якщо ще є ентузіазм, то можемо зробити краще.
  • 0

#9 DarkSun

    тут написана якась тупа фігня

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 752 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Мукачево

Відправлено 02.05.2008 – 21:31

Переб'ю кайф: така гра вже є. Непам'ятаю як називається, але точно в неї грав.
  • 0

#10 Сварус

    Старійшина

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3815 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Вінниця

Відправлено 02.05.2008 – 22:43

Якось би краще сформалізувати умови гри...а то нічого не зрозуміло!
  • 0

#11 Феєричний неук :)

    Козак - перевертень

  • Модератори
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6058 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:пекельне болото

Відправлено 03.05.2008 – 09:34

тут вже написано і скачать можна... ех, спізнився я з ідеєю... ну давайте зробим щоб можна боло по мережі грати?
  • 0

#12 eXpert

    Постійний житель

  • Користувачі
  • PipPipPipPipPip
  • 192 повідомлень
  • Стать:Чоловік
  • Місто:Житомир

Відправлено 03.05.2008 – 09:46

Перегляд дописуDarkLordVillis (1.05.2008 15:49) писав:

- математичні рекурсивні алгоритми - це моя улюблена справа моск поламати... я вже алгоритм трішки прикинув, в паскалі написав, його б на делфі перекласти, та баги повиганяти, але є одне велике западло: Таку гру вже зробив інший. не так як я це собі уявляв, але пристойно. ну якщо ще є ентузіазм, то можемо зробити краще.
Знаєш програмку для розробки ігор Blitz3D?, я в ній працював трохи та виправляти код більше 3-5 сторінок не під силу, особливо коли треба моделі, текстурки робити, може в ній щось зробимо? Якщо хочеш гру створити то Blitz3D просто супер раджу в інеті подивитись.
  • 0



Кількість користувачів, що читають цю тему: 1

0 користувачів, 1 гостей, 0 анонімних